loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 84 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (1)

آیا تا به حال آرزو کرده اید راهی آسان برای دیدن کلمات کلیدی برتر سایت شما برای رتبه بندی وجود داشته باشد؟ در مورد یک رقیب چطور؟ چه اتفاقی می افتد وقتی می خواهید کلمات کلیدی مرتبط با موضوع اصلی خود را بیابید یا می خواهید سؤالاتی را که مردم در مورد کلمات کلیدی شما می پرسند بدانید؟

مقدار زیادی از طلای گردش کار تحقیقاتی در مورد کلید واژه ها وجود دارد که در کلید واژه Explorer کشف می شود. این ابزاری است که می تواند در هنگام جستجو در کلمات کلیدی کلیدی و همچنین جزئیات زیرکانه ، یک زمان صرفه جویی کند. و بارها و بارها ، از مردمی می شنویم که تعجب می کنند که ابزاری که تمام وقت از آنها استفاده می کنند می توانند [کار جالب و مفید را در اینجا وارد کنند] - آنها ایده ای نداشتند!

خوب ، بیایید آن را اصلاح کنیم! با شروع پست امروز ، ما مجموعه ای از فیلم های سریع را منتشر خواهیم کرد که توسط دانشمند درخشان SEO ما (و به گفته گوگل ، هوشمندترین سئو در جهان) بریتنی مولر منتشر شده است. هر یک برای حل مشکل تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، یک گردش کار فوق العاده برجسته را برجسته می کنند ، و اکثر آنها سریع هستند - فقط در زیر دو دقیقه. نگاهی به فیلم ها بیاندازید یا متن را رونویسی کنید تا گردش کاری پیدا کنید که چشم شما را به خود جلب کند ، و اگر شما فردی هستید که دوست دارد در زمان واقعی آن را امتحان کنید ، به سمت ابزار بروید و چرخش دهید (اگر شما یک حساب انجمن Moz مانند اکثر خوانندگان Moz Blog دارید ، از قبل دسترسی رایگان دارید):



محتوای بهتر از طریق NLP (پردازش زبان طبیعی) - جمعه تخته سفید

در Keyword Explorer همراه باشید
1. چگونه می توان تحقیق کلمات کلیدی را انجام داد

فیلم 5:37
کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید

شما می توانید این کار را از چند طریق انجام دهید. یکی فقط وارد کردن یک کلمه کلیدی کلیدی است که می خواهید کشف کنید - بنابراین شاید این "SEO" باشد - و می توانید بر روی Search کلیک کنید. از اینجا ، می توانید به پیشنهادات کلمات کلیدی بروید ، جایی که می توانید انواع کلمات کلیدی دیگر مربوط به کلید واژه "SEO" را پیدا کنید.

ما چند فیلتر در دسترس داریم که به شما کمک می کند کمی جستجو کنید کمی جستجو کنید. در اینجا ، بدون انجام هرگونه فیلتر ، می توانید تمام این کلمات کلیدی را مشاهده کنید ، و با توجه به ارتباط و سپس حجم جستجو ، آنها را رتبه بندی می کنیم. بنابراین تمایل دارید کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالاتر را در بالا مشاهده کنید.

 

پیشنهادات کلمات کلیدی را در یک لیست ذخیره کنید

اما می توانید به اینجا بروید و بر روی کلمات کلیدی که می خواهید برای لیست خود ذخیره کنید کلیک کنید. شما همچنین می توانید فیلتر را انجام دهید. ما می توانیم کلمات کلیدی را با شباهت واژگانی کم گروه بندی کنیم. این بدان معناست که اساساً فقط می خواهیم کلمات کلیدی کمی شبیه به آن را بگیریم و آنها را در کنار هم جمع کنیم تا کمی ساده تر شود.

در اینجا می توانید ببینید 141 کلمه کلیدی گروهی تحت "سئو" وجود دارد. پنجاه کلمه کلیدی تحت "خدمات سئو" و غیره قرار گرفته اند. این امر به سطح بالاتری و آگاهی موضعی نسبت به آنچه کلمات کلیدی به نظر می رسد ، می دهد. اگر قرار بود این گروه ها را انتخاب کنید ، می توانید لیستی از اینها اضافه کنید.

وقتی می گویم اضافه کردن لیست ، منظورم این است که شما فقط می توانید آنها را در لیست کلمات کلیدی ذخیره کنید که می توانید دوباره به زمان و زمان مراجعه کنید. این لیست ها شگفت انگیز است ، یکی از ویژگی های مورد علاقه من. کاری که شما اساساً انجام می دهید ایجاد لیست جدید است. من فقط می خواهم آنرا تست بزنم. این همه کلمات کلیدی انتخاب شده شما را به یک لیست اضافه می کند. می توانید با اضافه کردن کلمات کلیدی توسط فیلترهای مختلف ادامه دهید.
فیلتر کنید که با استفاده از آنها کلمات کلیدی سؤال می شوند

یکی دیگر از موارد مورد علاقه من برای فیلتر کردن "سؤال است". این به شما کلمات کلیدی را می دهد که سؤالات واقعی هستند ، و واقعاً شسته و رفته است که بتوانید سعی کنید این موارد را در بازاریابی محتوا یا صفحه سؤال خود پخت کنید. واقعاً مفید است می توانید همه موارد را از اینجا انتخاب کنید. سپس من فقط می توانم آن را به آن لیست تست SEO که قبلاً ایجاد کرده ایم اضافه کنم. امیدوارم که این ایده در مورد چگونگی استفاده از برخی از این فیلترهای کلی به شما ایده دهد.
فیلتر شده بر اساس موضوعات و مترادف های نزدیک یا گسترده

همچنین می توانید بر اساس موضوعات نزدیک ، موضوعات گسترده و مترادف ، فیلتر کنید. کلمات کلیدی با صفحات نتیجه مشابه بسیار جالب است. شما واقعاً می توانید با هر دو این فیلترها بازی کنید.
فیلتر بر اساس حجم

همچنین می توانید بر اساس حجم فیلتر کنید. اگر می خواهید دنبال این کلمات کلیدی با حجم بالا بروید ، شاید فیلتر را برای اینجا تنظیم کنید. شاید به دنبال کلید واژه های دم بلند هستید ، و سپس می خواهید کمی به جستجوی حجم جستجوی کوچکتر نگاه کنید. اینها همه می توانند به بازی در اطراف و کشف کلمات کلیدی بیشتر کمک کنند.
کلمات کلیدی را پیدا کنید که دامنه در حال حاضر برای آن رتبه بندی شده است

کار دیگری که می توانید برای گسترش تحقیقات کلمات کلیدی خود انجام دهید ، ورود به یک دامنه است. وقتی وارد moz.com شد ، می توانید ببینید که این امر به دامنه root تغییر یافته است. اگر بر روی Search کلیک کنید ، می خواهید کلمات کلیدی را که در آن دامنه در حال حاضر رتبه بندی می کند ، دریافت کنید ، که واقعاً قدرتمند است. می توانید کلمات کلیدی رتبه بندی را مشاهده کنید ، آن را به لیست اضافه کنید و نحوه عملکرد وب سایت خود را کنترل کنید.
کلمات کلیدی رقبا را پیدا کنید

اگر می خواهید واقعاً استراتژیک شوید ، می توانید برخی از سایت های رقیب خود را وصل کنید و ببینید کلمات کلیدی آنها چیست. اینها همه کارهایی است که می توانید برای گسترش مجموعه تحقیقات کلمات کلیدی خود انجام دهید. از آنجا ، شما امیدوارم که یک یا چند لیست کلمه کلیدی داشته باشید که تمام این داده ها را برای شما در اختیار داشته باشد تا بتوانید استراتژی سئو خود را بهتر استراتژیک کنید.

اگر می دانیم که سوالات مرتبط بیشتر اتفاق می افتد ، می توانید محتوای استراتژیک پیرامون آن ایجاد کنید. فرصت های موجود در این فیلترها و انواع فرصت های کلمات کلیدی بی پایان است.

 

2. نحوه کشف رتبه بندی کلمات کلیدی برای یک دامنه خاص یا یک صفحه دقیق

فیلم 1:37
برای دیدن همه کلمات کلیدی یک دامنه خاص مراجعه کنید

این کار در Keyword Explorer بسیار آسان است. شما فقط به نوار اصلی جستجو بروید. بیایید برای مثال فقط moz.com را پرتاب کنیم. من می توانم تمام کلمات کلیدی را مشاهده کنم که در حال حاضر برای moz.com رتبه بندی می کنند.

ما بیش از 114،000 را مشاهده می کنیم ، و این یک نمای کلی واقعاً زیبا و سطح بالا را در مورد آنچه به نظر می رسد ، دریافت می کنیم. شما می توانید توزیع رتبه بندی را مشاهده کنید ، و سپس می توانید در اینجا وارد کلیه کلمات کلیدی رتبه بندی شده در این برگه شوید ، که واقعاً جالب است.
برای دیدن همه کلمات کلیدی یک صفحه خاص در نظر بگیرید

شما می توانید همان کار را برای یک صفحه خاص انجام دهید. بنابراین بیایید راهنمای مبتدی را بگیریم. این به صفحه دقیق جابجا می شود ، و شما فقط روی جستجو کلیک می کنید. در اینجا می خواهیم ببینیم  که این رتبه برای 804 کلمه کلیدی دارد. شما می توانید دقیقاً بدانید که این موارد چه مشکلاتی دارند ، حجم جستجوی ماهانه چیست.
آن کلمات کلیدی را در یک لیست پیگیری کنید

برای نگه داشتن چشم ، می توانید این موارد را به یک لیست اضافه کنید. انجام صفحات رقابتی که به نظر می رسد خیلی خوب یا کارهای محبوب در فضای شما اتفاق می افتند بسیار عالی است. اما این فقط یک راه سریع و آسان برای دیدن اینکه دامنه های اصلی یا صفحات دقیق در حال حاضر برای چه رتبه هایی قرار دارند ، است.
3. چگونه می توان به سرعت فرصت های کلمه کلیدی را برای URL یا یک صفحه خاص پیدا کرد

فیلم 1:21
کلمات کلیدی رده پایین تری را پیدا کنید که می تواند بر آنها بهبود یابد

من فقط می خواهم در URL مربوط به راهنمای مبتدی برای SEO در Keyword Explorer ، چسب بزنم. من می خواهم به کلمات کلیدی رتبه بندی این URL نگاه کنم و کاری که می خواهم انجام دهم این است که می خواهم مرتب سازی بر اساس رتبه بندی کنم.

من می خواهم ببینم که بین 4 تا 50 رتبه بندی شده است و می بینم که در کجا یا چه کلمات کلیدی آنقدر خوب عمل نمی کنند که بتوانیم روی آنها بهبود پیدا کنیم. بلافاصله ما در حال دیدن این کلمه کلیدی حجم جستجوی ماهانه عظیم ، "بهترین شیوه جستجوگرها" هستیم و در رتبه 4 قرار داریم.

به طور قطع می توان بر آن بهبود یافت. همچنین می توانید به جلو بروید و به کلمات کلیدی که برای خارج از صفحه 1 رتبه بندی می کنید ، نگاهی بیندازید ، به این معنی که برای این کلمات کلیدی رتبه 11 یا بالاتر را دارید. این قطعاً می تواند بر آنها بهبود یابد. می توانید این کلمات کلیدی را در یک لیست ذخیره کنید.

شما می توانید آنها را صادر کرده و از لحاظ مشاوره بهبود سئو SEO استراتژیک محتوا ایجاد کنید تا این نتایج بهبود یابد.

 

4- نحوه بررسی رتبه بندی برای مجموعه ای از کلمات کلیدی

فیلم 0:48
برای چک کردن رتبه بندی برای زیر مجموعه ای از کلمات کلیدی ، از لیست های کلمات کلیدی استفاده کنید

این بسیار آسان است بنابراین بیایید بگوییم که شما یک لیست کلمه کلیدی برای کلمات کلیدی مورد نظر خود دارید. در اینجا من یک لیست کلمه کلیدی تست سئو را پیدا کردم. می خواهم ببینم Moz برای این کلمات کلیدی چگونه رتبه بندی می کند.

اینجاست که می توانید روی افزودن URL کلیک کنید ، URL یا دامنه خود را در زیر Check Rankings For وارد کنید و به Check Rankings ضربه بزنید. من فقط قصد دارم moz.com را بررسی کنم ، رتبه بندی ها را بررسی کنم و بلافاصله می توانم ببینم که ما برای این کلمات کلیدی خاص چقدر خوب عمل می کنیم.

من می توانم از بالاترین به پایین ترین و بالعکس فیلتر کنم. چک کردن رتبه بندی برای مجموعه ای از کلمات کلیدی در یک لیست در برابر نتایج صفحه اول ، به شما نشان می دهد رتبه بندی کلمات کلیدی در ده نقطه برتر. با بهینه سازی استراتژیک محتوای خود می توانید از این موقعیت بعنوان فرصتی برای بهبود سهم خود در ترافیک برای این کلمات کلیدی استفاده کنید.
5- چگونه کلمات کلیدی خود را ردیابی کنیم

فیلم 2:08
ایجاد یک کمپین

اگر قبلاً لیستی از کلمات کلیدی خود را ندارید که می خواهید آنها را ردیابی کنید ، پیشنهاد می کنم ویدیوی تحقیق عمومی کلمات کلیدی فوق را مشاهده کنید تا به کشف برخی از آن کلمات کلیدی کمک کنید اما اگر قبلاً کلمات کلیدی را در اختیار دارید می دانید که می خواهید برای یک سایت خاص ردیابی کنید ، قطعاً با Moz Pro یک حساب کاربری تنظیم کرده و یک کمپین را راه اندازی کنید.

این مرحله شما را در کلیه مراحل ایجاد یک کمپین خاص برای یک URL پیاده می کند. اگر قبلاً کمپین خود را تنظیم کرده اید ، به عنوان مثال این "کمپین Moz" من است و می خواهم لیست جدیدی از کلمات کلیدی را برای ردیابی اضافه کنم ، آنچه می توانید انجام دهید این است که می توانید وارد این نمای داشبورد شوید و سپس به رتبه بندی ها بروید.

اگر به پایین بروید ، می توانید کلمات کلیدی اضافه کنید. بنابراین بیایید بگوییم Moz در فضای بهینه سازی نرخ تبدیل قرار دارد. می توانم لیستی از کلمات کلیدی CRO خود را جایگذاری کنم ، و بعد می توانم یک برچسب اضافه کنم.
برای پیگیری پیشرفت موضوعات در طول زمان از برچسب های کلید واژه استفاده کنید

اکنون می توان آن برچسب را اضافه کرد تا بتوانم فقط با کلمات کلیدی CRO فیلتر کنم. سپس می خواهم روی افزودن کلید واژه ها کلیک کنید. این در حالی است که کمی طول خواهد کشید تا اصولاً شروع به لگد زدن به چرخ دنده کند.

اما پس از شروع ردیابی ، به محض افزودن این کلمات کلیدی ، با مرور زمان و حتی شما در برابر رقبای خود می توانید آنها را به صورت تاریخی مشاهده کنید. این یک روش بسیار عالی برای نظارت بر نحوه کار با کلمات کلیدی ، جایی که شاهد افت بزرگی یا دستاوردهای آن هستید ، و اینکه چگونه می توانید استراتژی خود را بهتر برای هدف قرار دادن آن موارد محور کنید.

 

چیزهای جدید یا بخصوص مفید را کشف کنید؟ به ما در توییتر یا اینجا در کامنت ها اطلاع دهید و از ویدیوهای گردش سریع و سرگرم کننده تحقیق در مورد کلمات کلیدی در هفته های آینده چشمگیر شوید - ما چیزهای خوبی را پیدا کرده ایم ، از پیدا کردن CTR ارگانیک برای کلمه کلیدی تا کشف. فرصت های SERP و موارد دیگر.

سئو بازدید : 70 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

منظور از "نوشتن برای جستجوگرها" در سال 2018 چیست؟ - جمعه وایت برد
بازاریابی محتوا | کپی نویسی SEO | جمعه وایت برد
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
"کسانی که از تاریخ درس نمی گیرند ، محکوم به تکرار اشتباهات آن هستند" - این جمله ای است که در هنگام نوشتن برای SEO کاملاً کاربرد دارد. بخش عمده ای از توصیه هایی که به نویسندگان نسخه برداری ، روزنامه نگاران ، ویراستاران و سایر سازندگان محتوا برای نوشتن آموزش سئو داده می شود به طرز خطرناکی قدیمی نیست و تکیه بر روی روش هایی است که در گذشته امتحان شده و درست بوده اند اما اکنون می تواند سایت شما را مجازات کند.

در این نسخه از وایت برد جمعه ، امیدواریم که شما از یک درس تاریخچه مختصر در مورد آنچه باید اجتناب شود ، چه چیزی استفاده می شود و دیگر کاری نمی کند لذت ببرید ، و یک فرآیند کوتاه 5 مرحله ای که باید امروز از آن برای نوشتن مطالب استفاده کنید که به شما برسد. جلوی SERP ها.


برای سئو در سال 2018 بنویسید
برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!


رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته در حال نوشتن گفتگو برای SEO و معنای آن در سال 2018 هستیم.

بنابراین نوشتن برای SEO سابقه طولانی دارد و سالها پیش به معنای چیزی بود که امروز به معنای آن نیست. متأسفانه ، من نکات بسیار بدی ، توصیه های وحشتناک در خارج از کشور برای روزنامه نگاران و سردبیران و نویسندگان انواع مختلف در مورد آنچه شما باید در زمینه نوشتن برای جستجوگرها انجام دهید ، به معنی نوشتن برای رسیدن شما به صدر موتورهای جستجو می بینم.

"نوشتن برای SEO" در سال 2001
حال ، بگذارید واضح باشیم ، برخی از این مطالب در اساطیر خالص جاسازی شده است. اما برخی از آن در واقعیت تاریخی جابجا شده اند که تازه به روز نشده اند. بیایید بیایید در مورد آنچه نوشتن SEO برای سال 2001 باز می گشت ، چگونگی تحول در نوع دوره میانه سال 2008 ، بیایید بگوییم ، و پس از آن امروز در سال 2018 به چه معنی است.

بنابراین ، در روز ، نوشتن برای SEO به معنای مواردی مانند ...

I. پر کردن کلید واژه

اگر می خواهید در موتورهای جستجوی اولیه ، به ویژه اواخر دهه 90 تا اوایل دهه 2000 ، رتبه بالایی داشته باشید ، چاشنی کلمات کلیدی یک تاکتیک واقعی بود که واقعاً کارایی داشت. بنابراین SEO می تواند کلمات کلیدی را در انواع برچسب ها و مکان ها قرار دهد.

دوم آنها از دسته ای از انواع مختلف ، انواع جزئی کلمات کلیدی استفاده و از آنها استفاده می کنند

بنابراین اگر من کلمه ساعت های آبی را هدف قرار می دهم ، می توانم ساعت آبی ، ساعتهای آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، انواع کمی مضحک روی Plurals داشته باشم زیرا موتورهای جستجو در کشف کردن عالی نبودند از این که همه این چیزها به نوعی دارای یک هدف بودند و به معنای همان چیزها بودند. بنابراین تطبیق کلمات کلیدی خام و خشن ، تطبیق دقیق کلمات کلیدی بخشی از سئو بود.

III. استفاده از کلمات کلیدی در هر برچسب ممکن

اگر برچسب وجود دارد ، می خواهید کلمات کلیدی خود را در آن بچرخانید.

چهارم نام دامنه و استفاده از کلید واژه فرعی

به همین دلیل است که شما می بینید که مارک ها از این مثال خارج می شوند تا از مثال ما ، blue-watch-accessories.bluewatchaccessories.info استفاده کنند ، این نوع چیزهای احمقانه رتبه بندی می کنند. برخی از آن حتی برای مدتی حفظ شده اند.

V. نوشتن SEO برای موتورها نوشتن بود و سپس سعی در ناراحتی و دلخوری کاربران نمی کرد

بنابراین ، بسیاری از زمان ها ، مردم مایل به پوشیدن آن هستند. آنها می خواهند یک سری مطالب را به موتورهای جستجو و مجموعه دیگر برای جستجوگرها ، برای کاربران واقعی نشان دهند ، زیرا می دانستند که اگر این محتوای متراکم و پر از کلمات کلیدی را به کاربران نشان دهند ، خاموش می شوند و آنها نمی خواهند. آن را معتبر می دانند و آنها به جایی دیگر می روند.

"نوشتن برای SEO" در سال 2008
در سال 2008 ، ما روی تعدادی از این جبهه ها تکامل می یابیم ، اما همه آنها و قطعاً کاملاً کامل نیستند.

I. کلمات کلیدی در مکانهای مهم هنوز هم مهم هستند



دوم تطبیق دقیق هنوز هم در بسیاری از مکانها اهمیت دارد. بنابراین مردم در حال تهیه صفحات منحصر به فرد بودند حتی برای کلمات کلیدی که به همان هدف مشترک هستند.

ساعتهای آبی و ساعتهای آبی ممکن است دارای دو صفحه متفاوت باشند. ساعت آبی و ساعتهای آبی حتی می توانستند دو صفحه جداگانه داشته باشند و در سال 2008 به خوبی انجام دهند. 2018 ، این طور نیست.

III. نام دامنه به طور قطع قدرت کمتری داشت ، دامنه های فرعی نیز بیشتر اما تأثیرگذار بودند

آنها هنوز در موتورها بازی داشتند. شما هنوز بحثهای زیادی را در '08 در مورد ایجاد دامنه غنی از کلمات کلیدی مشاهده کرده اید.

چهارم از آنجا که پیوندها در سال 2008 به جای سیگنالهای روی صفحه بسیار قدرتمند بودند ، نوشتن به منظور دستیابی به لینک ها بسیار ارزنده است

در حقیقت ، هنوز هم است ، اما ما در مورد تکامل آن کمی صحبت خواهیم کرد.

"نوشتن برای SEO" در سال 2018
بنابراین اکنون بیایید یک دهه دیگر به جلو برویم. ما در سال 2018 هستیم. امسال ، نوشتن برای SEO به چه معنی است؟ خوب ، یک دسته از چیزها.

I. حل بیشتر پرس و جو جستجوگر - نوشتن که این کار را انجام نمی دهد تمایل به رتبه خوبی ندارد (برای مدت طولانی)

از آنجا که موتورها بسیار بهتر شده اند ، به ویژه گوگل ، اما بینگ نیز خیلی بهتر شده است که در واقع برای بهینه کردن کار جستجوگر بهینه سازی شده و به آنها در انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند ، کمک کرده است. حل وظیفه جستجوگر بسیار با ارزش است. چیزهایی که چنین نمی کنند ، نوشتن چنین کاری نمی کند ، تمایل به رتبه بندی خوبی ندارد ، تمایل به طولانی شدن در رتبه بندی ندارد. بعضی اوقات می توانید به صدر نتایج جستجو برسید ، اما تقریباً مطمئناً توسط کسی که کار بسیار خوبی در حل جستجوی جستجوگر انجام می دهد ، بیرون می آیید.

دوم تطبیق قصد در سال 2018 بسیار مهمتر از تطابق دقیق با کلمات کلیدی است.

امروز ، هیچ سئو معتبری به شما نمی گوید برای ایجاد صفحه ای برای ساعتهای آبی و ساعتهای آبی یا لوازم جانبی ساعت آبی و لوازم جانبی ساعت آبی یا حتی ساعتهای آبی و ساعتهای آبی ، شاید اگر در حال هدف قرار دادن ساعتها باشید نیز باشید. در این حالت ، واقعاً در مورد فهمیدن هدف جستجوگر چیست. اگر بسیاری از کلمات کلیدی با همان هدف مشترک هستند ، می دانید چیست؟ ما می خواهیم جلوتر برویم و یک صفحه واحد ایجاد کنیم که به آن هدف و کلیه کلمات کلیدی یا حداقل بسیاری از کلمات کلیدی که این هدف توسط آنها ارائه می شود ، خدمت کند.

III. فقط چند تگ هنوز هم برای انجام صحیح جستجوگرها بسیار مهم هستند.

بنابراین امروزه SEO می نویسد ، واقعاً فقط دو مورد وجود دارند که بسیار قارچ پذیر نیستند. عناصر عنوان و محتوای بدن هستند . این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بدون استفاده از کلمه کلیدی در این دو مکان رتبه بندی کنید ، فقط این که انجام این کار غیرقابل قبول است. این هم به دلیل موتورهای جستجو و هم به دلیل جستجوگرها است. وقتی کلمه کلیدی را که در عنصر عنوان صفحه جستجو می کنید در نتایج جستجو مشاهده می کنید ، تمایل به کلیک بر روی آن دارید تا اگر آن را ندیدید. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی از عناوین کلیک-بیت بتوانند یک تیتر سرشار از کلمات کلیدی را پشت سر بگذارند. اما بهترین نویسندگان سئو مخلوط هر دو آن ها هستند. ما جمعه وایت برد در مورد نوشتن عناوین در همین موضوع داریم.

با این حال ، چند مورد دیگر ، هنوز هم چند برچسب خوب در سال 2018 دارند. این موارد عبارتند از:

برچسب های عنوان (H1 ، H2) ،

زمینه URL ، بنابراین اگر می توانید آدرس اینترنتی خود را ایجاد کنید کلمات و عباراتی را که افراد در جستجوی آن هستند ، درج کنید ، که بسیار مفید است هم برای جستجوگرانی که URL را می بینند مفید هستند و هم فکر می کنند "اوه ، خوب ، این به چیزی است که من می خواهم اشاره دارد" ، و همچنین برای افرادی که URL را کپی و چسبیده و آن را با یکدیگر به اشتراک می گذارند ، یا افرادی که با URL پیوند برقرار کرده و بنابراین متن لنگر توسط آن URL و کلمات کلیدی موجود در آنجا انجام می شود.

توضیحات متا ، برای رتبه بندی استفاده نمی شود ، اما توسط جستجوگران خوانده می شود. وقتی آنها یک توضیحات متا را مشاهده می کنند که شامل واژگان و عباراتی است که آنها را پرسیده اید ، احتمالاً فکر می کنند که این نتیجه مناسب باشد و احتمالاً روی آن کلیک کنند. کلیک های بیشتر ، تا زمانی که تعامل زیاد باشد ، به معنای رتبه بندی بهتر است.

ویژگی alt alt که هم برای نتایج جستجوی منظم مفید است ، بلکه مخصوص Google Google نیز مفید است ، همانطور که شاید از تماشای روز جمعه Whiteboard مطلع شوید ، Google تصاویر حتی به خودی خود تعداد زیادی از ترافیک جستجو را بدست می آورد.

چهارم با استفاده از کلمات ، عبارات و مفاهیمی که Google به عنوان نوعی معمولاً با پرس و جو مرتبط است

این می تواند باعث افزایش چشمگیر شود. ما آزمایش های بسیار جالبی را در این جبهه مشاهده کردیم ، که در آن افراد اساساً محتوای خاصی را به خود اختصاص می دهند ، به کلمات و عبارات گمشده اضافه می کنند که صفحات دیگر که رتبه بسیار بالایی در گوگل دارند با آن کلمات و عبارات صحیح مرتبط هستند.

به عنوان مثال ، من اغلب از "محلات نیویورک" استفاده می کنم و از صفحه ای که کلمات از دست رفته مانند بروکلین ، هارلم ، منهتن ، جزیره استاتن را دارد ، عجیب است ، درست است؟ گوگل احتمالاً صفحهای را درج می کند که شامل این نامهای سطح شهر باشد از صفحهای که برای آن سؤال خاص نیست ، زیرا آنها آموخته اند که آن متن را با سؤال "محله های نیویورک" مرتبط کنند.

آنچه من می خواهم در اینجا روشن كنم این است كه این به معنای LSI یا برخی از روش های خاص دیگر نیست. LSI یک مدرسه قدیمی است ، فکر می کنم اواخر دهه 80 ، تاکتیک رایانه ، اوایل نرم افزار برای شناسایی کلماتی که از نظر معنایی به یکدیگر وصل می شوند. هیچ دلیلی ندارد که شما مجبور باشید از این روش شناسی ناخواسته مدرسه قدیمی استفاده كنید كه مانند شبه دانش در دنیای SEO شد و احیای اخیر داشته است. اما شما باید از کلمات و عباراتی استفاده کنید که Google با یک کلمه کلیدی خاص مرتبط است. مباحث مرتبط یک کار عالی است. می توانید برخی از طریق نوار Moz را پیدا کنید. ما جمعه وایت برد را در مورد موضوعات مرتبط انجام دادیم ، بنابراین می توانید این موضوع را بررسی کنید.

V. تجربه کاربر در نوشتن و مطالب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و این به دلیل معیارهای نامزدی است

در اصل ، گوگل قادر به دیدن افرادی است که بر روی یک نتیجه خاص کلیک می کنند ، کمتر احتمال دارد بر روی دکمه عقب کلیک کرده و نتیجه دیگری را انتخاب کنند یا احتمالاً در آن صفحه یا سایت بمانند و بیشتر با آن محتوا درگیر شوند و کل کار خود را حل کنند. این نشانه خوبی برای گوگل است ، و آنها می خواهند رتبه های بیشتری از آن ها را کسب کنند.

یک فرآیند مختصر "نوشتن SEO" برای سال 2018
بنابراین ، به طور عملی ، این تاریخ و سیر تحول چیست؟ خوب ، من فکر می کنم ما می توانیم یک نوع مختصر از روند نوشتن SEO برای سال 2018 را از این طریق ایجاد کنیم. این همان چیزی است که من توصیه می کنم اگر نمی توانید کار دیگری انجام دهید ، هنگام نوشتن جستجوگر SEO این پنج مرحله را انجام دهید و تمایل به موفقیت بیشتر از بیشتر رقابت های خود خواهید داشت.

مرحله 1: کلمات کلیدی را که یک صفحه هدف قرار داده است جمع کنید



بنابراین باید لیستی از آنها وجود داشته باشد. همه آنها باید با همان هدف مشترک باشند. شما تمام این کلمات کلیدی را که ذکر شده است ، دریافت می کنید

مرحله 2: لیست هایی را که جستجوگرها هنگام جستجو در آن سؤال ها انجام می دهند ، لیست می کنید



بنابراین شخصی ساعتهای آبی را جستجو کرد. آنها چه میخواهند؟ اطلاعات در مورد آنها ، آنها می خواهند مدل های مختلفی را ببینند ، آنها می خواهند بدانند چه کسی آنها را ساخته است ، می خواهند آنها را بخرند ، می خواهند ببینند که هزینه ها چطور است ، آنها می خواهند ببینند از کجا می توانند آنها را آنلاین دریافت کنند ، احتمالاً همه اینها چیزها اینها اهداف مربوط به پرس و جوها هستند.

مرحله 3: یک طرح بصری ایجاد کنید



در اینجا عنوان ما خواهد بود. در زیر عنوان ما آمده است. ما در حال قرار دادن این مفهوم مهم مهم در بالای جعبه فراخوان هستیم. ما در آینده قصد داریم این تصویری مهم را داشته باشیم. اینگونه است که ما می خواهیم به تمام کسانی که قصد جستجوگرهای صفحه را بصورت بصری با محتوا ، نوشته شده یا موارد دیگر بپردازیم ، بپردازیم.

مرحله چهارم: ابتدا بنویسید و سپس کلمات کلیدی و اصطلاحات مهم ، اصطلاحات مرتبط ، عبارات ، مفاهیم برتر ، موضوعاتی را که می خواهید به صفحه اضافه کنید اضافه کنید



مواردی که امیدوارم به جای نوشتن اولین بار با کلمات کلیدی و موضوعات در ذهن ، به تقویت SEO شما کمک کنند. شما می توانید کمی از این موضوع داشته باشید ، اما این همان چیزی است که من پیشنهاد می کنم.

مرحله 5: قلاب ، قلاب را بکشید که باعث شود افراد با نفوذ و نشریات در این فضا تقویت شوند ، احتمالاً پیوند دارند



زیرا ، در سال 2018 ، پیوندها هنوز هم مهم هستند ، اما هنوز هم بخش مهمی از سئو هستند.

اگر این موضوع را دنبال کنید و از این تاریخ بیاموزید ، فکر می کنم کار بسیار بهتری را انجام دهید ، به طور کلی ، نوشتن برای سئو از بسیاری از عقل متداول در آنجا. همه درسته ، همه در نظرات منتظر نظرات خود باشید. هفته آینده مجدداً شما را برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.

سئو بازدید : 55 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

دامنه های مسن برای شما شکار می شوند
دامنه های پریمیوم مخصوصاً برای اهداف PBN و SEO

ر
متناسب با نیازهای دقیق شما
دامنه هایی که متناسب با نیازهای خاص پروژه شما شکار می شوند.

ر
معیارهایی که واقعاً مهم هستند
پروفایل ها را با ترکیبی از اقتدار ، قدرت و ارتباط پیوند دهید.

ر
پیش زمینه برای 100٪ ایمنی بررسی شد
همه دامنه ها تاریخ خود را برای سوءاستفاده در گذشته شانه کرده اند.

ر
بسته های متناسب با بودجه و اهداف خود
مشاوره رایگان برای به حداکثر رساندن نتایج هزینه خود.

بیشتر بدانید
اکنون درخواست کنید
دامنه های SEO و شما
موارد استفاده ، Saftey و پیش نیازها


نحوه استفاده
دامنه های قدیمی که ما برای شما شکار می کنیم بسیار عالی است برای تبدیل شدن به PBN ها ، استفاده از آنها به عنوان پایه ای برای شروع کار در سایت های پول و استفاده از 301 تغییر مسیر.


کلاه: کلاه سفید
خرید دامنه های قدیمی برای SEO کاملاً سفید است. با این وجود ، بسته به تصمیم گیری برای ایجاد PBN از آنها ، این ممکن است تغییر کند.


سلامت سایت
برای آماده سازی برای خرید دامنه های SEO ، کاری که باید از قبل انجام دهید وجود ندارد. آنها نقطه شروع سایت پول یا سایتهای PBN شما خواهند بود.

دامنه SEO امروز را خریداری کنید
دامنه هایی که برای موفقیت لازم دارید ، حق بیمه ، پیرزنی را بدست آورید.

برای من دامنه پیدا کنید!

پروفایل های پیوند با کیفیت که توسط جوانب مثبت تحلیل شده اند
شکار دامنه های PBN یا دامنه های پیر به طور کلی یکی از پیچیده ترین کارها در SEO است. هنگامی که دامنه های قدیمی را از ما خریداری می کنید ، می توانید اطمینان داشته باشید که کارشناسان شکار دامنه ما از طریق پروفایل بک لینک سایتها به دقت دست به دست شده اند تا کسانی را پیدا کنند که دارای ترکیبی سالم از قدرت ، اقتدار و ارتباط هستند که در واقع به شما در رتبه بندی کمک می کند - برخلاف معیارهای بی فایده. مانند DA ، DR و TF که بسیاری از شکارچیان بی تجربه برای سنجش یک سایت استفاده می کنند.

دامنه هایی که فقط برای پروژه شما یافت شده اند
این که آیا شما در حال خرید دامنه برای PBN ، سایت های پول یا 301 هستید ، در طول مشاوره ما با جزئیات خاصی از پروژه شما و نیازها و مشخصات دقیق آن آشنا می شویم. سپس ما از همه ابزارهای موجود برای شکار دامنه های مورد نیاز خود از میان صدها هزار دامنه در حراج استفاده می کنیم. پس از اتمام کار ، دامنه های دقیق مورد نیاز خود را با پروفایل های بک لینک با کیفیت برای اطمینان از موفقیت سئو خود خواهید داشت.



فقط دامنه هایی با سابقه پاک
شما باید هنگام خرید دامنه های مسن مراقب باشید زیرا با افزایش سن تاریخ می شود. وقتی دامنه هایی را از سرویس شکار ما خریداری می کنید ، می دانید که این سایت ها تاریخچه های خود را برای بررسی هرزنامه ها ، استفاده قبلی از PBN و پارکینگ یا تغییر مسیرهای مجدد بررسی کرده اند. هنگامی که دامنه های خود را دریافت می کنید ، می توانید مطمئن باشید که ایندکس شده و ایمن هستند تا بلافاصله شروع به استفاده کنند.

بسته کامل بدون زمان یا بدون دردسر
اگر دقیقاً از آنچه انجام می دهید مطمئن نیستید که اگر به دنبال دامنه های PBN یا SEO باشید ، بسیار وقت گیر و پر از راه های اشتباه است. با خدمات شکار دامنه ما ، دقیقاً دامنه های مورد نیاز PBN ، سایت های پول و 301s خود را در بسته بندی آماده برای قیمت با قیمتی که می توانید دریافت کنید دریافت می کنید. و اگر می خواهید دامنه های شما به PBN ها تبدیل شوند ، ما شما را نیز در آنجا پوشانده ایم! اجازه دهید سئو های با تجربه ما به شکار و ساختمان سازی برای شما بروند.


دامنه های مسن مورد نیاز SEO را بدست آورید
دامنه هایی با تجربه و نیازها و اهداف شما در ذهن شکار می شوند.


چگونه کار می کند
روند ساده و بدون دردسر ما

ک
در زیر اعمال کنید
درخواست سریع و آسان است و فقط یک دقیقه طول می کشد. اطلاعاتی در مورد پروژه و بودجه خود به ما بدهید تا بتوانیم با یک برنامه بازی به شما برگردیم.


مشاوره
یکی از جوانب مثبت SEO ما پس از بررسی اطلاعات خود به شما دسترسی پیدا خواهد کرد تا درباره پارامترهای پروژه خود بیشتر بحث کند تا مطمئن شوید دقیقاً آنچه را که می خواهید دریافت خواهید کرد.

ز
شکار شروع میشود!
به محض اینکه پرداخت خود را انجام دادید ، شکار برای دامنه های شما شروع می شود. در حالی که بلند کردن سنگینی را برای شما انجام می دهیم به عقب بنشینید و استراحت کنید یا به کارهای دیگر توجه کنید.

کمی درباره نیازهای دامنه خود با ما بگویید
لطفا این فرم را تا حد امکان پر کنید. برنامه های تنبل پاسخی دریافت نمی کنند.

سئو بازدید : 50 یکشنبه 21 مهر 1398 نظرات (0)

برنامه نهایی MozCon 2018

 

تقریباً در گوشه و کنار - واقعاً بیش از شش هفته با فاصله ، در تاریخ 11 تا 11 ژوئیه در سیاتل است - و ما خوشحال هستیم که امروز دستور کار نهایی را با شما در میان بگذاریم . برخی از چهره های آشنا وجود دارد ، و برخی از آنها که برای اولین بار در مرحله MozCon حضور خواهند داشت ، با مباحثی از سیر تحول قصد جستجوگر به اهمیت روزافزون اموزش سئو محلی ، و از پیمایش بوروکراسی برای خرید برای کاهش صداها. خارج از گزارشات

 

ما همچنین هیجان زده به اعلام پیروزی امسال برای شش اسلات بلندگوی انجمن MozCon خود هستیم! اگر آشنا نیستید ، هر سال چندین اسلات کوتاه صحبت می کنیم و از همه شما می خواهیم تا بهترین موارد را برای آنچه که می خواهید به همه آموزش دهید در MozCon ارسال کنید. برندگان - همه اعضای انجمن موز - در کنار همه سخنرانان دیگر ما به کنفرانس دعوت می شوند و همیشه برخی از چشمگیرترین افراد حاضر در صحنه هستند. جزئیات مذاکرات آنها را در زیر بررسی کنید و به فهرست امسال تبریک می گویم !

 

هنوز به بلیط های خود نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم ، اما سریع عمل کنید - آنها بیش از 70٪ فروخته می شوند!

 

بلیط خود را برای MozCon انتخاب کنید!

برنامه کار

دوشنبه 9 تیرماه

8: 30-9: 30 صبح

صبحانه و ثبت نام

 

درهای کنفرانس ساعت 8:00 برای افرادی که به دنبال جلوگیری از ثبت نام از خطوط و گرفتن یک فنجان قهوه (یا دو عدد) قبل از صبحانه هستند ، باز خواهد شد که از ساعت 8:30 در دسترس خواهد بود.

 

9: 30-9: 45 صبح

به MozCon 2018 خوش آمدید!

سارا برد

 

مدیر عامل شرکت Moz ، Sarah Bird با به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که باید در مورد زمان خود در MozCon 2018 بدانید ، از جمله تدارکات کنفرانس و برنامه های عصر ، همه چیز را شروع می کند.

 

او همچنین با بروزرسانی در مورد وضعیت صنعت سئو ، لحن این نمایش را تنظیم می کند و این واقعیت را نشان می دهد که اکنون فرصت بیشتری در آن وجود دارد تاکنون.

 

9: 50-10: 20 صبح

دموکراتیزه کردن SEO

جونو آلدرسون

 

چقدر وقت و پول را با ثابت کردن بارها و بارها تکرار انواع مشابه اولیه ، "باینری" ، می سوزانیم (مثلاً ، برچسب های متا ، 404s ، URL ها و غیره) ، هنگامی که می توانستیم در سایر سازمان های خود به دیگران آموزش دهیم. در وهله اول آنها را بشکنیم؟

 

تا زمانی که ما صاحب SEO فنی هستیم ، هیچ دلیلی (برای مثال) وجود ندارد که یک توسعه دهنده متوسط ​​آن را بیاموزد یا مراقبت کند - بنابراین آنها مرتکب اشتباهات مشابه می شوند. ما اعلام می کنیم که دیگران کار اشتباهی انجام می دهند ، اما با این کار فقط خط بین مهارت ها و مهارت های خود را تقویت می کنیم.

 

ما باید شروع به دادن بخش هایی از رشته سئو کنیم و سئوی فنی احتمالاً ساده ترین کار برای متوقف کردن مالکیت است. ما نیاز به دموکراتیزه کردن ، آموزش ، همکاری و سرمایه گذاری بیشتر در پروژه های منبع آزاد داریم تا بتوانیم امور را یک بار برطرف کنیم نه یک میلیون بار.

 

10: 20-10: 50 صبح

فهرست اول موبایل یا Google جدید

سیندی کروم

 

ظهور جستجوی صوتی و دستیار گوگل ، گوگل را وادار به تغییر مدل خود در جستجوی ، به نفع درک موجودیت خود یا جهان می کند ، به طوری که می توان به سؤالات و نمایش داده شد. بسیاری از بازاریابان در تلاشند تا درک کنند چگونه وب سایت و شغل آنها به عنوان یک SEO یا SEM تغییر خواهد کرد ، زیرا جستجوها بیشتر روی درک واحد ، زمینه و تعامل عمل گرا متمرکز هستند. این تغییر یا می تواند فرصت های گسترده ای را فراهم کند ، یا تهدیدات گسترده ای را برای شرکت و شغل شما ایجاد کند - عامل اصلی تعیین کننده نحوه انتخاب آمادگی برای تغییر است.

10: 50–11: 20 صبح

شکستن

 

11: 30-11: 50 صبح

دهکده می شود:

2 برابر درآمد جستجوی پرداخت شده شما با خرد کردن سیلوهای

سخنران انجمن: امی هبدون

 

مزیت ناعادلانه شرکت شما برای افزایش درآمد جستجوی پرداخت شده در دسترس شماست ، اما احتمالاً خارج از اختیار تیم جستجوی پرداخت شده شماست. کلمات کلیدی و تبلیغات خوب تنها چند قلاب ماشین تبدیل هستند. حقیقت این است که ، موفقیت کل کانال به افرادی بستگی دارد که کمپین ها را لمس نمی کنند ، و حتی ممکن است نمی دانند که چگونه جستجو پولی عمل می کند. ما خواهیم دید که چگونه طراحی ، تجزیه و تحلیل ، UX ، PM و سایر نقشهای بازاریابی می توانند به طور مستقیم بر عملکرد جستجوی پرداخت شده ، از جمله رایج ترین موضوعاتی که بوجود می آیند تأثیر بگذارند ، و چگونگی رفع سریع آنها برای بهبود ROI و رشد درآمد.

 

11:50 صبح - 12: 10 شب

شماره 1 و تنها دلیل اینکه مشتریان سئوی شما همچنان شما را شلیک می کنند

سخنران انجمن: مریدیت الیور

شما یک استراتژی کلمه کلیدی لگد زدن دارید. به طور جدی ، این می تواند موشک ناسا را ​​پرتاب کند. خوب است شما بهترین تیم 1099 محلی و بین المللی را در تیم SEO خود دارید که کار کردن از خانه و مقدار نامحدود موم ریش رایگان می تواند بخرد. شما یک نام تجاری فوق العاده جالب با حیوانات مانند Sloth یا Chinchilla دارید که هیچ کس آن را نمی فهمد ، اما این آرم شگفت آور است. شما همه این موارد را دارید ، با این حال ، میزان گردش مالی مشتری شما از ویژه Snoop Dogg در ویژه کمدی HBO بالاتر است. چرا؟ شما با مشتری های خود صحبت نمی کنید. همانطور که در واقع ارتباط برقرار کرده اید ، آنچه را که می دانید به آنها یاد دهید ، به آنها کمک کنید تا آن را دریافت کنند ، واقعاً آن را دریافت کنند ، با آنها صحبت کنید. چگونه من می دانم؟ من تو بودم. در پنج سال اول آژانس من ، ما سریعتر از آنکه کیم کارداشیان بتواند سلفی بگیرد ، از طریق مشتری خاموش و آتش می زدیم. گروه متفکر من به ما پیشنهاد کردند که * ما بطور فعالانه * تنظیم جلسات بررسی ماهانه با هر مشتری را تنظیم کنیم. این یک تغییر دهنده بازی بود و ما بلافاصله این تمرین را پذیرفتیم. ده سال بعد ، ما دارای 90٪ نرخ نگهداری مشتری و بیش از 30 مشتری SEO در نگهدارنده هستیم.

 

 

12: 10-12: 30 شب

چرا "وبلاگ" نادرست برای استراتژی محتوای 2018 ما است

سخنران انجمن: تیلور کوئل

 

در پایان سال 2017 ، وبلاگ شرکت ما را مجدداً طراحی مجدد کردیم. چرا؟ از آنجا که این واقعاً یک وبلاگ نیست - مجموعه ای همیشه سبز از ترافیک و منابع درآمد زایی است. طرح سابق به یک استراتژی زمان گرا که به طور پیوسته در پست های جدید و نیمه عمر کوتاه قرار دارد ، تهیه شده است. وقتی وبلاگ خود را در سال 2014 شروع کردیم ، منطقی بود. امروز؟ نه زیاد در صحبت هایش ، تیلور به شرح چگونگی ایجاد تغییر دیدگاه از "وبلاگ" به "مجموعه منابع" می پردازد ، "چرا آن تغییر در منظر محتوای 2018 مربوط است ، و چه تغییراتی می توانید در صفحه اصلی وب ، ناوبری و طبقه بندی آن ایجاد کنید. بازتاب این دیدگاه جدید

12: 30-22: 00 شب

ناهار

 

2: 05-2: 35 بعد از ظهر

نزدیک من یا دور:

چگونه Google می تواند قصد محلی شما را برای شما تعیین کند

راب بوچی

 

در آگوست سال 2017 ، گوگل اظهار داشت كه جستجوهای محلی بدون اصلاح كننده "نزدیك من" 150٪ رشد داشته است و جستجوكنندگان در حال شروع به رها كردن اصلاح كننده های جغرافیایی - مانند كد پستی و همسایگی - از كلیك های محلی بودند. اما آیا گوگل هنوز می داند جستجوگرها پس از چه کسانی هستند؟

 

به عنوان مثال: پرس و جو [بهترین مکان های صبحانه] نشان می دهد که کیفیت اولویت بالایی دارد. [مکان های صبحانه در نزدیکی من] نشان می دهد که نزدیکی بسیار ضروری است. و [مکان های صبحانه در سیاتل] به نظر می رسد یک شبکه در سطح شهر ایجاد می کند. در حالی که [مکان های صبحانه] تا حد زیادی مبهم است.

 

امیدواریم با مقایسه کلمات کلیدی غیر ژئو اصلاح شده در برابر کلمات اصلاح شده با عبارات پیش فرض "در نزدیکی من" و "در [نام شهر]" و صلاحیت هایی مانند "بهترین" ، امیدواریم چگونگی تفسیر Google سطوح مختلف اهداف محلی و کشف الگوهای موجود را در انواع SERP های تولید شده.

 

با درک بهتر نحوه رفتار SERP های محلی ، SEO ها می توانند لیست های کلمات کلیدی ، محتوای متناسب را اصلاح کنند و بر این اساس کمپین های هدفمند بسازند.

 

2: 35-3: 05 بعد از ظهر

هیچکدام از ما به اندازه همه ما باهوش نیست

لیزا مایرز

 

موفقیت در سئو یا هر رشته ای ، غالباً به توانایی افراد در همکاری مشترک متکی است. لیزا مایرز Verve Search را در سال 2009 آغاز کرد و از همان ابتدا به اهمیت ایجاد تیم متنوع و سپس قانع ساختن و تقویت آنها برای یافتن راه حلهای خاص خود اطمینان یافت.

 

در این جلسه او تجربیات خود را به اشتراک می گذارد و مشاوره های عملی در مورد چگونگی جذب ، توسعه و حفظ افراد مناسب برای ایجاد یک تیم واقعاً در سطح جهانی ارائه می دهد.

3: 05-3: 35 بعد از ظهر

شکستن PM

 

3: 45-4: 15 بعد از ظهر

استراتژی محتوا جستجو محور

استفانی بریگز

پیشرفت های Google در درک زبان و قصد جستجو تغییر کرده است که چگونه و چرا رتبه بندی محتوا است. در نتیجه ، بسیاری از SEO ها در حال تعقیب رتبه هایی هستند که گوگل قبلاً تصمیم گرفته است ناامید باشند. استفانی نحوه تأثیرگذاری این روش در نوشتن و بهینه سازی مطالب برای جستجو را تحت تأثیر قرار خواهد داد و به شما در شناسایی فرصتهای مناسب محتوای کمک خواهد کرد. او به شما می آموزد که چگونه سازمان ها را ترغیب به سرمایه گذاری در محتوا کنید و نمونه هایی از استراتژی ها و تاکتیک هایی را که برای رشد برنامه های محتوا استفاده کرده است توسط میلیون ها بازدید به اشتراک گذارد.

 

4: 15-4: 55 بعد از ظهر

رتبه بندی یک وعده است: آیا می توانید تحویل دهید؟

دکتر پیت مایرز

 

در تلاش برای رتبه بندی ، خود را در اولویت قرار می دهیم و از آنچه جستجو کنندگان (و مشتریان آینده ما) می خواهند غفلت می کنیم. Google می خواهد به سایت هایی که قصد جستجوگر را دارند ، پاداش دهد ، و ویژگی های SERP دریچه ای از این هدف است. دریابید که چگونه نقشه کلمات کلیدی را به قصد نگاشت ، درک کنید که چگونه قصد قیف خریدار را آگاه می کند ، و قول رتبه بندی را برای رانندگی نتایجی که باعث ایجاد کلیک و مشتری می شود ، تحویل دهید.

7: 00-10: 00 شب

پارتی Kickoff

 

شبکه سازی از راه Mozzy! برای شب شام در اولین شب کنفرانس به ما بپیوندید (برای اطلاع از تمام جزئیات با ما همراه باشید!).

سه شنبه 10 ژوئیه

8: 30-9: 30 صبح

صبحانه

 

9: 35-10: 15 صبح

بازاریابی محتوا خراب است

و فقط مادر شما می تواند شما را نجات دهد

الی گاردنر

 

بازاریابی محتوای سنتی بر ارزش آموزشی با هزینه ارزش محصول متمرکز است که یک روش تفکر شکسته و منسوخ است. همه ما باید یک محصول را بفروشیم و بازدید کنندگان ما همگی برای بهبود زندگی خود به محصولی احتیاج دارند ، اما ما از اینکه به عنوان فروش دیده شویم می ترسیم به نوعی گم شدیم و فراموش کردیم که چرا محتوای ما حتی وجود دارد. ما به مادران ما احتیاج داریم! نه ، مادر واقعی شما نیست. نقشه بهینه سازی بازاریابی شما - راهنمای شما برای کشف تفاوت های ظریف در بازاریابی محتوای بهینه شده از طریق لنزهای متمرکز بر محصول.

 

در این جلسه داده ها و درسهایی را از بزرگترین آزمایش بازاریابی محتوایی اولی و اینکه چگونه این درس ها رویکرد وی به محتوا را تغییر داده اند ، می آموزید. یک استراتژی تبدیل متن به محتوا به محتوا برای محتوای بزرگ که تبدیل می شود. روش های پیشرفته برای ایجاد تجربه های ناوبری "انتخاب ماجراجویی خود را" برای ایجاد پروفایل های رفتاری مبتنی بر رویداد بازدید کنندگان خود (با استفاده از GTM و GA). و روشهای نوآورانه ای برای تولید و بازاریابی از فناوری ای که قبلاً در اختیار دارید ، با مواردی که مشتریان هرگز در نظر نگرفته اند.

 

10: 15-10: 45 صبح

دروغ ، دروغ لعنتی و تحلیلی

راس جونز

 

بهینه سازی موتور جستجو یک بازی اعداد است. ما می خواهیم برخی از اعداد بالا بروند (پیوندها ، رتبه بندی ها ، ترافیک و درآمد) ، برخی دیگر پایین می روند (نرخ گزاف گویی ، زمان بار و بودجه). در زیر این همه فرضیات فرضیه هایی وجود دارد که می تواند باعث گمراهی ، فریب و یا به طور صریح کمپین های شما شود. Russ کمک خواهد کرد تا از تعصبات پنهان ، تحریفات و جعلاتی که بسیاری از معیارهایی را که ما به آنها ایمان آورده ایم ، کشف کند و به طور ضمنی به شما کمک کند و خاکسترها به شما نشان می دهد چگونه می توانید معیارهایی را ایجاد کنید که باعث ایجاد تفاوت شوند.

10: 45–11: 15 صبح

شکستن

 

11: 25–11: 55 صبح

وضعیت ناخوشایند محلی

مایک رمزی

 

می دانید وجود دارد شما می دانید که چه استناد وجود دارد ، و برای اهمیت لیست های دقیق حس دارید. اما با شخصی سازی و بومی سازی که در هر SERP نقش فزاینده ای ایفا می کند ، محلی دیگر نمی تواند در سیلوی خودش دیده شود - هر بازاریاب جستجو و جستجوی اجتماعی باید در درک و فهم آنها عمل کند. برای همین موضوع ، زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان جستجوی محلی دامنه فعالیت خود را نیز گسترش دهند.

 

11:55 صبح - 12: 25 شب

SEO Cyborg:

اتصال فن آوری جستجو و کاربران آن

الکسیس ساندرز

 

SEO به تعادل ظریف کار برای انسانهایی که امیدوارید به آنها برسید نیاز دارید و ماشینهایی که به شما در رسیدن به آنها کمک می کنند. برای ایجاد تفاوت در SERP های امروز ، علاوه بر ارتباطات عاطفی ، خام ، معتبر با افراد و تجربیات آنها ، باید موتورها ، تنظیمات سایت و حتی برخی از یادگیری ماشین را درک کنید. در این صحبت ، الکسیس به بازاریاب های همه راه راه کمک می کند تا آن خط را طی کنند.

12: 25-1: 55 بعد از ظهر

ناهار

 

2: 00-2: 30 بعد از ظهر

ایمیل به دیگران:

قوانین طلایی برای بازاریابی ایمیل انسان محور

جاستین جردن

با ورود GDPR و سهولت مصرف کنندگان می توانند هرزنامه را جدا و گزارش دهند ، مهمتر از همیشه برخورد با افراد مانند افراد به جای فقط هدایت است. برای درک نحوه تغییر بازاریابی ایمیل و شناسایی فرصت ها برای مارک ها ، Litmus بیش از 3000 بازاریاب در سراسر جهان را مورد بررسی قرار داد. Justine بزرگترین روند و چالش های پیش روی ایمیل را پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا انسان را در کانال شخصی بازاریابی شخصی ترین و مؤثر بازاریابی قرار دهید.

 

2: 30-3: 00 شب

نوار ابزار نوار قرمز شما:

نحوه جلب اعتماد و تأیید برای كار جستجو

هدر فیزیوک

 

آیا توصیه های جستجوی شما نادیده گرفته شده و سوء تفاهم نیست؟ آیا احساس می کنید در هر نوبت به موانع جاده ای برخورد کرده اید؟ آیا نگران این هستید که مردم ارزش کار شما را درک نکنند؟ بیاموزید که چگونه به بوروکراسی شرکتی حرکت کنید و از طریق نوارهایی برش دهید تا به مشتریان و همکاران کمک کنید تا کار جستجوی شما را درک کنند - و در واقع آن را عملی کنند. این ابزارها از تشخیص بلوغ مشتری تا برقراری ارتباط در جایی که جستجو متناسب با تصویر بزرگ است ، شما را برای غلبه بر موانع در انجام بهترین کارها به شما تجهیز می کند.

3: 00-3: 30 بعد از ظهر

شکستن PM

 

3: 40-4: 10 شب

مشکل با محتوا و

چیزهای دیگری که نمی خواهیم بپذیریم

کیسی ژیلت

 

همه فکر می کنند که به محتوا احتیاج دارند اما به این فکر نمی کنند که چرا به آن احتیاج دارند یا آنچه در واقع برای ایجاد آن نیاز دارند. در نتیجه ، ما از محتوای بی کیفیت غافل هستیم و بازاریابان برای اثبات ارزش تلاش می کنند. در این جلسه ، ما به برخی از چالش های اساسی بازاریابان و اینکه چگونه یک استراتژی مبتنی بر داده می تواند به ما در تصمیم گیری بهتر کمک کند ، خواهیم پرداخت.

 

4: 10-4: 50 بعد از ظهر

اکسل برای تازه کار:

چرا هر بازاریاب جستجوگر باید در BI ، ASAP قوی شود

ویل رینولدز

 

تحلیلگران برای کار شما می آیند ، نه هوش مصنوعی (لااقل هنوز). سالها پیش تحلیلگران استفاده از اکسل را متوقف کردند. آنها از Tableau ، Power BI ، Looker استفاده می کنند! آنها داده های بیشتری از شما می بینند ، و این همان چیزی است که می تواند آنها را برای کار شما تهدید کند. آنها ممکن است جستجو را نمی دانند ، اما داده ها را می دانند. وسواس خود را در مورد Power BI و بینشهایی که می توانم در چند ثانیه از آن استفاده کنم مستند می کنم که به هر مشتری در Seer با سرعت نور کمک می کند. بازاریابان جستجو باید از این فرصت استفاده کنند ، زیرا تحلیلگران این بینش را از دست می دهند زیرا در بیشتر مواقع از این ابزارها برای گزارش استفاده نمی کنند. ما از آنها برای پیدا کردن بینش استفاده می کنیم.

چهارشنبه ، 11 ژوئیه

8: 30-9: 30 صبح

صبحانه

 

9: 35-10: 15 صبح

یادگیری ماشین برای SEO

بریتنی مولر

 

معمولاً مردم به یکی از دو روش به یادگیری ماشین واکنش نشان می دهند: یا با ترکیبی از شیفتگی و ترس و وحشت ناشی از امکاناتی که در پیش رو دارند ، یا با سردرگمی مطلق و خجالت ناچیز در عدم اطلاع زیاد از آن. با پیشرفت RankBrain ، حتی رده های بالاتر در گوگل نمی توانند دقیقاً بدانند که چگونه بعضی از موارد بالاتر از سایرین قرار می گیرند ، و تأثیر یادگیری ماشینی بر روی سئو فقط از اینجا افزایش می یابد. نترسید: بریتنی مولر ، دانشمند ارشد SEO در زمینه گفتگو با شما صحبت خواهد کرد.

 

10: 15-10: 45 صبح

جستجوگران محلی را با بررسی ها به مشتریان تبدیل کنید

دارن شاو

 

کلیک از نتایج جستجوی محلی به وب سایتهای تجاری در حال کاهش است. برای مشاغل محلی ، دیگر رتبه بندی کافی نیست. حضور شما در SERP ها به منظور جذب مشتری های جدید مجبور است از این امر متمایز شود. بنابراین چگونه می توانید تجارت خود را از رقابت جدا کنید؟ نظرات! بررسی ها می توانند به رتبه بندی شما کمک کنند ، اما مهمتر از آن ، بررسی های مثبت منجر به تبدیل و تبدیل بیشتر می شود. در این گفتار ، Darren جدیدترین استراتژی ها و تاکتیک ها را برای تراز کردن سطح بازی بررسی خود در Google و سایر سایت های مهم به شما آموزش می دهد تا مصرف کنندگان در این رقابت مشاغل شما را انتخاب کنند.

10: 45–11: 15 صبح

شکستن

 

11: 25–11: 45 صبح

SEO محلی بدون مکان

سخنران انجمن: تام کاپپر

 

بیایید در مورد سئو محلی بدون مکان فیزیکی صحبت کنیم. نه نوع Google My Business - نوع SEO محلی که تابلوهای شغلی ، سایت های لیست خانه و خدمات تحویل ملی باید در نظر داشته باشند. آیا برای مثال "تحویل گل در لندن" باید آنها صفحات فرود داشته باشند؟

 

این مسئله به طرز شگفت آور و ظریفی ظاهر می شود: در بعضی از صنایع ، مشاغل درج رتبه محلی برای شرایط محلی و بدون صفحه مشخصی از مکان ، و در برخی دیگر صفحات محلی کاملاً ضروری هستند. من با چندین مشتری در زمینه صنایع مختلف کار کرده ام که چرا این نوع مشکلات وجود دارد و چگونگی مقابله با آنها. چگونه باید فهمید که آیا به این صفحات احتیاج دارید ، چگونه می توانید آنها را تراز کنید و آنها را در معماری سایت خود بگنجانید ، و چه تعداد باید برای چه نوع مکان داشته باشید؟

 

11:45 صبح - 12: 05 شب

SEO بدون ترافیک:

سخنران انجمن: هانا تورپ

 

جعبه های پاسخ ، جستجوی صوتی و کاهش تعداد نتایج نمایش داده شده در بعضی موارد باعث می شود کاربران زمان بیشتری را در SERP ها و در وب سایت های ما کمتری داشته باشند. اما آیا این بدان معنی است که ما باید از سرمایه گذاری در سئو دست بکشیم؟

 

این گفتگو شامل معیارهایی است که اکنون باید به آنها اهمیت دهیم ، و چگونگی تغییر استراتژی ها ، پوشش دادن همه چیز از اندازه گیری بیشتر از میزان ترافیک و رتبه بندی ، برای گسترش تحقیقات در مورد کلمات کلیدی شما فراتر از حجم کلمات کلیدی.

 

12: 05-12: 25 بعد از ظهر

ابزارها تغییر می کنند ، مردم این کار را نمی کنند:

بازاریابی آنلاین مبتنی بر همدلی

سخنران انجمن: اشلی گرین

 

وقتی هر کس دیگری zags می کند ، برندگان بزرگتر می شوند. به عنوان برندگان ، در حالی که رقبای 101+ شما در تلاش هستند تا گاوها به خانه خود بیایند و تقسیم کنند ، راه خود را به عظمت می اندازند - شما در حال زدن هستید. چه B2B یا B2C باشید ، بازاریابی برای انسان ها است. مردم واقعی. Homo sapiens. اما عنصر انسانی در برنامه بازی کجاست؟ به سادگی ، آن از بین رفته است ، که پنجره ای از فرصت را برای باهوش ترین بازاریابان فراهم می کند.

 

در این صحبت ، اشلی چارچوبی از مصاحبه و تکنیک های نظرسنجی ساده کاربر را برای ایجاد همدلی مشتری و کتاب بازی "صدای مشتری" شما ارائه می دهد. با استفاده از نمونه های واقعی شرکت هایی مانند Slack ، Pinterest ، Intercom و Airbnb ، این صحبت به شما کمک می کند تا بزرگترین مشکلات و نقاط درد مشتریان را کشف کنید. می دانید چه چیزی ، چه موقع و چگونه مشتریان شما تحقیق (و Google!) نیاز شما را حل کرده است. منابع جدیدی از اطلاعات و تأثیر گذاران را پیدا کنید تا بتوانید از کانال های توزیع و مشارکت خارج شوید.

12: 25-1: 55 بعد از ظهر

ناهار

 

2: 00-2: 30 بعد از ظهر

شما SEO را نمی دانید

مایکل کینگ

یا شاید ، "SEO شما نمی دانید که نمی دانید." همه ما شنیده ایم که مردم هنگامی که آنها به وضوح نمی دانند معنی آن چیست و صنعت سئو ما نیز از این قاعده مستثنی نیست ، نارنجی به دور خود می اندازند. جنبه های جستجو وجود دارد که به عنوان مهم شناخته شده اند ، اما بندرت در واقع درک می شوند. مایکل ما را از لحظات ناخوشایند نجات خواهد داد ، و مباحث پیچیده ای مانند اجزای باطنی بازیابی اطلاعات و تجزیه و تحلیل پرونده را وارد می کند ، آنها را با درک دقیق از اجرای فنی توصیه های SEO مشترک و جابجایی آنها به ابزارها و بینش هایی که می خواهیم تبدیل کنیم. هرگز مورد غفلت واقع نشود.

 

2: 30-3: 00 شب

کاری که همه بازاریابان می توانند در مورد سرعت سایت انجام دهند

امیلی گروسمن

در این مرحله ، همه ما باید تصور کنیم که سرعت سایت برای عملکرد ما در جستجو چقدر مهم است. اخیراً اعلام شده "بروزرسانی سرعت" بار دیگر این واقعیت را تأکید کرد. برای بازاریابان همیشه آسان نیست که بدانند از کجا باید سرعت سایت خود را بهبود بخشند ، و بسیاری از افراد به اشتباه معتقدند که سرعت سایت فقط باید یک مشکل توسعه دهنده باشد. امیلی با یک تور عملی که فقط تأثیر کار ما در تأثیر بارگذاری سریع سایتهای ما برای استانداردهای امروز را دارد می تواند روشن کند.

3: 00-3: 30 بعد از ظهر

شکستن PM

 

3: 40-4: 10 شب

گزارش متمرکز: کمتر گزارشهایی که کارهای بیشتری انجام می دهند

دانا دی توماسو

 

با وجود تعداد فزاینده ای از گزینه ها در ابزارهایی مانند Google Tag Manager و Google Data Studio ، بازاریابان همه نوارها به این عادت تبدیل می شوند که "من این داده ها را جمع می کنم زیرا شاید در نهایت به آن احتیاج داشته باشم" وقتی در واقعیت است. این سر و صدای زیادی برای سیگنال صفر ایجاد می کند.

 

ما هنوز از دیدگاه سازمان به معیارهای خود نزدیک می شویم و نه از دید مشتری. به عنوان مثال ، چرا ما در مورد (یا حتی در مورد فکر کردن ، واقعاً) گزارش نمی دهیم که مشتری چقدر سریع می تواند آنچه را که باید انجام دهد انجام دهد؟ چرا ما هنوز در نمای صفحه ثابت هستیم؟ در این گفتگو ، دانا توجه ما را به آنچه مهم است متمرکز می کند.

 

4: 10-4: 50 بعد از ظهر

چرا نه از ده بازاریابی مکنده است

(و چگونه می توان یکی بود که نمی کند)

رند فیشکین

 

بازاریابان بیش از هر زمان دیگری مشغول راه اندازی چیزهایی هستند - محتوا ، ابزارها ، منابع ، محصولات - و مسئولیت چگونگی / اینکه آیا آنها با مشتریان طنین انداز می شوند و مسئولیت تقویت این کار را بدست می آورند. اما این کار سخت است. واقعاً سخت اکثر پروژه هایی که راه اندازی می شوند ، با شکست مواجه می شوند. آنچه گندم را از چوب جدا می کند فقط کیفیت ساخت آن نیست بلکه فرایند پشت آن است. در این ارائه ، رند نمونه هایی از شکست های ناخوشایند و موفقیت های سرسخت آور را ارائه می دهد ، و به آنچه از هم جدا می شود فرو می رود. شما می آموزید که چگونه هر کسی می تواند یک پرتاب بهتر عمل کند و از قدرت "جدید بودن" بهره ببرد.

7: 00–11: 30 شب

MozCon Bash

 

به ما در گاراژ بیلیارد بپیوندید تا کنفرانسی را با یک شب از شبکه ، بیلیارد ، بولینگ و کارائوکه با دوستان MozCon جدید و قدیمی ببندید. فراموش نکنید که نشان MozCon و شناسه یا گذرنامه ایالات متحده خود را بیاورید.

 

امروز بلیط خود را بگیرید!

 

درباره Trevor-Klein -

 

Trevor تیم بازاریابی محتوا Moz را اداره می کند ، که در تلاش است تا تاریخچه غنی ما از محتوای آموزشی را با مجموعه ای از نرم افزارهای بازاریابی متنوع و چند وجهی ترکیب کند. این کار شامل یافتن و دستیابی به مخاطبان هدف محصولات ما از راه هایی است که ارزش و ارزش و دلگرمی برند را تشویق می کند. علاوه بر پشتیبانی و قهرمانی از تیم ، Trevor در تحقیق و تعیین KPI ها و معیارهای مناسب برای موفقیت محتوای ما ، ردیابی ، تجزیه و تحلیل و گزارش در مورد این موفقیت به عنوان اهداف شرکت با گذشت زمان تلاش می کند.

سئو بازدید : 49 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

من به طور روزانه از خزنده وب استفاده می کنم. در حالی که آنها بسیار مفید هستند ، آنها فقط از رفتار خزنده های موتور جستجو تقلید می کنند ، این بدان معنی است که شما همیشه تصویر کاملی را دریافت نمی کنید.

تنها ابزاری که می تواند یک نمای کلی درباره نحوه خزیدن موتورهای جستجو در سایت شما به شما بدهد ، پرونده های ورود به سیستم هستند. با وجود این ، بسیاری از مردم هنوز هم با بودجه خزیدن وسواس دارند - تعداد URL های Googlebot می تواند و می خواهد خزیدن.

تجزیه و تحلیل فایل ورود به سیستم ممکن است URL هایی را در سایت شما کشف کند که هیچ ایده ای در مورد آنها ندارید اما موتورهای جستجو به هر حال درحال خزیدن هستند - هدر رفتن عمده منابع سرور Google ( وبلاگ Google Webmaster ):

"هدر دادن منابع سرور در صفحاتی مانند این ، باعث خالی شدن فعالیت خزیدن از صفحاتی می شود که در واقع دارای ارزش هستند ، که ممکن است باعث تاخیر قابل توجهی در کشف مطالب عالی در یک سایت شود."

در حالی که این یک موضوع جالب است ، واقعیت این است که اکثر سایت ها نیازی به نگرانی در مورد بودجه خزیدن ندارند- مشاهده هایی که توسط جان مولر (تحلیلگر روندهای وب مستر در گوگل) به اشتراک گذاشته شده است .

با این حال ، هنوز هم ارزش زیادی در تحلیل سیاهههای مربوط به آن خزنده ها وجود دارد. این نشان می دهد که چه صفحاتی در حال خزیدن گوگل است و در صورت نیاز به رفع هر چیزی.

وقتی دقیقاً می دانید که پرونده های ورود به سیستم به شما چه می گویند ، در مورد چگونگی خزیدن و مشاهده سایت شما از سایت ، اطلاعات ارزشمندی به دست می آورید ، به این معنی که می توانید برای افزایش ترافیک ، این داده ها را بهینه کنید. و هرچه سایت بزرگتر باشد ، تأثیر برطرف شدن این مسائل بیشتر خواهد بود .



سیاهههای مربوط به سرور چیست؟
یک پرونده log ، ضبط کردن همه چیزهایی است که از سرور وارد و خارج می شوند. به عنوان یک مدیر درخواست های خزنده ها و کاربران واقعی فکر کنید. شما دقیقاً می توانید ببینید که Google چه منابعی در حال خزیدن در سایت شما است.

همچنین می توانید ببینید چه خطایی به توجه شما نیاز دارد. به عنوان مثال ، یکی از مسائلی که با آنالیز خود کشف کردیم این بود که CMS ما برای هر صفحه دو URL ایجاد کرده است و Google هر دو را کشف کرده است. این منجر به تکرار مسائل مربوط به محتوا شد زیرا دو آدرس اینترنتی با همان محتوای در برابر یکدیگر رقابت می کردند.

تجزیه و تحلیل سیاهههای مربوط به علوم موشکی نیست - منطق همان است که هنگام کار با جداول در Excel یا Google Sheets است. سخت ترین قسمت دسترسی به آنهاست - صادر کردن و فیلتر کردن آن داده ها.

دیدن اولین بار در یک پرونده ورود به سیستم ممکن است کمی دلهره آور باشد زیرا وقتی یک پرونده را باز می کنید ، چیزی شبیه به این را مشاهده می کنید:



آرام باشید و نگاه دقیق تری به یک خط واحد بیندازید:

  66.249.65.107 - - [08 / Dec / 2017: 04: 54: 20 -0400] "GET / contact / HTTP / 1.1" 200 11179 "-" "Mozilla / 5.0 (سازگار؛ Googlebot / 2.1؛ + http: // www.google.com/bot.html) "
شما به سرعت آن را تشخیص خواهید داد:

66.249.65.107 آدرس IP است (چه کسی)
[08 / دسامبر / 2017: 04: 54: 20 -0400] Timestamp است (زمان)
GET روش است
/ contact / URL درخواستی (چیست)
200 کد وضعیت (نتیجه) است
11179 Bytes Transferred (اندازه) است
"-" URL (منبع) ارجاع دهنده است - خالی است زیرا این درخواست توسط یک خزنده انجام شده است
Mozilla / 5.0 (سازگار؛ Googlebot / 2.1؛ + http: //www.google.com/bot.html) نماینده کاربر (امضا) است - این نماینده کاربر Googlebot (دسک تاپ) است
وقتی می دانید که هر خط از چه چیزی تشکیل شده است ، چندان ترسناک نیست. این فقط اطلاعات زیادی است. اما اینجاست که مرحله بعدی مفید است.

ابزاری که می توانید استفاده کنید
ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و به شما در تجزیه و تحلیل پرونده های ورود به سیستم کمک می کند. من به فهرست کامل موارد موجود نمی پردازم ، اما دانستن تفاوت بین ابزارهای استاتیک و در زمان واقعی بسیار مهم است.

استاتیک - این تنها یک پرونده استاتیک را تجزیه و تحلیل می کند. شما نمی توانید چهارچوب زمانی را تمدید کنید. می خواهید دوره دیگری را تحلیل کنید؟ شما باید یک پرونده ورود جدید درخواست کنید. ابزار مورد علاقه من برای تجزیه و تحلیل پرونده های استاتیک Power BI است.
زمان واقعی - به شما امکان دسترسی مستقیم به سیاهههای مربوط را می دهد. من واقعاً از منبع باز ELK Stack (Elasticsearch ، Logstash و Kibana) خوشم می آید. برای پیاده سازی آن یک تلاش متوسط ​​طول می کشد اما پس از آماده شدن پشته ، به من این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تماس با توسعه دهندگان خود ، بازه زمانی را بر اساس نیازهای خود تغییر دهم.
شروع به تجزیه و تحلیل کنید
با امید به یافتن چیزی فقط به سیاهههای مربوطه غرق نشوید - شروع به سؤال کنید. اگر سؤالات خود را در ابتدا شکل ندهید ، در یک سوراخ خرگوش بدون جهت و هیچ بینش واقعی قرار خواهید گرفت.

در اینجا چند نمونه از سؤالاتی که من در شروع تحلیل من استفاده می کنم آورده شده است:

کدام موتورهای جستجو وب سایت من را خز می کنند؟
کدام URL ها اغلب خزنده می شوند؟
کدام نوع محتوا اغلب خزنده می شوند؟
کد کد وضعیت بازگشت داده می شود؟
اگر می بینید که Google صفحات غیر موجود را خز می کند (404) ، می توانید شروع به سؤال کنید که کدامیک از آن URL های درخواستی کد وضعیت 404 را برگردانده است.

لیست را با تعداد درخواست ها سفارش دهید ، صفحات با بالاترین تعداد را ارزیابی کنید تا صفحات با بالاترین اولویت (بیشتر درخواست ها ، اولویت بالاتر) را پیدا کنید و در نظر بگیرید که آیا آن URL را تغییر مسیر دهید یا اقدام دیگری انجام دهید.




اگر از یک سرور CDN یا حافظه نهان استفاده می کنید ، برای بدست آوردن تصویر کامل ، باید این داده ها را نیز دریافت کنید.

داده های خود را بخش بندی کنید
گروه بندی داده ها به بخش ها تعداد کل را ارائه می دهد که تصویر بزرگی به شما می دهد. این امر باعث می شود با مشاهده فقط URL های فردی ، روندهایی را که احتمالاً از دست داده اید آسان تر کنید. می توانید بخش های مشکل ساز را پیدا کرده و در صورت نیاز سوراخ کنید.

روش های مختلفی برای گروه بندی URL ها وجود دارد:

گروه براساس نوع محتوا (صفحات تک محصول در مقابل صفحات دسته)
گروه به زبان (صفحات انگلیسی در مقابل صفحات فرانسوی)
گروه بر اساس فروشگاه (فروشگاه کانادایی در مقابل فروشگاه ایالات متحده)
گروه بندی با فرمت پرونده (JS در مقابل تصاویر در مقابل CSS)
فراموش نکنید که داده های خود را توسط کاربر عامل خرد کنید. با نگاهی به Google Desktop ، Google Smartphone و بینگ همه در کنار هم قرار نمی گیرند.

تغییرات رفتار را با گذشت زمان کنترل کنید
سایت شما به مرور زمان تغییر می کند ، این بدان معناست که رفتار خزنده ها نیز چنین خواهد شد. Googlebot اغلب بر اساس عواملی مانند سرعت صفحه ، ساختار پیوند داخلی و وجود تله های خزیدن ، سرعت خزیدن را کاهش یا افزایش می دهد.

این ایده خوبی است که با پرونده های ورود به سیستم خود در طول سال یا هنگام اجرای تغییرات وب سایت وارد شوید. من تقریباً به صورت هفتگی در هنگام انتشار تغییرات مهم برای وب سایت های بزرگ ، به سیاهههای مربوط می شوم.

حداقل با تجزیه و تحلیل سیاهههای مربوط به سرورها در سال ، حداقل می توانید تغییرات در رفتار خزنده را انجام دهید.

مراقب کلاهبرداری باشید
هرزنامه ها و اسکرابر دوست ندارند مسدود شوند ، بنابراین می توانند هویت خود را جعلی کنند - آنها از عامل کاربر Googlebot برای جلوگیری از فیلترهای اسپم استفاده می کنند.

برای تأیید اینکه آیا یک خزنده وب که به سرور شما دسترسی دارد Googlebot است ، می توانید یک جستجوی معکوس DNS و سپس یک جستجوی DNS به جلو انجام دهید. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع را می توانید در مرکز راهنمای Google Webmaster پیدا کنید .

ادغام سیاههها با سایر منابع داده
اگرچه اتصال به منابع داده دیگر لازم نیست ، انجام این کار سطح بینشی و زمینه دیگری را باز خواهد کرد که تجزیه و تحلیل منظم ورود به سیستم ممکن است نتواند به شما بدهد. امکان اتصال به راحتی چندین مجموعه داده و استخراج بینش از آنها دلیل اصلی چرا Power BI ابزار انتخاب من است ، اما می توانید از هر ابزاری که با آن آشنا هستید استفاده کنید (به عنوان مثال Tableau ).




ترکیب سرورها با چندین منبع دیگر مانند داده های Google Analytics ، رتبه بندی کلمات کلیدی ، نقشه های سایت ، داده های خزیدن و شروع به پرسیدن سؤالاتی مانند:

کدام صفحات در نقشه سایت.xml موجود نیستند اما به صورت گسترده خزنده هستند؟
چه صفحاتی در فایل Sitemap.xml گنجانده شده اما خزنده نیستند؟
آیا صفحات درآمدزایی اغلب خزنده هستند؟
آیا اکثر صفحات خزنده نمایه می شوند؟
ممکن است شما از بینش هایی که کشف می کنید متعجب شوید که می تواند به تقویت استراتژی سئو شما کمک کند شگفت زده شوید. به عنوان مثال ، کشف اینکه تقریبا 70 درصد درخواست های Googlebot برای صفحاتی است که قابل فهرست شدن نیستند ، بینشی است که می توانید روی آن عمل کنید.




می توانید نمونه های بیشتری از ترکیب پرونده های ورود به سیستم با سایر داده های موجود در پست من در مورد تجزیه و تحلیل پیشرفته ورود به سیستم را مشاهده کنید .

برای اشکالزدایی از Google Analytics از سیاههها استفاده کنید
به سیاهههای مربوط به سرور فقط به عنوان یک ابزار SEO دیگر فکر نکنید. همچنین گزارش ها منبع ارزشمندی از اطلاعات هستند که می توانند به اشتباهات فنی کمک کنند ، قبل از اینکه به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند.

سال گذشته ، Google Analytics از جستجوی ارگانیک برای نمایش داده شدگان جستجوی مارک ما خبر داد. اما ابزار ردیابی کلمات کلیدی ما ، STAT Search Analytics و سایر ابزارها هیچ حرکتی را نشان ندادند که قطره را تضمین کند. پس چه شد؟

سیاهههای مربوط به سرور به ما در درک وضعیت کمک کردند: افت ترافیکی واقعی مشاهده نشد. این WAF (Firewall برنامه کاربردی وب) که اخیراً مستقر شده بود ، بیشترین رأی را به ارجاع داد و باعث شد برخی از ترافیک ارگانیک به صورت نادرست به عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics طبقه بندی شوند.

استفاده از پرونده های log به همراه ردیابی کلمات کلیدی در STAT به ما کمک کرد تا کل داستان را کشف کنیم و این مسئله را به سرعت تشخیص دهیم.

همه اش رو بذار کنار هم
تجزیه و تحلیل ورود به سیستم یک کار ضروری است ، به خصوص هنگامی که شروع به کار با وب سایت های بزرگ کنید.

توصیه من این است که با تقسیم داده ها و نظارت بر تغییرات در طول زمان شروع کنید. هنگامی که احساس آمادگی کردید ، امکان ترکیب گزارش ها با داده های خزنده یا Google Analytics خود را کشف کنید. اینجاست که بینشهای عالی پنهان است.

می خواهید بیشتر؟
برای یادگیری نحوه ترک خوردن و ردیابی موارد دیگر آماده هستید؟ دسترسی پیدا کنید و از نسخه ی نمایشی درخواست کنید تا بتوانید مسیر STAT را متناسب با مسیر خود انجام دهید.

سئو بازدید : 46 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

از قطعات قطعه چرخ فلک گرفته تا جستجوهای مرتبط گرفته تا جعبه های "افراد نیز سؤال می کنند" و جعبه های "افراد نیز جستجو می کنند" ، Google SERP دارای ویژگی هایی است که نه تنها به ایجاد لیست کلمات کلیدی کمک می کند بلکه می تواند به شما در درک بهتر مباحث جستجوی بی نظیر شما کمک کند. منظره در اطراف ساخته شده است.

در حقیقت ، افزایش مباحث و اشخاص به عنوان روشی برای پیمایش و ایندکس کردن وب یکی از بزرگترین تحولات جستجو در سال 2018 بود. به همین دلیل ما 40،977 SERPS را گرفتیم و هر اصطلاح یا عبارتی را از ویژگی های فوق حذف کردیم - کوچک. ، اولین قدم به سمت درک مهارتهای سازمانی Google.

ما می خواستیم ببینیم چه مقدار همپوشانی ممکن است در بین این ویژگی های SERP مختلف وجود داشته باشد. آیا Google کلمات کلیدی جدید زیادی را برای ما فراهم کرده است تا بارها و بارها با همان موارد کار کنیم یا فقط پیشنهاد کنیم؟ آیا در ساخت استراتژی سئو خود باید به هر ویژگی SERP توجه کنیم یا می توانیم از چند مورد غافل شویم؟ ما برای یافتن اطلاعات ، به مجموعه ای از داده ها در STAT حفر کردیم.

کمی در مورد موضوعات و اشخاص و ویژگیهای SERP
در سپتامبر سال 2018 ، گوگل لایه جدیدی را به نمودار دانش خود اعلام کرد :

"لایه موضوع با تجزیه و تحلیل تمام مطالب موجود در وب برای یک موضوع خاص ساخته شده است و صدها و هزاران زیرنویس را توسعه می دهد. برای این خرده موضوعات ، ما می توانیم مناسب ترین مقالات و فیلم ها را شناسایی کنیم - مواردی که خود را همیشه سبز و همیشه مفید و همچنین محتوای تازه در موضوع نشان می دهند. سپس ما به الگوهایی نگاه می کنیم تا بفهمیم این خرده فروشی ها به یکدیگر چه ارتباطی دارند ، بنابراین می توانیم با هوشمندانه تر نوع محتویاتی را که ممکن است بخواهید در آینده کشف کنید سطح بندی کنیم. "

اما ، حتی قبل از اینکه گوگل با لایه های موضوعی خود ظاهر شود ، سیندی کروم ، مدیر عامل و بنیانگذار MobileMoxie ، همه چیز در مورد آنچه او "اشخاص" نامیده می شد به عنوان فهرست بندی اول موبایل (در نهایت) از بین رفت. ببینید آیا می توانید شباهت ها را مشاهده کنید:

"اشخاص را می توان با کلمات کلیدی توصیف کرد ، اما می تواند با تصاویر ، صداها ، بوها ، احساسات و مفاهیم توصیف شود. (به صدای ایستگاه قطار فکر کنید - آن را برای هر کسی که ممکن است آن را بشنوید ، بدون نیاز به کلمه کلیدی ، مفهومی تا حدودی جهانی به وجود می آورد.) یک فهرست واحد که بر اساس مفاهیم موجودیت استوار است ، نیاز به مرتب سازی گوگل را از بین می برد. روحیه تغییر زبانها و کلمات کلیدی در تمام زبانهای دنیا؛ در عوض ، آنها می توانند شاخص خود را بر اساس این مفاهیم (موجودات) متحد تراز کنند ، و در صورت لزوم از آنجا به زبان های مختلف سرچشمه بگیرند. "

با برگرداندن آن به ویژگی های سئو ، سیندی توضیح می دهد که هر دو دامنه (که به طور سنتی با نمایه سازی در ارتباط است) و مارک هایی که آنها را کار می کنند می توانند به عنوان موجودیت در نظر گرفته شوند. "فهرست نویسی مبتنی بر اشخاص همان چیزی است که به Google امکان می دهد همه وب سایت های بین المللی یک برند را به عنوان یک نهاد گروه بندی کند و براساس کشور و زبان خاص خود ، جستجوی مناسب را برای جستجوگر تغییر دهد."

بنابراین ، هر یک از اینها چه ارتباطی با ویژگیهای انتخابی SERP ما دارد؟ خوب ، تمام اصطلاحات پیشنهادی که در آنها وجود دارد نتیجه مستقیم تحلیل و سازماندهی بی پایان موضوع گوگل است. ممکن است ما از هر یک از گوگل استفاده نکنیم و محافظت کنیم اما مطمئناً می توانیم از نحوه انتخاب محصول نهایی در SERP سؤال کنیم.

چگونه جادو کردیم
برای نقشه برداری همپوشانی در فضای پرس و جو خاص ، ما از رویکرد بسیار علمی کلمه ای استفاده کردیم. با استفاده از سطح تجزیه و تحلیل SERP-by-SERP ، ما پیشنهادات هر ویژگی را درون کیسه مخصوص خود قرار دادیم ، کلمات متوقف شده را فیلتر کردیم ، و سپس پیشنهادات یک کیسه را با دیگری مقایسه کردیم ، به دنبال یک کبریت و همانطور که می گشتیم.

بنابراین ، به عنوان مثال ، ما تمام سؤالات PAA را در یک SERP در مورد تمام جستجوهای مرتبط در همان SERP بررسی خواهیم کرد. هر پیشنهاد PAA ، مانند هر جستجوی مرتبط ، کیف خود را به دست آورد ، و ما خود عبارت اصطلاح جستجو را از بین همه کیسه ها حذف کردیم. اگر هر کلمه باقیمانده در دو کیسه مطابقت داشت ، ما آن را به عنوان یک همپوشانی حساب کردیم ، آن را با تعداد کل همپوشانی های احتمالی تقسیم کردیم ، و کل موجودیت بین این ویژگی ها را همپوشانی کردیم. پسر

در پایان ، پس از شلیک 40977 SERP ، تقریباً چهل میلیون کلمه مقایسه با کلمات انجام دادیم. بدون عرق.

آنچه پیدا کردیم
درنهایت ، با چهار ویژگی ما همپوشانی زیادی اتفاق نمی افتد. به طور متوسط ​​4 درصد از پیشنهادهای جستجو از نظر اصطلاح تکراری را مشاهده می کردند. این به ما می گوید گوگل توجه و توجه زیادی را به ویژگی های هر SERP نشان می دهد و ما عاقلانه خواهیم بود که همه آنها را مورد توجه قرار دهیم ، حتی به معنای هدر دادن چند پیشنهاد تکراری هم اکنون و بعد است.

در اینجا چگونگی معلومات هنگامی که ما به جفت های خاص نگاه کردیم:

قطعه چرخ فلک
قطعه های چرخ فلک به لطف "IQ-bubbles" که در پایین آنها اجرا می شود ، پاسخ بسیاری از سؤالات مختلف را دارند. هنگامی که روی حباب کلیک می کنید ، جاوا اسکریپت برچسب می زند و قطعه اولیه "والدین" را با سؤالی جایگزین می کند که به یک پرس و جو با نام تجاری جدید پاسخ می دهد. این پرس و جو ترکیبی از اصطلاح جستجوی اصلی شما و متن موجود در IQ-bubble است. برای این تحقیق کمی متن حباب ها را گرفتیم و مابقی را رها کردیم.



به نظر می رسد که IQ-bubbles قطعه چرخ فلک کمترین میزان همپوشانی با سه ویژگی SERP دیگر داشته است. این به احتمال زیاد به این دلیل است که حباب ها ، در حالی که از لحاظ موضوعی به جستجوی اصلی مربوط هستند ، معمولاً حاوی زیر شاخه هایی هستند که در طبقه بالا قرار دارند که توسط اصطلاح جستجو معرفی شده اند.

برای مثال قطعه فوق را بگیرید. پرس و جو [نرخ حساب پس انداز] SERP را با نتایج ارگانیک و سایر ویژگی ها تولید می کند که اطلاعات کلی را درباره موضوع حساب های پس انداز ارائه می دهد. با این حال ، حباب ها بانک های مختلفی را که دارای حساب پس انداز هستند ، نام می برند و آنها را به کلمات کلیدی پیشنهادی متمایز می کنند.

دلایل دیگر در نظر گرفتن این شرایط در هنگام ایجاد لیست و استراتژیک کردن محتوا: گوگل این میانبر را درست در صدر SERP نگه می دارد و برای سطحی کردن حباب ها نیازی به کلیک از هر نوع دیگری ندارد ، به این معنی که آنها یکی از اولین هستند چیزهایی که گوگل اطمینان می دهد یک جستجوگر می بیند.



کادر "مردم نیز می پرسند"
جعبه "People همچنین می پرسد" معمولاً شامل چهار سؤال است (قبل از اینکه نامحدود شود) مربوط به سؤال اولیه جستجوگر ، که سپس برای آشکار کردن پاسخ هایی که گوگل از وب سایت های دیگر و پیوندهایی که کاربران را به سمت SERP سؤال PAA هدایت می کند ، گسترش می یابد.

نه تنها سؤالات PAA علاوه بر دم های بلند عالی به مجموعه کلمات کلیدی شما سؤال می کنند ، بلکه منبع خوبی برای الهام بخش از محتوا نیز هستند. بنابراین ما آنها را بیرون کشیدیم و آنها را درون کیسه های کلمه ای خود ریختیم تا تجزیه و تحلیل شوند.



سوالات PAA به بازگشت دومین سطح بالاتر از تکثیر منجر شد ، گرچه بیشتر اینها با اصطلاحاتی که از جعبه "مردم نیز جستجو می کنند" بستگی داشت - این دو با هم 10.41 درصد همپوشانی داشتند.

این امر منطقی است زیرا هر دو به ظاهر عبارات دیگری را ارائه می دهند که افراد یا از آنها درخواست می کنند یا از آنها جستجو می کنند. همچنین می تواند نتیجه طولانی تر هر دو پیشنهاد باشد که می تواند فرصت بیشتری برای تطبیق ایجاد کند.



جستجوهای مرتبط
کمتر از هشت جستجو مرتبط در انتهای هر SERP نشسته اند و در صورت کلیک ، به جستجوی جستجوی SERP جدید تبدیل می شوند. اینها به پالایش یا گسترش در جستجوی اصلی کمک می کنند.



از اینکه کمی جستجوهای مرتبط با تکثیر با سایر ویژگیهای SERP کمی دارند ، متعجب شدیم - آنها به طرز عجیبی بی نظیر بودند. ما می گویم "عجیب و غریب منحصر به فرد" ، زیرا این اصطلاحات معمولاً کوتاهتر و تکراری تر از پرس و جو اصلی ، تمایل به ماندن در موضوع است و در نتیجه ، انتظار داشتیم که آنها را در ویژگی های دیگر بیشتر نشان می دهد (قطعه چرخ فلک چرخ دستی ممکن است تنها استثنا).



کادر "افراد نیز جستجو می کنند"
برای اینکه روی جعبه "افراد نیز جستجو می کنند" ، باید کمی چسباندن پوگو را انجام دهید. این پس از کلیک کردن بر روی نتیجه جستجوی ارگانیک و سپس حرکت دوباره به SERP ، تحقق می یابد. PASF های موبایل معمولاً دارای هشت اصطلاح مرتبط با موضعی هستند که SERP جدید را باز می کنند ، در حالی که PASF دسک تاپ معمولاً دارای شش مورد است.



در بین مقایسه های ما ، جعبه های PASF بیشترین میزان همپوشانی داشتند ، خصوصاً با PAA ها (که در بالا به آن اشاره کردیم) و جستجوهای مرتبط. با توجه به اینکه اصطلاحات PASF ، از نظر جسمی و موضعی ، به نتایج ارگانیک و نه جستجوی جستجو پیوست شده است ، در واقع ما انتظار نداشتیم که آنها از این نظر بسیار به اشتراک بگذارند.

یکی از توضیحات احتمالی حجم وسیع آنهاست. با میانگین 8.77 صندوق در هر SERP و شش یا هشت اصطلاح در هر جعبه ، این منجر به تکثیر زیاد در درون جعبه و همچنین اشباع کلی در زمینه موضوع خواهد شد. اما ، هنگامی که ما در مورد آنچه که PAAs و جستجوهای مرتبط فکر می کنند فکر می کنیم ، PASF ها به نظر می رسد ترکیبی از هر دو.



همه اش رو بذار کنار هم
با وجود همپوشانی نه چندان طولانی ، ایده خوبی است که همه این ویژگی ها را در ذهن داشته باشید. Google ممکن است نامهای بی نظیری را برای آنها از بین ببرد ، اما آنها برای ارائه مطالب موجود در آنها از پیشنهادهای منحصر به فرد استفاده نمی کنند.

حتی اگر درک سلسله مراتب موضوعی که فضای جستجوی شما را حاکم می کند کمی خارج از نگرانی های روزانه شما باشد ، اگر مردم به جای - یا حتی علاوه بر آن - نتایج ارگانیک ، بر روی پیشنهادات جستجو کلیک کنند ، پس این دلیل بر می آید که شما باید حداقل سعی در رتبه بندی برای این شرایط و همچنین پرس و جو پایه داشته باشید.

اگر به مرور زمان به شدت تحت فشار قرار گرفتید یا منابع مورد نیاز برای از بین بردن پیشنهادات هر ویژگی SERP را ندارید و مجبور به انتخاب یکی از آنها هستید ، می توانید با جعبه PASF (اگرچه ما هنوز توصیه می کنیم که هر ضریب هوشی را رها کنید) اجرا کنید. حبابهایی که نشان داده می شوند) زیرا بالاترین تکثیر را برمی گرداند.

برعکس ، از آنجا که STAT بسیار آسان PAA و گزارشهای جستجو مربوط به آن است ، شما می توانید به سرعت زمین را با آن دو پوشش دهید. آیا می خواهید آن گزارش ها (و موارد دیگر) را برای درایو تست بگیرید؟ سلام کن و درخواست نسخه ی نمایشی !



درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

سئو بازدید : 53 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

تغییر مسیر صحیح URL های شما یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا بتوانید یک سایت را به راحتی انجام دهید ، اما اگر می خواهید درست آن را انجام دهید ، فرآیندهای روشنی وجود دارد. در جمعه Whiteboard Friday (جمعه وایت برد) ، کامرون جنکینز قوانین تغییر مسیر را برای مهاجرت سایت ها تجزیه می کند تا مطمئن شود URL های شما برای موفقیت تنظیم شده اند.





برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام بچه ها. به نسخه جمعه Whiteboard به این هفته خوش آمدید. نام من کامرون جنکینز است و من در موز در اینجا کار می کنم. آنچه در مورد امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، تغییر مسیرها است و چگونه آنها راهی هستند که می توانید مهاجرت سایت خود را انجام داده و یا آنرا خراب کنید. مهاجرت سایت بسته به شرایط شما می تواند به معنی چیزهای مختلف باشد.

مهاجرت؟
من می خواستم قبل از اینکه به برخی از نکات برای جلوگیری از خطاهای تغییر مسیر ، شیرجه بزنم ، سریع به آنچه منظورم می رسید بپردازم. وقتی در مورد مهاجرت صحبت می کنم ، من از تجربه این فعالیت های اولیه ناشی می شوم.

قالب CMS در حال حرکت / URL
یکی از نمونه های مهاجرتی که ممکن است به آن مراجعه کنم این است که شاید ما مشتری را بگیریم و آنها قبلاً از CMS استفاده کرده اند که دارای یک نوع پیش فرض قالب بندی URL است ، و تاریخ آن چیزی است.



بنابراین مانند / 2018 / مه / و پس از آن پست بود. سپس CMS را تغییر می دهیم. ما از نحوه ساخت صفحات ، URL های ما انعطاف پذیری بیشتری داریم ، بنابراین می خواهیم آن را به سمت پست / ارسال یا مواردی از این دست منتقل کنیم. به این ترتیب URL های زیادی در حال جابجایی هستند زیرا ما در حال تغییر نحوه ساختار آن URL ها هستیم.

کنوانسیون های نامگذاری "کلید واژه"
نمونه دیگر این است که گاهی اوقات مشتریانی را دریافت می کنیم که دارای URL های تاریخ دار یا کلمات کلیدی هستند ، و ما می خواهیم این مسئله را بسیار پاک تر جلوه داده و آنها را در صورت امکان کوتاه کنیم ، فقط آنها را قابل خواندن با انسان جلوه دهیم.



نمونه ای از این امر شاید این باشد که مشتری از آدرس های اینترنتی مانند / best-plumber-dallas استفاده کند ، و ما می خواهیم آن را به کمی تمیز تر ، طبیعی تر و نه به عنوان کلمه کلیدی تبدیل کنیم تا فقط / لوله کش ها یا چیزهای مشابه از آن استفاده کنیم. اگر می خواهیم یک سایت کامل را بدست آوریم ، می توان مثال دیگری از تعداد زیادی آدرس اینترنتی در گردش باشد و ما دوست داریم با این موارد کنار بیاییم.

تعمیرات اساسی محتوا
مثال دیگر این است که اگر ما یک تعمیرات اساسی محتوای کامل را انجام می دهیم. شاید مشتری نزد ما بیاید و آنها بگویند ، "سلام ، ما خیلی وقت است که مطالب و بلاگ نویسی می نویسیم و ما فقط ترافیک و رتبه هایی را که می خواهیم مشاهده نمی کنیم. آیا می توانید یک ممیزی دقیق از همه مطالب ما؟ " معمولاً آنچه متوجه می شویم این است که شما شاید حتی هزاران صفحه داشته باشید ، اما چهار مورد از آنها در رتبه بندی قرار دارند.

بنابراین بسیاری از صفحات فقط کار برده شده وجود دارند ، صفحات بسیار نازک و با هم قوی تر هستند ، برخی از صفحات که واقعاً به هدف نمی رسند و ما می خواهیم فقط بمیریم. بنابراین این مثال دیگری است که در آن می توانیم URL ها را با هم ادغام کنیم ، صفحات را به اطراف منتقل کنیم ، فقط بگذاریم کاملاً قطره قطره شود. این نمونه دیگری از مهاجرت به چیزهایی است که به آن اشاره می کنم.

آیا ما این مسائل را نمی دانیم؟ بله اما...
این چیزی است که من هنگام مهاجرت به آن اشاره می کنم. اما قبل از اینکه غرق شویم ، می خواهم به این واقعیت بپردازم که آیا ما این مسائل را از قبل نمی دانیم؟ منظورم این است که من با SEO ها صحبت می کنم و همه ما اهمیت تغییر مسیر را می دانیم یا باید بدانیم. در صورت عدم وجود تغییر مسیر ، هیچ راهی برای دنبال کردن گوگل به Google به صفحه خود منتقل نمی شوید.

برای کاربران ناامیدکننده است اگر آنها روی پیوندی که دیگر کار نمی کند کلیک کنند ، آنها را به مقصد مناسبی نمی رسانند. ما می دانیم که این مهم است و می دانیم چه کاری انجام می دهد. آن را از عدالت پیوند عبور می کند. این باعث می شود مردم ناامید نشوند. به همه این موارد کمک می کند تا صفحه صحیح فهرست بندی شود. بنابراین ما این مطالب را می دانیم. اما اگر مثل من باشید ، در شرایطی قرار داشته اید که مجبورید تمام روزها را برای اصلاح 404s برای اصلاح تلفات یا هر چیز دیگری بعد از مهاجرت بگذرانید ، یا 301 را برطرف می کنید که شاید انجام شده باشد اما به آنها ارسال شده اند. انواع جاهای عجیب و جالب

هنوز هم اشتباهات رخ می دهد حتی اگر ما از اهمیت تغییر مسیرها آگاه باشیم. بنابراین می خواهم در مورد چرا واقعاً سریع صحبت کنم.

مالکیت نامشخص
مالکیت نامشخص چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد ، به خصوص اگر در تیم scrappier ، تیم کوچکتری حضور داشته باشید و شاید شما خیلی وقت ها به این اندازه رفتار نکنید که یک روند مشخص برای این کار داشته باشید. من در شرایطی قرار گرفته ام که تصور می کنم این فناوری قصد دارد آن را انجام دهد ، و این فناوری فرض کرده است که دستیار پروژه قصد انجام آن را دارد.

همه ما انگشتهای دست و پا را با هم و مالکیت مشخصی نداریم ، و سپس توپ از بین می رود زیرا هیچ کس واقعاً نمی داند مسئولیت آن چیست. بنابراین فقط اطمینان حاصل کنید که شخصی را برای انجام این کار تعیین کرده اید و آنها می دانند و می دانید که آن شخص دست به کار خواهد شد.

مهلت
مورد دیگر مهلت است. مهلت های داخلی و خارجی می تواند بر این تأثیر بگذارد. بنابراین یک نمونه که من اغلب با آن روبرو شدم این است که مشتری می گوید: "سلام ، ما واقعاً به این پروژه نیاز داریم که تا دوشنبه آینده انجام شود زیرا ما ابتکار عمل دیگری را راه اندازی می کنیم. ما در حال انجام یک تبلیغات تلویزیونی هستیم و دامنه ما در لیست قرار دارد. در تبلیغات تلویزیونی. بنابراین من واقعاً دوست دارم وقتی این تبلیغات پخش می شود ، پخش شود. "

بنابراین آن نوع مهلت های خارجی می تواند بر سرعت کار ما تأثیر بگذارد. بسیاری از اوقات فقط کنار جاده کنار گذاشته می شود زیرا یک چیز خیلی مشهود نیست. اگر اهمیت تغییر مسیر را نمی دانید ، ممکن است مواردی مانند محتوا را کنترل کنید و مطمئن شوید که دکمه ها همه کار می کنند و قالب زیبا به نظر می رسد و چیزهایی مانند آن ، چیزهای قابل مشاهده است. در جایی که مردم فرض می کنند که تغییر مسیرها را انجام دهند ، اوه ، این فقط یک چیز پس زمینه است. بعدا می توانیم از آن مراقبت کنیم. متأسفانه ، اگر شخصی که این کار را انجام می دهد واقعاً از اهمیت آن مطلع نیست ، تغییر مسیرها معمولاً در آن دسته قرار می گیرند.

مورد دیگر با مهلت ها ، مهلت های داخلی است. بعضی اوقات شاید برای یک بازی سه ماهه یا یک بازی ماهانه مهلت داشته باشید. ما باید تمام این پروژه های خود را تا این تاریخ انجام دهیم. همین موضوع با مهلت. تغییر مسیرها متأسفانه چیزی است که تمایل به قطع این نوع کارها را ندارد.

غیر SEO در حال تغییر مسیر
سپس وضعیت دیگری که می تواند باعث بروز خطاهای مهاجرت سایت و 404s پس از حرکت شود ، عدم جستجوگرها با این کار است. اکنون لازم نیست که یک سئو واقعاً با تجربه باشید تا بتوانید این نوع کارها را انجام دهید. بستگی به CMS شما دارد و چگونگی اجرای مسیرهای هدایت مجدد چقدر پیچیده است. اما گاهی اوقات اگر کار ساده ای باشد ، اگر CMS شما تغییر مسیر را آسان می کند ، می تواند مانند یک نوع کار ورود به داده ها رفتار شود ، و می توان آن را به کسی واگذار کرد که شاید از اهمیت انجام همه آنها یا فرمت کردن آنها خبر نداشته باشد. به درستی یا هدایت آنها به مکانهایی که قرار است بروند.

قوانین تغییر مسیر برای مهاجرت سایتها
اینها شرایطی است که من با آنها روبرو بوده ام. بنابراین اکنون که ما می دانیم که در مورد مهاجرت در مورد چه چیزی صحبت می کنم و چرا بعضی اوقات آنها هنوز هم اتفاق می افتند ، من قصد دارم قوانینی را اجرا کنم که امیدوارم به دلیل تغییر مسیرهای ناکام ، به جلوگیری از خطاهای مهاجرت سایت کمک کند.

1. تغییر مسیرهای یک به یک را ایجاد کنید
شماره یک ، همیشه تغییر مسیرهای یک به یک ایجاد کنید. این فوق العاده مهم است. آنچه که من گاهی اوقات دیده ام این است که آه ، انسان ، اگر فقط از یک کارت ویزیت استفاده کنم و همه این صفحات را به صفحه اصلی یا صفحه اصلی وبلاگ یا چیزهایی از این دست هدایت کنم ، می تواند باعث صرفه جویی در وقت من شود. اما آنچه به گوگل می گوید این است که صفحه A به صفحه B منتقل شده است ، در حالی که اینگونه نیست. شما همه این صفحات را به صفحه اصلی منتقل نمی کنید. آنها واقعاً به آنجا نقل مکان نکرده اند. بنابراین این یک تغییر مسیر بی ربط است ، و گوگل حتی گفته است ، فکر می کنم که آنها با آنهایی که اساساً به عنوان 404 نرم هستند رفتار می کنند . آنها حتی حساب نمی کنند. پس حتماً این کار را نکنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه URL را به مکان جدید خود پیوند می دهید ، هر بار تک به تک برای هر URL که در حال حرکت است.

2. مراقب زنجیرهای تغییر مسیر باشید
دو ، مراقب زنجیرها باشید. من فکر می کنم گوگل می گوید چیز عجیبی خاص ، مانند تماشای زنجیره های تغییر مسیر ، سه ، بیشتر از پنج . فقط سعی کنید تا حد امکان آن را محدود کنید. منظور از زنجیر ، منظور شما URL A است ، و سپس آن را به B هدایت می کنید ، و بعداً تصمیم می گیرید که آن را به یک مکان سوم منتقل کنید. به جای انجام این کار و طی کردن یک واسطه ، A تا B به C ، در صورت امکان آن را کوتاه کنید. مستقیم از مبدا به مقصد ، A به C بروید.

3. مراقب حلقه ها باشید
سه ، مراقب حلقه ها باشید. به طور مشابه آنچه اتفاق می افتد این است که شما موقعیت A را به URL B به نسخه دیگری C تغییر دهید و دوباره به A. برگردید. آنچه اتفاق می افتد این است که دم آن را تعقیب می کند. این هرگز حل نمی شود ، بنابراین شما آن را به صورت حلقه هدایت می کنید. بنابراین مراقب مواردی از این دست باشید. یک راه برای بررسی مواردی که فکر می کنم ابزاری مناسب است ، Screaming Frog گزارش زنجیرهای تغییر مسیر دارد. بنابراین می توانید ببینید که آیا بعد از اجرای تغییر مسیرها ، به نوع دیگری برخورد می کنید یا خیر.

4. 404 استراتژیک
شماره چهار ، 404 استراتژیک. حضور 404s به تنهایی در سایت شما ، به این معنی نیست که به رتبه سایت شما آسیب برساند. این اجازه می دهد تا صفحاتی که رتبه بندی می شوند بمیرند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورند که باعث ایجاد مشکلاتی می شود. بدیهی است اگر صفحه‌ای 404ing باشد ، در نهایت اگر Google آنرا به مکان جدید خود هدایت نکنید ، گوگل قصد دارد آن را از این فهرست خارج کند. اگر آن صفحه رتبه بندی خوبی داشت ، اگر باعث ترافیک سایت شما شد ، می خواهید مزایای آن را از دست بدهید. اگر پیوندهایی به آن داشت ، اگر می میرید مزایای آن بک لینک را از دست می دهید.

بنابراین اگر می خواهید به 404 بروید ، فقط این کار را از لحاظ استراتژیک انجام دهید. می توانید صفحات را بمیرید. مانند این شرایط ، شاید شما کاملاً در حال پاک کردن یک صفحه باشید و هیچ مکان جدیدی نداشته باشد ، هیچ چیز مرتبط با تغییر مسیر آن به آن نیست. اشکالی نداره فقط بدانید که می خواهید هرکدام از مزایایی که URL برای سایت شما آورده بود را از دست بدهید.

5. URL های "SEO ارزشمند" را در اولویت قرار دهید
شماره پنج ، URL های "SEO SEO ارزشمند" را در اولویت قرار دهید ، و من این کار را انجام می دهم زیرا من ترجیح می دهم به طور آشکار همه چیزهایی را که در حال حرکت هستید تغییر مسیر دهید ، هر چیزی که به صورت مشروع حرکت می کند.

اما به دلیل شرایطی مانند مهلت و مواردی از این قبیل ، وقتی به سیم می رویم ، فکر می کنم حداقل مهم است که حداقل با مهمترین آدرس های اینترنتی خود شروع به کار کنیم ، بسیار مهم است. بنابراین این URL ها هستند که از نظر رتبه بندی بسیار خوبی هستند و ترافیک خوبی به شما می دهند ، URL هایی که پیوندهایی برای آنها کسب کرده اید. بنابراین آن URL های با ارزش واقعاً SEO ، اگر مهلت دارید و قبل از اجرای مستقیم این پروژه مجبور نیستید تمام مسیرهای هدایت شده خود را به پایان برسانید ، حداقل ابتدا مهمترین و مهمترین آدرسهای اینترنتی را در اختیار دارید.

باز هم ، بدیهی است که ایده آل نیست ، من فکر نمی کنم فکر کنم پس از پرتاب ، پس انداز کند. بدیهی است ، من فکر می کنم بهترین کار این است که همه آنها تا زمان اجرای زنده تنظیم شوند. اما اگر اینگونه نباشد و عجله پیدا کنید و مجبور شوید راه اندازی کنید ، حداقل مهمترین آدرس های اینترنتی را برای ارزش سئو به کار خواهید گرفت.

6. تست کنید!
شماره شش ، فقط برای پایان دادن به آن ، تست کنید. فکر می کنم فقط نظارت بر این موارد بسیار مهم است ، زیرا می توانید فکر کنید که همه این موارد را درست تنظیم کرده اید ، اما ممکن است خطاهای قالب بندی وجود داشته باشد ، یا شاید شما به اشتباه چیزی را به مکان اشتباه هدایت کرده اید. فقط امتحان کردن بسیار مهم است. بنابراین ، کاری که می توانید انجام دهید ، می توانید یک سایت انجام دهید: domain.com و کلیک کنید و فقط کافی است بر روی تمام نتایجی که آمده است کلیک کنید و ببینید که آیا برخی از آنها به مکان اشتباه هدایت می شوند ، شاید 404 هستند.

فقط کافی است تمام URL های ایندکس شده را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها به یک مقصد جدید مناسب می روند. من فکر می کنم Site Crawl Moz یکی دیگر از مزایای بزرگ در اینجا برای اهداف آزمایش است. چه کار می کند ، اگر یک دامنه را تنظیم کرده اید یا URL مستقر در کمپینی در Moz Pro دارید ، هر هفته این کار را بررسی می کند ، و اگر می خواهید یک اجرای دیگر را مجبور کنید.

اما این سایت شما را برای خطاهایی مانند این ، یعنی 404s ، جستجو می کند. بنابراین اگر مشکلی نظیر آن وجود داشته باشد ، 500 یا 400 نوع خطا وجود دارد ، سایت Crawl آن را ثبت کرده و به شما اطلاع می دهد. اگر دامنه ای را که در یک کارزار در Moz Pro کار می کنید مدیریت نمی کنید ، خزیدن به درخواست نیز وجود دارد. بنابراین می توانید آن را در هر زمینه ای که در حال کار بر روی آن هستید ، اجرا کنید تا چیزهایی مانند آن را آزمایش کنید.

روش های بسیار دیگری برای آزمایش و پیدا کردن خطاها وجود دارد. اما مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپار فقط انجام این کار است ، فقط برای آزمایش و اطمینان از اینکه حتی یک بار این موارد را پیاده سازی کرده اید ، می توانید بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ مشکلی بعد از راه اندازی وجود ندارد. من بلافاصله بعد از پرتاب و بعد از چند روز بررسی می کنم ، و بعد فقط نوعی قیافه را خاموش می کنید تا اینکه کاملاً مثبت باشید که همه چیز به خوبی پیش رفته است.

بنابراین این نکات من هستند ، این قوانین من برای نحوه اجرای صحیح هدایت مجدد ، چرا باید ، در صورت لزوم ، و خطراتی که می تواند با آن اتفاق بیفتد ، هستند. اگر نکاتی در مورد خود دارید که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید ، آنها را در نظرات مطرح کنید و آن را با همه ما در انجمن SEO به اشتراک بگذارید. این برای جمعه Whiteboard جمعه است.

هفته دیگر دوباره برای هفته دیگر برگردید. با تشکر از همه

سئو بازدید : 49 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

آیا یک مشاغل محلی که بازاریابی می کنید ، میزبان فرصتهای B2B نیست؟ آیا مارک های B2B حتی واجد شرایط SEO محلی هستند؟

اگر من می گویم "B2B" و شما فکر می کنید "فناوری" است ، پس شما با همان مشکل مواجه می شوید من در حال یافتن اطلاعات موثق در مورد بازاریابی جستجوی محلی برای مدل های کسب و کار به تجارت بودند. در حالی که درست است که شرکت های SaaS مانند Moz ، MailChimp و Hootsuite مشاغلی هستند که به مشاغل دیگر می فروشند ، معاملات آنها در درجه اول دیجیتال است. اینها ممکن است انواع شرکتهایی باشد که از لیست های B2B بهترین استفاده را می کنند ، اما امروز بیایید قلمرو دیگری را کشف کنیم که در آن یک تجارت فیزیکی که تبلیغ می کنید واجد شرایط است که هم در سطح محلی و هم به عنوان B2B به بازار عرضه شود .

بیایید صلاحیت شما را تعیین کنیم ، فرصت های B2B خود را بیابیم ، نکات اختصاصی برای مدل کسب و کار خود را شناسایی کنیم ، یک ایمیل در دسترس را تجزیه و تحلیل کنیم ، محتوای خود را با یک چک لیست کشف کنیم و در مقاله امروز یک مزیت برای شما بیابیم.

دیدن چگونگی Google شما را می بیند
ابتدا برای تعیین اینکه آیا Google مارک شما را به عنوان یک تجارت محلی می بیند ، به این دو سؤال پاسخ دهید:

آیا مشاغلی که من بازاریابی می کنم دارای یک مکان فیزیکی است که در دسترس عموم باشد؟ این نمی تواند یک صندوق PO یا یک دفتر مجازی باشد. این باید یک آدرس دنیای واقعی باشد.
آیا مشاغلی که من بازاریابی می کنم با مشتریان خود ارتباط رو در رو دارد؟
اگر به هر دو سؤال به "بله" پاسخ داده اید ، ادامه دهید ، زیرا شما فقط دستورالعمل های تجاری محلی Google را رعایت کرده اید .

فرصت B2B خود را مشاهده می کنید
بعد ، مشخص کنید که آیا مؤلفه ای از مشاغل شما وجود دارد که در حال حاضر در خدمت سایر مشاغل است یا می تواند ایجاد شود.

کاملاً مطمئن نیستید؟ بیایید به مقولات گوگل نگاه کنیم.

از 2395 دسته بندی مشاغل Google من در اینجا ذکر شده ، حداقل 1270 دسته قابل استفاده برای شرکت های B2B وجود دارد. اینها شامل شرکت هایی هستند که طبق طبیعت B2B (عمده فروشان ، تهیه کنندگان) و شرکت هایی هستند که B2C هستند اما می توانند یک پیشنهاد B2B (رستوران ها ، سایت های رویداد) داشته باشند. به عبارت دیگر ، بیش از نیمی از دسته های Google به شرکتهای سازگار با B2B علامت می دهند که بازاریابی محلی فرصتی است.

بیایید نگاهی به برخی از گروههای اصلی دسته بندی بگذاریم و ببینیم که چگونه می توان آنها را به جای تنها نیازهای مصرف کننده ، برای تأمین نیازهای اجرایی تنظیم کرد:



موسسات غذایی (رستوران ها ، کافه ها ، کامیون های مواد غذایی ، غذا و غیره) می توانند با ارائه ویژه ناهار تجاری ، تحویل ، پذیرایی از شرکت ها ، اتاق های ضیافت و خدمات مرتبط با B2B با کارفرمایان اطراف خود رابطه ایجاد کنند. این می تواند به خصوص برای رستوران هایی واقع در مناطق تجاری بزرگ کار کند ، اما تقریباً هر تجارت مرتبط با غذا می تواند یک شرکت شرکتی ایجاد کند که وفاداری را تحریک کند.




جاذبه های مهم (موزه ها ، سرگرمی ها ، مراکز فرهنگی ، مراکز ورزشی و غیره) می تواند بسته های شرکتی را برای کارفرمایان محلی ایجاد کند که به دنبال فعالیت های گروهی سرگرم کننده هستند. برندهایی که به دنبال کاهش تعصب ضمنی هستند ، ممکن است به خصوص علاقه مند به تعامل با گروه ها و رویدادهای فرهنگی باشند.




خدمات حرفه ای (املاک ، مالی ، چاپ ، مشاوره ، فناوری و ...) می توانند به نیازهای شرکتی و همچنین افراد محول شوند. یک ملک می تواند ملک تجاری بفروشد. یک چاپگر می تواند علائم تجاری ایجاد کند. تعمیرگاه کامپیوتر می تواند دفاتر خدمات را ارائه دهد.




خدمات شخصی (مشاوره ، سلامتی ، تناسب اندام ، آموزش مهارت ، و غیره) می توانند هنگامی که کارفرمایان برای بهبود روحیه شرکت ، آموزش و یا رفاه افراد شرکت می کنند ، به خدمات شرکتی تبدیل شوند.






خدمات خانگی (نظافت فرش ، محوطه سازی ، لوله کشی ، پیمانکاری ، امنیت و ...) می توانند در صورت ارائه به مشاغل دیگر به خدمات تجاری تبدیل شوند. ساختمانهای اداری نیاز به طراحی ، بازسازی و ساخت و ساز دارند و بسیاری از آنها دارای سالن ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و زمینهایی هستند که نیاز به خدمات سرایداری و نگهداری دارند. بسیاری از خرده فروشان نیز به این خدمات احتیاج دارند.




علاقه مندان (کمدین ، ​​نوازندگان ، دی جی ، گروه های عملکرد و غیره) می توانند فراتر از رویدادهای خصوصی به برنامه های شرکتی با ارائه بسته های ویژه بروند. بسیاری از مارک ها روزهایی دارند که کودکان ، اعضای خانواده و حتی حیوانات خانگی در محیط کار استقبال می شوند و فعالیت های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.




خرده فروشان (پوشاک ، هدایا ، تجهیزات ، مبلمان و غیره) می توانند راه های بی شماری برای تأمین تجهیزات دنده ، تسمه ، لوازم الکترونیکی ، اثاثیه ، سبدهای هدیه ، لباس و سایر وسایل مورد نیاز پیدا کنند. به عنوان مثال ، یک فروشگاه آشپزخانه می تواند صبحانه چین را به B&B بفروشد ، یا یک فروشگاه الکترونیکی می تواند قیمت ویژه ای را برای خرید رایانه های جدید برای یک دفتر ارائه دهد.


خدمات حمل و نقل و مسافرت (فروش و نگهداری اتومبیل ، اجاره اتومبیل ، آژانس های مسافرتی ، راهنمای تور ، ایستگاه های شارژ و غیره) می توانند بسته های ویژه ای را برای مشاغل ایجاد کنند. یک فروشنده خودرو می تواند ناوگان وسایل نقلیه را به یک سرویس تحویل غذا بفروشد ، یا یک گاراژ می تواند قیمت ویژه ای برای نگهداری کامیون های مواد غذایی ارائه دهد. یک آژانس مسافرتی می تواند سفرهای کاری را مدیریت کند.


همانطور که می بینید ، این امکانات قابل توجه است و همه اینها جدا از مشاغلی است که مدل های کلاسیک B2B مانند تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و عمده فروشان که دارای فضای فیزیکی هستند و با مشتری خود رو در رو هم ملاقات می کنند. با بررسی صفحه گسترده زیر در هر دسته بندی Google My Business ، یک فرصت پرسود را از دست داده اید و می توانم پیدا کنم که مستقیم یا B2B مستقیم است یا می تواند یک پیشنهاد B2B ایجاد کند:

رده های محلی B2B را ببینید

مشاغلی که من بازاریابی می کنم واجد شرایط است. بعد چی؟
ببینید کدام یک از این دو گروه متعلق به شما هستند: یا یک شرکت B2B که انجام سئو محلی را انجام نداده است ، یا یک مشاغل محلی که هنوز پیشنهاد B2B ایجاد نکرده است. سپس مجموعه ای از نکات اساسی مربوط به سناریوی خود را دنبال کنید.

اگر در حال بازاریابی یک شرکت B2B هستید که SEO محلی را انجام نداده است:
بدانید که هدف SEO محلی این است که شما را تا حد امکان به صورت آنلاین در دسترس هر همسایه قرار دهد و آنچه را که ارائه می دهید ، جستجو کند تا بتوانید هرچه بیشتر معاملات را بدست آورید.
دستورالعملهای نمایندگی کسب و کار خود را در Google بخوانید تا 100٪ مطمئن باشید شغل شما واجد شرایط است و خود را با قوانین Google آشنا می کنید. Google بازیکن اصلی در جستجوی محلی است.
اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن کامل ، دقیق ، در صفحه وب سایت شما و در صفحه تماس با ما درج شده است. اگر چندین مکان دارید ، برای هر مکان یک صفحه منحصر به فرد در وب سایت خود ایجاد کنید ، با اطلاعات کامل و متن مفید آن برای بازدید کنندگان وب سایت کامل کنید. هر یک از این صفحات را تا حد ممکن منحصر به فرد و ترغیب کنید.
مطمئن باشید که محتوای وب سایت شما کالاها و خدمات شما را کاملاً توصیف می کند و در مورد ارزش انتخاب شما پیشنهادات قانع کننده ای را ارائه می دهد.
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با کاربران تلفن همراه دوستانه است. اگر مطمئن نیستید ، آن را با استفاده از تست رایگان تلفن همراه Google تست کنید .
اگر قبلاً آنرا ندارید ، نمایه Google برای کسب و کار خود را ایجاد کنید تا بتوانید به خوبی در نتایج محلی Google کار کنید. اگر مشخصات خود را دارید ، مطمئن باشید که ادعا شده است ، دقیق ، سازگار با راهنمایی و کاملاً پر شده است. این راهنمای برگه تقلب در مورد کلیه مؤلفه های مشترکی که می توانند در نمایه کسب و کار Google شما نشان داده شوند در هنگام جستجو شرکت با نام شما توضیح می دهد.
سلامتی سایر لیستهای اصلی مشاغل محلی خود را در لیست چک موز بررسی رایگان کنید . خطاها و لیست های تکراری را به صورت دستی تصحیح کنید ، یا برای صرفه جویی در وقت و فعال کردن نظارت مداوم ، Moz محلی را خریداری کنید تا بتواند کار را برای شما انجام دهد. لیست دقیق مشاغل محلی از رتبه بندی خوب محلی پشتیبانی می کند و از هدایت مشتری و سوء استفاده جلوگیری می کند.
برای بهبود رضایت مشتری و ایجاد یک شهرت قوی و پرسود ، از همه نظرات Google خود بخواهید ، نظارت و پاسخ دهید. دستورالعمل های هر سکوی دیگر (مانند Yelp یا TripAdvisor) را بخوانید تا بدانید چه چیزی از نظر مدیریت بررسی مجاز است.
روابط دنیای واقعی را در جامعه ای که در آن خدمت می کنید ایجاد کنید و در فرصت هایی برای کسب لینک های مرتبط با وب سایت خود از آنها کاوش کنید. پیوندهای محکم و معقول می توانند به شما در افزایش رتبه های موتور جستجوگرهای ارگانیک و محلی کمک کنند. به سازمانهای تجاری محلی بپیوندید و یک مدافع جامعه شوید.
تا آنجا که ممکن است از طریق رسانه های اجتماعی قابل دسترسی باشید و در مکانهایی که معمولاً معاشرت می کنند با جامعه خود به اشتراک بگذارید. به جای فروش در این محیط ، بر ارتباطات تأکید کنید.
اگر در حال بازاریابی مشاغل محلی هستید که هنوز پیشنهاد B2B ایجاد نکرده اید:
محله و جامعه خود را تحقیق کنید تا تعیین کنید چه نوع مشاغل در اطراف شما وجود دارد. اگر مطمئن نیستید ، به اتاق بازرگانی محلی یا یک انجمن تجاری محلی مانند AMIBA مراجعه کنید تا اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید که می تواند با شما به اشتراک بگذارد یا خیر. انجام جستجوهایی مانند "منابع انسانی رویداد سیاتل" یا "People Ops Event Seattle" می تواند نتیجه ای از این دست به دست دهد که نامگذاری برخی شرکت ها و کارمندان اصلی است.
تحقیقات خود را مستند کنید. یک صفحه گسترده با یک ستون ایجاد کنید که چرا احساس می کنید یک شغل خاص ممکن است مناسب خدمات شما باشد و ستون دیگری برای اطلاعات تماس با آنها باشد. اگر می توانید اطلاعات تماس مستقیم را برای تیم HR یا People Ops بسازید ببینید. برای به دست آوردن این اطلاعات ، در صورت لزوم با تلفن مشاغل تماس بگیرید.
اکنون ، براساس آنچه آموخته اید ، طوفان مغزی پیشنهادی را برای مخاطبان جذاب می کند. به یاد داشته باشید ، شما در حال تلاش هستید تا صاحبان مشاغل و کارکنان آنها را با چیزی که برای آنها خاص است و نیازهای آنها را برآورده می کند ، جلب کنید.
در مرحله بعد ، پیشنهادات خود را با حداکثر چند کلمه بنویسید ، از جمله نکات برجسته (چه کسی هستید ، چه پیشنهادی دارید ، چرا مشکلی را که ممکن است مشاغل حل کند) ، اثبات موجود برای حل مسئله ، دامنه قیمت ، قشنگ درخواست برای بحث بیشتر ، و اطلاعات کامل تماس خود را). کوتاه نگه دارید تا احترام کنید که گیرندگان شلوغ چقدر هستند.
بسته به منابع خود ، برنامه های دستیابی را در دسته های قابل کنترل برنامه ریزی کرده و نتایج را پیگیری کنید.
مطمئن باشید که تمام سئوی محلی آنلاین شما به خوبی نمایانگر شما هستند ، با این درک که هر کسی به طور جدی پیشنهاد شما را بررسی می کند ، احتمالاً شما را در وب بررسی می کند. مطمئن باشید که برای پیشنهاد B2B خود در صفحه ایجاد کرده اید. مطمئن باشید که وب سایت شما با اطلاعات دقیق و واضح ، فهرست بندی ، بهینه سازی و قانع کننده است ، و لیست های مشاغل محلی شما دقیق و کامل است - امیدوارم با وفور بررسی های خوبی که به آنها پاسخ دادید سپاسگزار باشید.
اکنون ، دسترسی را آغاز کنید. در بسیاری موارد ، این کار از طریق ایمیل ، با استفاده از متنی که شما ایجاد کرده اید انجام می شود ، اما اگر تشخیص داده اید که بازدید حضوری رویکرد بهتری است ، کمی در ارائه چاپ پیشنهادی خود به سادگی سرمایه گذاری کنید تا بتوانید آنرا ارائه دهید. کارکنان محل کار. بهترین تصور شما ممکن است به عنوان یک فروشنده برای محصول خود را ایجاد کنید.
زمان معقولی را برای بررسی و تصمیم گیری در مورد تجارت خود اختصاص دهید. اگر دوباره گوش نکردید ، یک بار پیگیری کنید. در حالت ایده آل ، شما می توانید با درخواست اطلاعات بیشتر به یک پاسخ پاسخ دهید. اگر چیزی در پاسخ به پیگیری های خود نمی شنوید ، ادامه دهید ، زیرا سکوت از تجارت نشانه عدم تمایل است. به تاریخهایی که از آن خارج شده اید توجه کنید و بعد از گذشت مدتی دوباره امتحان کنید ، زیرا ممکن است در آن زمان در تجارت تغییر کرده باشد. با این حال ، از کسب و کار تهاجمی خودداری کنید زیرا به نظر می رسد کسب و کار شما به جای کمک به آنها ، باعث اسپم کردن مشتریان بالقوه می شود.
همانطور که اشاره شد ، اینها مراحل اساسی برای هر دو گروه است - آغاز استراتژی شما و نه طول نهایی شما ممکن است برای تلاش های خود برای پرداخت کامل هزینه ها به آنجا بروید. میزان کار شما باید انجام دهید تا حد زیادی به سطح رقابت محلی شما بستگی دارد.

نکات B2B از تیم خود موت مبارک
تیم People Ops Moz به نام Team Happy خوانده می شود و این افراد شگفت انگیز همه چیز را از برنامه و برنامه ریزی سفر گرفته تا هدیه دادن ، تا اطمینان حاصل کنند که نیازهای پارکینگ مردم برآورده می شود. Team Happy وظیفه ایجاد یک محیط استثنایی ، سرگرم کننده و سخاوتمندانه را دارد که برای همه موتزرها و بازدید کنندگان یکنواخت عمل می کند.

من از تیم شاد ، مدیر عملیات ، اشلی داتون ، خواستم تا هنگام نزدیک شدن به شغلی مانند موز ، نکاتی را در زمینه دستیابی به موفقیت آمیز B2B به شما معرفی کند. اشلی توضیح می دهد:

ما تعداد زیادی ایمیل پرس و جو دریافت می کنیم. در مورد شرکت ما تحقیقاتی انجام دهید ، به ما کمک کنید تا ببینیم از چه چیزی می توانیم بهره مند شویم و چگونه می توانیم آن را در آن جا قرار دهیم. ما هر پیشنهادی را نمی پذیریم ، اما ما سعی می کنیم باز به این موضوع بپردازیم که آیا این مناسب برای دفتر است.
هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشیم بهتر می شویم! ما روز به روز بسیار شلوغ هستیم و می توانیم گاهی اوقات اسپم زیادی نیز بدست آوریم ، بنابراین می توان با ارسال ایمیل مبهم به طور جدی کار سختی کرد و آن را به هرزنامه بیشتری نکشید. واقعی باشید ، در دسترسی خود مستقیم باشید. نگه داشتن آن بیشتر به شخص و شخص "کمتر فروش" معمولاً مهم است.
اگر بتوانیم اکثر اطلاعات مورد نیاز خود را ابتدا بدست آوریم ، وب سایت / پیشنهادات را تحقیق کرده و سؤالات خود را از طریق ایمیل به ارتباط برقرار کنید تا زمانی که احساس کنیم یک تماس بعدی یک قدم خوب است ، که معمولاً احساس خوبی را ایجاد می کند.
سرانجام ، اشلی به من اطلاع داد که تیمش مانند تصمیمات مردم Ops در هر شرکت معتبری تصمیم گیری می کند. اگر دسترسی B2B شما با پذیرش یک شرکت خاص روبرو نشود ، این باعث می شود که ارتباط خود را با آنها و وقت خود هدر دهید.

با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، یک سال امتناع به معنای آن نیست که در صورت نیازهای شرکت یا تغییر پیشنهاد شما در صورت تغییر مناسب ، در یک فرصت بعدی فرصت وجود نخواهد داشت. شاید براساس بازخوردهایی که دریافت می کنید و تجزیه و تحلیل می کنید ، باید طی سالها برخی از اصلاحات را طی کنید ، تا زمانی که پیشنهادی دریافت نکنید که واقعاً غیرقابل مقاومت باشد.

یک نمونه ایمیل دستیابی B2B
" La práctica hace al maestro."
- ضرب المثل
تمرین کامل می شود. بیایید یک تمرین را با هم انجام دهیم که در آن تصور کنیم خودمان در حال اجرای یک رستوران عالی Oaxacan در سیاتل هستیم که می خواهد سمت B2B تجارت ما را رشد دهد. بیایید فرض کنیم که تصمیم گرفتیم Moz مشتری کاملی باشد و ما مدتی را صرف یادگیری وب در مورد آنها کردیم. ما به وب سایت آنها ، وبلاگ آنها نگاه کرده ایم و برخی از اخبار شخص ثالث درباره این شرکت را خوانده ایم.

برای تیم مبارک آدرس ایمیل پیدا کردیم و ایمیل دستیابی خود را تهیه کردیم. آنچه در ادامه می آید این ایمیل + بازخورد صریح و خلاصه اشلی برای من است (در ذیل شرح داده شده) درباره چگونگی برخورد خیالی ما به تیم او:

صبح بخیر ، تیم مبارک!

آخرین باری که پرسنل زحمتکش موز با طعم های ساخته شده از دستورالعمل معتبر خود مادربزرگ رفتار می کردند ، کی بود؟ من همسایه شما خوزه مورالس هستم ، با مالک من در تاکو مورالس ، همسایه ام و فقط در خیابان از تو مشترک هستم. غذای مکزیکی به سبک Oaxacan ما:

- محلی و با عشق در آشپزخانه با زباله صفر تهیه و تهیه شده است
- 100٪ ارگانیک (برای مغز و خوشبختی Mozzers بهتر است!) با گزینه های سنتی ، وگان و بدون گلوتن
- 6 تا 9 دلار در هر بشقاب

ما می دانیم که شما باید گاهی اوقات چندین تن از فن آوری ها را تغذیه کنید ، و ما می توانیم با زحمت وعده های غذایی تا 500 موزر را تهیه کنیم. مردمی در یک شرکت همسایه دیگر ، Zillow ، این را در مورد غذای زیبای ما می گویند:

"بهترین تریلی های دست ساز که تاکنون داشته ایم. فقط قسمت های مناسب برای احساس کامل ، اما برای بار کاری بعد از ظهر کم نمی شود. ایده آل برای ناهارهای شرکتی و جادوگری!"

آیا می توانم برای چند نفر از هم تیمی های شما یک سبد تاکو تعارف ارائه کنم؟ از منوی ما در اینجا دیدن کنید و لطفاً به من اطلاع دهید که آیا روز خوبی برای شما خواهد بود که نمونه بهترین های Taco Morales را انتخاب کنید. از توجه شما متشکرم و امیدوارم که این فرصت را داشته باشم که شخصاً تیم را حتی خوشحال تر کنم!

همسایگان ،
خوزه ی لوپیتا مورالس
تاکو مورالس
www.tacosmorales.com
222 خیابان 2 ، سیاتل - (206) 111-1111

چرا این ایمیل کار می کند:
ما یک دفتر فراگیر هستیم ، بنابراین گزینه های مختلف رژیم غذایی چشم ما را به خود جلب می کند. دانستن قیمت به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم که آیا این مناسب برای بودجه ما است یا خیر.
ارجاع به فناوری احساس شخصی می کند - آنها تیم ما را می شناسند و با آنها همکاری می کنیم.
جالب است بدانید که آنها می توانند برخی از رویدادهای بزرگتر را برگزار کنند!
این اعتماد را به شما القا می کند تا یک نقل قول از یک شرکت آشنا و نزدیک را ببینید.
نمونه ها یک روش خوب برای آشنایی با محصول / خدمات و چگونگی احساس همکاری با شرکت B2B هستند.
پیوند منو ، پیوند وب سایت و اطلاعات تماس اطمینان می دهد که ما می توانیم اکتشافات خودمان را انجام دهیم تا به ما در تصمیم گیری کمک کند.
همانطور که از اطلاعات فوق نشان می دهد ، Team Happy بیشتر تحت تأثیر عناصر ایمیل نمونه ما قرار گرفت که اطلاعات کلیدی در مورد تنوع ، قیمت و ظرفیت ، پیوندهای مفید و اطلاعات تماس ، سیگنالهای اعتماد در قالب بررسی از مشتری شناخته شده ارائه می داد ، و یک پیام شخصی یک به یک.

تجارت شما بی نظیر است و لحن دقیق ایمیل شما هم با فرهنگ شرکت شما و هم با حساسیت مشتریان بالقوه شما مطابقت دارد. صرف نظر از صنعت ، مطالعه ارتباطات فوق نكات لازم را برای ایجاد خود از نظر صحبت شخصاً برای مشاغل دیگر با نیازهای آنها در نظر خواهد گرفت. چرا امروز نوشتن نامه الکترونیکی شخصی خود را تمرین نمی کنید ، سپس آن را با یک آشنای بی طرفانه اجرا کنید تا بپرسید آیا آنها را ترغیب به پاسخ می کند؟

یک چک لیست برای هدایت محتوای وب سایت شما
محتوای سایت شما برای شما صحبت می کند که مشتری بالقوه می خواهد قبل از برقراری ارتباط یک به یک در مورد شما تحقیق کند. چرا هر دو بودجه و دل را در آنچه منتشر می کنید سرمایه گذاری می کنید؟ از آنجا که طبق گزارش ها 94٪ از خریداران B2B قبل از خرید راه حل تجاری ، تحقیقات آنلاین را انجام می دهند . متأسفانه ، همین مطالعه نشان می دهد که تنها 37٪ از این خریداران از سطح اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت های تأمین کنندگان راضی هستند. در اینجا قطع ارتباطی می بینید؟

بیایید امروز به صفحات فرود اصلی وب سایت خود نگاهی بیندازیم و ببینیم چه تعداد از این جعبه ها را می توانید بررسی کنید:

محتوای من به مشتریان بالقوه می گوید ...
name نام کسب و کار من ، آدرس ، شماره تلفن ، شماره فکس ، آدرس ایمیل ، مسیرهای راهنمایی رانندگی ، مکان های نقشه برداری ، نمایه های اجتماعی و نقدی چیست

products محصولات و خدمات من چیست و چرا پاسخگوی نیاز مشتری است

☑ جزئیات کامل پیشنهادات ویژه من برای مشتریان B2B ، از جمله ظرفیت من برای تحقق

☑ قیمت گذاری من چطور است ، به طوری که بدون از دست دادن وقت کسی ، از مشتری های واجد شرایط هدایت می کنم

US USP من چیست - چه چیزی پیشنهاد فروش من را بی نظیر و انتخاب بهتری نسبت به رقبای محلی من می کند

☑ نقش من به عنوان یک عضو مفید جامعه تجارت محلی و جامعه بشری از جمله روابط حرفه ای من ، بشردوستی ، رویه های پایدار ، اعتبارنامه ها ، جوایز و سایر نکات غرور است.

☑ آنچه دیگران درباره شرکت من می گویند ، از جمله بررسی ها و توصیفات

rights حقوق و ضمانت نامه های مشتری من چیست

via با توجه به کیفیت ، سودمندی و قابلیت استفاده وب سایت و محتوای آن ، چه ارزشی برای مشتریان خود قرار می دهم

اگر متوجه شدید محتوای شما فاقد هر یک از این عناصر لیست چک است ، برای ساختن آنها بودجه خود را تهیه کنید. اگر نوشتن لباس مناسب شما نیست و شرکت شما به اندازه کافی بزرگ نیست که یک تیم محتوای داخلی داشته باشد ، کمک بگیرید. یک نویسنده نویس خوب واقعاً شریک زندگی خواهد بود تا داستان تجارت شما را بازگو کند و در عین حال با صدای دقیق و منحصر به فرد خود را به تصویر بکشد. انتظار دارید که عمیقاً مصاحبه شود تا روایتی غنی ظهور کند.

درمجموع ، می خواهید وب سایت شما 24 ساعت شبانه روز صحبت شما را انجام دهد تا به هر سؤالی از مشتری بالقوه B2B اطمینان حاصل شود که می تواند قدم بعدی دستیابی شخصی باشد.

چگونه مزیت B2B خود را بیابید
پیش از این ، ما از تحقیقاتی که شما برای تجزیه و تحلیل جامعه کاری که می توانید با پیشنهادهای B2B خود استفاده کنید ، انجام داده ایم صحبت کردیم ، و ما اینگونه پوشش می دادیم که چگونه می توانید اصول اولیه بازاریابی دیجیتال محلی را برای استفاده از این موارد به نمایش بگذارید. وب بسته به بازار شما ، می توانید پیدا کنید که سرمایه گذاری در هر دو جهت می تواند فرصتی باشد که بسیاری از رقبای شما نادیده گرفته اند.

با این وجود ، برای یک مزیت بزرگتر ، مستقیماً به رقبا نگاه می کنیم. می توانید در مورد آنها تحقیق کنید:

بازدید از وب سایت های خود برای درک خدمات ، محصولات ، قیمت گذاری ، ساعت ، ظرفیت ، USP و غیره.
بازدید از اماکن فیزیکی آنها ، انجام سؤال از طریق تلفن یا (در صورت امکان) خرید محصولات / خدمات آنها برای دیدن اینکه چگونه آنها را دوست دارید و آیا کاری وجود دارد که بتواند بهتر انجام شود
نظرات منفی آنها را بخوانید تا ببینید مشتریانشان از چه چیزی شکایت دارند
مجدداً آنها را در رسانه های اجتماعی جستجو می کنیم تا ببینیم مشتریان چه می گویند و مارک چگونه شکایات را کنترل می کند
خواندن پوشش رسانه ای مثبت و منفی از برند
آیا شکافی می بینید؟ اگر می توانید جرات دیگری داشته باشید و آنها را پر کنید ، یک مزیت مهم را مشخص کرده اید. شاید شما تنها باشید:

شرکت نظافت تجاری در شهر که متخصص در ارائه خدمات مهمان نوازی حیوان خانگی است
رستورانی که نوع خاصی از غذاها را در مقیاس ارائه می دهد
جذابیت عمده با تخفیف های جذاب برای گروه های بزرگ
چاپگر تجاری اواخر شب برای کارهای عجولانه باز می شود
مربی یوگا متخصص در کاهش استرس / صدمات ناشی از کار
و اگر شهر شما بزرگ و بسیار رقابتی است و هیچ شکافی در خدمات موجود مشاهده نمی کنید ، سعی کنید شکافی در کیفیت خدمات پیدا کنید. شاید چندین تعمیرگاه کامپیوتر وجود داشته باشد ، اما مال شما تنها فروشگاهی است که آخر هفته ها کار می کند. شاید تعداد زیادی از نمایندگان مسافرتی وجود داشته باشند ، اما بسته های بوم گردی شما برای شرکت ها جوایز بزرگی کسب کرده اند. شاید مال شما فقط یکی از 400+ رستوران های چینی در سانفرانسیسکو باشد ، اما تنها کسی که یک کیسه رایگان از کوکی های کنجد و بادام MeeMee (یک تمایز دهنده کوکی خوش شانس!) را با هر بار تحویل در دفتر پرتاب می کند ، کمی صعود به کارکنان زحمتکش می دهد.

تمایزگر خود را پیدا کنید ، آن را به صورت کتبی بنویسید ، آن را در مرحله فروش خود قرار دهید. و آن را به زبان مصرف کننده محور مهندسی کنید ، به طوری که دکمه های آب نبات سخت با شکلات در داخل آنها تبدیل به USP شود که " در دهان شما ذوب می شود ، نه در دستان شما " و حل یک درد یا نیاز به درد کشف شده است.

بازاریابی B2B به خدمات خود جبران می شود
"هیچ کس در این دنیا فایده ای ندارد که بار دیگر را سبک کند."
- چارلز دیکنز
همه ما در خدمت کار هستیم. همه یاریگر هستیم در Moz ، ما SEO را برای شرکتهای دیجیتال و محلی آسانتر می کنیم. در مارک شما _________؟

با این حال شما آن را پر می کنید ، شما در خدمت کار هستید. این که آیا شما در حال بازاریابی B2B هستید که نیاز به سرمایه گذاری در SEO محلی یا B2C را در آستانه آغاز عرضه جدید تجارت به مشاغلتان بیدار می کند ، پروژه شما به این سؤال ساده می رسد ،

"چطور می تونم کمک کنم؟"

با نگاهی اندیشمندانه به ظرفیتهای بی بدیل برند شما برای خدمت به جامعه خود ، همراه با تمایل معتبر برای کمک به شما ، بهترین کار اساسی است که می توانید در نقطه شروع برای رضایت در خط پایان قرار دهید.

سئو بازدید : 55 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

سرعت صفحه یک نکته مهم برای کار SEO شما است ، اما موضوع پیچیده ای است که تمایل دارد بسیار فنی باشد. مهمترین موارد برای درک سرعت صفحه سایت شما چیست و چگونه می توانید شروع به پیشرفت کنید؟ در نسخه این هفته جمعه Whiteboard جمعه ، بریتنی مولر آنچه را که باید برای شروع کار بدانید می رود.

توجه: به اشتباه به جای "BigQuery" "BigML" را گفت.





برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام ، هواداران موز به نسخه دیگر جمعه Whiteboard خوش آمدید. امروز ما در حال سرعت بالای صفحه هستیم و واقعاً به پایین می رسیم که چرا اینقدر مهم است که به عنوان کار خود فکر کنید و روی آن کار کنید.

در همان سطح اساسی می خواهم به طور خلاصه چگونگی بارگیری یک صفحه وب را توضیح دهم. به این ترتیب می توانیم سر خود را ببندیم که چرا این همه اهمیت دارد.

نحوه بارگیری یک صفحه وب


کاربر به مرورگر می رود ، وب سایت شما را قرار می دهد و یک درخواست DNS نیز در آن وجود دارد. این به ارائه دهنده نام دامنه شما اشاره دارد ، بنابراین شاید GoDaddy باشد ، و این به سرور شما نشان می دهد که پرونده های شما در کجا قرار دارد ، و اینجاست که جالب می شود. بنابراین DOM شروع به بارگیری کلیه HTML ، CSS و JavaScript می کند. اما این بندرت به ندرت تمام اسکریپت های مورد نیاز یا کد مورد نیاز را برای ارائه یا بارگیری یک صفحه وب می کشد.

به طور معمول DOM برای ایجاد همه چیز ، نیاز به درخواست منابع اضافی از سرور شما دارد ، و اینجاست که اوضاع شروع به کند شدن سایت شما می کند. امیدوارم با داشتن این نوع دانش پیش زمینه بتواند برخی از این موضوعات را به ما کمک کند.

مواردی که می تواند باعث کند شدن سایت شما شود
برخی از متهمین رایج ترین چیست؟

اولین و مهمترین آنها تصاویر است. تصاویر بزرگ بزرگترین مقصر بارگذاری کند صفحات وب است.
میزبانی می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.
افزونه ها ، برنامه ها و ابزارک ها ، اساساً هر اسکریپت شخص ثالثی نیز می توانند زمان بار را کاهش دهند.
موضوع شما و هر پرونده بزرگی فراتر از آن واقعاً می تواند سرعت را کاهش دهد.
تغییر مسیرها ، تعداد هاپ مورد نیاز برای رسیدن به یک صفحه وب ، سرعت را کاهش می دهد.
سپس JavaScript که در یک ثانیه به آن خواهیم رسید.
اما همه این موارد می تواند مقصر باشد. بنابراین می خواهیم به مرور برخی منابع ، برخی از معیارها و معنای آنها بپردازیم ، و سپس برخی از راه هایی که امروز می توانید سرعت صفحه خود را بهبود بخشید ، چیست.

ابزارها و منابع سرعت صفحه
منابع اصلی که در اینجا ذکر کردم ابزارهای Google و بینشهای پیشنهادی Google است. من فکر می کنم آنچه که در مورد این موارد جالب توجه است این است که می دانیم نگرانی های آنها تا آنجا که سرعت صفحه می رود و واقعاً شروع به دیدن تغییر به سمت کاربر می کنند. به هر حال باید در مورد آن فکر کنیم. اما اول و مهمتر از همه ، این افراد چگونه روی افرادی که به سایت شما می آیند تأثیر می گذارد و دوم اینکه ، چگونه ما می توانیم از مزیت دوگانه گوگل نیز بدست آوریم که آن را با کیفیت بالاتر درک کند؟

می دانیم که گوگل یک وب سایت را پیشنهاد می کند تا بین دو تا سه ثانیه در هر مکانی بارگیری شود. سریعتر بهتر ، بدیهی است. اما این نوع جاهایی است که در آن محدوده است. من همچنین به شدت پیشنهاد می کنم که نسبت به آن نظر رقابتی داشته باشید. رقبای خود را در بعضی از این ابزارها قرار دهید و اهداف سرعت خود را در برابر آنچه در صنعت شما رقابتی است محک بزنید. من فکر می کنم این یک روش جالب برای ورود به این امر است.

گزارش تجربه کاربر Chrome
این معیارهای کاربر واقعی Chrome است. متأسفانه ، این فقط برای وب سایتهای بزرگ و پرطرفدار در دسترس است ، اما شما داده های خوبی را از آن می گیرید. این برنامه در BigQuery قرار دارد ، بنابراین برخی از دانش بنیادی SQL مورد نیاز است.

فانوس دریایی
Lighthouse ، یکی از موارد دلخواه من ، درست در Chrome Dev Tools موجود است. اگر در یک صفحه وب هستید و بر روی Inspect Element کلیک می کنید و Chrome Dev Tools را باز می کنید ، در سمت راست سمت راست که می گوید Audit است ، می توانید یک گزارش Lighthouse را درست در مرورگر خود اجرا کنید.



آنچه من در مورد آن دوست دارم این است که مثالها و اصلاحات بسیار مشخصی را برای شما فراهم می کند. یک واقعیت جالب که بدانید این است که به طور خودکار روی 3G شبیه سازی شده سریع قرار می گیرد و توجه کنید که آنها روی کاربران تلفن همراه در 3G متمرکز شده اند. من می خواهم آن را به 3G سریع اعمال کنم ، زیرا این شرکت دارای Lighthouse اجرای واقعی آن بار را دارد. کمی بیشتر طول می کشد ، اما به نظر می رسد کمی دقیق تر است. خوب است بدانید

بینش صفحه سرعت
صفحه Speed ​​Insights واقعاً جالب است. آنها اکنون گزارش تجربه کاربری Chrome را درج کرده اند. اما اگر شما جزء آن سایت های بزرگ نیستید ، حتی نمی توانید سرعت صفحه واقعی خود را اندازه بگیرید. در ادامه می خواهیم چگونگی پیکربندی سایت خود را بررسی کرده و مطابق با آن بازخورد ارائه دهید و به آن نمره دهید. فقط چیز خوبی است که باید از آن آگاهی داشته باشید. این هنوز هم ارزش خوبی را ارائه می دهد.

سرعت و عملکرد وب سایت تلفن همراه خود را تست کنید
من نمی دانم عنوان این چیست؟ اگر این کار را کردید ، لطفاً در زیر نظر دهید. اما در testmysite.thinkwithgoogle.com قرار دارد . این یکی واقعا جالب است زیرا سرعت موبایل سایت شما را آزمایش می کند. اگر به پایین بروید ، مستقیماً آن را با ROI برای تجارت یا وب سایت خود پیوند می دهد. ما می بینیم که Google با استفاده از معیارهای واقعی ، اعدام می کند و آن را به درصد افرادی که از دست می دهید متصل می کند زیرا سایت شما این کند است. این یک روش درخشان برای جلب همه ما در سوار شدن و مبارزه با برخی از این پیشرفت ها است.

Pingdom و GTmetrix محصولات غیر Google یا ابزارهای غیر Google هستند ، اما بسیار مفید نیز هستند.

معیارهای سرعت سایت
بنابراین برخی از معیارها چیست؟

رنگ اول چیست؟
اولین نقاشی ، او نخستین رنگ غیر خالی روی صفحه است. این فقط تغییر پیکسل اول است. این تغییر اولیه رنگ اول محسوب می شود.

اولین رنگ مشروب چیست؟
اولین رنگ محتوا وقتی ظاهر می شود که محتوای اول ظاهر می شود. این ممکن است بخشی از ناو یا نوار جستجو یا هر آنچه ممکن است باشد باشد. - این اولین رنگ موفقی است.

اولین رنگ معنی دار چیست؟
اولین رنگ معنی دار وقتی محتوای اولیه قابل مشاهده است. وقتی به این عکس العمل واکنش نشان می دهید ، "اوه ، بله ، این همان چیزی است که من برای این صفحه آمدم" ، این اولین رنگ معنی دار است.

زمان تعامل چیست؟
زمان تعامل زمانی است که از لحاظ بصری قابل استفاده و قابلیت تعامل باشد. بنابراین همه ما به یک صفحه وب رفته ایم و به نظر می رسد که این کار تمام شده است ، اما هنوز کاملاً نمی توانیم از آن استفاده کنیم. اینجاست که این متریک وارد می شود. پس چه زمانی برای کاربر قابل استفاده است؟ مجدداً توجه کنید که حتی این اندازه گیری ها کاربر محور چقدر هستند. واقعاً ، خیلی مرتب

محتوای DOM بارگیری شد
محتوای DOM بارگذاری می شود ، این زمانی است که HTML کاملاً بارگیری و تجزیه می شود. بنابراین برخی از افراد خوب واقعاً باید توجه داشته باشند و به طور کلی از آنها آگاه باشند.

راه های بهبود سرعت صفحه شما
HTTP / 2
HTTP / 2 قطعاً می تواند همه چیز را سرعت ببخشد. تا چه حد ، شما باید به نوع تحقیق بپردازید و آزمایش کنید.

پیش اتصال ، پیش تنظیم ، پیش بارگذاری
اتصال سریع ، پیش تنظیم و پیش بارگذاری مجدد در سرعت بخشیدن به یک سایت بسیار جالب و مهم است. ما می بینیم که گوگل در SERP های خود این کار را انجام می دهد. اگر یک عنصر را بازرسی کنید ، می توانید برخی از URL ها را از پیش تنظیم کنید ، در صورتی که می خواهید روی بعضی از این نتایج کلیک کنید ، سریعتر برای شما ایجاد می کند. به همین ترتیب می توانید این کار را در سایت خود انجام دهید. این به بارگیری و سرعت بخشیدن به آن روند کمک می کند.

فعال کردن ذخیره و استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN)
ذخیره سازی بسیار مهم است. قطعاً تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده است. با CDN ها ، در سرعت بخشیدن به یک سایت بسیار ارزشمند است ، اما می خواهید مطمئن شوید که CDN شما به درستی تنظیم شده است.

فشرده سازی تصاویر
ساده ترین و احتمالاً سریعترین راه برای سرعت بخشیدن به سایت امروز شما فقط فشرده سازی آن تصاویر است. این کار بسیار آسانی است انواع مختلفی از ابزار رایگان برای فشرده سازی آنها وجود دارد. Optimizilla یکی است. شما حتی می توانید از ابزارهای رایگان در رایانه خود ، صرفه جویی در وب و فشرده سازی مناسب نیز استفاده کنید.

منابع را به حداقل برسانید
همچنین می توانید منابع را به حداقل برسانید. بنابراین واقعاً خوب است که بدانید که minification ، bundling و compression چه کاری انجام می دهند ، بنابراین می توانید برخی از این مکالمات فنی تر را با توسعه دهندگان یا با هر شخص دیگری که در سایت کار می کند ، داشته باشید.

بنابراین این نوعی مرور سطح بالا از سرعت صفحه است. یک تن بیشتر برای پوشش دادن وجود دارد ، اما دوست دارم ورودی و سوالات و نظرات شما را در قسمت نظرات در زیر بشنوم.

من واقعاً ممنونم که این نسخه جمعه Whiteboard را امتحان کرده اید و به زودی همه شما را خواهم دید. خیلی ممنون. به امید دیدار.

سئو بازدید : 52 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

در طول شش سال گذشته ، تیم ما در Fractl هنر تسلط بر پوشش خبری بازاریابی محتوا را مورد مطالعه قرار داده است . قبل از ورود به عملیات آژانس ، من طی یک سال به عنوان مدیر روابط رسانه ، بیش از ده همکار جدید را برای تیم روابط عمومی دیجیتال خود مستقر کردم و آموزش دادم. مقیاس بندی تیمی در چنین مدت زمانی کوتاه ، نیاز به آموزش کارآزمایی و ارتباط صریح اهداف و انتظارات در این نقش دارد - اما معیارهای نشانگر موفقیت در روابط عمومی دیجیتال چیست؟

به عنوان یک آژانس بازاریابی محتوا مبتنی بر داده ها ، ما برای چیزی کمی متفاوت از برنامه های سنگین داده های سنگین ما به اعداد مراجعه کردیم - ما از داده های تاریخی خودمان برای تحلیل و بهینه سازی ارتباط تیم دیجیتال PR خود استفاده کردیم.

این پست با هدف ارائه بینش بهتر در تعیین متغیرهای قابل اندازه گیری به عنوان شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI ها برای تیم های روابط عمومی دیجیتال و درک پیامدهای و روابط آن KPI ها انجام شده است. ما همچنین برای ایجاد مبانی اولیه برای این KPI ها ، به این دلیل متوسل می شویم که نشان دهنده کیفیت ، کارآیی و اثربخشی تلاشهای مربوط به دستیابی به تیم است.

به عنوان راهنمایی برای تعیین موفقیت با تجزیه و تحلیل معیارهای شخصی خود برای تیم خود (روابط عمومی دیجیتال یا موارد دیگر) ، چارچوبی را برای طراحی تحقیق تهیه خواهیم کرد که به ما کمک می کند آستانه متغیر منفردی را که مشخص کردیم به بهترین وجه تلاش خود را اندازه گیری کنیم و مهمترین ارتباط با KPI ها است که نشان دهنده موفقیت یک تیم روابط عمومی دیجیتال است.

تعیین شاخص های کلیدی عملکرد برای دستیابی به روابط عمومی دیجیتال
هجوم داده های موجود برای بازاریابان و متخصصان روابط عمومی برای سنجش تأثیر کارشان به ما این امکان را می دهد که از معیارهای مبهمی مانند "رسیدن" و حتی هدف مبهم تر "تبلیغات بیشتر" دور شویم. در عوض ، ما می توانیم روی این موضوع تمرکز کنیم. معیارهایی که بیشتر نشان دهنده آنچه که ما در واقع می خواهیم اندازه بگیریم: تأثیر تلاش های دیجیتال PR.

همه ما تئوری ها و حدس های تحصیلی خود را در مورد این که معیارها مهمترین و چگونگی ارتباط آنها هستند ، داریم ، اما بدون تحقیق بیشتر ، تئوری ها همچنان تئوری ها باقی می مانند (یا بهترین نظرات). تحقیقات عملیاتی به کسب و کارها این امکان را می دهد تا از روش علمی به عنوان روشی استفاده کنند تا مدیران و تیمهایشان مبنای کمی برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار دهند. عملیاتی کردن فرایند تعریف دقیق متغیرها برای تبدیل مفاهیم عصبی (در این حالت تلاش و موفقیت تیم روابط عمومی دیجیتال شما) به متغیرهایی است که می تواند اندازه گیری ، تجربی و کمی انجام شود.

یک شاخص برای شناسایی بهترین تلاش شما برای دستیابی به فعالیتهای یک کمپین وجود دارد. این پیشرو در تمام شاخص های زیر است: حجم ایمیل های ارسال شده برای هر کمپین.

از آنجا که همه نقاط مساوی ایجاد نشده اند ، شاخص های زیر سنج که فاکتورها بهترین موفقیت موفقیت در دسترسی را دارند ، از قبیل کیفیت مکاتبات در دسترس ، بهره وری از زمان برای تأمین مطبوعات ، اثربخشی کارزار و ذکر رسانه ها را تضمین می کند. هر متریک چند وجهی را می توان با اندازه گیری های مختلف توصیف کرد ، و همه اینها با متغیر مستقل میزان ایمیل های ارسال شده برای هر کمپین دربر گرفته شده است.

برخی از شاخص ها ممکن است با استفاده از بیش از یک متریک واحد بهتر اندازه گیری شوند ، بنابراین برای اهداف این پست ، در اینجا سه ​​معیار برای نشان دادن هر یک از این سه KPI برای ارائه تصویری جامع تر از عملکرد تیم شما آورده شده است:

کیفیت و اثربخشی زمین
نرخ قرارگیری : درصد جایگاه ها (یعنی موارد ذکر شده در رسانه) برای تعداد کل قطعات ارسال شده تضمین می شود.
نرخ بهره: درصد ناشر علاقمند به تعداد کل قطعات ارسال شده به قطعات پاسخ می دهد.
میزان کاهش: درصد پاسخ ناشر در حال کاهش به تعداد کل تعداد ارسال شده به قطعات پاسخ می دهد.
کارایی و ظرفیت
کل روزهای دسترسی: تعداد روزهای کاری بین اولین و آخرین مرحله ارسال شده برای کمپین ، که جمع دو معیار زیر است.
روزها برای قرار دادن اول: تعداد روزهای کاری بین اولین ارسال ارسال شده و قرارگیری اول برای یک کمپین منتشر می شود.
Days to syndication: تعداد روزهای کاری بین اولین قرارگیری که قرار است منتشر شود و آخرین مرتبه ای که برای یک کمپین ارسال می شود.
کیفیت و کارایی قرارگیری
تعداد کل پیوندها: تعداد کل بک لینکهای مربوط به دامنههای پیوند دهنده خارجی از هر نوع انتساب (مانند DoFollow ، NoFollow) برای صفحه فرود یک کمپین.
تعداد کل لینک های DoFollow: تعداد کل بک لینک DoFollow از دامنه های پیوند دهنده خارجی برای صفحه فرود یک کمپین.
Total Domain Authority of Links: کل اختیار دامنه کلیه بک لینک ها از حوزه های پیوند خارجی از هر نوع انتساب (به عنوان مثال DoFollow ، NoFollow ،) برای صفحه فرود یک کمپین.
تلاش بهینه سازی شده برای به دست آوردن بهترین KPI
پس از شناسایی معیارها ، باید چالش بعدی را حل کنیم: روابط بین تلاش های شما و KPI های شما چیست؟ کاربرد عملی این پاسخ ها می تواند به شما در ایجاد آستانه یا دامنه برای متریک ورودی که با بالاترین KPI مرتبط است کمک کند. ما در مورد آن کمی بحث خواهیم کرد.

بعد از مشخص کردن معیارها برای تجزیه و تحلیل ، ماهیت روابط آنها را با یکدیگر تعریف کنید. برای تأیید اثر از یک آزمون فرضیه استفاده کنید. در این حالت ، ما علاقه مندیم تا رابطه بین شمارش زمین و هر یک از معیارهایی را که در بالا تعریف کردیم ، به عنوان KPI های دسترسی موفق بدانیم. این مطالعه فرضیه این را دارد که کمپین های بسته شده در 70 زمین یا کمتر ، KPI های بهتری نسبت به برنامه های بسته شده با بیش از 71 امتیاز دارند.

تجزیه و تحلیل رابطه و تعیین اهمیت داده ها
در مرحله بعد ، تعیین کنید که آیا رابطه مهم است؟ وقتی رابطه به عنوان آماری معنی دار بیان می شود ، رابطه مشاهده شده احتمال وقوع در آینده بسیار زیاد است. هنگامی که صحبت از ادعای اهمیت آماری می شود ، برخی فرض می کنند که باید یک فرمول پیچیده وجود داشته باشد که فقط آمارشناسان فصلی بتوانند آن را محاسبه کنند. در واقعیت ، تعیین اهمیت آماری از طریق آزمون t انجام می شود ، یک تست آماری ساده که دو نمونه را با هم مقایسه می کند تا به ما در استنباط همبستگی روابط مشابه در نمونه های آینده کمک کند.

در این حالت ، کمپین هایی با تعداد زیر 70 زیر گروه یک گروه و کمپین های بالای 71 گروه دوم هستند. یافته های زیر اختلاف درصد بین میانگین هر دو گروه را نشان می دهد (به عنوان مثال ، کمپین های Q2 و Q3) برای تعیین اینکه آیا تعداد دفعات کمتری دارای تأثیر مطلوب برای هر متریک هستند. مواردی که ستاره شده اند از نظر آماری قابل توجه هستند ، به این معنی که کمتر از 5 درصد احتمال وجود دارد که نتایج مشاهده شده به دلیل شانس باشد.



چگونه تجزیه و تحلیل ما می تواند تلاش های تیم PR دیجیتال شما را بهینه کند
در عمل ، روابط بین این معیارها به شما کمک می کند تا استاندارد درمانی بهتری را برای دسترسی تیم خود با انتظارات و اهداف واقع بینانه برقرار کنید. علاوه بر این ، ارتباط بین محدوده مشخص شده شمارش زمین و کلیه KPI های دیگر طیف قابل اعتماد از آنچه می توان انتظار داشت هنگام رسیدن به معیارها برای کیفیت پیک ، جدول زمانی و عملکرد کمپین هنگام پایبندی به دامنه نقاط ، به شما می دهد.

تئوری اصلی - که آستانه شمارش زمین در هنگامی که رابطه بین شمارش و سایر معیارهای عملکرد مقایسه می شود وجود دارد - توسط داده ها تأیید شده است. نمونه ای با تعداد زمین های پایین تر (کمتر از 70) رابطه مثبت با KPI هایی را که می خواهیم کاهش دهیم مشاهده می کند (به عنوان مثال نرخ کاهش ، روزهای کل) و رابطه منفی با KPI هایی که می خواهیم افزایش دهیم (به عنوان مثال نرخ جایگذاری ، تعداد پیوندها). نمونه ای با تعداد زمین بالاتر (بیشتر از 71) رابطه معکوس داشت - رابطه منفی با KPI هایی که می خواهیم کاهش دهیم و یک رابطه مثبت با KPI هایی که می خواهیم افزایش دهیم. اساساً ، هنگامی که کمپین هایی با ارسال کمتر از 70 قطعه جدا شده بودند ، تقریباً در هر متریک تعداد آنها بهبود می یافت.

هنگامی که این تجزیه و تحلیل برای هر یک از 74 کمپین از Q3 اعمال می شود ، نتایج تقریباً مداوم را مشاهده خواهید کرد ، به استثنای اینکه دوباره Total Domain Authority است. مبارزات انتخاباتی با حداکثر 70 زمین در مقایسه با کمپین هایی با بیش از 71 امتیاز با KPI های بهتر همبستگی دارند.

انتظارات و اهداف مبهم یا غیرواقعی باعث موفقیت هر تیم و هر پروژه ای خواهد شد. هنگامی که صحبت از تلاش برای هر کمپین می آید ، داشتن رویه های بهینه و هدفمند به تیم شما این امکان را می دهد تا باهوش تر عمل کند ، نه سخت تر.

بنابراین ، این دامنه پایه چگونه به نظر می رسد ، و چگونه آن را محاسبه می کنید؟

تعیین معیارهای پایه واقعی
یک سؤال ساده به پاسخ کمک می کند که در این مثال مبنای پایه باید باشد: میانگین هر KPI از کمپین ها با کمتر از 70 امتیاز چگونه بود؟

ما همه 70 کمپین بسته شده از خطوط لوله تیم دیجیتال PR خود را در سه ماهه دوم و سوم سال 2018 با شمارش زیر زمین زیر 70 جمع کردیم و میانگین هر متریک را تعیین کردیم. سپس ، ما انحراف استاندارد از میانگین را محاسبه کردیم ، که گسترش داده را برای ایجاد دامنه برای هر KPI تعریف می کند - و این محدوده پایه ما شد.



بررسی داده های تاریخی از بهترین روشها برای تعیین خطوط مقدماتی واقع بینانه است. با جمع آوری نمونه گسترده و گسترده (معمولاً بیش از 30 ایده آل است) که نشان دهنده دامنه کامل پروژه هایی است که تیم شما روی آن کار می کند ، می توانید برای ایجاد یک محدوده ، میانگین برای هر متریک و انحراف از میانگین را تعیین کنید.

این محدوده قابل اعتماد به تیم روابط عمومی دیجیتال شما اجازه می دهد خط مقدماتی را که باید در هنگام دستیابی به فعالیت فعال داشته باشد ، در هنگام مطابقت با استاندارد عمل برای شمارش های زمینی که از تحقیقات ما مطابقت دارد درک کند. علاوه بر این ، این محدوده های پایه به شما امکان می دهد با افزایش در هر بازه توسط درصد واقع بینانه ، اهداف واقعی تری را برای عملکرد آینده تعیین کنید.

انحرافات از این محدوده به عنوان شاخص های موضوعات بالقوه مربوط به کیفیت ، کارآیی یا اثربخشی دسترسی آنها عمل می کند ، با هر یک از این معیارها مشخص می کند که چه چیزی می تواند به صورت مشخص باشد. ما متناسب با هر یک از این معیارها را ارائه می دهیم که سه KPI ما را از نظر پیامدها و محدودیت های آنها تعریف می کند.

درک اینکه چگونه هر متریک می تواند بر بهره وری تیم شما تأثیر بگذارد
کیفیت و اثربخشی زمین
هدف این است که داستانی قانع کننده و موجز بگویید که چرا کمپینی که می خواهید تبلیغ کنید ، دارای ارزش خبری است و متناسب با ضرب و شتم نویسنده جداگانه ای است که شما در حال گربه زدن هستید. به تیم خود کمک کنید با اجرای بهترین روشهای سعی شده و واقعی ، به آنها موفق شوید که بتوانند با شخصی سازی و روایتهای قانع کننده در ذهن خود ، هر قدم را پیشروی کنند. مکانها به عنوان نرخ تبدیل عمل می کنند تا اثربخشی دسترسی تیم شما در حالی که منافع را می سنجند کاهش می یابد و به عنوان نرخ پاسخ ترکیبی برای اندازه گیری کیفیت دسترسی عمل می کند.

برای کمک به تیم خود از ذهنیت "پاشیدن و دعا کردن" برای انفجار هر چه بیشتر موارد استفاده کنید و امیدوار باشید که رسانه ای به ذکر شما برسد ، که درنهایت روابط ناشر را به خطر می اندازد و استفاده ناکارآمد از زمان است ، روی نرخهایی که تیمهای ما پاسخهای خود را تضمین می کنند ، تمرکز کنید. و مکان های ناشران نسبت به کل حجم خرده های ارسال شده. این تفسیر از داده ها را در اولویت قرار دهید تا اینکه فقط به تعداد افراد توجه کند تا به افزودن زمینه به شمارش زمین کمک کند.

کمپین هایی با نسبت زیاد به علاقه و جایگاه هایی که از ناشران برخوردار است نشان می دهد که کیفیت زمین کافی است ، به این معنی که شامل یک یا چند عامل شناخته شده در تأمین پوشش مطبوعات می شود. این شامل ، اما محدود به روایت های قانع کننده و خبرساز ، جزئیات شخصی و یا ارتباطی با نویسنده نیست. در بعضی موارد ، تبلیغات ممکن است به دلیل عدم تعصب در عدم پاسخ ، نسبتاً کم به مکان توجه داشته باشد اما نسبتاً زیاد جایگاهها - اتفاقی است که ناشران به پاسخی به آن پاسخ نخواهند داد اما همچنان در یك مقاله آینده این كارزار را تحت پوشش قرار می دهند. تعیین سطح. این "پست های ارواح" می توانند نرخ بهره را بالا ببرند ، نشان می دهد که چرا سه اندازه گیری این KPI را تنظیم می کنند.

کمپین هایی با نسبت زیاد کاهش به زمین ، دلالت بر کیفیت زمین دارند که ممکن است زیر مجموعه ای باشد ، که به همکار سیگنال می دهد تا استراتژی دسترسی خود را دوباره ارزیابی کند. باز هم ، معکوس ممکن است همیشه درست نباشد ، زیرا مبارزات انتخاباتی با نسبت پایین کاهش ممکن است نتیجه سوگیری بدون پاسخ باشد. در این حالت ، اگر ناشران به هیچ وجه پاسخی نمی دهند ، می توانیم استنباط کنیم که آنها ایمیل را باز نکرده اند یا ایمیل را باز کرده اند و علاقه ای ندارند ، بنابراین به طور پیش فرض کاهش می یابد.

در حالی که متغیرهای مخدوش کننده (مانند کیفیت محتوای خود ، نه تنها کیفیت زمین) ممکن است این معیارها را از هر جهت بچرخاند و بزرگترین محدودیت باقی بماند ، به طور کلی ، این سه معیار بینش عملی را در حین دستیابی فعال ارائه می دهند.

کارایی و ظرفیت
به طور مشابه ، محدوده های معیارهای جدول زمانی می تواند زمینه را برای دستیابی به نقاط عطف (به عنوان مثال ، مکان اول) و همچنین کل طول مسیر دستیابی به همکاران شما فراهم کند. انحراف فراتر از جدول زمانی استاندارد برای اطمینان از قرارگیری اول ، اغلب نشان می دهد که استراتژی دسترسی نیاز به ارزیابی مجدد دارد ، در حالی که گسترش برای بیش از محدوده برای کل روزهای دستیابی نشان می دهد که یک کمپین باید به زودی بسته شود.

معیارهای کارآیی فراتر از توصیه استراتژی برای دسترسی ، به اطلاع رسانی عملیات از دیدگاه ظرفیت کمک می کند. مقابله بین ده ها و گاهی صدها کمپین فعال در هر نقطه خاص به ثبات ظرفیت - کاهش واریانس بین حجم کمپین های وارد شده به تولید تا کمپین های بسته شده از خط لوله با کمپین های حیرت انگیز بر اساس میانگین مدت زمان آنها بستگی دارد. این امر باعث می شود برنامه ریزی قوی تر و پیش بینی مطمئن تری انجام شود.

آگاهی از مقدمات زمان برای تأمین امنیت مطبوعات شما و تیم شما را قادر می سازد نه تنها استراتژی ها و ظرفیت ها را برنامه ریزی کنید ، بلکه محتوای کمپین های خود را نیز انجام دهید. شما می توانید با فراهم کردن زمان کافی برای دسترسی در هنگام ایده پردازی از محتوا ، به موقع اطمینان دهید تا محتوای آن قدیمی نشود و منسوخ شود.

بزرگترین محدودیت این معیارها متغیر خارجی در حال ظهور است که اغلب فراتر از کنترل ماست - تقویم های سرمقاله و دستورالعمل ناشران. ناشران مهلت ها و اولویت های خاص خود را برای پر کردن دارند ، بنابراین ما همیشه نمی توانیم برای تأخیر در انتشار تاریخ یا از آن بدتر ، برنامه ریزی کنیم ، روی هم رفته جلوی پوشش را بگیریم.

کیفیت و کارایی قرارگیری
در نهایت ، تلاش های شما برای ایجاد مکان هایی برای به دست آوردن آگاهی از برند و صدای برند و همچنین ایجاد سبد لینک متنوع است. دومی است که احتمالاً آسانتر از اندازه گیری است. کل پیوندهای خارجی که به صفحه فرود کمپین یا صفحه اصلی مشتری به همراه کل Domain Authority از آن پیوندها اشاره می کنند ، به شما امکان می دهد کمیت و کیفیت پیوندها را ردیابی کنید.

تعداد پیوندهای بالاتر که از مکانهای شما ساخته شده است به شما امکان می دهد شبکه های سندیکایی مکانهای مورد استفاده خود را تضمین کنید ، در حالی که با دامنه بالاتر بالاتر ، ارزش نسبی آن دامنههای پیوند دهنده برای اندازه گیری کیفیت اندازه گیری می شود. در کنار مشخص کردن بیشتر انواع پیوندها (به طور خاص پیوندهای Dofollow ، که احتمالاً با ارزش ترین نوع لینک است) ، این معیارها توانایی پیش بینی تأثیر کمپین را در اختیارات کلی وب سایت خود دارند.

تکرار تحلیل ما برای بهینه سازی پوشش مطبوعاتی تیم شما
اغلب اوقات ، طرح های تحقیقاتی تاریخی مانند این می توانند محدودیت هایی در پیامدهای علت و معلولی آنها داشته باشند. این مجموعه از داده ها بینش ارزشمندی در رابطه با همبستگی ها ارائه می دهد تا به ما در الگوهای و استنباط ها کمک کند.

تجزیه و تحلیل ما از نماینده داده های تاریخی کل آژانس ما از نظر دامنه مشتری ، انواع کمپین و همکاران ، تقویت اعتبار داخلی استفاده کرده است. بنابراین در حالی که معیارهای پایه خاص برای تیم ما متناسب است ، چارچوبی که برای ایجاد آن خطوط پایه ارائه می دهیم به هر تیم قابل انتقال است.

این روشها را با تیم روابط عمومی دیجیتال خود به کار بگیرید تا در تعریف KPI ، ایجاد خط مقدم و آزمایش تئوری های شخصی خود کمک کنید:

ده معیار سنجش KPI های روابط عمومی دیجیتال را برای هر کمپین یا ابتکار عمل نگه دارید تا سابقه تاریخی در حال اجرا را دنبال کنید.
تعیین میانگین توزیع از طریق میانگین و انحراف استاندارد برای هر متریک از یک نمونه بزرگ و نماینده از کمپین ها برای تعیین معیارهای پایه تیم خود.
هر نظریه ای از روند در تلاش تیم خود (به عنوان مثال ، شمارش زمین) در رابطه با KPI ها را با یک آزمون فرضیه ساده آزمایش کنید تا تیم و منابع خود را بهینه کنید.
تیم شما چگونه می تواند مهمترین معیارها و تعیین محدوده پایه را تعیین کند؟ چگونه می توانید بهینه سازی این تلاش ها برای به دست آوردن بهترین پوشش مطبوعاتی نزدیک شوید؟ کشف این پاسخ ها به تیم شما کمک می کند تا به طور مؤثر همگام سازی کرده و مبانی تولیدی را برای تلاش های آینده دستیابی داشته باشید.

درباره Ashley.Carlisle -

من به عنوان مدیر عملیات آژانس SEO در حال رشد سریع در فلوریدا جنوبی ، Fractl ، در محیط هایی که نیاز به تجزیه و تحلیل پویا و جدید دارند ، رشد می کنم. من به عنوان یک حل کننده مشکل ذاتی ، سعی در ارائه راه حل های استراتژیک متناسب با شرایط منحصر به فرد و همچنین تجزیه و تحلیل تصویر بزرگتر برای بهسازی فرایندها و ایجاد مراحل جدید برای اطمینان از کارایی دارم.

سئو بازدید : 34 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

من راس جونز هستم ، دانشمند اصلی جستجو در موز ، و من هیجان زده هستم که یک نسخه برتر را که ماه آینده به یکی از مهمترین معیارهای ارائه شده برای موز ارائه می شود اعلام کردم: Domain Authority .

Domain Authority برای اندازه گیری قدرت یک دامنه نسبت به رتبه بندی به یک استاندارد صنعتی تبدیل شده است. ما می دانیم که ثبات نقش مهمی در ارزشمند سازی دامنه برای مشتریان خود دارد ، بنابراین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سازمان دامنه جدید تغییرات معنی داری را در جدول ایجاد کرده است.

درباره DA جدید بیشتر بدانید

چه چیزی تغییر می کند؟
آنچه در زیر می آید ، شرح برخی از تغییرات فنی موجود در دامنه جدید و دلیل اهمیت آنها است.

مجموعه آموزش:
از نظر تاریخی ، ما به آموزش Domain Authority در برابر مجموعه های بزرگ و بدون نتیجه نتایج جستجو اعتماد کرده ایم. در واقع ، این روش استاندارد در صنعت ما بوده است. اما ما راهی پیدا کرده ایم که اساساً از آن به بعد ، از آن به بعد ، به آن اطمینان پیدا کند ، و این امر باعث می شود که Domain Authority قابل اطمینان تر شود. به ویژه ، Domain Authority جدید در درک سایتهایی که به هیچ وجه برای کلمات کلیدی رتبه ای نسبت به گذشته ندارند ، بهتر است.

الگوریتم آموزش:
ما به جای تکیه بر یک مدل خطی پیچیده ، سوئیچ را به یک شبکه عصبی تبدیل کرده ایم. این مزایای مختلفی دارد از جمله یک مدل بسیار ظریف تر که می تواند دستکاری لینک را تشخیص دهد.

عوامل مدل:
ما از لحاظ رتبه بندی عوامل مؤسسه دامنه تأثیر چشمگیری داشته ایم. علاوه بر اینکه به تعداد پیوندها نگاه می کنیم ، ما اکنون توانسته ایم امتیاز Spam Score و توزیع های پیچیده پیوندها را بر اساس کیفیت و ترافیک ، به همراه یک عامل دیگر ، ادغام کنیم.

ستون فقرات:
در قلب Domain Authority شاخص پیوند پیشتاز صنعت ، یعنی Moz Link Explorer جدید ما است. با بیش از 35 تریلیون پیوند ، داده های استثنایی ما کارنامه آماری درخشان نیل مارتینسن-بورل ، چاس ویلیامز و بسیاری از موزرهای شگفت انگیز دیگر را به یک استاندارد پیشرو در صنعت واقعی تبدیل می کند.

این یعنی چی؟
این پیشرفت های اساسی در Domain Authority یک معیار بهتر و مطمئن تر از گذشته ارائه می دهد. ما می توانیم اسپم را حذف کنیم ، همبستگی ها را بهبود بخشیم و از همه مهمتر Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google ایجاد می کند به روز کنیم.

این بدان معناست که هنگام اجرای راه اندازی ، تغییراتی در Domain Authority مشاهده خواهید کرد. ما این مدل را در اختیار Domain Authority موجود خود قرار دادیم که تغییرات را به حداقل می رساند ، اما با وجود همه پیشرفت ها ، بدون شک نوساناتی در نمرات دامنه در سراسر صفحه وجود خواهد داشت.

چه کاری باید انجام دهیم؟
از DA به عنوان یک معیار نسبی استفاده کنید نه یک مطلق.
ابتدا مطمئن شوید که از Domain Authority به عنوان یک متریک نسبی استفاده می کنید. اداره دامنه وقتی با سایتهای دیگر مقایسه نشود بی معنی است. مهم نیست این است که سایت شما کاهش می یابد یا افزایش می یابد - این است که آیا نسبت به رقبا کاهش می یابد یا افزایش می یابد. هنگامی که ما از Domain Authority جدید استفاده می کنیم ، حتماً نمرات رقبای خود و همچنین موارد مورد نظر خود را بررسی کنید ، زیرا آنها به احتمال زیاد در جهت مشابهی در نوسان خواهند بود.

بدانید که چگونه با مشتری ، همکاران و ذینفعان ارتباط برقرار کنید
دوم ، آماده باشید تا در مورد تغییرات و پیشرفت های Domain Authority با مشتریان یا مدیر وب خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که تغییر همیشه مختل است ، Domain Authority جدید بهتر از همیشه است و به آنها امکان می دهد تصمیمات هوشمندانه تری در مورد استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو بگیرند.

از DA انتظار داشته باشید که با Google همگام شود
در آخر ، انتظار داشته باشید که ما همچنان به پیشرفت دامنه اقتدار ادامه خواهیم داد. درست مانند Google هر ساله صدها تغییر در الگوریتم خود ایجاد می کند ، ما قصد داریم Domain Authority را بسیار پاسخگوتر به تغییرات گوگل تبدیل کنیم. حتی وقتی Google به روزرسانی های اساسی الگوریتم مانند Penguin یا Panda را انجام می دهد ، می توانید اطمینان داشته باشید که Domain Authority Moz به همان اندازه مرتبط و مفید خواهد بود.

چه موقع اتفاق می افتد؟
ما قصد داریم تا از 5 مارس 2019 ، اداره دامنه جدید را به بازار عرضه کنیم . ما از این پس و به بعد چندین ارتباط دیگر خواهیم داشت تا شما و مشتریانتان به بهترین وجه در پاسخگویی به Domain Authority جدید ، از جمله وبینار در تاریخ 21 فوریه ، کمک کنیم . ما امیدواریم که شما به اندازه ما هیجان زده باشید و مشتاقانه منتظر ادامه راه برای اطمینان بیشترین اندازه گیری های پیشرو در صنعت خود هستیم.

حتماً منابعی را که ما برای کمک به شما برای تغییر در تغییر ایجاد کرده اید ، بررسی کرده اید ، از جمله یک فهرست آموزشی و ارائه ای که می توانید برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان ، تیم و ذینفعان خود بارگیری کنید:

سئو بازدید : 45 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

گوگل اجازه داد در اوایل سال 2018 مشخص شود که قطعه قطعه شده است. و درمورد کلمه آنها صادق است ، ما دیدیم که آنها دو بروزرسانی اصلی را در این ویژگی دارند - همه در تلاش برای پاسخ به بیشتر سوالات شما.

ما ابتدا شما را در یک شیرجه عمیق از قطعه های برجسته دوتایی گرفتیم و اکنون شما را برای سوار شدن بر روی قطعه چرخ فلک سوار می کنیم. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه در طبیعت رفتار می کند و کدام یک از قطعه های آن را می توانید برنده شوید.

برای امنیت خود ، لطفاً نشسته باشید و دست ها ، بازوها ، پا و پاها را همیشه در داخل وسیله نقلیه نگه دارید!

یک قطعه چرخ فلک چگونه کار می کند
این قطعه خاص پاسخ بسیاری از سؤالات مختلف را در خود جای داده است و همانطور که از نام این شخص پیداست از رفتارهای چرخشی مانند کاروسل برای بدست آوردن همه آنها استفاده می کند.


وقتی روی یکی از "IQ-bubbles" که در پایین قطعه قطعه است کلیک می کنید ، جاوا اسکریپت جای خود را می گیرد و قطعه اولیه "والدین" را جایگزین آن می کند که به یک پرس و جو جدید پاسخ می دهد. این پرس و جو ترکیبی از اصطلاح جستجوی اصلی شما و متن IQ-bubble است.

بنابراین ، اگر [نرخ حساب پس انداز] را جستجو کرده اید و IQ حباب "سرمایه یک" را کلیک کرده اید ، می خواهید به دنبال قطعه "نرخ پس انداز نرخ حساب یکی از سرمایه های خود باشید". این گفت: 72.06 درصد از زمان ، پردازش زبان طبیعی است. در اینجا قدم می گذاریم و چیز معقول تری تولید می کنیم ، مانند "نرخ حساب پس انداز یک سرمایه".


در قسمت جدید ، حباب های ضریب هوشی در بالای صفحه می نشینند و باعث می شوند تا پیوند "جستجو برای" در انتهای اتاق قرار بگیرد. پیوند عبارت است از جستجوی قطعه حباب ، و در صورت کلیک ، به جستجوی جستجوی SERP کاملاً جدید تبدیل می شود - کمی سرگرم کننده وام گرفته شده از جعبه "People also ask" .

می توانید نام احمقانه "IQ-bubble" را در Google سرزنش کنید - این برچسب کلاس است که آنها در HTML SERP دادند. ما شنیده ایم که از آنها به عنوان حباب های "پالایش" یا حباب های "جستجو مرتبط" یاد می شود ، اما ما دوست نداریم بخاطر اینکه دیده ایم که آنها هر دو اصلاح و رعایت می کنند. ضریب هوشی IQ است.

اکنون 6 برابر تعداد قطعه قطعه در SERP وجود دارد
در ماه آوریل ، ما از طریق هر SERP در STAT گشت و گذار کردیم تا ببینیم میزان چرخش چرخ فلک اولیه چقدر بزرگ است. معلوم می شود ، این اولین تصور در اندازه مناسب است.

فقط در آمریکا ظاهر شدیم ، 40،977 SERP دسک تاپ و موبایل با قطعات چرخ فلک کشف کردیم ، که موهای بیش از 9 درصد از بازار ایالات متحده را تشکیل می دهد. هنگامی که دوباره در اوایل ماه اوت به اوج رسیدیم ، قطعه های چرخ فلک تقریباً نصف شده بود اما هنوز به بازارهای غیر آمریکایی نرسیده بود.


از آنجا که یک IQ حباب برابر با یک قطعه قطعه است ، ما حساب کردیم که هر حباب را که دیدیم ، حساب کنیم. همه گفتند ، 224.508 حباب ضریب هوشی سرگیجه در SERP ما وجود دارد. این بدان معنی است که 41000 کلمه کلیدی موفق به تولید بیش از 220،000 قطعه برجسته اضافی شدند. ما یک دقیقه به شما می دهیم تا فک خود را از کف زمین انتخاب کنید.

کمترین و رایج ترین تعداد حباب هایی که روی یک قطعه چرخ فلک مشاهده کردیم ، سه مورد بود و بالاترین آن 10. بود. میانگین تعداد حباب در یک قطعه چرخ فلک چرخ 5.48 بود - ضریب هوشی پنج اگر شما به نزدیکترین حباب کامل برسید (آنها هستند. هوشمند نیست)


بسته به اینکه آیا شما یک فرد شیشه نیمه پر یا یک فرد نیمه خالی شیشه ای هستید ، این یا فرصت زیادی را ایجاد می کند و یا رقابت زیادی می کنید ، درست در صدر SERP.

اکثر آدرس های اینترنتی دارای حباب در SERP جایی دیگر نیستند
هنگامی که ما در گذشته به قطعه های معمولی نگاه کرده ایم ، همیشه می توانیم نتایج ارگانیکی را که از آنها گرفته شده است پیدا کنیم. این مورد در مورد قطعه چرخ های چرخ فلک اتفاق نیفتاد - فقط می توانیم 10.76 درصد URL های حباب ضریب هوشی را در SERP 100 نتیجه پیدا کنیم. این 89.24 درصد بدون حساب برای آن باقی مانده است ، که یک متریک متریک از نتایج جدید است که می تواند با آن مخالفت کند.

با توجه به پیامدهای رقیب بالقوه این امر ، تصمیم گرفتیم در سطح دامنه یک سرگردانی را در اختیار بگیریم.

به نظر می رسد چیزها چندان بد نبودند . 63.05 درصد قطعه های حباب از سایت هایی که قبلاً در SERP با یکدیگر رقابت می کردند ، آمده بودند - گوگل فقط محتوای متنوع تری از آنها ارائه می داد. این بدان معناست که یک رقیب کاملاً جدید وجود داشت که روی SERP 36.95 درصد از زمان پرش کرد. عالی نیست

فقط بخاطر بسپار: این صفحات یا رقبا جدید برای پاسخ به سؤال جستجوی اصلی نیستند. گاهی اوقات شما می توانید محتوای خود را به منظور مقابله با آن موضوعات جدید گسترش داده و یک قطعه حباب را ببندید ، و گاهی اوقات آنها فراتر از دسترس شما نخواهند بود.

بنابراین ، هنگامی که قطعه های IQ-bubble برای ایجاد منبع از همان SERP زحمت می کشند ، کدام رتبه را ترجیح می دهند؟ در اینجا ما شاهد یک عزیمت بزرگ دیگر از آنچه عادت کرده ایم ، هستیم.

به طور معمول ، 97.88 درصد قطعه قطعه ها از صفحه اول سرچشمه می گیرند ، و 29.90 درصد معمولاً به تنهایی از رتبه سه خارج می شوند. با قطعه های حبابی ، تنها 36.58 درصد آدرس های اینترنتی آنها از 10 رده برتر قرار گرفته است. و در حالی که محبوب ترین مقام رتبه ای که قطعه های حبابی از آن بیرون کشیدند در صفحه اول (همچنین رتبه سه) بود ، درست زیر پنج درصد از آنها این کار را کردند.


ما می توانیم قاعده همیشه مفید "فقط درجه بالاتر" را در اینجا اعمال کنیم ، اما به نظر می رسد استثنائات زیادی نیز در این مورد وجود دارد. 10 نکته برتر برای فرود یک قطعه حباب به اندازه یک قطعه معمولی ضروری نیست.

ما فکر می کنیم این به دلیل ربط است: از آنجا که نمایش داده های قطعه حباب فقط به اصطلاح اصلی جستجو مربوط می شوند - آنها در صدد پاسخ مستقیم به آن نیستند - منطقی است که URL های ارگانیک آنها به ویژه در SERP رتبه بالایی نداشته باشند.

مالکیت چند پاسخی امکان پذیر است
بعد که از خودمان پرسیدیم ، آیا می توانید بیش از یک جواب در مورد قطعه چرخ فلک داشته باشید؟ و جواب بسیار جنجالی بود: شما قطعاً می توانید.

ابتدا فهمیدیم که شما می توانید هر دو قطعه والدین و یک قطعه حباب را در اختیار داشته باشید. ما شاهد بودیم که این اتفاق در 16.71 درصد از قطعات چرخ فلک ما رخ داده است.


سپس دریافتیم که داشتن چندین حباب نیز اتفاقی است که می تواند رخ دهد. کمی بیش از نیمی (57.37 درصد) قطعه چرخ فلک ما دارای دو یا بیشتر IQ حباب بود که از همان دامنه گرفته می شدند. و حتی 2.62 درصد دامنه صاحب هر حباب موجود را داشتند - و بیشتر آنها قطعه 10 حبابی بودند!

مردمی ، حتی ممکن است یک URL تنها بیش از یک قطعه ضریب هوشی داشته باشد ، و این کمیاب تر از آنچه تصور می کردیم - 4.74 درصد از قطعات حباب در چرخ فلک ، URL را با حباب همسایه به اشتراک می گذارند.

این سوال همان سؤال واضح است که یافتن دو قطعه بر روی SERP این کار را انجام داده است: آیا محتوای شما آماده است تا وظیفه چند قطعه را انجام دهد؟

پیوندهای "جستجو برای" تمایلی به ضرب و شتم همان قطعه در SERP جدید ندارند
از آنجا که قطعه های حباب از لحاظ فنی پاسخ به سؤالات متفاوتی با اصطلاح اصلی جستجو را می دهند ، ما وقتی به جستجوی حباب می پردازیم چه چیزی را جستجو می کنیم.

به طور خاص ، ما می خواستیم ببینیم که ، هنگامی که ما روی پیوند "جستجو برای" در قطعه حباب کلیک می کنیم ، SERP 1 متعاقباً) دارای قطعه برجسته و 2) دارای قطعه برجسته ای است که مطابق قطعه حباب از کجا آمده است.


برای این کار ، ما 40977 SERP خود را دوباره ردیابی کردیم و سپس 224.508 حباب "جستجوی" شرایط آنها را ردیابی کردیم تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در همان زمان اتفاق می افتد.

پاسخ به دو سؤال پرسشی ما بدین ترتیب بود:

عجیب ، اما واقعی است ، حتی اگر پرس و جو حباب در SERP مربوط به اولین ، شایسته قطعه قطعه نبود ، همیشه در SERP مخصوص خودش ارزش ندارد. 18.72 درصد از پیوندهای "جستجو برای" قطعه مشخصی در SERP جدید ایجاد نکردند.
غریبه هنوز ، 78.11 درصد از زمان ، قطعه حباب و قطعه قطعه آن در SERP متعاقب یک مسابقه نبودند - گوگل برای یک سوال دو جواب متفاوت پیدا کرد. در واقع ، URL حباب فقط در 20 نتیجه برتر در SERP جدید 31.68 درصد از زمان ظاهر شد.
اگر صادق باشیم ، ما دقیقاً مطمئن نیستیم که از این همه چه باید بکنیم. اگر شما مالک قطعه حباب هستید اما نه قطعه مورد نظر برای SERP متعاقب آن ، شما به وضوح در رادار گوگل برای آن کلمه کلیدی قرار دارید - اما آیا این بدان معناست که شما در مرحله بعدی برای وضعیت کامل قطعه هستید؟

و اگر نقش ها معکوس شده اند ، شما می توانید قطعه کلمه کلیدی را به صورت واضح بدست آورید اما وقتی در حباب است ، آیا قطعه قطعه شما در معرض خطر است؟ به ما اطلاع دهید که شما چه فکر می کنید!

قالب بندی پاراگراف و لیست بسیار عالی حاکم است (هنوز!)
تاریخ و زمان آخرین ، و تا حدودی ، ما نگاهی به شکل تمام این قطعات در حال چرخش به داخل انداختیم.

وقتی صحبت از والدین می شود ، اگر از تعجب تعجب نکردیم ، بهشت ​​به بتسی رسید. برای اولین بار ، شاهد تقسیم تقریباً بین قالب بندی پاراگراف و لیست بودیم. از طرف دیگر ، قطعه های حباب مطابق با روندی که عادت کرده ایم در قطعه های معمولی ol:


ما همچنین دریافتیم که قطعه های حباب حتی در چرخ فلک آنها به یک نوع قالب بندی نمی شوند. 32.21 درصد از قطعات چرخ فلک ما حباب های برگشتی را با یک قالب انجام دادند ، اما 59.71 درصد دارای دو و 8.09 درصد از هر سه. این به ما می گوید که بهتر است طبیعی ترین قالب را برای محتوای خود انتخاب کنید.

با ردیابی قطعه کاروسل از ترک خوردگی مطلع شوید
اگر نمی توانید صبر کنید تا بتوانید دستکش های خود را بر روی قطعات چرخ فلک چرخ کنید ، ما آنها را در STAT ردیابی می کنیم ، بنابراین هر کلمه کلیدی را که برای آنها ظاهر می شود می دانید و هر URL را در خود جای داده اید.

درباره ردیابی و استراتژیک SERP امروز اطلاعات بیشتری کسب کنید!

سئو بازدید : 32 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

نتایج جستجو به اندازه کافی پیشرفته است که به جستجوگرها نه تنها محتوای مورد نظر خود بلکه در قالب مورد نظر آنها را نشان می دهد. توانایی شناسایی هدف و علاقه جستجوگر بر اساس نتایج رتبه بندی می تواند محرک قدرتمند استراتژی محتوا باشد. در جمعه Whiteboard جمعه ، ما به گرمی از Dana DiTomaso استقبال می کنیم زیرا او ابزارها و روشهای ارجح خود را برای ایجاد یک استراتژی مدرن و مؤثر برای محتوای توصیف می کند.



برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام به همه. به جمعه Whiteboard خوش آمدید. نام من دانا دی توماسو است. من رئیس و شریک کیک پوینت هستم که یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در ادمونتون ، آلبرتا است. بیا بعضی وقتها بازدید کنید

آنچه امروز در مورد آن صحبت خواهم شد استفاده از STAT برای استراتژی محتوا است. STAT ، اگر با STAT Search Analytics آشنا نیستید ، که به نظر من بهترین ابزار رتبه بندی در بازار است و موز به من مبلغی را پرداخت نمی کند که می گویم ، اگرچه آنها هزینه STAT را پرداخت کرده اند ، بنابراین اکنون STAT بخشی از Moz است. خانواده محصولات. من واقعاً STAT را دوست دارم. مدتی است که از آن استفاده کردم. آنها همچنین کانادایی هستند. این ممکن است یا ممکن است بر تصمیم من تأثیر بگذارد.

اما یکی از کارهایی که STAT واقعاً خوب انجام می دهد این است که فقط به شما نشان نمی دهد که در کجای رتبه بندی قرار دارید ، بلکه تجزیه می کند که چه نوع رتبه بندی و کجا باید به فکر رتبه بندی باشید. به طور معمول می فهمم ، به خصوص اگر مدتهاست در این زمینه کار می کنید ، ممکن است در مورد رتبه بندی فکر کنید و هنوز هم 10 پیوند آبی که قبلاً برای همیشه وجود داشت را در ذهن خود دارید و این خیلی طولانی است. یکی از مواردی که در مورد استفاده از رتبه بندی های STAT مفید است این است که می توانید مواردی را پیدا کنید که شما باید به غیر از کلمه نوشته شده پیگیری کنید و فکر می کنم که این موضوع دوباره برای بازاریابان دوباره مهم است زیرا بسیاری از ما واقعاً از خواندن مطالب لذت می بریم .

تمام راه هایی را که جستجوگرها دوست دارند از محتوا استفاده کنند ، در نظر بگیرید
شاید شما در حال تماشای این فیلم هستید. شاید شما در حال خواندن متن هستید. ممکن است بعداً به متن رجوع کنید. بسیاری از ما خواننده هستیم. بسیاری از ما لزوماً افراد بصری نیستیم ، بنابراین گاهی اوقات می توانیم مطالبی مانند فیلم را فراموش کنیم که واقعاً محبوب است ، یا مردم واقعاً آن مکانها را دوست دارند یا هر آنچه که هست باشد ترجیح می دهند. فکر کردن به خارج از خود و فکر کردن درباره اینکه Google چگونه تصمیم به تنظیم نتایج جستجو گرفته است می تواند به شما در انتقال محتوای بهتر به مشتریان و وب سایت های خود کمک کند.

بزرگترین کاری که من از این نتیجه می گیرم این است که شما واقعاً خیلی بیشتر در مورد مخاطبان خود فکر می کنید زیرا باید به این اعتماد داشته باشید که Google هنگام ارائه انواع خاصی از نتایج به مردم می داند چه کاری انجام می دهد. این هدف از کلمه کلیدی را می داند ، بنابراین به نتیجه می رسد که نتیجه آن را حس می کند. ما می توانیم تمام روز درباره اینکه آیا جعبه های پاسخ بسیار جذاب یا وحشتناک هستند بحث کنیم.

اما از دید یک بازدید کننده و از دید یک جستجوگر ، آنها را دوست دارند. من فکر می کنم فقط باید مطمئن شویم که می دانیم مکان آنها در کجا نشان می دهد و اگر طبق قوانین Google بازی می کنیم ، مردم نیز می پرسند لزوماً به جایی نمی رود.

تمام آنچه گفته شد ، چگونه می توانیم از نتایج رتبه بندی استفاده کنیم تا استراتژی محتوا خود را بفهمیم؟ اولین مورد در مورد STAT ، اگر قبلاً از STAT استفاده نکرده اید ، دوباره آن را بررسی کنید ، بسیار جذاب است.

دسته بندی کلمات کلیدی با نمایش داده ها

اما یکی از مواردی که بسیار خوب است این است که می توانید این کار را به نام نمایش داده ها انجام دهید. در نمای داده ها ، می توانید بخش هایی از کلمات کلیدی را با هم گروه بندی کنید. بنابراین می توانید کاری به نام برچسب های هوشمند انجام دهید و بگویید ، "من می خواهم هر آنچه که یک نام خاص از مکان خاص دارد را با هم برچسب گذاری کنم."

فرصت ها - کجا نشان داده نشده اید؟
مثلاً بیایید بگوییم که شما با یک شرکت متحرک کار می کنید و آنها در سراسر کانادا هستند. بنابراین چیزی که من می خواهم در اینجا برای فرصت ها ببینم مواردی از قبیل جایی که من رتبه بندی نمی کنم ، جعبه مکان هایی وجود دارد که نشان می دهد من در آن حضور ندارم ، یا اینکه مردم در کجا نیز درخواست می کنند نشان دهند که من درگیر نیستم. یک روش خوب برای توجه به رقبا.

مکانها
سپس مکانهایی را نیز انجام خواهیم داد. بنابراین ما همه چیز را در ونکوور خواهیم گفت ، این را با هم گروه بندی کنید. همه چیز در وینیپگ ، این گروه را با هم گروه بندی کنید. همه چیز در ادمونتون و کلگری و تورنتو ، همه چیزها را با هم گروه می کند.

ویژگی ها (بهترین ، خوب ، برتر ، رایگان و غیره)
سپس مورد سوم می تواند ویژگیها باشد. این چیزهایی مانند بهترین ، خوب ، بالا ، رایگان ، ارزان ، تمام آن چیزهای مختلفی است که مردم برای توصیف محصول شما استفاده می کنند ، زیرا اینها قطعاً کلمات کلیدی با قصد هستند ، و اغلب آنها نتایج بسیار متفاوتی را نسبت به چیزهایی که ممکن است در نظر بگیرید در نظر می گیرند. عبارات سر

بنابراین ، برای مثال ، نگاه کردن به "حرکت دهندگان در کلگری" نتیجه بسیار متفاوتی را نسبت به "افراد برتر در کلگری" به همراه خواهد داشت. در این حالت ، ممکن است یک لیست 10 برتر Yelp را بگویید. یا اگر به دنبال "ارزانترین حرکت در کلگری" هستید ، دوباره نوع دیگری از نتیجه جستجو است. بنابراین با گروه بندی کلمات کلیدی خود بر اساس ویژگی ها ، می تواند به شما کمک کند و همچنین تعیین کنید که چگونه می توان این نوع کلمات کلیدی را تحت تأثیر نوع نتایج جستجوی Google قرار داد.

محصولات و خدمات
سپس آخرین مورد محصولات / خدمات است. بنابراین ما هر محصول و خدمات را می گیریم و آن را با هم گروه بندی می کنیم. یکی از چیزهای خوب در مورد STAT این است که می توانید کاری به نام برچسب های هوشمند انجام دهید. بنابراین ، می توانیم بگوییم ، هر کلمه کلیدی را که کلمه "بهترین" در آن است ، کشف کرده و آنرا جمع می کنیم. سپس اگر بعداً کلمات کلیدی بیشتری را اضافه کنیم ، که کلمه "بهترین" را نیز دارند ، آنها به طور خودکار به آن گروه کلمات کلیدی می روند. این بسیار مفید است ، به خصوص اگر شما به مرور زمان کلمات کلیدی اضافه می کنید. توصیه می کنم با تنظیم برخی از دیدگاه ها منطقی شوید.

شما فقط می توانید همه آنچه را که مشتری در آن رتبه بندی می کند وارد کنید ، و می توانید به نمای تمام این کلمات کلیدی مختلف نگاهی بیندازید. اما مسئله این است که وقتی به آن مجموعه کلمات کلیدی نگاه می کنید ، داده های زیادی وجود دارد که بسیاری از موارد مفید واقعاً در سر و صدای گم می شوند. با تقسیم بندی آن به سطح بسیار کمی ، می توانید درک کنید که جستجو برای آن نوع خاص از اصطلاحات و چگونگی متناسب بودن با رقابت خود را جستجو می کنید.

شیرجه رفتن عمیق به ویژگی های SERP

بنابراین آن موارد را در STAT قرار دهید ، کمی وقت بگذارید ، بگذارید مقداری داده را جمع آوری کند ، و بعد به چیزهای خوب وارد شوید ، این ویژگی های SERP است. من فقط بخش کوچکی از آنچه STAT انجام می دهد را پوشش می دهم. باز هم ، آنها برای این کار مرا پرداخت نکردند. اما موارد زیادی وجود دارد که در اینجا ادامه می یابد. بخش مورد علاقه شخصی من ویژگی های SERP است.

کدام ویژگی ها هم در کل و هم برای شما در حال افزایش / کاهش است؟
بنابراین آنچه در اینجا دوست دارم این است که در ویژگی های SERP به شما می گوید که کدام ویژگی ها به طور کلی در حال افزایش و کاهش هستند و سپس چه ویژگی هایی برای شما افزایش و کاهش می یابد.


این در واقع از یک مجموعه واقعی برای یکی از مشتریان ما است. برای آنها ، آنچه که آنها می بینند ، افزایش بزرگ در مکان های نسخه 3 ، یعنی سه بسته مکان است. جعبه توییتر در حال افزایش است. من آن آینده را ندیدم. سپس AMP در حال افزایش است. خب ، این به من می گوید ، باشه ، بنابراین من باید مطمئن شوم که در حال فکر کردن در مورد مکان ها هستم ، و شاید این یک مشتری باشد که لزوماً تعداد زیادی دفتر محلی ندارد.

شاید این شخصی نباشد که شما به عنوان یک مشتری محلی فکر کنید. بنابراین چرا بسیاری از خواص محلی بیشتر ظاهر می شوند؟ سپس می توانید شیرجه بزنید و بگویید "خوب ، فقط کلمات کلیدی را که جعبه مکان ها را نشان می دهد به من نشان دهید." سپس می توانید به آن نگاه کنید و تصمیم بگیرید: آیا این جایی است که ما قبلاً در مورد SEO محلی فکر نکرده ایم ، اما چیزی است که جستجوگرها در مورد SEO محلی فکر می کنند؟ بنابراین گوگل به آنها سه جعبه محلی ارائه می دهد ، و شاید ما باید فکر کنیم که آیا می توانیم در آن صندوق قرار بگیریم ، یا این چیزی است که ما به آن اهمیت می دهیم.

باز هم ، نه لزوماً استراتژی محتوا ، بلکه مطمئناً استراتژی SEO شما است. نکته بعدی جعبه توییتر است و این چیزی است که شما فکر می کنید توییتر مرده است. هیچ کس از توییتر استفاده نمی کند. پر از افراد وحشتناک است و آنها همه روز درباره سیاست توئیت می کنند. من هرگز نمی خواهم از آن استفاده کنم ، مگر اینکه شاید Google واقعاً بخواهد جعبه های توییتر بیشتری را نشان دهد. بنابراین ، دوباره با نگاه کردن به آن و گفتن ، "آیا توییتر چیزی است که ما باید از منظر محتوا به فکر کردن در مورد آن باشیم؟ آیا باید شروع کنیم تا انرژی خود را در توییتر متمرکز کنیم؟"

شاید شما آن را رها کرده باشید و حالا دیگر برگشته است. شما باید شروع به فکر کردن کنید ، "آیا این موضوع برای کلمات کلیدی مهم است؟" سپس AMP. بنابراین این چیزی است که بدیهی است AMP کاملاً مشکل است. مطالعاتی وجود دارد که گفته شده: "من AMP را پیاده کردم و 70٪ از ترافیک خود را از دست دادم و همه چیز وحشتناک بود." اما اگر اینگونه باشد ، چرا واقعاً چیزی نیست که افراد به ویژه در جستجوی تلفن همراه مفید بدانند ، AMP بیشتری در نتایج جستجو ظاهر می شود؟

رومیزی در مقابل موبایل
یکی از مواردی که من در برچسب زدن به آن اشاره نکردم ، قطعاً نگاهی به دسک تاپ در مقابل موبایل است ، زیرا می خواهید مجموعه های مختلف ویژگی های مختلف بین دسکتاپ و موبایل را برای این نوع کلمات کلیدی مختلف مشاهده کنید. موبایل ممکن است یک هدف کاملاً متفاوت برای یک نوع جستجو داشته باشد. به عنوان مثال اگر یک رستوران هستید ، افرادی که به دنبال رزرو برای میز کار هستند ، ممکن است متفاوت باشد از اینکه مثلاً الان یک رستوران از طریق تلفن همراه می خواهم و شما در کنار آن ایستاده اید و شاید گم شوید.

چه هدفی در پشت نتایج جستجو وجود دارد؟
شما واقعاً باید در این باره فکر کنید که منظور این نوع از نتایج جستجو که Google می خواهد ارائه دهد چیست. بنابراین ، برای AMP ، باید به آن نگاه کنید و بگویید ، "خوب ، این خبر شایسته است؟ چرا AMP بیشتر نشان داده می شود؟" آیا باید توجه داشته باشیم که اخبار یا وبلاگ خود را جابجا می کنیم یا هر اتفاقی که می افتد آن را به AMP فراخوانی می کنیم تا بتوانیم شروع به نمایش این نتایج جستجو در موبایل کنیم؟ آیا این چیزی است که گوگل اکنون ارائه می کند؟

ما می توانیم همه روز در مورد AMP عصبانی شویم ، اما اگر واقعاً آنجا باشیم چطور می توانیم؟ من نمی خواهم بخش نظرات به یک بحث AMP تبدیل شود ، اما می دانم که با AMP آشکارا مشکلاتی وجود دارد. اما اگر در نتایج جستجو نشان داده شود كه جستجوگرانی كه باید شما را پیدا كنند می بینند و شما آنجا نیستید ، مطمئناً چیزی است كه باید برای استراتژی و تفكر محتوایی خود به آن فكر كنید ، "آیا AMP چیزی است كه ما باید دنبال كنیم؟ آیا باید محتوای خبری بیشتری نسبت به محتوای همیشه سبز داشته باشیم؟ "

استراتژی محتوای خود را در اطراف آنچه جستجوگرها جستجو می کنند ، بسازید
شاید استراتژی محتوایی شما واقعاً روی پستهایی باشد که ممکن است سالها برای آنها مهم باشد ، متمرکز شده است ، هنگامی که جستجوگرهای شما در حال حاضر به دنبال چیزهای مرتبط با آنها هستند. به عنوان مثال ، مواردی که در مورد جابجایی ها وجود دارد ، نوعی رسوایی متحرک وجود دارد. همیشه یک حرکت دهنده وجود دارد که به پایان رسید وسایل شخصی را گرفت و آن را برای همیشه قفل کرد و آنها هرگز به آنها باز پس ندادند. همیشه در خبرها داستانی مانند آن وجود دارد.

شاید به همین دلیل است که AMP است. قطعاً قبل از شروع گفتن تحقیق کنید ، "همه چیز را AMP کنید." برای مثال شاید دقیقاً مثل یک روز واقعاً بد باشد. سپس می توانید کاهش ها را مشاهده کنید. بنابراین کاهش در اینجا ارگانیک است ، یعنی 10 پیوند آبی سنتی. بنابراین بدیهی است که این موارد جدید ، مانند AMP ، مانند توییتر ، مانند مکان ها ، نتایج ارگانیکی را که قبلاً در آنجا بوده است جابجا می کند.

بنابراین در عوض فکر می کنید ، خوب ، من می توانم تمام روز را به صورت ارگانیک انجام دهم ، اما اگر نتایج فقط در دسترس نباشند ، می توانم میزان مراجعه به وب سایت خود را محدود کنم. به عنوان مثال ، فیلم ها ، اکنون برای این مشتری خاص واقعاً جالب بود که فیلم ها برای آنها SERP در حال کاهش است ، زیرا فیلم ها در واقع بخش بزرگی از استراتژی محتوای آنها است. بنابراین اگر ببینیم که فیلم ها در حال کاهش است ، می توانیم قدمی عقب برداریم و بگوییم ، "آیا در کلمات کلیدی که به آنها اهمیت می دهیم ، کاهش می یابد؟ چرا کاهش می یابد؟ آیا فکر می کنیم این یک آزمون است یا یک روند طولانی مدت؟ "

داده های تاریخی

نکته جالب در مورد STAT این است که می توانید بگویید "من می خواهم برای 7 روز گذشته ، 30 روز یا 60 روز نتایج را ببینم." هنگامی که یک سال از داده ها را در آنجا بدست می آورید ، می توانید کل سال را نگاه کنید و به آن روند نگاه کنید و ببینید آیا چیزی است که باید در استراتژی ویدیوی خود مجدداً مورد بررسی قرار دهیم؟ شاید مردم فیلم را برای این عبارات دوست ندارند. باز هم ، می توانید بگویید ، "اما مردم فیلم را برای این عبارات دوست دارند." اما Google مجدداً به داده های بیشتری نسبت به آنچه شما انجام می دهید دسترسی دارد.

اگر Google تصمیم گرفته است که برای این عبارات جستجو فیلم دیگر کاری نیست که آنها بخواهند دیگر نشان دهند ، شاید مردم به ویدیو همانطور که شما فکر می کردند انجام دهند اهمیتی ندهند. متاسف. بنابراین ممکن است چیزی باشد که شما در حال فکر کردن هستید ، خوب ، شاید ما نیاز به تغییر نوع محتوا ایجاد کنیم. سپس آخرین مورد چرخ فلک است که برای این مشتری خاص نشان داده شده است. چرخ فلک ، مواردی وجود دارد که نتایج مختلفی را نشان می دهد.

خوشحالم که افت می کند زیرا این در واقع نوعی مکیدن است. نمایش خیلی خوب در آنجا سخت است. بنابراین من فکر می کنم این چیزی است که باید در مورد چرخ فلک نیز فکر کنید. شاید خوشحال باشیم که این در حال از بین رفتن است و پس دیگر لازم نیست با آن مبارزه کنیم. آنچه در نیمه پایینی مشاهده می کنید همان چیزی است که ما آن را سهم صدا می نامیم.

اشتراک صدا

اشتراک صدا بر اساس رتبه بندی شما و کلیه رتبه بندی رقبا و تعداد کلیک هایی که از شما انتظار می رود بر اساس موقعیت رتبه بندی شما محاسبه می شود.

بنابراین آشکارا موقعیت شماره 1 از موقعیت شماره 100 رتبه بیشتری کسب می کند. بنابراین سهم صدا ، درصد محاسبه شده بر اساس تعداد بسیاری از این نوع موارد ، انواع ویژگی های SERP است که شما در مقابل رقبا دارید و همچنین موقعیت شما در این ویژگی های SERP است. بنابراین آنچه من در اینجا به آن نگاه می کنم سهم صدا و نگاه کردن به مواد ارگانیک ، مکان ها ، پاسخ ها است و مردم نیز مثلاً از آنها سؤال می کنند.

بنابراین آنچه STAT به شما نشان خواهد داد ، درصد ارگانیک است ، و هنوز هم ، برای این مشتری - و بدیهی است که این یک نمودار دقیق نیست ، اما این به طور مبهم با آنچه که در STAT دیدم دقیقاً دقیق است - ارگانیک هنوز هم یک بخش بزرگ و گوشت گاو است. نتایج جستجوی مشتری. بنابراین بیایید وحشت نکنید که در حال کاهش است. این واقعاً جایی است که می توان این زمینه را وارد کرد. اما خوب ، بنابراین شما می توانید فکر کنید ، بنابراین می دانیم که ما به صورت ارگانیک "eeh" انجام می دهیم.


آیا این چیزی است که فکر می کنیم می توانیم بیشتر کسب کنیم؟ بنابراین سبز درصد خود را به شما نشان می دهد که شما صاحب این هستید و سپس سیاه همه افراد دیگر هستند. با واقع بینانه فکر کردن ، شما بدیهی است که نمی توانید 100٪ از کل نتایج جستجو را همیشه در اختیار داشته باشید زیرا Google اجازه این کار را نمی دهد. بنابراین به جای فکر کردن ، چیز واقع بینانه چیست؟ آیا ما اگر در فشار بر این کار قرار بگیریم ، اکنون در نقطه ای قرار خواهیم گرفت که بخواهیم بازده کمتری داشته باشیم؟

مشخص کنید که آیا تلاشهای محتوای شما از آنچه در STAT می بینید پشتیبانی می کند یا خیر
آیا ما از نحوه انجام کار در اینجا رضایت داریم؟ شاید ما نیاز داریم که توجه خود را به چیز دیگری برگردانیم ، مثلاً مثلاً جواب. این مشتری خاص در مکانها واقعاً خوب عمل می کند. آنها تعداد زیادی از آن را دارند. بنابراین برای مکان ها ، آن را حفظ کنید ، تماشا کنید ، دیگر نگران آن نباشید. وقتی می خواهیم در مورد محتوا فکر کنیم ، این می تواند از بین برود. ما لزوماً نیازی به نوشتن پست وبلاگ برای مواردی نداریم که به ما کمک می کنند تا در مکان های بسته بندی قرار بگیریم زیرا این چیزی نیست که در این رتبه بندی تأثیر بگذارد.


ما در حال حاضر بسیار خوب کار می کنیم. اما در عوض ما می توانیم به جوابها نگاه کنیم و مردم نیز بپرسند ، کدام یک از این مشتری خاص آنها خوب عمل نمی کنند. این چیزی است که در آن وجود دارد ، و این چیزی است که ممکن است یکی از افزایش های برتر نباشد ، اما مطمئناً افزایش برای این مشتری خاص است. بنابراین آنچه ما به دنبال آن هستیم می گوییم: "خوب ، شما این همه پست های عالی وبلاگ را در اختیار دارید ، اما آنها واقعاً نوشته نشده اند که افراد نیز از آنها سؤال می کنند یا پاسخ می دهند. بنابراین چگونه می توانیم به عقب برگردیم و مطالب را بازنویسی کنیم تا ما می توانید تعداد بیشتری از این جعبه پاسخ را بدست آورید؟ "

این می تواند پایه و اساس آن استراتژی محتوا باشد. وقتی کلمات کلیدی خود را در STAT قرار می دهید و به مجموعه کلمات کلیدی خاص خود نگاه می کنید ، واقعاً به ویژگی های SERP نگاه کنید و تعیین کنید که این برای من چه معنی دارد و نوع محتوائی که من برای ایجاد نیاز دارم ، خواه این به عنوان مثال تصاویر بیشتری باشد. برخی از مشتری ها ، هنگامی که به سایت های تجارت الکترونیکی نگاه می کنید ، برخی از نتایج واقعاً سنگین هستند ، یا می توانند خرید محصول یا هر آنچه ممکن است باشد باشد.

ویژگی های متفاوتی وجود دارد و من فقط یک زیر مجموعه کوچک نشان داده ام. STAT انواع مختلفی از ویژگی های SERP را ضبط می کند. بنابراین مطمئناً اگر به صنعت شما خاص باشد ، می توانید به هر چیزی نگاه کنید. اگر این یک ویژگی است ، آنها آن را در اینجا وارد کرده اند. بنابراین قطعاً نگاهی بیندازید و ببینید که این فرصتها کجاست. به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید صددرصد صدایی داشته باشید زیرا افراد دیگر فقط در آنجا حضور پیدا می کنند.

شما فقط می خواهید مطمئن شوید که از همه بهتر هستید. با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

سئو بازدید : 34 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

وقتی هدف شما دائما در حال حرکت است ، چگونه می توانید مشتری های خود را آگاه و خوشحال باشید؟
اگر تاکنون تلاش کرده اید از همه تغییرات صنعت ما استفاده کند ، دست خود را بالا ببرید.

برو جلو ، خجالت نکش!

حتی هوشیارترین جستجوگرها با بروزرسانی در الگوریتم ، تغییر در طرح SERP یا پیشرفت در ابزارهایی که به آنها اعتماد می کنیم ، محافظت نشده اند.

این می تواند تلاش کند تا با هدف دائماً در حال حرکت باشد ، خسته کننده باشد ، اما حتی در اینجا متوقف نمی شود. SEO همچنین باید این پیشرفت ها را برای مشتری و ذینفعان خود توضیح دهد.

در آژانس کار کنید؟ مشتریان شما می خواهند بدانند كه شما به آنها در ارتباط بودن كمك می كنید. در طول سالهای نمایندگی من ، نمی توانم به شما بگویم که چندین بار مشتریانی که پیوندی به مقاله ای درمورد موضوع توسعه جدید از طریق ایمیل ارسال کرده اند ، می پرسند ، "آیا باید نگران این موضوع باشیم؟ چگونه می توانیم از این مسئله برای سئو خود استفاده کنیم؟ »ادامه تأیید در مورد این تغییرات و آگاه سازی مشتری از نحوه اعمال آنها ، یک مؤلفه مهم نه تنها موفقیت در تبلیغات ، بلکه وفاداری مشتری است.

کار در خانه؟ تفاوت اصلی در اینجا این است که مشتری شما رئیس شما است. در حالی که در یک آژانس ممکن است یک مشتری را به دلیل وجود ارتباطات از دست بدهید ، SEO های داخلی می توانند شغل خود را از دست دهند. این بدیهی است که بدترین سناریو است ، اما اگر در یک شرکت آگاه از بودجه ، SEO نابالغ هستید ، ناتوان ماندن در ارتباط ماندن و برقراری ارتباط موثر با آن تغییرات می تواند به معنای این باشد که رئیس شما از مشاهده ارزش در موقعیت شما متوقف شود.

پیش بینی تغییرات و کاهش اضطراب
برخی از تغییراتی وجود دارد که ما در مورد زمان قبل از آنها می دانیم.

به عنوان مثال ، هنگامی که گوگل بروزرسانی دوستانه موبایل را یادآوری کرد (به یاد داشته باشید #mobilegeddon؟) ، آنها این کار را دو ماه جلوتر از معرفی واقعی انجام دادند و مدتها قبل از آن نیز استفاده از طراحی دوستانه موبایل را ترغیب کرده بودند.

گوگل HTTPS را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در سال 2014 اعلام کرد و مدتها قبل از آن برای حمایت از وب امن حمایت می کرد ، اما آنها تا ژوئیه 2018 شروع به افزودن هشدار "امن" به همه صفحات غیر HTTPS در Chrome نکردند.

تغییرات بزرگ معمولاً اعلامیه های بزرگ را قبل از حضور در بازار ضمانت می کنند. شما برای آماده سازی برای تغییرات مانند این زمان نیاز دارید و از آن زمان برای آماده سازی مشتری و ذینفعان خود نیز استفاده خواهید کرد. به همین دلیل موز سعی زیادی در مورد مواد آموزشی پیرامون نسخه جدید DA داشت .

اما برای کاهش اضطراب این تغییرات ، باید در مورد آنها بدانیم. پس کجا می توانیم به روز بمانیم؟

اگر به مدت طولانی در صنعت جستجوگرها بوده اید ، به احتمال زیاد این منابع برای شما تازگی ندارند ، اما آنها برخی از بهترین راه ها برای آگاهی از خود هستند:

وبلاگ مرکزی Google Webmaster : اخبار رسمی درباره سایتهای خزنده و نمایه سازی برای فهرست گوگل.
كليد واژه : وبلاگ اصلی شركت گوگل - خوب برای به روز ماندن در اخبار شرکت و به روزرسانی محصولات.
وبلاگ های صنعت مانند میزگرد موتور جستجو و ژورنال موتور جستجو یا وبلاگ های SEO خاص محلی مانند Mike Blumenthal's و LocalU (تعداد بیشتری وجود دارد).
توجه به اعلامیه ها و به روزرسانی ها از ارائه دهندگان نرم افزار / خدمات SEO خود.
تجربه! وقتی هر روز در سنگرها هستید ، ناچارید چیز جدیدی را کشف کنید.
اگر می دانید تغییری مانند این اتفاق می افتد ، فعال باشید! به مشتریان خود اطلاع دهید که این تغییر چیست ، چه تأثیری در آنها دارد ، و آنچه را که می خواهید در مورد آن انجام دهید.

مثلا:

سلام [مشتری]! یکی از معیارهایی که در گزارش شما وارد می کنیم ، Domain Authority (DA) ، ماه آینده تغییر خواهد کرد ، بنابراین ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که چه انتظاری را می توانید داشته باشید! Moz نحوه محاسبه DA را تغییر می دهد و در نتیجه ممکن است برخی از نمرات DA بالاتر یا پایین تر باشد. مطمئن باشید ، ما نمره DA شما را کنترل خواهیم کرد تا ببینیم که این امر در رابطه با نمرات رقبای شما چگونه تغییر می کند. در اینجا چند اسلاید مفید برای اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی ، یا احساس رایگان با ما تماس گرفته و خوشحال خواهیم شد که شما را با جزئیات بیشتری طی کنیم.
هنگامی که شما قادر به برقراری ارتباط فعالانه با تغییرات هستید ، مشتری و ذینفعان دلیل نگرانی کمتری دارند. آنها می توانند ببینند که شما از همه چیز فراتر هستید و کمپین آنها در دستان خوبی است.

در مورد تغییراتی که مشاهده نکردید آمدن چیست؟
تغییرات زیادی بدون اخطار اتفاق می افتد. پس از آن قرار است SEO چیست؟

برای پاسخ به این سؤال ، فکر می کنم ما باید تا روز اول مشتری خود با آژانس خود (یا برای افراد داخلی ، چند روز اول کار در کار خود) آن را پشتوانه قرار دهیم.

حتی با تغییرات غیر منتظره ، اقدامات پیشگیرانه می تواند به SEO کمک کند تا در برابر این تغییرات به گونه ای واکنش نشان دهد که ثبات در رابطه مشتری یا ذینفعانشان را به خطر نیاندازد.

اقدامات پیشگیرانه چیست؟

یک مرور مختصر در مورد چگونگی عملکرد جستجو به آنها بدهید: بیش از حد به علفهای هرز نپردازید ، بلکه یک بررسی کلی درباره چگونگی خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی کار می تواند به مشتریان شما کمک کند تا زمینه ای را که در آن بازی می کنند درک کنند.
ماهیت ناپایدار موتورهای جستجو را توضیح دهید: Google روزانه در الگوریتم خود تغییراتی می دهد! همه این موارد مهم نیستند و شما نمی خواهید مشتری خود را ترس و فکر کنید که کاملاً نابینا هستید ، اما حداقل باید بدانند که تغییر بخشی عادی از جستجو است.
آنها را برای تغییرات اعلام نشده آماده کنید: به مشتری خود اطلاع دهید که در حالی که برخی از تغییراتی وجود دارد که می توانیم شاهد بروز آن باشیم ، سایرین بدون اطلاع قبلی از بین می روند. با جلوگیری از تغییراتی که از آنها آگاه نبوده است ، باید از بروز هرگونه ناراحتی جلوگیری کند.
با تعیین مرحله با این اطلاعات در آغاز رابطه شما ، مشتری ها و ذینفعان به احتمال زیاد اطمینان دارند که هنگام انجام تغییرات ، مسئولیت رسیدگی به مواردی را کسب کرده اید. فقط مطمئن شوید که به تغییرات غیرمنتظره پاسخ می دهید به همان روشی که مشتری خود را برای یک تغییر برنامه ریزی شده آماده می کنید: به آنها بگویید که این تغییر چطور بوده است ، چگونه آنها را تحت تأثیر قرار داده است (اگر اصلاً) و آنچه را که در مورد آن انجام می دهید (اگر چیزی وجود دارد )

لیست چک ارتباطی شما
چه شما یک سئو در یک آژانس باشید و چه در خانه ، در صفحه خود چیزهای زیادی دارید. نه تنها شما باید یک سئو خوب باشید - شما همچنین به عنوان نوعی توجیه کننده حرفه ای عمل می کنید. به عبارت دیگر ، این نه تنها در مورد چقدر خوب شما انجام شده است ، بلکه همچنین به خوبی انجام کارهایی که انجام داده اید ارتباط برقرار کرده اید.

همانطور که گفتم خیلی زیاد است. اما امیدوارم چیزی داشته باشم که بتواند کمک کند.

این لیست از نکاتی را که می توانید برای راهنمایی استراتژی ارتباط مشتری یا ذینفعان خود استفاده کنید ، جمع کرده ام. هرکدام از ما در یک موقعیت منحصر به فرد هستیم ، بنابراین بر همین اساس از لیست چک انتخاب کنید ، اما امید من این است که بتوانید از این زباله مغزی از سالهای من در یک آژانس و خانه استفاده کنید تا سمت ارتباطی شغل شما راحت تر شود.

the صحنه را از ابتدا تنظیم کنید
جستجوگرها می تواند یک سوار برهم آور باشد. با اطمینان از این که مشتری شما ماهیت بی ثبات صنعت و نحوه پاسخگویی شما به آن تغییرات را درک می کند ، پایه و اساس مبارزات انتخاباتی خود را قرار دهید. با انجام این کار ، می توان اعتماد و اطمینان را ایجاد کرد ، حتی در میان تغییر.

✓ هرگز دفاعی نباشید
بعضی اوقات ، مشتریان قبل از اینکه فرصتی برای دیدن آن بیابید ، خواه این یک ترافیک ، به روزرسانی Google یا موارد دیگر باشد ، موردی را به شما جلب می کنند. این مسئله می تواند نگرانی مربوط به "چه خبر است؟" یا "چرا من در مورد این نمی دانستم؟" سعی نکنید این را بچرخانید. متعلق به فرصت از دست رفته برای برقراری ارتباط و ارائه بینش مورد نیاز مشتری است.

when هر وقت ممکن باشد فعال باشید
هدف این است که فرصت های ارتباطی از دست رفته استثنا ، نه یک قاعده. فعال بودن به معنای داشتن انگشت همیشه بر روی نبض و به طور شهودی دانستن آنچه باید قبل از درخواست شما با مشتری خود به اشتراک گذاشته شود.

changes تغییرات غیرمنتظره را به سرعت تشخیص دهید
اگر با تغییری روبرو شدید که برای آن آماده نشده اید ، بلافاصله به مشتری خود اطلاع دهید - حتی اگر خبر منفی باشد. همیشه وسوسه اجتناب از این امر به امید مشتری شما هرگز متوجه نمی شود ، اما بهتر است آن را تصدیق کنید تا اینکه به نظر برسید چیزی را مخفی کرده اید یا کاملاً خارج از حلقه هستید. تغییر را تأیید کنید ، توضیح دهید که چرا این اتفاق افتاد و به مشتری خود بگویید که در مورد آن چه کاری انجام می دهید.

it همیشه آن را به "پس چه؟"
در بیشتر موارد ، مشتریان شما وقت ندارند که به نکات دقیق تر SEO بپردازند. هنگام به اشتراک گذاری این به روزرسانی ها ، قبل از رسیدن به "چگونه این تأثیر من را می گذارد" خیلی وقت را صرف "چه" نکنید.

✓ از نشاط و ساده کردن خودداری کنید
SEO تمام زبانی خود را دارد ، اما بهتر است آن را بین SEO ها نگه دارید و اجازه ندهید که در ارتباط با مشتری ما خونریزی کند. هر کجا که امکان دارد زبان خود را ساده کنید. حتی می توان از تصویرگری از زندگی روزمره برای هدایت خانه خود استفاده کرد.

remind یادآوری ها را به گزارش ها اضافه کنید
با مشتری خود ارتباط برقرار کنید حتی وقتی با آنها تماس نمی گیرید یا به آنها ایمیل نمی دهید! با افزودن توضیحات به گزارشات مشتریان ، می توانید ترس هایی که اغلب ممکن است ناشی از مشاهده نوسانات داده ها باشد ، از بین ببرید.

updates به روزرسانی های عملی و مرتبط نگه دارید
جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معناست که هر روز اخبار زیادی وجود دارد که می توانید برای مشتری خود ارسال کنید. آیا باید آن را ارسال کنید؟ لزوماً - بهتر است بروزرسانی ها را مرتبط و عملی نگه دارید. به جای "سلام ، یک به روزرسانی وجود دارد [پیوند به توضیح توضیح]] بسیار مهم تر است که بگوییم ،" سلام ، یک به روزرسانی مربوط به صنعت شما بود و در اینجا آنچه ما قصد داریم در مورد آن انجام دهیم وجود دارد. "

changes تغییرات را در چشم انداز قرار دهید
به عنوان انسان ، طبیعت ماست که کوهها را از تپه ها دور کنیم. به عنوان مدیر سئو ، شما می توانید برای همیشه آماده باشید تا این تغییر را در چشم انداز تغییر دهید (به عنوان مثال: "در اینجا نحوه تأثیرگذاری شما بر درآمد و درآمد شما تأثیر نمی گذارد").

communication ارتباطات خود را با ترجیحات مشتری و ماهیت تغییر تنظیم کنید
همه ما با انواع مختلف مشتری و ذینفع کار می کنیم. مشتری های "آیا می توانید با من تماس بگیرید؟" ، مشتری "من یک ایده دارم" ، مشتریانی که هرگز پاسخ نمی دهند ... شما این ایده را می گیرید. روش ارتباطی که برای یک مشتری بهتر است ممکن است توسط مشتری دیگری مورد استقبال قرار نگیرد. همچنین مهم است که روش ارتباط خود را با توجه به ماهیت تغییرات تغییر دهید. آیا یک بروزرسانی بزرگ وجود دارد؟ یک تماس تلفنی ممکن است بهترین باشد. بروزرسانی کوچک؟ یک ایمیل احتمالاً کافی خواهد بود.

✓ همدلی را تمرین کنید
مهمتر از همه ، بیایید همه تلاش کنیم که همدل تر باشیم. از آنجا که ما SEO را خیلی خوب می شناسیم ، می توانیم تغییر در روند کار را برای ما راحت تر انجام دهیم ، اما در مورد مشتری یا رئیس خود فکر کنید. ممکن است SEO برای بسیاری از صاحبان مشاغل یک جعبه سیاه باشد ، بنابراین وقتی نمی دانید چه اتفاقی می افتد و مشاغلتان در معرض خطر است ، تغییرات حتی می توانند وحشتناک تر باشند.

همه اینها را عملی می کند
اگر DA یکی از معیارهای گزارشگری شما است یا مشتری یا ذینفع شما به آن توجه می کند ، به روز رسانی مارس 5 مارس فرصت مناسبی برای عملی کردن همه این موارد است.

ما یک مرکز منبع عالی DA 2.0 برای شما داریم تا بتوانید خود را و افراد وابسته به شما برای تغییر آماده کنید.

در اینجا چه مواردی ذکر شده است:

یک فیلم توضیح دهنده
فروم پرسش و پاسخ
یک عرشه اسلاید
یک کاغذ سفید
راس جونز همچنین میزبان یک وبینار کامل در این زمینه خواهد بود تا به شما در درک این تغییرات کمک کند تا بتوانید با هوشمندانه در مورد آنها با مشتریان و ذینفعان خود صحبت کنید. روز پنجشنبه 21 فوریه در ساعت 10 صبح با PDT به او بپیوندید:

محل من را نجات ده!

برقراری ارتباط با مشتری و ذینفعان ، نوعی هنر است ، اما با همدلی و آمادگی ، می توانیم با هر تغییری که راه ما را برطرف کند ، مقابله کنیم.

سئو بازدید : 31 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

ما با دوستان خود در Duda ، یک سرویس پلتفرم مقیاس گذاری طراحی وب سایت ، قرار گرفتیم ، که از مشتریان آژانس خود خواسته ایم تا بیشترین سؤال ، سؤالات و نگرانی های سئو را برای شما صادر کنند. کارشناسان سئو داخلی ما که همیشه درگیر چالش بودند ، در همکاری با ارائه پاسخ به آنها شکار کردند. از Schema.org گرفته تا جستجوی صوتی تا هدفگذاری محلی ، ما با سؤالات دنیای واقعی در مورد جستجوی ارگانیک مواجه هستیم. برای بینش قابل هضم و منابع بیشتر بخوانید!

شما برای بازارهای بین المللی چگونه بهینه می شوید؟
سایت های بین المللی می توانند چند منطقه ای ، چند زبانه یا هر دو باشند. راه اندازی وب سایت بسته به آن طبقه بندی متفاوت خواهد بود.

سایت های چند منطقه ای مواردی هستند که مخاطبان بسیاری از کشورها را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال: سایتی که کاربران را در ایالات متحده و انگلیس هدف قرار داده است
سایت های چند زبانه آنهایی هستند که بلندگوهای چند زبان را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال سایتی که اسپیکرهای انگلیسی و اسپانیایی را هدف قرار می دهد.
برای جغرافیایی بخش های سایت خود به کشورهای مختلف ، می توانید از یک دامنه خاص کشور (ccTLD) مانند ".de" برای آلمان یا زیر دامنه ها / زیرمجموعه های مربوط به TLD های عمومی مانند "shembull.com/de" استفاده کنید.

برای نسخه های مختلف زبان شما ، Google توصیه می کند به جای استفاده از کوکی ها ، URL های مختلفی را تغییر دهید تا زبان محتوا را در صفحه تغییر دهید. اگر این کار را انجام دادید ، از برچسب hreflang استفاده کنید تا به Google در مورد نسخه های زبان جایگزین صفحه بگویید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بین المللی ، به " مدیریت سایت های چند منطقه ای و چند زبانه " یا راهنمای Moz برای سئو بین المللی مراجعه کنید .

چگونه با مشتری ها ارتباط برقرار می کنیم که پروژه های سئو نیاز به کار تعمیر و نگهداری مداوم دارند؟
اگر مشتری شما در درک سئو به عنوان یک تلاش مداوم ، به جای یک کار یک وجهی ، مشکل داشته باشد ، می تواند برای برجسته کردن ماهیت در حال تغییر وب مفید باشد.

بگویید که شما محتوای کافی با کیفیت ایجاد کرده اید و به اندازه کافی برای آن محتوا لینک کسب کرده اید تا بتوانید در بالای صفحه یک نقطه کسب کنید. از آنجا که محل قرارگیری ارگانیک به دست می آید و هزینه ای برای آن پرداخت نمی شود ، لازم نیست برای حفظ آن مکان در صفحه یک ، هزینه پرداخت کنید. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که یک رقیب با مطالب بهتری همراه باشد که پیوند بیشتری از محتوای شما داشته باشد؟ از آنجا که Google می خواهد با بالاترین کیفیت محتوای سطح ، رتبه بندی صفحه شما به نفع این صفحه بهتر رنج می برد.

شاید این رقیبی نباشد که رتبه سایت شما را بی ارزش کند. شاید فناوری جدید به وجود بیاید و اکنون صفحه شما در بعضی مناطق قدیمی یا حتی شکسته شده است.

یا چگونه در مورد صفحات که در نتایج جستجو رتبه بندی بالایی دارند ، فقط می توان با یک قطعه برجسته ، یک صفحه دانش ، Google Ads یا آخرین ویژگی SERP از آن استفاده کرد؟

تنظیم-و-فراموش-گزینه ای نیست. رقبای شما همیشه روی پاشنه شما هستند ، فناوری همیشه در حال تغییر است و Google دائماً تجربه جستجو را تغییر می دهد.

متخصصان سئو در اینجا هستند تا اطمینان حاصل کنند که در صدر همه این تغییرات خواهید ماند زیرا هزینه انفعال اغلب از بین رفتن دید ارگانیک قبلی است.

چگونه می توانم ببینم چه زیرمجموعه های Google در جستجوی ارائه می دهند؟ (مانند وقتی که صفحه اصلی مجموعه ای از زیربخشهای زیر نتیجه را از طریق تورفتگی نشان می دهد.)
گاهی اوقات ، به عنوان بخشی از قطعه نتیجه یک URL ، Google زیرمجموعه های اضافی از آن دامنه را در زیر عنوان اصلی - توصیف آدرس لیست می کند. اینها به عنوان سایتهای ارگانیک شناخته می شوند. صاحبان سایت هیچ کنترلی در مورد اینکه چه زمان و کدام آدرسهای اینترنتی Google را انتخاب می کند به غیر از حذف یا NoIndexing صفحه از سایت نشان نمی دهد.



اگر در یک کمپین Moz Pro کلمات کلیدی را ردیابی می کنید ، این توانایی را دارید که صفحات خود را که شامل صفحه های SERP (از جمله پیوندهای وب) در آنها ظاهر می شوند ، پیدا کنید.



همچنین ابزار تحقیق Moz Keyword Explorer به شما امکان می دهد ویژگی های SERP را با کلمه کلیدی مشاهده کنید:



بهترین تکنیک های تحلیل رقبا کدام است؟
یکی از بهترین راه ها برای شروع تجزیه و تحلیل رقبا ، شناسایی URL ها در سایت رقیب شماست که مستقیماً با آن رقابت می کنید. ایده تجزیه و تحلیل کل وب سایت در برابر خود شما می تواند بسیار زیاد باشد ، بنابراین با زمینه های رقابت مستقیم شروع کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما کلمه کلیدی "بهترین دستور العمل های پای سیب" را هدف قرار می دهید ، URL (های) برتر رتبه بندی شده برای آن سؤال خاص را شناسایی کنید و آنها را در مقابل صفحه دستور تهیه پای سیب خود ارزیابی کنید.

شما باید در مقایسه کیفیتهایی مانند:

تعداد کل پیوندهای ورودی و دامنههای ارجاع ( Moz Link Explorer >> مقایسه پروفایلهای پیوند)
پیوندهایی را که رقبای شما دارند پیدا کنید ، اما این کار را نکنید
ویژگی های محتوا مانند طول ، قالب بندی و رسانه (به عنوان مثال: فیلم ، تصاویر و غیره)
سایر کلمات کلیدی صفحه رقیب شما در رتبه بندی قرار دارد ( کلید واژه Explorer Moz )
قطعه غنی و استفاده از داده های ساخت یافته ( ابزار تست داده ساختاری Google )
سرعت صفحه ( Google PageSpeed ​​Insights )
موز همچنین معیارهای Domain Authority (DA) و صفحه Authority (PA) را ایجاد کرد تا به صاحبان وب سایت کمک کند تا توانایی رتبه بندی خود را در مقایسه با رقبای خود بهتر درک کنند. به عنوان مثال ، اگر URL شما دارای PA 35 باشد و نشانی اینترنتی رقیب شما دارای PA 40 باشد ، به احتمال زیاد URL آنها در نتایج جستجو مطلوب تر است.

تجزیه و تحلیل رقبا ابزاری برای معیار عالی است و می تواند ایده های خوبی را برای استراتژی های خود به شما ارائه دهد ، اما به یاد داشته باشید اگر تنها استراتژی شما تقلید است ، بهترین چیزی که همیشه خواهید بود ، دومین نسخه از رقبای شماست!

آیا به عنوان یک آژانس جستجوگرها ، می توانید بدون گرفتن مجازات گوگل ، به وب سایت خود در صفحات مشتری بک لینک بگذارید؟ (به روزرسانی Google Penguin فکر کنید.)
بسیاری از آژانس های طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتالی در صفحه وب سایت های کلیه مشتریان خود (معمولاً از طریق آرم یا نام تجاری آنها) پیوندی به وب سایت خود اضافه می کنند. گوگل در رهنمودهای کیفیت خود می گوید: "ایجاد پیوندهایی که توسط صاحب سایت در صفحه قرار نگرفتند و یا از طرف آنها جویا نشده بودند ، وگرنه به عنوان پیوندهای غیرطبیعی شناخته می شوند ، می توانند تخلف از دستورالعملهای ما تلقی شوند" و آنها از مثال "بطور گسترده پیوندها را در پاورقی ها یا الگوهای سایتهای مختلف توزیع کنید. "این بدان معنا نیست که همه چنین پیوندهای پاورقی نقض دستورالعمل های گوگل هستند. معنی این است که این پیوندها باید توسط صاحب سایت تأیید شوند. به عنوان مثال ، یک آژانس نمی تواند به عنوان بخشی از شرایط خدمات یا قرارداد خود ، به این نوع پیوندها در وب سایتهای مشتریان خود نیاز داشته باشد. شما باید به مشتری خود این امکان را بدهید که از nofollow یا حذف لینک استفاده کند.

چهارمین بروزرسانی الگوریتم گوگل پنگوئن در سپتامبر سال 2016 به الگوریتم اصلی گوگل منتقل شد. این الگوریتم جدید "نجیب" که در شرح الگوریتم تغییر گوگل شرح داده شده است ، پیوندهای غیر طبیعی را به جای جریمه کردن سایتها کاهش می دهد ، اما طرح های پیوندی را نقض می کند که کیفیت گوگل را نقض می کند. هنوز هم باید از دستورالعمل ها اجتناب شود.

ما در حال کار بر روی یک وب سایت جدید هستیم. چگونه ارزش جستجوگرها را به مشتریان خود ارتباط دهیم؟
هنگامی که شخصی کلمه یا عبارت مربوط به یک تجارت را جستجو می کند ، SEO خوب اطمینان می دهد که وب سایت کسب و کار به طور برجسته در نتایج جستجوی ارگانیک (غیر آگهی) ظاهر می شود ، نتیجه می دهد که نتیجه آن آموزنده و فریبنده کافی است تا بتواند جستجوگرها را مجبور به کلیک کند ، و اینکه بازدید کننده با وب سایت تجربه مثبتی دارد. به عبارت دیگر ، SEO خوب به یک وب سایت کمک می کند تا کسب و کار جدیدی را پیدا کند ، انتخاب کند و به آن تبدیل شود.

این کار از طریق فعالیت هایی انجام می شود که در سه دسته اصلی قرار می گیرند:

محتوا: محتوای وب سایت باید برای رفع نیازهای مخاطبان شما در تمام مراحل سفر خود نوشته شود: از بالای قیف ، محتوای اطلاعاتی گرفته تا انتهای قیف ، I-Want-to buy . محتوای بهینه سازی شده در موتور جستجو واقعاً محتوا است که پیرامون مباحثی که مخاطبان شما می خواهند و در قالبهایی که می خواهند ، با هدف تبدیل یا کمک به تبدیل ها ، نوشته شده است.
پیوندها: بدست آوردن پیوند به محتوای وب شما از کیفیت بالا و وب سایتهای مرتبط نه تنها به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کند بلکه نشانگر قابل اعتماد بودن سایت شما است.
قابلیت دسترسی: اطمینان از اینکه وب سایت شما و محتوای آن توسط موتورهای جستجو و افراد قابل جستجو و درک هستند. یک بنیاد فنی قوی همچنین احتمال بازدیدکنندگان وب سایت را در هر دستگاه تجربه مثبتی افزایش می دهد.
چرا سئو ارزشمند است؟ به عبارت ساده تر ، مکان دیگری است که می توانید در مقابل افرادی که به محصولات یا خدمات شما ارائه می دهند ، در نظر بگیرید. با 40 تا 60 میلیارد جستجو در Google هر ماه در ایالات متحده ، و بیش از 41٪ / 62٪ (موبایل / دسک تاپ) کلیک به ارگانیک می رود ، این سرمایه گذاری است که نمی توانید از پس آن بگذرید.

چگونه می توان جستجوی صوتی را بهینه کرد؟ از کجا می توانید عباراتی را که از طریق ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده می کنید پیدا کنید؟
Google هنوز داده های جستجوی صوتی را از داده های جستجوی متنی جدا نمی کند ، اما بسیاری از نمایش داده ها با رسانه به طور چشمگیری تغییر نمی کنند (صحبت کردن در مقابل تایپ کردن سؤال) ، بنابراین داده های کلیدی کلیدی موجود ما هنوز می تواند روشی ارزشمند برای هدف گذاری باشد. جستجوی صدا در اینجا مهم است که تمایز بین جستجوی صوتی ("سلام گوگل ، سوزن فضایی کجاست؟") و دستورات صوتی (به عنوان مثال: "سلام گوگل ، به من درباره روزم بگو") مهم است - دومی پرس و جو نیستند بلکه بیشتر گفته می شوند. وظایفی که دستگاههای دستیار صوتی به آنها پاسخ می دهند. این دستورات صوتی با آنچه تایپ می کنیم متفاوت است ، اما آنها یکسان نیستند با یک جستجوی جستجو.

دستگاههای دستیار صوتی معمولاً پاسخهای خود را به درخواستهای اطلاعاتی از نمودار دانش خود یا از بالای نتایج جستجوی ارگانیک می کشند ، که اغلب یک قطعه برجسته است. به همین دلیل یکی از بهترین راهها برای پیگیری جستجوی صوتی ، ضبط قطعه های برجسته است .

اگر یک شرکت محلی هستید ، پر کردن داده های GMB به طور کامل و دقیق نیز حائز اهمیت است ، زیرا این امر می تواند بر نتایج Google سطوح کمک صوتی مانند "سلام Google" تأثیر بگذارد ، مانند "سلام گوگل ، یک پیتزا در نزدیکی من پیدا کنید که هم اکنون باز است. "

آیا مشتریان من باید از خدماتی مانند Yext استفاده کنند؟ آیا آنها کار می کنند؟ ارزششو داره؟
مدیریت خودکار لیست بندی می تواند بسیار مفید باشد ، اما به ویژه برخی از نقاط درد واقعی با Yext وجود دارد. اینها شامل قیمت گذاری (بسیار گران قیمت) و این واقعیت است که Yext به مشتریان متهم می کند که داده های خود را به بسیاری از دایرکتوری ها منتقل کنند که در صورت وجود ، استفاده کمی از انسان دارند. مهمتر از همه ، صاحبان مشاغل محلی باید بدانند که Yext اساساً لایه ای از داده های خوب را در بالای داده های بد قرار داده است - ممکن است شما بگویید خاک زیر فرش است. وقتی جلوی پرداخت Yext را گرفتید ، آنها فرش را جمع می کنند و دوباره همه خاک شما وجود دارد. در مقابل ، سرویس هایی مانند Moz Local (مدیریت خودکار استناد) و Whitespark (مدیریت استناد به صورت دستی) داده های بد شما را در منبع تصحیح می کنند ، نه اینکه فقط یک باند کمک هزینه پرداخت شده موقت را روی آن قرار دهند. بنابراین ، تمام گزینه ها را بررسی کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

چگونه می توانم به بهترین وجه شهرها و شهرهایی خاص را انتخاب کنم که مشتری هایم می خواهند در خارج از موقعیت جسمی خود پیدا کنند
اگر یک تجارت در حوزه خدمات (مانند لوله کش) را بازاریابی می کنید ، برای هر یک از شهرهای مهم خدمات خود ، یک صفحه فرود وب سایت عالی با محتوا مصرف کننده محور ، مفید و منحصر به فرد ایجاد کنید. همچنین برای مشاغل حوزه خدمات بسیار جالب توجه است که Google به تازگی عملکرد تنظیم شعاع سرویس در داشبورد Google My Business خود را تغییر داده است به گونه ای که به جای آدرس فیزیکی شما منطقه خدمات واقعی شما را منعکس می کند. اگر یک تجارت آجر و ملات را به بازار عرضه می کنید که مشتریان از مناطق دیگر به آن مراجعه می کنند ، برای ایجاد محتوا به طور معمول مفید نیستند ، "مردم از X به سمت ما سوار می شوند!" بلکه برای ایجاد روابط با جوامع همسایه در دنیای واقعی ، انعکاس آنها را در مورد دسترسی اجتماعی خود ، و اگر واقعاً مورد علاقه هستند ، آنها را در وب سایت خود منعکس کنید. مشاغل منطقه خدمات و مدل های آجر و ملات ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در PPC داشته باشند تا دید در کلیه مکان های مورد نظر افزایش یابد.

چند بار باید عناوین صفحه و توضیحات متا را برای کمک به SEO محلی تغییر دهم؟
در حالی که آزمایش کردن خوب است ، فقط برچسب های اصلی خود را فقط به خاطر مشغله کاری تغییر ندهید. در عوض ، اگر برخی از روندهای اجتماعی شیوه صحبت مردم در مورد چیزی را که شما ارائه می دهید تغییر دهید ، ویرایش عناوین و توضیحات خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، نمایندگی فروش اتومبیل می تواند درک کند که مصرف کنندگان آن بیش از وسایل نقلیه الکتریکی جستجوی "EV" را آغاز کرده اند زیرا جامعه به اندازه کافی راحت با این محصولات راحت شده است تا به صورت کوتاه به آنها مراجعه کند. اگر تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل روند نشان دهنده تغییراتی مانند این هستند ، ممکن است زمان آن باشد که دوباره عناصر وب سایت خود را بهینه سازی کنید. تغییر هر بخشی از بهینه سازی شما فقط به شما کمک می کند در صورت رتبه بندی بهتر جستجو مشتریان ، رتبه بهتری کسب کنید.

درباره برچسب های عنوان و متا بیشتر بخوانید:

برچسب عنوان چیست؟ - مرکز یادگیری SEO
7 ‹عنوان برچسب› هک هایی برای افزایش رتبه ها + ترافیک - Whiteboard Friday
توضیحات متا چیست؟ - مرکز یادگیری SEO
آیا شما باید به مشتریان خود در همان طاقچه سرویس دهید ، زیرا فقط یک شماره 1 وجود دارد؟
اگر کلمات کلیدی شما هیچ هدف محلی نداشته باشند ، مطمئناً پذیرفتن دو مشتری با همان شرایط ملی در رقابت با هم می تواند مطمئناً غیر اخلاقی باشد. اما این یک سؤال عالی است ، زیرا این فرصت را به وجود می آورد تا این حقیقت را جذب کند که برای هر کلمه کلیدی که گوگل قصد محلی را درک می کند ، دیگر فقط یک شماره 1 وجود ندارد. برای این عبارات جستجو ، هر دو نتایج محلی و بسیاری از ارگانیکها به مکان جستجوگر اختصاص داده می شوند.

مشتری در رستوران مکزیک در مرکز شهر واقعاً با کاربر رستوران مکزیک خود که در هنگام جستجو برای کاربر "بهترین تاکوها" را انتخاب می کند رقابتی نیست. نتایج جستجوگرها بسته به مکانی که در آن شهر هنگام جستجو است تغییر خواهد کرد . بنابراین ، مگر اینکه دو مشاغل یکسان را در یک بلوک یکسان در یک شهر بدست آورید ، می توانید هر دو را خدمت کنید ، با تلاش زیاد برای یافتن USP هر مشتری برای کمک به آنها درخشش در محیط خاص خود برای جستجوگرها در مجاورت.

آیا برای یک شرکت خدمات محلی که دارای محتوای طولانی نیست ، بهتر است از یک قالب یک صفحه ای استفاده کنید یا آن را به 3-5 صفحه شکسته شوید؟
این سؤال وقتی ناشری می شوید به دنبال راهی آسان برای انتشار است. هر مشاغل دارای یک وب سایت ناشر است و بهانه ای برای عدم داشتن محتوای کافی برای ایجاد صفحه فرود برای هر یک از خدمات شما و یک صفحه فرود برای هر یک از شهرهایی که در آن سرویس می کنید وجود ندارد. من معتقدم که این سؤال (و این یک سؤال معمول است!) ناشی از این است که مشاغل مطمئن نیستند که برای تمایز خدماتشان در یک مکان از خدماتشان در یک مکان دیگر ، در مورد چه چیزی بنویسند. خدمات یکسان هستند ، اما تفاوت آن مکان چیست!

نظرات متنی و ویدیویی را از مشتریان در آنجا منتشر کنید ، بهترین پروژه های خود را در آنجا به نمایش بگذارید ، نکاتی راجع به جغرافیا و مقررات در آنجا ، ارائه خدمات مصاحبه ، متخصصان مصاحبه ، تیم های حامی و رویدادها در آن مکان های خدماتی و غیره ارائه دهید. این موارد نیاز به سرمایه گذاری زمان دارد ، اما اکنون شما در زمینه چاپ و نشر فعالیت می کنید ، بنابراین وقت خود را سرمایه گذاری کرده و به انتشار بپردازید! کلیه وب سایتهای یک صفحه ای ، عدم تعهد به خدمات به مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، غلبه بر ترس خود را از صفحات فرود محلی بخوانید.

برای سئو چقدر محتوا نیاز دارید؟
قصد ، نیت ، نیت! سیگنال های رتبه بندی گوگل بسته به هدف در پرس و جو متفاوت خواهد بود و از این بابت سپاسگزارم! به همین دلیل شما برای رتبه بندی صفحه محصول خود به عنوان مقاله 3000 کلمه ای نیاز ندارید.

پاسخ "چقدر محتوا به صفحه من نیاز دارد؟" "محتوای کافی برای کامل و جامع" است ، که این یک عامل ذهنی است که متفاوت از پرس و جو به پرس و جو است.

اینکه 300 کلمه بنویسید یا 3000 کلمه بنویسید مسئله نیست. این است که آیا شما به طور کامل و کامل به موضوع صفحه پرداخته اید.

این جمعه های Whiteboard را در مورد محتوا برای SEO جستجو کنید:

چرا نیاز به محتوای منحصر به فرد خوب برای مرگ - جمعه وایت برد
نحوه ایجاد 10 برابر محتوا - جمعه وایت برد
درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

سئو بازدید : 56 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

اگر عنوان این وبلاگ را می خوانید و به نوعی ، حتی فقط برای یک ثانیه ، به فیلم نمادین "سکوت بره ها" فکر می کنید ، به این باشگاه خوش آمدید - شما تنها نیستید!

با وجود این واقعیت که اصطلاح " cannibalization " برای بازاریابی دیجیتال خیلی مناسب به نظر نمی رسد ، این مفهوم اصلی مدت زمان طولانی است. این اصطلاح به سادگی مسئله وجود چندین صفحه در رقابت با همان دسته های کلیدی / یا کلمات کلیدی مشابه (یا بسیار مشابه) را مشخص می کند ، از این رو cannibalization.

منظور ما از cannibalization در SEO چیست؟
این مشکل تاسف آور و غالباً بدون توجه به پتانسیل سئو صفحات درگیر آسیب می زند. هنگامی که بیش از یک صفحه دارای کلمه کلیدی مشابه / مشابه است ، " سردرگمی " را در نگاه موتور جستجو ایجاد می کند ، و در نتیجه تلاش می کند تصمیم بگیرد که کدام صفحه برای کدام اصطلاح رتبه بندی شود.

به عنوان مثال ، بگویید وب سایت تجارت الکترونیک خیالی من کفش به صورت آنلاین می فروشد و من یک صفحه طبقه بندی اختصاصی ایجاد کرده ام که اصطلاح کفش های مچ پا را هدف قرار دهد: www.distilledshoes.com/boots/ankle-boots/


با دانستن اهمیت محتوای سرمقاله ، با گذشت زمان تصمیم می گیرم دو پست وبلاگ ایجاد کنم که مباحث مربوط به چکمه های مچ پا را در پشت تحقیق کلمات کلیدی قرار دهند: یک پست در مورد نحوه پوشیدن چکمه های مچ پا و دیگری در مورد 10 روش برتر برای پوشیدن چکمه های مچ پا در سال 2019:





یک ماه بعد ، من می دانم که برخی از صفحات وبلاگ من در واقع برای چند اصطلاح کلیدی رتبه بندی می شوند که صفحه دسته بندی تجارت الکترونیکی من در ابتدا برای آنها قابل مشاهده بود.

حال سوال اینجاست: آیا این خوب یا بد برای وب سایت من است؟

درام رول ، لطفا ... و جواب این است - بستگی به وضعیت ، کلمات کلیدی دقیق و قصد کاربر هنگام جستجو برای یک اصطلاح خاص دارد.

cannibalization کلمه کلیدی سیاه و سفید نیست - مناطق مختلف خاکستری وجود دارد و ما سعی خواهیم کرد که چندین سناریو را در این پست وبلاگ دنبال کنیم. توصیه می کنم 5 دقیقه وقت خود را برای بررسی این جمعه جالب Whiteboard که موضوع جستجو بسیار خوب است ، صرف کنید.

آدمخواری شدن کلمه کلیدی چقدر مشکل دارد؟
بسیار بیشتر از آنچه ممکن است فکر کنید - تقریباً در هر وب سایتی که در چند سال گذشته روی آن کار کرده ام ، درجه ای از آدمخواری وجود دارد که نیاز به حل دارد. تخمین زده می شود که یک صفحه واحد با این شماره چقدر می تواند عقب نگه داشته شود ، زیرا شامل گروهی از صفحات است که پتانسیل آنها محدود است. بنابراین ، پیشنهاد من این است که با تجزیه و تحلیل خوشه های صفحه هایی که دارای درجه ای از آدمخواری هستند به جای صفحات مجزا ، این مسئله را درمان کنید.

برای یافتن مشکلات cannibalization در جستجوگرها کجا رایج است؟
به طور معمول ، می توانید دو مکان اصلی برای آدمخواری را پیدا کنید:

1) در سطح داده های متا:
هنگامی که دو یا چند صفحه دارای داده های متا (برچسب ها و عنوان ها به طور عمده) هستند که کلمات کلیدی یکسان یا بسیار مشابه را هدف قرار می دهند ، آدمخواری اتفاق می افتد. این امر به یک نوع اصلاح کم فشار تر نیاز دارد ، زیرا فقط داده های متا به تنظیم نیاز دارند.

به عنوان مثال: سایت تجارت الکترونیکی من دارای سه صفحه مربوط به چکمه است که داده های متا زیر را دارند:

آدرس صفحه    برچسب عنوان    عنوان 1
/ چکمه / همه    / چکمه های زنانه - چکمه های مچ پا و چلسی | کفش مقطر    چکمه های مچ پا و چلسی زنانه
/ چکمه / چکمه مچ پا /    چکمه های مچ پا زنان | کفش مقطر    چکمه های مچ پا
چکمه / چکمه چلسی /    چکمه های زنانه چلسی | کفش مقطر    چکمه های چلسی
این نوع cannibalization کلمات کلیدی اغلب در سایت های تجارت الکترونیکی رخ می دهد که دارای صفحات زیادی دسته (یا زیر شاخه) با هدف هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص مانند مثال بالا هستند. در حالت ایده آل ، ما می خواهیم یک صفحه چکمه عمومی داشته باشیم تا اصطلاحات مربوط به چکمه های عمومی را هدف قرار دهیم ، در حالی که دو صفحه دیگر باید روی انواع خاص چکمه هایی که در آن صفحات می فروشیم تمرکز کنند: مچ پا و چلسی.

چرا به جای آن موارد زیر را امتحان نمی کنید؟

آدرس صفحه    برچسب عنوان جدید    هدر جدید 1
/ چکمه / همه    چکمه های زنانه - انواع چکمه های زمستانی | کفش مقطر    چکمه های زمستانی زنانه
/ چکمه / چکمه مچ پا /    چکمه های مچ پا زنان | کفش مقطر    چکمه های مچ پا
چکمه / چکمه چلسی /    چکمه های زنانه چلسی | کفش مقطر    چکمه های چلسی

بیشتر اوقات ، ما نمی توانیم متا داده های سایت تجارت الکترونیکی خود را متمایز کنیم تا زیر گروه کاملاً مشخصی از کلمات کلیدی را که باید برای آنها هدف قرار دهیم ، هدف قرار دهیم - از این گذشته ، این نکته اصلی داشتن صفحات دسته بندی زیادی است ، نه؟ اگر به موضوع علاقه دارید ، در اینجا یک پست وبلاگ که من در مورد این مقاله نوشتم ، پیدا کنید .

این واقعیت که صفحات تجارت الکترونیکی تمایل دارند که متن بسیار کمی در آنها وجود داشته باشد ، داده های متا را بسیار مهم می کند ، زیرا این یکی از عناصر اصلی موتورهای جستجو خواهد بود تا بدانند که چگونه یک صفحه با دیگری متفاوت است.

2) در سطح محتوای صفحه
هنگامی که cannibalization در سطح محتوای صفحه رخ می دهد (به این معنی که دو یا چند صفحه تمایل دارند موضوعات بسیار مشابهی را در محتوای بدن خود پوشش دهند) ، به طور معمول نیاز به کار بیشتری نسبت به مثال فوق دارد ، زیرا به مدیر وب سایت نیاز دارد که ابتدا تمام صفحات رقیب را پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد. در مورد بهترین رویکرد برای حل مسئله

به عنوان مثال: بگویید تجارت الکترونیک من دارای دو صفحه وبلاگ است که موضوعات زیر را در بر می گیرد:

آدرس صفحه    هدف مقاله
/ وبلاگ / چکمه های چرمی چرمی /    پیشنهاد می کند که چطور از چکمه های چرمی مراقبت کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند
/ وبلاگ / چکمه-تمیز کردن-راهنمای-2019 /    یک راهنمای 121 در مورد نحوه تمیز کردن انواع چکمه را نشان می دهد
این نوع cannibalization کلمه کلیدی به طور معمول در صفحات تحریریه یا صفحات معامله ای ارائه می شود که دارای مقدار قابل توجهی از متن هستند.

برای روشن شدن چیزی اساسی است: SEO معمولاً هنگام تولید محتوای سرمقاله ، محرک اصلی نمی باشد ، زیرا تیم های مختلف به دلایل اجتماعی و نامزدی در تولید محتوا دخیل هستند و به همین ترتیب. به خصوص در شرکتهای بزرگتر ، به راحتی می توان کمبود تعادل بین همه ادارات را چقدر دشوار ارزیابی کرد و چگونگی راحتی امور را از دست داد.

از دیدگاه خالص سئو ، می توانم اطمینان دهم که دو صفحه فوق به احتمال زیاد در معرض آدمخواری قرار دارند. علیرغم اینکه آنها دارای زوایای مختلف تحریریه هستند ، آنها احتمالاً برخی از مطالب تکراری بین آنها را نشان می دهند (بیشتر در مورد این بعدا).

از نظر موتور جستجو ، این دو پست وبلاگ چقدر متفاوت هستند ، که هر دو هدف از پرداختن به یک هدف نسبتاً مشابه هستند؟ این سؤال اصلی است که باید هنگام انجام این کار از خود بپرسید. پیشنهاد من به شرح زیر است: قبل از سرمایه گذاری وقت و منابع در ایجاد صفحات جدید ، سعی کنید مطالب موجود خود را مرور کنید.

انواع cannibalization در SEO چیست؟
به عبارت ساده ، شما می توانید 2 نوع اصلی را پیدا کنید:

1) دو یا چند صفحه فرود در وب سایت شما که برای همان کلمات کلیدی رقابت می کنند
به عنوان مثال ، ممکن است برای کلمه کلیدی "چکمه های مچ پا" ، دو صفحه من به طور همزمان رتبه بندی شوند:

آدرس صفحه    برچسب عنوان    رتبه بندی برای کلید واژه "چکمه های مچ پا"
صفحه A: / چکمه / همه    چکمه های زنانه - چکمه های مچ پا و چلسی | کفش مقطر    موقعیت 8
پابه ب: / چکمه / چکمه مچ پا /    چکمه های مچ پا زنان | کفش مقطر    موقعیت 5
آیا این یک مسئله cannibalization واقعی است؟ پاسخ هم بله و نه است.

اگر چندین صفحه برای یک اصطلاح رتبه بندی می شوند ، به این دلیل است که یک موتور جستجو عناصر هر دو صفحه را پیدا می کند که فکر می کنند به طریقی به پرس و جو پاسخ می دهند - بنابراین از نظر فنی ، آنها "آدمخوار" بالقوه هستند.

آیا این بدان معناست که شما باید در هر دو صفحه وحشت کنید و همه چیز را تغییر دهید؟ مطمئناً نه. خیلی به سناریو و هدف شما بستگی دارد.

سناریو 1
در مواردی که هر دو صفحه در صفحه اول SERPS دارای رتبه های بالایی هستند ، این می تواند به نفع شما باشد: فضای بیشتر اشغال شده به معنای ترافیک بیشتر برای صفحات شما است ، بنابراین با آن به عنوان آدمخوار "خوب" رفتار کنید.

در صورت بروز این موارد ، توصیه می کنم موارد زیر را انجام دهید:

در نظر بگیرید که توصیفات متا را تغییر دهید تا آنها را جذاب تر و بی نظیر از یکدیگر کنید. شما نمی خواهید هر دو صفحه یک پیام را نشان دهند و در تحت تأثیر قرار دادن کاربر موفق نیستند.
اگر متوجه شوید که در بین این دو صفحه ، "صفحه ثانویه / غیر در نظر گرفته شده " رتبه بالاتری دارد (برای مثال: صفحه A / چکمه / همه رتبه های بالاتر از صفحه B / چکمه / چکمه های مچ پا) برای اصطلاح چکمه های مچ پا. ') ، باید روی کنسول جستجوی Google (GSC) بررسی کنید تا ببینید کدام صفحه بیشترین تعداد کلیک را برای این اصطلاح دریافت می کند. سپس ، تصمیم بگیرید که آیا ارزش آن را دارد که سایر عناصر SEO خود را تغییر دهید تا به آن کلید واژه خاص رسیدگی کنید.
به عنوان مثال ، چه اتفاقی می افتد که من اصطلاح چکمه های مچ پا را از برچسب عنوان / چکمه / همه (صفحه A) و نسخه صفحه حذف کنم؟ اگر گوگل به جای صفحه / چکمه / چکمه / مچ پا به جای من (صفحه B) واکنش نشان می دهد ، که ممکن است موقعیت های بالاتری داشته باشد ، عالی است! اگر اینطور نیست ، بدترین سناریو این است که می توانید تغییرات را به عقب برگردانید و از لذت بردن از دو نتیجه در صفحه یکی از SERP لذت ببرید.

آدرس صفحه    برچسب عنوان    رتبه بندی برای کلید واژه "چکمه های مچ پا"
صفحه A: / چکمه / همه    چکمه های زنانه - چکمه های چلسی و انواع دیگر | کفش مقطر    تست کنید و تصمیم بگیرید

سناریو 2
در مواردی که صفحه A دارای رتبه بندی بالایی است ، یکی از SERPS و صفحه B جایی پیدا نشده است (فراتر از نتایج 15-20 برتر) ، این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید که آیا این cannibalization جزئی ارزش وقت و منابع شما را دارد ، زیرا ممکن است این یک فوریت نباشد.

اگر تصمیم گرفتید که ارزش دنبال کردن را دارد ، توصیه می کنم موارد زیر را انجام دهید:

نظارت بر کلمات کلیدی را که به نظر می رسد دو صفحه نشان می دهند ، نگه دارید ، در صورتی که Google ممکن است در آینده واکنش متفاوتی نشان دهد.
پس از اینکه به مهمترین موضوعات خود رسیدگی کردید ، دوباره به این نقطه cannibalization جزئی برگردید.
سناریو 3
در مواردی که هر دو صفحه در صفحه دو یا سه از SERP رتبه بندی می کنند ، ممکن است این مسئله اتفاق بیفتد که cannibalization شما یک یا هر دو را عقب نگه دارد.

در صورت بروز این موارد ، توصیه می کنم موارد زیر را انجام دهید:

GSC را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از صفحات شما بیشترین تعداد کلیک را برای آن کلمه کلیدی دریافت کرده است. همچنین باید اصطلاحات مشابه را بررسی کنید ، زیرا کلمات کلیدی در صفحه دو یا سه SERP با کلیک های بسیار کمی در GSC نشان می دهند. سپس تصمیم بگیرید که کدام صفحه باید تمرکز اصلی شما باشد - صفحه ای که از دید محتوا مناسب تر است - و برای آزمایش تغییرات در مورد عناصر SEO در هر دو صفحه آماده باشید.
برچسب ها ، عنوان ها و نسخه های صفحه خود را مرور کنید و سعی کنید مواردی پیدا کنید که به نظر می رسد هر دو صفحه با هم همپوشانی دارند. اگر درجه تکراری بین آنها واقعاً زیاد باشد ، ممکن است ارزش تلفیق / کانونیالیز / تغییر مسیر یکی به دیگری را داشته باشد (در ادامه به این مورد می پردازم).
2) دو یا چند صفحه فرود در وب سایت شما که برای همان کلمه کلیدی در حال چرخش هستند
این ممکن است به عنوان مثال ، کلمه کلیدی " چکمه های مچ پا " برای دو صفحه من در زمان های مختلفی رتبه بندی شود ، زیرا به نظر می رسد گوگل زمان دشواری را برای تصمیم گیری برای انتخاب این صفحه برای شرایط مختلف دارد.

آدرس صفحه    رتبه بندی برای کلمه کلیدی "چکمه های مچ پا" در تاریخ 1 ژانویه    رتبه بندی برای کلمه کلیدی "چکمه های مچ پا" در تاریخ 5 ژانویه
صفحه A: / چکمه / همه    موقعیت 6    رتبه بندی نیست
پابه ب: / چکمه / چکمه مچ پا /    رتبه بندی نیست    موقعیت 8
اگر این اتفاق برای شما افتاد ، سعی کنید به سؤالات زیر پاسخ دهید: این یک مسئله متداول است که من اطمینان دارم که بسیاری از شما با آن روبرو شده اید ، که در آن صفحات فرود بسیار ناپایدار به نظر می رسد و برای گروهی از کلمات کلیدی در غیر رتبه قرار می گیرند. شیوه ای متناسب

این تلنگر چه موقع شروع شد؟
با اشاره به لحظه مناسب در زمان شروع این همه ، به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه مسئله از اول به وجود آمده است. ممکن است یک برچسب متعارف اتفاق بیفتد یا از بین برود ، ممکن است تغییراتی در عناصر روی صفحه یا الگوریتم بروزرسانی موارد مختلف ایجاد شود؟

چند صفحه برای همان کلمه کلیدی فلیپ فالپ می شوند؟
هرچه تعداد صفحات کمتری در معرض نوسانات قرار بگیرد ، بهتر و آسان تر به آنها پرداخته می شود. سعی کنید تمام صفحات را درگیر کنید و تمام عناصری که ممکن است باعث ایجاد این بی ثباتی شود را بررسی کنید.

چند بار این صفحات فلیپ فلاپ می شوند؟
سعی کنید دریابید که چند مرتبه صفحه رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی تغییر کرده است: تعداد کمتری ، بهتر. متقاطع زمان تغییرات را با آگاهی شما از سایت در صورت بروز تغییرات دیگر ایجاد می کنید.

اگر flip-flop فقط یک بار اتفاق افتاده است و به نظر می رسد متوقف شده است ، احتمالاً هیچ چیز نگران کننده نیست ، زیرا احتمالاً نوسانات یک طرفه در SERP است. در پایان روز ، باید به یاد داشته باشیم که گوگل تست را اجرا می کند و تقریباً هر روز تغییر می کند.

چگونه بفهمیم کدام صفحات قربانی آدمخواری هستند
من توضیح خواهم داد که من از چه ابزاری برای تشخیص شارهای اصلی cannibalization استفاده می کنم ، اما مطمئن هستم که چندین روش برای رسیدن به نتایج مشابه وجود دارد - اگر می خواهید نکات خود را به اشتراک بگذارید ، لطفاً در زیر نظر دهید!

ابزاری برای بکارگیری نوع 1 آدمخوار: وقتی دو صفحه فرود بیشتر برای یک کلمه کلیدی یکسان رقابت می کنند
من می دانم که همه ما ابزارهایی را دوست داریم که به شما در سرعت بخشیدن به کارهای طولانی کمک می کند و یکی از علاقه مندی های من اهورف است . من توصیه می کنم از روش فوق العاده آنها استفاده کنید که cannibals شما را در عرض چند دقیقه پیدا کند.

ویدیوی پنج دقیقه ای آنها را در اینجا مشاهده کنید تا ببینید که چگونه این کار را انجام دهید

من مطمئن هستم که SEMrush ، SEOMonitor و سایر ابزارهای مشابه توانایی بازیابی آن نوع داده ها را دارند ، شاید نه به همان سرعتی که روش Ahrefs ذکر شده در بالا. اگر هیچ ابزاری در اختیار ندارید ، کنسول جستجوی Google و Google Sheets دوستان شما خواهند بود ، اما این بیشتر یک روند دستی است.

ابزاری برای استفاده از نوع دوم cannibalization: هنگامی که دو یا چند صفحه فرود برای همان کلمه کلیدی در حال چرخش هستند.
در حالت ایده آل ، بیشتر ابزارهای ردیابی رتبه ای می توانند وقتی عملکرد یک کلید واژه را تغییر داده و رتبه بندی URL را با گذشت زمان انجام می دهند ، کشف کنند. در همان روز ، من فقط از همین ابزار ردیابی مانند Linkdex و Pi Datametrics استفاده کردم.

در Distilled ، ما از STAT استفاده می کنیم ، که این داده ها را در زیر History نمایش می دهد ، در برگه اصلی کلید واژه - به عنوان مثال تصویر زیر را مشاهده کنید.



یک مورد از این نوع ابزارهای رتبه بندی این است که این داده ها اغلب فقط با کلمه کلیدی قابل دسترسی است و به تجزیه و تحلیل داده ها نیاز دارد. این بدان معناست که برای بررسی کلیه کلمات کلیدی موجود در این cannibalization ممکن است کمی زمان نیاز داشته باشد ، اما بینش هایی که جمع می کنید به خوبی ارزش این تلاش را دارند.

داشبورد Google Data Studio
اگر به دنبال یک رویکرد سریعتر هستید ، می توانید داشبورد Google Data Studio را ایجاد کنید که به GSC شما متصل می شود تا داده ها را در زمان واقعی ارائه دهد ، بنابراین نیازی نیست وقتی فکر می کنید گزارش های خود را بررسی کنید. یک مسئله cannibalization وجود دارد (اعتبار به همکار من Dom ).

مثال ما از داشبورد شامل دو جدول است (به تصاویر زیر مراجعه کنید):



در جدول بالا لیست کامل متخلفان کلمات کلیدی برای مدت زمان انتخاب شده ثبت می شود. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی "X" در بالای جدول ، 13 کلیک ارگانیک (total_clicks) از GSC در طی دوره مورد نظر ایجاد کرده و رتبه بندی URL را تقریباً 24 بار تغییر داده است (num_of_pages) .



جدول دوم (نشان داده شده در بالا) صفحات فردی را نشان می دهد که برای هر کلمه کلیدی برای دوره زمانی انتخاب شده رتبه بندی شده اند. در این مثال خاص ، برای کلمه کلیدی X ما (که ، همانطور که می دانیم در دوره زمانی انتخاب شده ، URL ها 24 بار تغییر کرده است) مسیر ستون لیستی از آدرس های اینترنتی اختصاصی را نشان می دهد که در حال چرخش هستند.

برای مقابله با cannibalization چه راه حل هایی باید بکار ببرم؟
مهم است که انواع مختلف شاهدانه ای را که ممکن است با آن روبرو شوید و سعی کنید با راه حل ها انعطاف پذیر باشید - مهم نیست که هر راه حل یکسان باشد.

من هنگام صحبت کردن در مورد انواع مختلف cannibalization شروع به لمس روی راه حل های ممکن کردم ، اما بیایید یک رویکرد جامع تر به پیش ببریم و توضیح دهیم که چه راه حل هایی در دسترس است.

تغییر مسیر 301
این سؤال را از خودتان بپرسید: آیا من به تمام صفحاتی که پیدا کردم cannibalize یکدیگر هستند نیاز دارم؟

در چندین مورد ، پاسخ نه ، و اگر اینگونه باشد ، 301 تغییر مسیر دوستان شما هستند.

به عنوان مثال ، شما ممکن است نسخه جدیدی را (یا بسیار مشابه) همان مقاله ای که سایت شما سالها پیش ارسال کرده اید ایجاد کرده باشید ، بنابراین ممکن است شما یکی از آنها را تغییر مسیر دهید - به طور کلی ، URL قدیمی تر ممکن است از نظر موتورهای جستجو دارای برابری بیشتری باشد. و به طور بالقوه می تواند برخی از بک گراند ها را با گذشت زمان جلب کند.

آدرس صفحه    تاریخ ارسال بلاگ
صفحه A: وبلاگ / چکمه های چگونگی پوشیدن-مچ پا    مه 2016
صفحه B: وبلاگ / چگونگی پوشیدن-مچ پا-چکمه-در-2019    دسامبر 2018
بررسی کنید که آیا صفحه A دارای بک لینک است یا خیر ، در این صورت ، چند کلمه کلیدی را برای آن رتبه بندی می کند (و رتبه بندی آن دسته از کلمات کلیدی تا چه اندازه مناسب است)

چه کاری انجام شود:

اگر صفحه A از عدالت و دید کافی برخوردار است ، 301 تغییر مسیر را از صفحه B به صفحه A انجام دهید ، کلیه پیوندهای داخلی (از سایت به صفحه B) را به صفحه A تغییر دهید و در صورت لزوم ابرداده های صفحه A را به روز کنید (از جمله مرجع به عنوان مثال 2019)
اگر نه ، برعکس را انجام دهید: یک تغییر مسیر 301 را از صفحه A به صفحه B کامل کنید و تمام پیوندهای داخلی (از سایت به صفحه A) را تغییر دهید و به صفحه B تغییر دهید.
کانونی سازی
در صورت نیاز به تمام صفحاتی که به هر دلیلی cannibalization می شوند (ممکن است PPC ، اهداف اجتماعی یا آزمایش باشد یا شاید فقط به این دلیل باشد که آنها هنوز هم مرتبط هستند) ، برچسب های متعارف دوستان شما هستند. تفاوت اصلی با تغییر مسیر 301 در این است که هر دو صفحه هنوز وجود خواهد داشت ، در حالی که حقوق صاحبان سهام از صفحه A به صفحه B منتقل می شود.

بیایید بگوییم که شما مقاله جدیدی ایجاد کرده اید که موضوع مشابهی با موضوع موجود دیگر را در بر می گیرد (اما دارای زاویه ای متفاوت است) و می فهمید که هر دو صفحه از یکدیگر cannibalize می کنند. پس از یک تحلیل سریع ، ممکن است تصمیم بگیرید که صفحه B "اصلی" شما باشد ، بنابراین می توانید از صفحه A با اشاره به صفحه B. از یک برچسب متعارف استفاده کنید. اگر محتوای دو صفحه به اندازه کافی متنوع است ، می توانید از canonicalization استفاده کنید. کاربران باید آن را ببینند اما نه به حدی که موتورهای جستجو فکر کنند متفاوت است.

آدرس صفحه    تاریخ ارسال بلاگ
صفحه A: وبلاگ / چگونگی پوشیدن-مچ پا-چکمه-با-شلوار جین    دسامبر 2017
صفحه B: وبلاگ / چگونگی پوشیدن-چکمه های قوزک پا بالا    ژانویه 2019
چه کاری انجام شود:

از صفحه A تا صفحه B. از یک برچسب کانونی استفاده کنید ، به عنوان یک تقویت کننده Google ، می توانید از یک برچسب کانونی برای مراجعه به صفحه B استفاده کنید.
بعد از ارزیابی میزان دسترسی و برابری لینک داخلی هر دو صفحه ، ممکن است بخواهید اگر این را مفید بدانید ، همه / برخی از لینک های داخلی (از سایت به صفحه A) را تغییر دهید و به صفحه B تغییر دهید.
دوباره بهینه سازی صفحات
همانطور که قبلاً به آن اشاره شد ، این در درجه اول شامل یک نوع ابرداده از نوع قارچ زدایی است ، این همان چیزی است که من در این مقاله به عنوان نوع 1 نامگذاری کردم. پس از شناسایی صفحاتی که به نظر می رسد داده های متا آنها با هم همپوشانی دارند یا به طریقی کلمات کلیدی مشابه / بسیار مشابه را هدف قرار می دهند ، باید تصمیم بگیرید که صفحه اصلی شما برای آن دسته از کلمات کلیدی / کلمات کلیدی است و دوباره بهینه سازی رقابت را انجام می دهد صفحات

مثال را در پست وبلاگ مشاهده کنید تا ایده بهتری داشته باشید.

ادغام محتوا
این نوع راه حل شامل یکپارچه کردن یک قسمت یا کل محتوای یک صفحه به قسمت دیگر است. هنگامی که این اتفاق افتاد ، تصمیم گیری در مورد این است که آیا صفحه ای را که محتوا را از آن جدا کرده اید ارزش دارد یا اینکه فقط 301 آن را به صفحه دیگری هدایت کنید ، تصمیم گیری دارد.

اگر فکر می کنید که cannibalization نتیجه محتوی مشابه یا کپی شده بین صفحات مختلف است ، از ادغام به عنوان گزینه استفاده می کنید ، همانطور که در ابتدا گفته شد ، احتمالاً نوع 2 cannibalization است. ابتدا باید صفحه اصلی خود را تأسیس کنید تا بتوانید در صفحات داخلی رقیب عمل کنید. ادغام محتوا نیاز به حرکت شما دارد به منظور متوقف کردن این مشکل و بهبود رتبه بندی ، محتوای توهین آمیز را به صفحه اصلی خود وارد کنید.

به عنوان مثال ، شما ممکن است مقاله جدیدی ایجاد کرده باشید که تحت عنوان محتوای خاص قرار گیرد (در این مثال ، تمیز کردن چکمه). سپس متوجه می شوید که پاراگراف از صفحه جدید B ، چکمه های چرمی و چگونگی مراقبت از آنها را لمس می کند ، چیزی که در صفحه A. آن را پوشش داده اید. در صورتی که هر دو مقاله به اهداف مشابه پاسخ دهند (یکی فقط تمیز کردن چرم ، دیگری) هدف قرار دادن چکمه های تمیز کردن به طور کلی ) ، پس ارزش آن است که محتوای توهین آمیز را از صفحه B به صفحه A تثبیت کنید ، و به جای پاراگراف که چکمه های چرمی را در صفحه B قرار می دهد ، یک پیوند داخلی به صفحه A اضافه کنید.

آدرس صفحه    تاریخ ارسال بلاگ
صفحه A: وبلاگ / چکمه های چرمی چرمی    دسامبر 2017
صفحه B: / blog / چکمه-تمیز کردن-راهنمای-2019 /    ژانویه 2019
چه کاری انجام شود:

قسمت متخلف مطالب را در صفحه B پیدا کنید ، آن را مرور کنید و قانع کننده ترین بیت های صفحه A را ادغام کنید
محتوای سلب شده را در صفحه B با یک لینک مستقیم داخلی که به صفحه A اشاره دارد ، جایگزین کنید
غالباً پس از ادغام محتوای یک صفحه به صفحه دیگر ، هیچ محدودیتی برای صفحه ای که محتوا از آن حذف شده است وجود ندارد ، بنابراین فقط باید هدایت شود (301).
چگونه می توانم در وهله اول اجتناب از cannalalization؟
بهترین راه برای جلوگیری از بروز حشیش ، یک کار ساده اما در عین حال کم ارزش است که شامل نقشه برداری از کلمات کلیدی است. اجرای یک استراتژی نقشه برداری صحیح برای سایت شما بخش مهمی از SEO شما به همان اندازه مهم است که به عنوان مثال در مورد کلمه کلیدی شما است.

Carson Ward یک پست عالی Moz Blog در مورد موضوع نوشته است ، توصیه می کنم نگاهی بیندازید.

"قصد" را به عنوان خوب انجام ندهید
راه دیگر برای جلوگیری از آدمخواری ، و آخرین نکته ای که می خواهم با شما در میان بگذارم ، شامل مواردی است که اکثر شما با آن آشنا هستید: هدف جستجو.

بیشتر اوقات ، ما کارها را به صورت واضح در نظر می گیریم ، فرض می کنیم گوگل به روشی خاص رفتار کند و نوع خاصی از نتایج را نشان دهد. منظور من از این عبارت است: هنگامی که روی نقشه برداری از کلمات کلیدی خود کار می کنید ، فراموش نکنید که قبل از فرض نتیجه خاص ، موتورهای جستجو از چه نوع نتایج نمایش می دهند. اغلب ، حتی گوگل مطمئن نیست و همیشه نیت به درستی دریافت نمی کند.

به عنوان مثال ، هنگام جستجو برای " ایده های هدیه کفش " و " ایده های هدیه برای دوستداران کفش " من دو SERP بسیار متفاوت دریافت می کنم با وجود این که قصد من یک نوع است: من به دنبال ایده هایی برای هدیه ای هستم که شامل کفش باشد.



SERP در سمت چپ SERP را برای جستجوی "ایده های هدیه کفش" نشان می دهد. این نمایش یک سری از تصاویر از Google Images با پیوند برای دیدن اطلاعات بیشتر ، یک صفحه سرمقاله (محتوای اطلاعاتی) ، و سپس بقیه نتایج همه صفحات تراکنش / تجارت الکترونیکی هستند که من می توانم از آن خریداری کنم. گوگل فرض کرده است که من می خواهم صفحات تجاری را ببینم چون ممکن است نزدیک به یک تبدیل باشم .

SERP در سمت راست ، SERP را برای جستجوی "ایده های هدیه برای نمایش عشق" نشان می دهد ، یک ردیف از تبلیغات Google Shopping و سپس یک قطعه برجسته برجسته ، از یک صفحه سرمقاله گرفته شده ، نشان می دهد ، در حالی که بقیه ترکیبی از صفحات معاملاتی و سرمقاله هستند. با پینترست دو بار در رده های بالای 10 قرار دارد. واضح است که گوگل مطمئن نیست من چه چیزی را ترجیح می دهم در اینجا ببینم. آیا من هنوز در مرحله در نظر گرفتن هستم یا در حال انتقال به تبدیل هستم؟

مثال بالا فقط یکی از موارد بسیاری است که هنگام انجام کار تحقیق و نقشه برداری از کلید واژه ها با آنها مواجه شدم. قبل از رفتن به دنبال یک کلمه کلیدی / کلمه کلیدی خاص ، سعی کنید همه این نکات را مورد خطاب قرار دهید:

بررسی کنید که آیا یکی از صفحات موجود شما قبلاً آن را پوشش داده است یا خیر.
اگر چنین است ، شما چقدر هدف کلمه کلیدی را پوشش داده اید؟ برای بهبود تمرکز من چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا آدمخواری وجود دارد که شما را عقب نگه دارد؟
اگر صفحه ای برای آن ندارید ، آیا ارزش ایجاد یک صفحه را دارید و پیامدهای آن در صفحات موجود شما چیست؟
بررسی کنید که چه نتیجه ای Google برای آن هدف از کلمات کلیدی را نشان می دهد ، زیرا ممکن است متفاوت از انتظارات شما باشد.
هنگامی که صفحه / بازدیدهای جدیدی ایجاد کردید ، با استفاده از نکاتی که در این پست وجود دارد ، دوبار بررسی کنید که شاهد حشیش غیرعمدی و غیرقابل برنامه ریزی نیستید.
نتیجه
cannibalization کلمات کلیدی یک مشکل کم اهمیت اما کم اهمیت است ، به خصوص برای سایت هایی که چندین سال است که فعالیت می کنند و در نهایت به داشتن تعداد زیادی صفحه می پردازند. با این حال ، نترسید - راه های ساده ای برای نظارت بر این مسئله وجود دارد و امیدوارم این پست بتواند در سریع تر کردن کل مراحل برای یافتن چنین مواردی به شما کمک کند.

در اکثر اوقات ، فقط در نظر گرفتن سایر عناصر سئو مانند بک لینک ، خزیدن و کپی کردن مطالب صرفاً منطقی است. در صورت امکان ، همیشه قبل از اعمال آن در سطح سایت یا دائمی شدن آنها ، ابتدا تغییرات خود را آزمایش کنید.

اگر شما نیز مانند من طرفدار اشتراک دانش هستید و فکر می کنید راه های بهتری برای کمک به آدمخواری وجود دارد ، لطفاً در زیر نظر دهید!

درباره SamuelMangialavori -

ساموئل منگیالاوری مشاور سئو در Distilled که از مهارت های تحلیلی و تفکر خلاق خود استفاده می کند که از سوابق محکمی در اقتصاد و استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می شود ، برای کمک به مارک های تأسیس شده بر عملکرد SEO خود استوار است.

سئو بازدید : 57 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

Google My Business (GMB) یکی از روشهای قدرتمند برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی محلی و دید آنلاین است. اگر یک شغل محلی هستید ، ادعای نمایه Google برای کسب و کار من اولین گامهایی است که برای افزایش حضور آنلاین شرکت خود باید انجام دهید.

تا زمانی که مشاغل محلی شما از دستورالعمل های Google رعایت شود ، نمایه Google My Business شما می تواند به شرکت شما در معرض نمایش رایگان موتور موتور جستجوی Google کمک کند. نه تنها مشتریان بالقوه می توانند به سرعت نام ، آدرس و شماره تلفن تجاری خود را ببینند ، بلکه می توانند عکس هایی از شغل شما را نیز مشاهده کنند ، بررسی های آنلاین را بخوانند ، توضیحی در مورد شرکت خود پیدا کنند ، یک معامله را تکمیل کنند (مانند رزرو یک قرار ملاقات) و سایر موارد را مشاهده کنند اطلاعاتی که توجه یک جستجوگر را به خود جلب می کند - همه بدون آنها حتی به وب سایت شما مراجعه می کنند. این چیزهای بسیار قدرتمندی است!


Google برای کسب و کار من در رتبه بندی محلی به شما کمک می کند
مشخصات GMB شما نه تنها هنگام جستجو در Google برای مشتریان بالقوه به راحتی قابل مشاهده است ، بلکه Google My Business نیز یک عامل مهم رتبه بندی محلی Google است. در حقیقت ، براساس تحقیقات صنعت رتبه بندی محلی ، "سیگنال" Google برای کسب و کار من مهمترین عامل رتبه بندی برای رتبه بندی های محلی است. سیگنال های Google My Business بین سالهای 2017 و 2018 از اهمیت رتبه ای برخوردار بوده اند - از 19٪ به 25٪ افزایش یافته است.


ادعای نمایه Google برای کسب و کار من اولین قدم شما برای بهینه سازی محلی است - اما بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند فقط ادعای نمایه Google برای کسب و کار من کافی است. با این وجود ، بهینه سازی نمایه Google برای کسب و کار من و ورود به سیستم در داشبورد Google برای کسب و کار من برای اطمینان از اینکه هیچ به روزرسانی ناخواسته در پروفایل شما ایجاد نشده است ، برای بهبود رتبه بندی شما و اطمینان از صحت مشخصات پروفایل تجاری شما است.

ویژگی های Google برای کسب و کار من که نمایه شما راک می کند!
Google روشهای مختلفی را برای بهینه سازی و تقویت نمایه Google My Business شما ارائه می دهد. می توانید عکس ، فیلم ، ساعات کاری ، توضیحی از شرکت خود ، سؤالات و پاسخ های متداول ، اضافه کردن ، با مشتریان از طریق پیام ها برقرار کنید ، به مشتریان اجازه دهید جلسات را رزرو کنند ، به بررسی های آنلاین و سایر موارد پاسخ دهند.

یکی از قدرتمندترین راهها برای جلب توجه یک جستجوگر ، ایجاد Google My Business Posts است. ارسالهای GMB تقریباً مانند تبلیغات کوچک برای شرکت ، محصولات یا خدمات شما است.

Google پست های متنوعی را که می توانید برای ارتقاء مشاغل خود ایجاد کنید ارائه می دهد:

چه خبر
رویداد
پیشنهاد
تولید - محصول
پست ها همچنین به شما امکان می دهند یک تماس برای اقدام (CTA) را درج کنید تا بتوانید عملکرد بازدید کننده را پس از مشاهده پست شما - ایجاد بهترین تجربه بازاریابی ، کنترل کنید. CTA های فعلی عبارتند از:

کتاب
سفارش آنلاین
خرید
بیشتر بدانید
ثبت نام کردن
پیشنهاد دهید
الان تماس بگیر

پست ها از ترکیبی از تصاویر ، متن و CTA برای نمایش خلاقانه پیام شما به مشتریان بالقوه استفاده می کنند. هنگامی که شخصی نام کسب و کار شما را در Google جستجو می کند یا نمایه Google Business من در Google Maps را مشاهده می کند ، یک پست در مشخصات GMB شما نشان می دهد.


پس از ایجاد یک پست ، می توانید آن را در کانالهای رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.



با وجود نام ، پست های Google My Business پست های رسانه های اجتماعی واقعی نیستند . به طور معمول 100 کاراکتر اول پست همان چیزی است که روی صفحه نمایش داده می شود (بقیه قطع شده است و برای دیدن باید روی آن کلیک کنید) ، بنابراین مطمئن شوید که مهمترین کلمات در ابتدای پست شما هستند. از هشتگ استفاده نکنید - آنها بی معنی هستند. بهتر است اگر بتوانید هر هفت روز یکبار پست جدید ایجاد کنید.

Google My Business Posts یک راه عالی برای نشان دادن مشاغل شما به روشی بی نظیر و در زمان دقیق است که جستجوگر به صورت آنلاین به تجارت شما می پردازد.

اما یک سؤال دیرینه وجود دارد: آیا مشاغل واقعاً پست های GMB ایجاد می کنند تا پیام خود را برای مشتریان بالقوه دریافت کنند؟ بیایید دریابیم ...

سؤال بزرگ: آیا مشاغل فعال Google+ از پست های My Business استفاده می کنند؟
در صنعت SEO درباره پست های Google My Business و ارزش آنها بحث های زیادی شده است: آیا آنها در رتبه بندی سئو کمک می کنند؟ چقدر مؤثرند؟ آیا پست ها مشغول جذب هستند؟ آیا جایی که پست ها در نمایه GMB شما ظاهر می شوند دارای اهمیت هستند؟ چند بار باید ارسال کنید؟ آیا باید اصلاً Google Post Business من را ایجاد کنید؟ بسیاری از سوالات ، درست است؟

وقتی کارشناسان صنعت به همه این زوایا نگاه می کنند ، صاحبان مشاغل روزمره در مورد پست های GMB چه کاری انجام می دهند؟ آیا مشاغل واقعی پست ایجاد می کنند؟ من سعی کردم با استفاده از داده های واقعی پاسخ این سوال را پیدا کنم. در اینجا جزئیات.

مطالعه موردی Google Post Business: فقط حقایق
وقتی متوجه شدم که مشاغل به طور فعال از پست های GMB برای پروفایل های Google My Business شرکت خود استفاده می کنند ، ابتدا می خواستم مطمئن شوم که داده ها را در صنایع و بازارهای رقابتی جستجو کردم. بنابراین من در مجموع به 2000 پروفایل Google My Business نگاه کردم که شامل 20 نتیجه برتر در Local Finder است. من عبارات کلمات کلیدی بسیار رقابتی را در ده شهر برتر جستجو کردم (براساس تراکم جمعیت ، طبق ویکی پدیا.)

برای این مطالعه موردی ، من همچنین انتخاب کردم که به مشاغل مربوط به نوع خدمات بپردازم.

در اینجا نتایج به دست آمده است.

شهرها:
نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو ، فیلادلفیا ، دالاس ، سان خوزه ، سان فرانسیسکو ، واشنگتن دی سی ، هیوستون و بوستون.

کلید واژه ها:
نمایندگی املاک و مستغلات ، وام مسکن ، آژانس مسافرتی ، نمایندگان بیمه یا بیمه ، دندانپزشک ، جراح پلاستیک ، وکیل صدمه شخصی ، لوله کش ، دامپزشک یا دامپزشک و قفل ساز

تعجب! از میان صنایع مورد بررسی ، وکلای صدمات شخصی و قفل سازها اغلب منتشر می شوند.

برای مطالعه مورد ، موارد زیر را بررسی کردم:

چه تعداد مشاغل دارای یک پست فعال Google My Business (مثلاً در هفت روز گذشته ارسال شده اند)
چه تعداد قبلاً حداقل یک پست ایجاد کرده بودند
چه تعداد هرگز پست ایجاد نکرده اند
آیا مشاغل پست های Google برای کسب و کار من ایجاد می کنند؟
براساس مشاغل ، شهرها و کلمات کلیدی مورد بررسی ، فهمیدم که بیش از نیمی از مشاغل به طور فعال پستی را ایجاد می کنند یا پست های Google My Business را در گذشته ایجاد کرده اند.


5/17٪ مشاغل در 7 روز گذشته دارای پست فعال بودند
42.1٪ مشاغل قبلاً حداقل یک پست را انجام داده بودند
40.4 درصد هرگز پست ایجاد نکرده اند
برجسته: در کل 59.60٪ از مشاغل پست Google Business من را در نمایه Google My Business منتشر کرده اند.

توجه: اگر می خواهید به شماره های خام نگاه کنید ، می توانید از سند تحقیق که کلیه داده های خام را تشریح می کند ، دیدن کنید. (توجه: اعتبار الگوی صفحه گسترده تحقیقاتی که من از آن استفاده کردم و الهام بخش برای انجام این مطالعه موردی ، به متخصص SEO SEO Phil Rozek می رود .)

آیا جستجوگران با پست های Google My Business درگیر می شوند؟
اگر یک کسب و کار زمان لازم برای ایجاد پست های Google برای کسب و کار من را دارد ، آیا جستجوگرها و مشتریان بالقوه واقعاً زمان دارند تا پستهای شما را بررسی کنند و از همه مهمتر ، آیا آنها اقدام و با پست های شما درگیر می شوند؟


این نمودار نشان دهنده 9 مشتری تصادفی ، کل نمایش پست های آنها در طی یک دوره 28 روزه و کل برداشت های مستقیم / مارک مربوطه در پروفایل Google My Business است. وقتی تعداد کل بازدیدهای مستقیم / مارک را در کنار تعداد بازدیدهای دریافت شده مشاهده می کنیم ، تعداد بازدیدها برای ارسال ها بیشتر به نظر می رسد. این بدان معناست که یک کاربر واحد بیش از احتمال مشاهده چندین پست است.

این بدان معناست که اگر وقت خود را برای ایجاد یک GMB Post می گیرید و پیام بازاریابی شما معنادار است ، شانس بالایی دارید که یک جستجوگر بالقوه را به مشتری تبدیل کنید - یا حداقل کسی که قصد دارد برای جستجوی بازاریابی شما وقت ببرد. پیام (چقدر عالی است؟)

آیا جستجوگرها روی Google My Business Posts کلیک می کنند؟
بنابراین هنگامی که شخصی مشاغل شما را در Google و Google Maps جستجو می کند ، پست های GMB شما در پنل دانش شما ظاهر می شوند ، اما آیا جستجوگران در واقع بر روی پست شما کلیک می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند؟


هنگامی که ما بازدیدهای مختلف صنعت پست را به کل جستجوی مستقیم و مارک تجاری آنها ارزیابی کردیم ، به طور متوسط ​​تقریباً 100٪ از زمان کلیک بر روی پست کلیک می شود!

بینش کسب و کار من در Google
با ورود به داشبورد Google برای کسب و کار من ، می توانید دست اول را ببینید که پست های شما به چه خوبی انجام می شود. در زیر تصویری از پست یک شغل و برداشتهای جستجوی مستقیم آنها ، در کنار یکدیگر قرار دارد. با بررسی اطلاعات GMB خود می توانید متوجه شوید که پست های Google My Business برای کسب و کار شما چقدر خوب است!


پست های GMB ارزش آن را دارند
بعد از اینکه به 2000 پروفایل GMB نگاه کردم ، چیزهای زیادی را کشف کردم. یک چیز برای اطمینان است دشوار است به طور هفتگی و هفته‌ای بگویید که چه تعداد شرکت از پست های GMB استفاده می کنند ، زیرا هر هفت روز کاری پست "تاریک می شود" (مگر اینکه این پست یک رویداد رویداد با تاریخ شروع و پایان باشد.)

همچنین ، Google اخیراً پستها را از بالای نمایه Google برای کسب و کار من به سمت پایین منتقل کرده است ، بنابراین آنها به همان اندازه که فقط چند ماه پیش از هم متمایز نیستند. این ممکن است بدان معنی باشد که مشاغل کمتری برای ایجاد پست ایجاد می کنند.

با این حال ، آنچه این مطالعه موردی به ما نشان می دهد این است که مشاغل که در یک مکان و صنعت رقابتی قرار دارند ، اگر بخواهند به دنبال رقابت باشند می توانند از استراتژی ها و ویژگی های بهینه سازی Google My Business استفاده کنند.

سئو بازدید : 55 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

در این مقاله ، ما در حال جستجوی عمیق در جستجوی هستیم.

این موضوعی است که قبلاً با عمق آن پوشش داده ایم. این whitepaper STAT به بررسی چگونگی پاسخگویی به ویژگیهای SERP به قصد پرداخته است ، و چند پست وبلاگ پاداش چیزهای دیگر را نیز خراب کرده و بررسی کرده است که چگونه اصلاح کننده های قصد شخصی بر ویژگیهای SERP تأثیر می گذارند ، نوع محتوایی که Google در هر مرحله از اهداف ارائه می دهد ، و چگونه می توانید پروژه های هدف جستجوی بسیار شخصی خود را تنظیم کنید . (و به دنبال پست آینده خود اسکات تفت در این هفته در مورد چگونگی استفاده از STAT و Power BI برای ایجاد داشبورد قصد جستجوی بسیار شخصی خود باشید.)

هدف جستجو ، جمعیتی جدید است ، بنابراین تنها منطقی بود که از نزدیک و شخصی با آن کنار بیاییم. البته ، برای اینکه بتوانیم به آن دسته از موارد توضيح جستجوی آبدار بپردازیم ، به یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد عالی نیاز داشتیم. در اینجا نحوه دستیابی به یکی از آن ها آورده شده است.

کلمات کلیدی اصلی خود را جمع کنید
اول ، قبل از اینکه حتی بتوانید در مورد قصد فکر کنید ، باید پایه و اساس کاملی از کلمات کلیدی اصلی را در خود داشته باشید. این محصولات ، ویژگی ها و / یا خدماتی هستند که شما در این قسمت قیف هدف جستجویتان را ایجاد می کنید.

اما خیر می داند که لیست سازی کلمات کلیدی بیشتر یک هنر است تا یک علم ، و حتی بزرگترین نویسندگان (سلام ، هومر) نیاز به فراخوانی از موزه ها (سلام ، کاللیوپ) برای الهام بخش دارند ، بنابراین اگر خیره شدن به وب سایت شما پیدا نمی شود. شما می توانید به چند مکان مختلف برای کمک مراجعه کنید.

برخی از پیشنهادات خوب را از ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه عقب ببرید
تعداد زیادی از افراد دوست دارند از Google Keyword Planner استفاده کنند تا به آنها کمک کند. Ubersuggest و Yoast's Google Suggest Expander همچنین به افزودن کلمات کلیدی در زرادخانه شما کمک می کنند. و جواب عمومی همه این موارد را به شما می دهد ، و زیبایی را برای بوت شدن در اختیار شما قرار می دهد.



به سادگی در یک کلمه کلیدی غوطه ور شوید و به تماشای پیشنهادات بنشینید. فقط بخاطر داشته باشید که در لیست های تولید شده خود بسیار مهم هستید ، زیرا انتخاب های عجیب و غریب در بعضی مواقع به داخل ترکیب می روند. به عنوان مثال ، ظاهرا ما باید [تلفن های رایگان] را به لیست کلمات کلیدی [ردیابی رتبه] خود اضافه کنیم . متعجب.

الهام بخش از SERP ها
دو منبع مستقیم از SERP که ما برای تحقیقات کلمات کلیدی آنها را دوست داریم جعبه "افراد نیز می پرسند" و جستجوهای مرتبط هستند. این سؤالات دارای گواهی و گواهی گوگل هستند ، و همچنین به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی پیوند موضوعات غول پیکر موتور جستجو می دهند.



اگر شما یک مشتری STAT هستید ، می توانید گزارش هایی تهیه کنید که هر سؤالی را در یک جعبه PAA (قبل از بی نهایت بودن) ، و همچنین هر هشت جستجوی مرتبط در پایین SERP برای شما ایجاد می کند. گزارش ها را برای چند روز اجرا کنید و به شما سریع فهمیده می شود که کدام سؤال و سؤال از Google برای مجموعه کلمات کلیدی موجود شما استفاده می کند.

یک یادداشت سریع در مورد زبان و مکان
وقتی در انگلستان هستید ، یک کالسکه را فشار می دهید ، نه یک کالسکه. شما ژاکت نمی پوشید ، بلوز می پوشید. این به این معنی است که اگر شما درگیر ردیابی جهانی هستید ، مهم است که انتخاب کلمات کشورهای مختلف را در خاطر داشته باشید. حتی اگر شما در حال ایجاد محتوای با آنها نیستید ، خوب است بدانید که آیا شما شرایطی را پیدا می کنید که جستجوگران جهانی از آنها استفاده می کنند.

اصلاح کننده های هدف خود را اضافه کنید
اکنون زمان آن رسیده است که با مقداری از لیست لیست کلمات کلیدی خود مقابله کنید. و این بیت به دنبال ترسیم خطوطی در ماسه است زیرا اصلاح کننده هایی که هر دسته از اهداف را اشغال می کنند می توانند بسیار ذهنی باشند - آیا "بهترین" به جای تجارت قصد اعمال معامله ای را دارد؟

ما یک دستورالعمل سست را در زیر قرار داده ایم ، اما نکته اصلی این است که قصد باید به شکلی ساختار یافته و طبقه بندی شود که برای تجارت شما معنا پیدا کند. و اگر برای ازدواج مجبور هستید که با کلمات کلیدی اصلی خود ازدواج کنید ، در اینجا لیستی از 50+ برای کمک به اتصال وجود دارد.

قصد اطلاع رسانی
جستجوگر یک نیاز را مشخص کرده و به دنبال بهترین راه حل است. این کلمات کلیدی کلمات کلیدی اصلی کار سخت قبلی شما هستند ، به علاوه هر سؤالی که فکر می کنید جستجوگرهای شما ممکن است در صورت ناآشنایی با محصول یا خدمات شما داشته باشند.

سوالات اطلاعاتی شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

[نام محصول]
[نام محصول] چیست
چگونه [نام محصول] کار می کند
چگونه می توانم از [نام محصول] استفاده کنم
قصد تجاری
در این مرحله ، جستجوگر به صفر رسیده و تمام گزینه های مختلف موجود را برای آنها جستجو می کند. آنها تحقیق مقایسه ای را انجام می دهند و به الزامات و ویژگی های خاص علاقه مند هستند.

برای تحقیق ما بهترین استفاده ، مقایسه ، معاملات ، جدید ، آنلاین ، مرمت ، بررسی ، فروشگاه ، بالا و مورد استفاده را داشته ایم.

جستجوی تجاری شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

بهترین [نام محصول]
[نام محصول] بررسی ها
مقایسه [نام محصول]
بالا [نام محصول] چیست
[رنگ / سبک / اندازه] [نام محصول]
هدف معامله (از جمله قصد محلی و ناوبری)
نمایش داده شدگان معامله گر به احتمال زیاد تبدیل می شوند و عموماً عباراتی را در بر می گیرند که قیمت ، مارک و مکان را در بر می گیرند ، به همین دلیل قصد ناوبری و محلی در این مرحله از قیف هدف قرار می گیرند.

برای تحقیق خود از مقرون به صرفه ، خرید ، ارزان ، هزینه ، کوپن ، ارسال رایگان و قیمت استفاده کردیم.

نمایش داده های معاملاتی شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

[نام محصول] چقدر هزینه دارد
[نام محصول] در [مکان]
سفارش [نام محصول] را بصورت آنلاین سفارش دهید
[نام محصول] در نزدیکی من
مقرون به صرفه [نام تجاری] [نام محصول]
نکته ای اگر می خواهید همه چیز را سرعت بخشید
یک روش فوق العاده سریع برای اضافه کردن اصلاح کننده ها به کلمات کلیدی و ذخیره انگشتان تایپ شما با استفاده از میکسر کلمه کلیدی مانند این است . فقط فراموش نکنید که استفاده از برنامه های رایانه ای برای انسان صحبت کردن بدان معنی است که شما باید یک بار دیگر به آنها اطمینان دهید تا مطمئن شوید که هنوز هم منطقی هستند.

لیست خود را حسابرسی کنید
اکنون که به ستاره ها رسیدید و به لیست عظیمی از کلمات کلیدی خود رسیدید ، وقت آن رسیده است که همه چیز را به واقعیت برگردانده و ببینید که کدام یک را در واقع می خواهید از آنها دور نگه دارید.

هیچ دو ممیزی به نظر نمی رسد که به نظر برسد ، اما در اینجا چند مورد در نظر گرفته شده است که می خواهید هنگام سفید کردن کلمات کلیدی خود به بهترین شکل ممکن را به خاطر بسپارید.

ارتباط. آیا کلمات کلیدی شما در سایت شما نشان داده شده است؟ آیا آنها به صفحات بهینه شده اشاره می کنند
حجم جستجو آیا شما بعد از اصطلاحات بسیار جستجو شده یا به دنبال ایجاد مخاطب هستید؟ می توانید کالاهای SV را از Google Keyword Planner دریافت کنید.
فرصت چند کلمه و برداشت در کلمات کلیدی شما وجود دارد؟ در حالی که جامع نیست (با تشکر ، ارائه نشده است) ، می توانید بخشی از این اطلاعات را با استفاده از اطلاعات در کنسول جستجوی Google جمع کنید .
رقابت. چه وب سایت های دیگری برای کلمات کلیدی شما رتبه بندی می کنند؟ آیا شما در برابر هیولاهای SERP مانند آمازون مخالف هستید؟ تبلیغات پولی مانند جعبه های خرید چیست؟ فضای SERP چقدر است؟ پلت فرم تحلیلی دوستانه SERP با سهم قابلیت های صوتی ( سلام! ) می تواند به شما در درک منظره جستجوی شما کمک کند.
مشکل پیروزی کلمه کلیدی شما چقدر آسان است؟ حجم جستجو می تواند یک ایده خشن به شما بدهد - هرچه حجم جستجو بالاتر باشد ، رقابت آنرا قوی تر می کند - اما برای یک رویکرد متفاوت ، کلمات کلیدی Explorer Moz دارای یک امتیاز دشواری است که باعث می شود صفحه قدرت ، دامنه ، و پیش بینی کلیک کنید. حساب کردن
در حال حاضر ، شما باید یک برنامه بسیار محکم برای حمله داشته باشید تا یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد خود را برای عشق ، پرورش و گرامی داشته باشید.



اگر قبل از پرش بی وقفه به آن ، شما کنجکاو هستید که چه تکه های خوبی از این به نظر می رسد ، این مقاله عالی راس جونز را بخوانید یا خط را برای ما رها کنید . ما همیشه مشتاق هستیم به افرادی نشان دهیم که چرا ردیابی کلمات کلیدی در مقیاس بهترین روش برای کشف بینش مبتنی بر قصد است.

خواندن ادامه دهید!
موارد بیشتر در سریال های جستجوی ما:

Whitepaper: Whitepaper: با استفاده از قصد جستجو برای ارتباط با مصرف کنندگان
چگونه ویژگی های SERP به اصلاح کننده های هدف پاسخ می دهند
چگونه Google با هدف جستجو از محتوا خارج می کند
راهنمایی برای تنظیم پروژه های قصد جستجوی بسیار شخصی شما

درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 730
  • بازدید کلی : 2,953