loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 45 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

از قطعات قطعه چرخ فلک گرفته تا جستجوهای مرتبط گرفته تا جعبه های "افراد نیز سؤال می کنند" و جعبه های "افراد نیز جستجو می کنند" ، Google SERP دارای ویژگی هایی است که نه تنها به ایجاد لیست کلمات کلیدی کمک می کند بلکه می تواند به شما در درک بهتر مباحث جستجوی بی نظیر شما کمک کند. منظره در اطراف ساخته شده است.

در حقیقت ، افزایش مباحث و اشخاص به عنوان روشی برای پیمایش و ایندکس کردن وب یکی از بزرگترین تحولات جستجو در سال 2018 بود. به همین دلیل ما 40،977 SERPS را گرفتیم و هر اصطلاح یا عبارتی را از ویژگی های فوق حذف کردیم - کوچک. ، اولین قدم به سمت درک مهارتهای سازمانی Google.

ما می خواستیم ببینیم چه مقدار همپوشانی ممکن است در بین این ویژگی های SERP مختلف وجود داشته باشد. آیا Google کلمات کلیدی جدید زیادی را برای ما فراهم کرده است تا بارها و بارها با همان موارد کار کنیم یا فقط پیشنهاد کنیم؟ آیا در ساخت استراتژی سئو خود باید به هر ویژگی SERP توجه کنیم یا می توانیم از چند مورد غافل شویم؟ ما برای یافتن اطلاعات ، به مجموعه ای از داده ها در STAT حفر کردیم.

کمی در مورد موضوعات و اشخاص و ویژگیهای SERP
در سپتامبر سال 2018 ، گوگل لایه جدیدی را به نمودار دانش خود اعلام کرد :

"لایه موضوع با تجزیه و تحلیل تمام مطالب موجود در وب برای یک موضوع خاص ساخته شده است و صدها و هزاران زیرنویس را توسعه می دهد. برای این خرده موضوعات ، ما می توانیم مناسب ترین مقالات و فیلم ها را شناسایی کنیم - مواردی که خود را همیشه سبز و همیشه مفید و همچنین محتوای تازه در موضوع نشان می دهند. سپس ما به الگوهایی نگاه می کنیم تا بفهمیم این خرده فروشی ها به یکدیگر چه ارتباطی دارند ، بنابراین می توانیم با هوشمندانه تر نوع محتویاتی را که ممکن است بخواهید در آینده کشف کنید سطح بندی کنیم. "

اما ، حتی قبل از اینکه گوگل با لایه های موضوعی خود ظاهر شود ، سیندی کروم ، مدیر عامل و بنیانگذار MobileMoxie ، همه چیز در مورد آنچه او "اشخاص" نامیده می شد به عنوان فهرست بندی اول موبایل (در نهایت) از بین رفت. ببینید آیا می توانید شباهت ها را مشاهده کنید:

"اشخاص را می توان با کلمات کلیدی توصیف کرد ، اما می تواند با تصاویر ، صداها ، بوها ، احساسات و مفاهیم توصیف شود. (به صدای ایستگاه قطار فکر کنید - آن را برای هر کسی که ممکن است آن را بشنوید ، بدون نیاز به کلمه کلیدی ، مفهومی تا حدودی جهانی به وجود می آورد.) یک فهرست واحد که بر اساس مفاهیم موجودیت استوار است ، نیاز به مرتب سازی گوگل را از بین می برد. روحیه تغییر زبانها و کلمات کلیدی در تمام زبانهای دنیا؛ در عوض ، آنها می توانند شاخص خود را بر اساس این مفاهیم (موجودات) متحد تراز کنند ، و در صورت لزوم از آنجا به زبان های مختلف سرچشمه بگیرند. "

با برگرداندن آن به ویژگی های سئو ، سیندی توضیح می دهد که هر دو دامنه (که به طور سنتی با نمایه سازی در ارتباط است) و مارک هایی که آنها را کار می کنند می توانند به عنوان موجودیت در نظر گرفته شوند. "فهرست نویسی مبتنی بر اشخاص همان چیزی است که به Google امکان می دهد همه وب سایت های بین المللی یک برند را به عنوان یک نهاد گروه بندی کند و براساس کشور و زبان خاص خود ، جستجوی مناسب را برای جستجوگر تغییر دهد."

بنابراین ، هر یک از اینها چه ارتباطی با ویژگیهای انتخابی SERP ما دارد؟ خوب ، تمام اصطلاحات پیشنهادی که در آنها وجود دارد نتیجه مستقیم تحلیل و سازماندهی بی پایان موضوع گوگل است. ممکن است ما از هر یک از گوگل استفاده نکنیم و محافظت کنیم اما مطمئناً می توانیم از نحوه انتخاب محصول نهایی در SERP سؤال کنیم.

چگونه جادو کردیم
برای نقشه برداری همپوشانی در فضای پرس و جو خاص ، ما از رویکرد بسیار علمی کلمه ای استفاده کردیم. با استفاده از سطح تجزیه و تحلیل SERP-by-SERP ، ما پیشنهادات هر ویژگی را درون کیسه مخصوص خود قرار دادیم ، کلمات متوقف شده را فیلتر کردیم ، و سپس پیشنهادات یک کیسه را با دیگری مقایسه کردیم ، به دنبال یک کبریت و همانطور که می گشتیم.

بنابراین ، به عنوان مثال ، ما تمام سؤالات PAA را در یک SERP در مورد تمام جستجوهای مرتبط در همان SERP بررسی خواهیم کرد. هر پیشنهاد PAA ، مانند هر جستجوی مرتبط ، کیف خود را به دست آورد ، و ما خود عبارت اصطلاح جستجو را از بین همه کیسه ها حذف کردیم. اگر هر کلمه باقیمانده در دو کیسه مطابقت داشت ، ما آن را به عنوان یک همپوشانی حساب کردیم ، آن را با تعداد کل همپوشانی های احتمالی تقسیم کردیم ، و کل موجودیت بین این ویژگی ها را همپوشانی کردیم. پسر

در پایان ، پس از شلیک 40977 SERP ، تقریباً چهل میلیون کلمه مقایسه با کلمات انجام دادیم. بدون عرق.

آنچه پیدا کردیم
درنهایت ، با چهار ویژگی ما همپوشانی زیادی اتفاق نمی افتد. به طور متوسط ​​4 درصد از پیشنهادهای جستجو از نظر اصطلاح تکراری را مشاهده می کردند. این به ما می گوید گوگل توجه و توجه زیادی را به ویژگی های هر SERP نشان می دهد و ما عاقلانه خواهیم بود که همه آنها را مورد توجه قرار دهیم ، حتی به معنای هدر دادن چند پیشنهاد تکراری هم اکنون و بعد است.

در اینجا چگونگی معلومات هنگامی که ما به جفت های خاص نگاه کردیم:

قطعه چرخ فلک
قطعه های چرخ فلک به لطف "IQ-bubbles" که در پایین آنها اجرا می شود ، پاسخ بسیاری از سؤالات مختلف را دارند. هنگامی که روی حباب کلیک می کنید ، جاوا اسکریپت برچسب می زند و قطعه اولیه "والدین" را با سؤالی جایگزین می کند که به یک پرس و جو با نام تجاری جدید پاسخ می دهد. این پرس و جو ترکیبی از اصطلاح جستجوی اصلی شما و متن موجود در IQ-bubble است. برای این تحقیق کمی متن حباب ها را گرفتیم و مابقی را رها کردیم.



به نظر می رسد که IQ-bubbles قطعه چرخ فلک کمترین میزان همپوشانی با سه ویژگی SERP دیگر داشته است. این به احتمال زیاد به این دلیل است که حباب ها ، در حالی که از لحاظ موضوعی به جستجوی اصلی مربوط هستند ، معمولاً حاوی زیر شاخه هایی هستند که در طبقه بالا قرار دارند که توسط اصطلاح جستجو معرفی شده اند.

برای مثال قطعه فوق را بگیرید. پرس و جو [نرخ حساب پس انداز] SERP را با نتایج ارگانیک و سایر ویژگی ها تولید می کند که اطلاعات کلی را درباره موضوع حساب های پس انداز ارائه می دهد. با این حال ، حباب ها بانک های مختلفی را که دارای حساب پس انداز هستند ، نام می برند و آنها را به کلمات کلیدی پیشنهادی متمایز می کنند.

دلایل دیگر در نظر گرفتن این شرایط در هنگام ایجاد لیست و استراتژیک کردن محتوا: گوگل این میانبر را درست در صدر SERP نگه می دارد و برای سطحی کردن حباب ها نیازی به کلیک از هر نوع دیگری ندارد ، به این معنی که آنها یکی از اولین هستند چیزهایی که گوگل اطمینان می دهد یک جستجوگر می بیند.



کادر "مردم نیز می پرسند"
جعبه "People همچنین می پرسد" معمولاً شامل چهار سؤال است (قبل از اینکه نامحدود شود) مربوط به سؤال اولیه جستجوگر ، که سپس برای آشکار کردن پاسخ هایی که گوگل از وب سایت های دیگر و پیوندهایی که کاربران را به سمت SERP سؤال PAA هدایت می کند ، گسترش می یابد.

نه تنها سؤالات PAA علاوه بر دم های بلند عالی به مجموعه کلمات کلیدی شما سؤال می کنند ، بلکه منبع خوبی برای الهام بخش از محتوا نیز هستند. بنابراین ما آنها را بیرون کشیدیم و آنها را درون کیسه های کلمه ای خود ریختیم تا تجزیه و تحلیل شوند.



سوالات PAA به بازگشت دومین سطح بالاتر از تکثیر منجر شد ، گرچه بیشتر اینها با اصطلاحاتی که از جعبه "مردم نیز جستجو می کنند" بستگی داشت - این دو با هم 10.41 درصد همپوشانی داشتند.

این امر منطقی است زیرا هر دو به ظاهر عبارات دیگری را ارائه می دهند که افراد یا از آنها درخواست می کنند یا از آنها جستجو می کنند. همچنین می تواند نتیجه طولانی تر هر دو پیشنهاد باشد که می تواند فرصت بیشتری برای تطبیق ایجاد کند.



جستجوهای مرتبط
کمتر از هشت جستجو مرتبط در انتهای هر SERP نشسته اند و در صورت کلیک ، به جستجوی جستجوی SERP جدید تبدیل می شوند. اینها به پالایش یا گسترش در جستجوی اصلی کمک می کنند.



از اینکه کمی جستجوهای مرتبط با تکثیر با سایر ویژگیهای SERP کمی دارند ، متعجب شدیم - آنها به طرز عجیبی بی نظیر بودند. ما می گویم "عجیب و غریب منحصر به فرد" ، زیرا این اصطلاحات معمولاً کوتاهتر و تکراری تر از پرس و جو اصلی ، تمایل به ماندن در موضوع است و در نتیجه ، انتظار داشتیم که آنها را در ویژگی های دیگر بیشتر نشان می دهد (قطعه چرخ فلک چرخ دستی ممکن است تنها استثنا).



کادر "افراد نیز جستجو می کنند"
برای اینکه روی جعبه "افراد نیز جستجو می کنند" ، باید کمی چسباندن پوگو را انجام دهید. این پس از کلیک کردن بر روی نتیجه جستجوی ارگانیک و سپس حرکت دوباره به SERP ، تحقق می یابد. PASF های موبایل معمولاً دارای هشت اصطلاح مرتبط با موضعی هستند که SERP جدید را باز می کنند ، در حالی که PASF دسک تاپ معمولاً دارای شش مورد است.



در بین مقایسه های ما ، جعبه های PASF بیشترین میزان همپوشانی داشتند ، خصوصاً با PAA ها (که در بالا به آن اشاره کردیم) و جستجوهای مرتبط. با توجه به اینکه اصطلاحات PASF ، از نظر جسمی و موضعی ، به نتایج ارگانیک و نه جستجوی جستجو پیوست شده است ، در واقع ما انتظار نداشتیم که آنها از این نظر بسیار به اشتراک بگذارند.

یکی از توضیحات احتمالی حجم وسیع آنهاست. با میانگین 8.77 صندوق در هر SERP و شش یا هشت اصطلاح در هر جعبه ، این منجر به تکثیر زیاد در درون جعبه و همچنین اشباع کلی در زمینه موضوع خواهد شد. اما ، هنگامی که ما در مورد آنچه که PAAs و جستجوهای مرتبط فکر می کنند فکر می کنیم ، PASF ها به نظر می رسد ترکیبی از هر دو.



همه اش رو بذار کنار هم
با وجود همپوشانی نه چندان طولانی ، ایده خوبی است که همه این ویژگی ها را در ذهن داشته باشید. Google ممکن است نامهای بی نظیری را برای آنها از بین ببرد ، اما آنها برای ارائه مطالب موجود در آنها از پیشنهادهای منحصر به فرد استفاده نمی کنند.

حتی اگر درک سلسله مراتب موضوعی که فضای جستجوی شما را حاکم می کند کمی خارج از نگرانی های روزانه شما باشد ، اگر مردم به جای - یا حتی علاوه بر آن - نتایج ارگانیک ، بر روی پیشنهادات جستجو کلیک کنند ، پس این دلیل بر می آید که شما باید حداقل سعی در رتبه بندی برای این شرایط و همچنین پرس و جو پایه داشته باشید.

اگر به مرور زمان به شدت تحت فشار قرار گرفتید یا منابع مورد نیاز برای از بین بردن پیشنهادات هر ویژگی SERP را ندارید و مجبور به انتخاب یکی از آنها هستید ، می توانید با جعبه PASF (اگرچه ما هنوز توصیه می کنیم که هر ضریب هوشی را رها کنید) اجرا کنید. حبابهایی که نشان داده می شوند) زیرا بالاترین تکثیر را برمی گرداند.

برعکس ، از آنجا که STAT بسیار آسان PAA و گزارشهای جستجو مربوط به آن است ، شما می توانید به سرعت زمین را با آن دو پوشش دهید. آیا می خواهید آن گزارش ها (و موارد دیگر) را برای درایو تست بگیرید؟ سلام کن و درخواست نسخه ی نمایشی !



درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 2,934