loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 69 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

منظور از "نوشتن برای جستجوگرها" در سال 2018 چیست؟ - جمعه وایت برد
بازاریابی محتوا | کپی نویسی SEO | جمعه وایت برد
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
"کسانی که از تاریخ درس نمی گیرند ، محکوم به تکرار اشتباهات آن هستند" - این جمله ای است که در هنگام نوشتن برای SEO کاملاً کاربرد دارد. بخش عمده ای از توصیه هایی که به نویسندگان نسخه برداری ، روزنامه نگاران ، ویراستاران و سایر سازندگان محتوا برای نوشتن آموزش سئو داده می شود به طرز خطرناکی قدیمی نیست و تکیه بر روی روش هایی است که در گذشته امتحان شده و درست بوده اند اما اکنون می تواند سایت شما را مجازات کند.

در این نسخه از وایت برد جمعه ، امیدواریم که شما از یک درس تاریخچه مختصر در مورد آنچه باید اجتناب شود ، چه چیزی استفاده می شود و دیگر کاری نمی کند لذت ببرید ، و یک فرآیند کوتاه 5 مرحله ای که باید امروز از آن برای نوشتن مطالب استفاده کنید که به شما برسد. جلوی SERP ها.


برای سئو در سال 2018 بنویسید
برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!


رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته در حال نوشتن گفتگو برای SEO و معنای آن در سال 2018 هستیم.

بنابراین نوشتن برای SEO سابقه طولانی دارد و سالها پیش به معنای چیزی بود که امروز به معنای آن نیست. متأسفانه ، من نکات بسیار بدی ، توصیه های وحشتناک در خارج از کشور برای روزنامه نگاران و سردبیران و نویسندگان انواع مختلف در مورد آنچه شما باید در زمینه نوشتن برای جستجوگرها انجام دهید ، به معنی نوشتن برای رسیدن شما به صدر موتورهای جستجو می بینم.

"نوشتن برای SEO" در سال 2001
حال ، بگذارید واضح باشیم ، برخی از این مطالب در اساطیر خالص جاسازی شده است. اما برخی از آن در واقعیت تاریخی جابجا شده اند که تازه به روز نشده اند. بیایید بیایید در مورد آنچه نوشتن SEO برای سال 2001 باز می گشت ، چگونگی تحول در نوع دوره میانه سال 2008 ، بیایید بگوییم ، و پس از آن امروز در سال 2018 به چه معنی است.

بنابراین ، در روز ، نوشتن برای SEO به معنای مواردی مانند ...

I. پر کردن کلید واژه

اگر می خواهید در موتورهای جستجوی اولیه ، به ویژه اواخر دهه 90 تا اوایل دهه 2000 ، رتبه بالایی داشته باشید ، چاشنی کلمات کلیدی یک تاکتیک واقعی بود که واقعاً کارایی داشت. بنابراین SEO می تواند کلمات کلیدی را در انواع برچسب ها و مکان ها قرار دهد.

دوم آنها از دسته ای از انواع مختلف ، انواع جزئی کلمات کلیدی استفاده و از آنها استفاده می کنند

بنابراین اگر من کلمه ساعت های آبی را هدف قرار می دهم ، می توانم ساعت آبی ، ساعتهای آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، لوازم جانبی ساعت آبی ، انواع کمی مضحک روی Plurals داشته باشم زیرا موتورهای جستجو در کشف کردن عالی نبودند از این که همه این چیزها به نوعی دارای یک هدف بودند و به معنای همان چیزها بودند. بنابراین تطبیق کلمات کلیدی خام و خشن ، تطبیق دقیق کلمات کلیدی بخشی از سئو بود.

III. استفاده از کلمات کلیدی در هر برچسب ممکن

اگر برچسب وجود دارد ، می خواهید کلمات کلیدی خود را در آن بچرخانید.

چهارم نام دامنه و استفاده از کلید واژه فرعی

به همین دلیل است که شما می بینید که مارک ها از این مثال خارج می شوند تا از مثال ما ، blue-watch-accessories.bluewatchaccessories.info استفاده کنند ، این نوع چیزهای احمقانه رتبه بندی می کنند. برخی از آن حتی برای مدتی حفظ شده اند.

V. نوشتن SEO برای موتورها نوشتن بود و سپس سعی در ناراحتی و دلخوری کاربران نمی کرد

بنابراین ، بسیاری از زمان ها ، مردم مایل به پوشیدن آن هستند. آنها می خواهند یک سری مطالب را به موتورهای جستجو و مجموعه دیگر برای جستجوگرها ، برای کاربران واقعی نشان دهند ، زیرا می دانستند که اگر این محتوای متراکم و پر از کلمات کلیدی را به کاربران نشان دهند ، خاموش می شوند و آنها نمی خواهند. آن را معتبر می دانند و آنها به جایی دیگر می روند.

"نوشتن برای SEO" در سال 2008
در سال 2008 ، ما روی تعدادی از این جبهه ها تکامل می یابیم ، اما همه آنها و قطعاً کاملاً کامل نیستند.

I. کلمات کلیدی در مکانهای مهم هنوز هم مهم هستند



دوم تطبیق دقیق هنوز هم در بسیاری از مکانها اهمیت دارد. بنابراین مردم در حال تهیه صفحات منحصر به فرد بودند حتی برای کلمات کلیدی که به همان هدف مشترک هستند.

ساعتهای آبی و ساعتهای آبی ممکن است دارای دو صفحه متفاوت باشند. ساعت آبی و ساعتهای آبی حتی می توانستند دو صفحه جداگانه داشته باشند و در سال 2008 به خوبی انجام دهند. 2018 ، این طور نیست.

III. نام دامنه به طور قطع قدرت کمتری داشت ، دامنه های فرعی نیز بیشتر اما تأثیرگذار بودند

آنها هنوز در موتورها بازی داشتند. شما هنوز بحثهای زیادی را در '08 در مورد ایجاد دامنه غنی از کلمات کلیدی مشاهده کرده اید.

چهارم از آنجا که پیوندها در سال 2008 به جای سیگنالهای روی صفحه بسیار قدرتمند بودند ، نوشتن به منظور دستیابی به لینک ها بسیار ارزنده است

در حقیقت ، هنوز هم است ، اما ما در مورد تکامل آن کمی صحبت خواهیم کرد.

"نوشتن برای SEO" در سال 2018
بنابراین اکنون بیایید یک دهه دیگر به جلو برویم. ما در سال 2018 هستیم. امسال ، نوشتن برای SEO به چه معنی است؟ خوب ، یک دسته از چیزها.

I. حل بیشتر پرس و جو جستجوگر - نوشتن که این کار را انجام نمی دهد تمایل به رتبه خوبی ندارد (برای مدت طولانی)

از آنجا که موتورها بسیار بهتر شده اند ، به ویژه گوگل ، اما بینگ نیز خیلی بهتر شده است که در واقع برای بهینه کردن کار جستجوگر بهینه سازی شده و به آنها در انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند ، کمک کرده است. حل وظیفه جستجوگر بسیار با ارزش است. چیزهایی که چنین نمی کنند ، نوشتن چنین کاری نمی کند ، تمایل به رتبه بندی خوبی ندارد ، تمایل به طولانی شدن در رتبه بندی ندارد. بعضی اوقات می توانید به صدر نتایج جستجو برسید ، اما تقریباً مطمئناً توسط کسی که کار بسیار خوبی در حل جستجوی جستجوگر انجام می دهد ، بیرون می آیید.

دوم تطبیق قصد در سال 2018 بسیار مهمتر از تطابق دقیق با کلمات کلیدی است.

امروز ، هیچ سئو معتبری به شما نمی گوید برای ایجاد صفحه ای برای ساعتهای آبی و ساعتهای آبی یا لوازم جانبی ساعت آبی و لوازم جانبی ساعت آبی یا حتی ساعتهای آبی و ساعتهای آبی ، شاید اگر در حال هدف قرار دادن ساعتها باشید نیز باشید. در این حالت ، واقعاً در مورد فهمیدن هدف جستجوگر چیست. اگر بسیاری از کلمات کلیدی با همان هدف مشترک هستند ، می دانید چیست؟ ما می خواهیم جلوتر برویم و یک صفحه واحد ایجاد کنیم که به آن هدف و کلیه کلمات کلیدی یا حداقل بسیاری از کلمات کلیدی که این هدف توسط آنها ارائه می شود ، خدمت کند.

III. فقط چند تگ هنوز هم برای انجام صحیح جستجوگرها بسیار مهم هستند.

بنابراین امروزه SEO می نویسد ، واقعاً فقط دو مورد وجود دارند که بسیار قارچ پذیر نیستند. عناصر عنوان و محتوای بدن هستند . این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بدون استفاده از کلمه کلیدی در این دو مکان رتبه بندی کنید ، فقط این که انجام این کار غیرقابل قبول است. این هم به دلیل موتورهای جستجو و هم به دلیل جستجوگرها است. وقتی کلمه کلیدی را که در عنصر عنوان صفحه جستجو می کنید در نتایج جستجو مشاهده می کنید ، تمایل به کلیک بر روی آن دارید تا اگر آن را ندیدید. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی از عناوین کلیک-بیت بتوانند یک تیتر سرشار از کلمات کلیدی را پشت سر بگذارند. اما بهترین نویسندگان سئو مخلوط هر دو آن ها هستند. ما جمعه وایت برد در مورد نوشتن عناوین در همین موضوع داریم.

با این حال ، چند مورد دیگر ، هنوز هم چند برچسب خوب در سال 2018 دارند. این موارد عبارتند از:

برچسب های عنوان (H1 ، H2) ،

زمینه URL ، بنابراین اگر می توانید آدرس اینترنتی خود را ایجاد کنید کلمات و عباراتی را که افراد در جستجوی آن هستند ، درج کنید ، که بسیار مفید است هم برای جستجوگرانی که URL را می بینند مفید هستند و هم فکر می کنند "اوه ، خوب ، این به چیزی است که من می خواهم اشاره دارد" ، و همچنین برای افرادی که URL را کپی و چسبیده و آن را با یکدیگر به اشتراک می گذارند ، یا افرادی که با URL پیوند برقرار کرده و بنابراین متن لنگر توسط آن URL و کلمات کلیدی موجود در آنجا انجام می شود.

توضیحات متا ، برای رتبه بندی استفاده نمی شود ، اما توسط جستجوگران خوانده می شود. وقتی آنها یک توضیحات متا را مشاهده می کنند که شامل واژگان و عباراتی است که آنها را پرسیده اید ، احتمالاً فکر می کنند که این نتیجه مناسب باشد و احتمالاً روی آن کلیک کنند. کلیک های بیشتر ، تا زمانی که تعامل زیاد باشد ، به معنای رتبه بندی بهتر است.

ویژگی alt alt که هم برای نتایج جستجوی منظم مفید است ، بلکه مخصوص Google Google نیز مفید است ، همانطور که شاید از تماشای روز جمعه Whiteboard مطلع شوید ، Google تصاویر حتی به خودی خود تعداد زیادی از ترافیک جستجو را بدست می آورد.

چهارم با استفاده از کلمات ، عبارات و مفاهیمی که Google به عنوان نوعی معمولاً با پرس و جو مرتبط است

این می تواند باعث افزایش چشمگیر شود. ما آزمایش های بسیار جالبی را در این جبهه مشاهده کردیم ، که در آن افراد اساساً محتوای خاصی را به خود اختصاص می دهند ، به کلمات و عبارات گمشده اضافه می کنند که صفحات دیگر که رتبه بسیار بالایی در گوگل دارند با آن کلمات و عبارات صحیح مرتبط هستند.

به عنوان مثال ، من اغلب از "محلات نیویورک" استفاده می کنم و از صفحه ای که کلمات از دست رفته مانند بروکلین ، هارلم ، منهتن ، جزیره استاتن را دارد ، عجیب است ، درست است؟ گوگل احتمالاً صفحهای را درج می کند که شامل این نامهای سطح شهر باشد از صفحهای که برای آن سؤال خاص نیست ، زیرا آنها آموخته اند که آن متن را با سؤال "محله های نیویورک" مرتبط کنند.

آنچه من می خواهم در اینجا روشن كنم این است كه این به معنای LSI یا برخی از روش های خاص دیگر نیست. LSI یک مدرسه قدیمی است ، فکر می کنم اواخر دهه 80 ، تاکتیک رایانه ، اوایل نرم افزار برای شناسایی کلماتی که از نظر معنایی به یکدیگر وصل می شوند. هیچ دلیلی ندارد که شما مجبور باشید از این روش شناسی ناخواسته مدرسه قدیمی استفاده كنید كه مانند شبه دانش در دنیای SEO شد و احیای اخیر داشته است. اما شما باید از کلمات و عباراتی استفاده کنید که Google با یک کلمه کلیدی خاص مرتبط است. مباحث مرتبط یک کار عالی است. می توانید برخی از طریق نوار Moz را پیدا کنید. ما جمعه وایت برد را در مورد موضوعات مرتبط انجام دادیم ، بنابراین می توانید این موضوع را بررسی کنید.

V. تجربه کاربر در نوشتن و مطالب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و این به دلیل معیارهای نامزدی است

در اصل ، گوگل قادر به دیدن افرادی است که بر روی یک نتیجه خاص کلیک می کنند ، کمتر احتمال دارد بر روی دکمه عقب کلیک کرده و نتیجه دیگری را انتخاب کنند یا احتمالاً در آن صفحه یا سایت بمانند و بیشتر با آن محتوا درگیر شوند و کل کار خود را حل کنند. این نشانه خوبی برای گوگل است ، و آنها می خواهند رتبه های بیشتری از آن ها را کسب کنند.

یک فرآیند مختصر "نوشتن SEO" برای سال 2018
بنابراین ، به طور عملی ، این تاریخ و سیر تحول چیست؟ خوب ، من فکر می کنم ما می توانیم یک نوع مختصر از روند نوشتن SEO برای سال 2018 را از این طریق ایجاد کنیم. این همان چیزی است که من توصیه می کنم اگر نمی توانید کار دیگری انجام دهید ، هنگام نوشتن جستجوگر SEO این پنج مرحله را انجام دهید و تمایل به موفقیت بیشتر از بیشتر رقابت های خود خواهید داشت.

مرحله 1: کلمات کلیدی را که یک صفحه هدف قرار داده است جمع کنید



بنابراین باید لیستی از آنها وجود داشته باشد. همه آنها باید با همان هدف مشترک باشند. شما تمام این کلمات کلیدی را که ذکر شده است ، دریافت می کنید

مرحله 2: لیست هایی را که جستجوگرها هنگام جستجو در آن سؤال ها انجام می دهند ، لیست می کنید



بنابراین شخصی ساعتهای آبی را جستجو کرد. آنها چه میخواهند؟ اطلاعات در مورد آنها ، آنها می خواهند مدل های مختلفی را ببینند ، آنها می خواهند بدانند چه کسی آنها را ساخته است ، می خواهند آنها را بخرند ، می خواهند ببینند که هزینه ها چطور است ، آنها می خواهند ببینند از کجا می توانند آنها را آنلاین دریافت کنند ، احتمالاً همه اینها چیزها اینها اهداف مربوط به پرس و جوها هستند.

مرحله 3: یک طرح بصری ایجاد کنید



در اینجا عنوان ما خواهد بود. در زیر عنوان ما آمده است. ما در حال قرار دادن این مفهوم مهم مهم در بالای جعبه فراخوان هستیم. ما در آینده قصد داریم این تصویری مهم را داشته باشیم. اینگونه است که ما می خواهیم به تمام کسانی که قصد جستجوگرهای صفحه را بصورت بصری با محتوا ، نوشته شده یا موارد دیگر بپردازیم ، بپردازیم.

مرحله چهارم: ابتدا بنویسید و سپس کلمات کلیدی و اصطلاحات مهم ، اصطلاحات مرتبط ، عبارات ، مفاهیم برتر ، موضوعاتی را که می خواهید به صفحه اضافه کنید اضافه کنید



مواردی که امیدوارم به جای نوشتن اولین بار با کلمات کلیدی و موضوعات در ذهن ، به تقویت SEO شما کمک کنند. شما می توانید کمی از این موضوع داشته باشید ، اما این همان چیزی است که من پیشنهاد می کنم.

مرحله 5: قلاب ، قلاب را بکشید که باعث شود افراد با نفوذ و نشریات در این فضا تقویت شوند ، احتمالاً پیوند دارند



زیرا ، در سال 2018 ، پیوندها هنوز هم مهم هستند ، اما هنوز هم بخش مهمی از سئو هستند.

اگر این موضوع را دنبال کنید و از این تاریخ بیاموزید ، فکر می کنم کار بسیار بهتری را انجام دهید ، به طور کلی ، نوشتن برای سئو از بسیاری از عقل متداول در آنجا. همه درسته ، همه در نظرات منتظر نظرات خود باشید. هفته آینده مجدداً شما را برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 719
  • بازدید کلی : 2,942