loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 54 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

در این مقاله ، ما در حال جستجوی عمیق در جستجوی هستیم.

این موضوعی است که قبلاً با عمق آن پوشش داده ایم. این whitepaper STAT به بررسی چگونگی پاسخگویی به ویژگیهای SERP به قصد پرداخته است ، و چند پست وبلاگ پاداش چیزهای دیگر را نیز خراب کرده و بررسی کرده است که چگونه اصلاح کننده های قصد شخصی بر ویژگیهای SERP تأثیر می گذارند ، نوع محتوایی که Google در هر مرحله از اهداف ارائه می دهد ، و چگونه می توانید پروژه های هدف جستجوی بسیار شخصی خود را تنظیم کنید . (و به دنبال پست آینده خود اسکات تفت در این هفته در مورد چگونگی استفاده از STAT و Power BI برای ایجاد داشبورد قصد جستجوی بسیار شخصی خود باشید.)

هدف جستجو ، جمعیتی جدید است ، بنابراین تنها منطقی بود که از نزدیک و شخصی با آن کنار بیاییم. البته ، برای اینکه بتوانیم به آن دسته از موارد توضيح جستجوی آبدار بپردازیم ، به یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد عالی نیاز داشتیم. در اینجا نحوه دستیابی به یکی از آن ها آورده شده است.

کلمات کلیدی اصلی خود را جمع کنید
اول ، قبل از اینکه حتی بتوانید در مورد قصد فکر کنید ، باید پایه و اساس کاملی از کلمات کلیدی اصلی را در خود داشته باشید. این محصولات ، ویژگی ها و / یا خدماتی هستند که شما در این قسمت قیف هدف جستجویتان را ایجاد می کنید.

اما خیر می داند که لیست سازی کلمات کلیدی بیشتر یک هنر است تا یک علم ، و حتی بزرگترین نویسندگان (سلام ، هومر) نیاز به فراخوانی از موزه ها (سلام ، کاللیوپ) برای الهام بخش دارند ، بنابراین اگر خیره شدن به وب سایت شما پیدا نمی شود. شما می توانید به چند مکان مختلف برای کمک مراجعه کنید.

برخی از پیشنهادات خوب را از ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه عقب ببرید
تعداد زیادی از افراد دوست دارند از Google Keyword Planner استفاده کنند تا به آنها کمک کند. Ubersuggest و Yoast's Google Suggest Expander همچنین به افزودن کلمات کلیدی در زرادخانه شما کمک می کنند. و جواب عمومی همه این موارد را به شما می دهد ، و زیبایی را برای بوت شدن در اختیار شما قرار می دهد.



به سادگی در یک کلمه کلیدی غوطه ور شوید و به تماشای پیشنهادات بنشینید. فقط بخاطر داشته باشید که در لیست های تولید شده خود بسیار مهم هستید ، زیرا انتخاب های عجیب و غریب در بعضی مواقع به داخل ترکیب می روند. به عنوان مثال ، ظاهرا ما باید [تلفن های رایگان] را به لیست کلمات کلیدی [ردیابی رتبه] خود اضافه کنیم . متعجب.

الهام بخش از SERP ها
دو منبع مستقیم از SERP که ما برای تحقیقات کلمات کلیدی آنها را دوست داریم جعبه "افراد نیز می پرسند" و جستجوهای مرتبط هستند. این سؤالات دارای گواهی و گواهی گوگل هستند ، و همچنین به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی پیوند موضوعات غول پیکر موتور جستجو می دهند.



اگر شما یک مشتری STAT هستید ، می توانید گزارش هایی تهیه کنید که هر سؤالی را در یک جعبه PAA (قبل از بی نهایت بودن) ، و همچنین هر هشت جستجوی مرتبط در پایین SERP برای شما ایجاد می کند. گزارش ها را برای چند روز اجرا کنید و به شما سریع فهمیده می شود که کدام سؤال و سؤال از Google برای مجموعه کلمات کلیدی موجود شما استفاده می کند.

یک یادداشت سریع در مورد زبان و مکان
وقتی در انگلستان هستید ، یک کالسکه را فشار می دهید ، نه یک کالسکه. شما ژاکت نمی پوشید ، بلوز می پوشید. این به این معنی است که اگر شما درگیر ردیابی جهانی هستید ، مهم است که انتخاب کلمات کشورهای مختلف را در خاطر داشته باشید. حتی اگر شما در حال ایجاد محتوای با آنها نیستید ، خوب است بدانید که آیا شما شرایطی را پیدا می کنید که جستجوگران جهانی از آنها استفاده می کنند.

اصلاح کننده های هدف خود را اضافه کنید
اکنون زمان آن رسیده است که با مقداری از لیست لیست کلمات کلیدی خود مقابله کنید. و این بیت به دنبال ترسیم خطوطی در ماسه است زیرا اصلاح کننده هایی که هر دسته از اهداف را اشغال می کنند می توانند بسیار ذهنی باشند - آیا "بهترین" به جای تجارت قصد اعمال معامله ای را دارد؟

ما یک دستورالعمل سست را در زیر قرار داده ایم ، اما نکته اصلی این است که قصد باید به شکلی ساختار یافته و طبقه بندی شود که برای تجارت شما معنا پیدا کند. و اگر برای ازدواج مجبور هستید که با کلمات کلیدی اصلی خود ازدواج کنید ، در اینجا لیستی از 50+ برای کمک به اتصال وجود دارد.

قصد اطلاع رسانی
جستجوگر یک نیاز را مشخص کرده و به دنبال بهترین راه حل است. این کلمات کلیدی کلمات کلیدی اصلی کار سخت قبلی شما هستند ، به علاوه هر سؤالی که فکر می کنید جستجوگرهای شما ممکن است در صورت ناآشنایی با محصول یا خدمات شما داشته باشند.

سوالات اطلاعاتی شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

[نام محصول]
[نام محصول] چیست
چگونه [نام محصول] کار می کند
چگونه می توانم از [نام محصول] استفاده کنم
قصد تجاری
در این مرحله ، جستجوگر به صفر رسیده و تمام گزینه های مختلف موجود را برای آنها جستجو می کند. آنها تحقیق مقایسه ای را انجام می دهند و به الزامات و ویژگی های خاص علاقه مند هستند.

برای تحقیق ما بهترین استفاده ، مقایسه ، معاملات ، جدید ، آنلاین ، مرمت ، بررسی ، فروشگاه ، بالا و مورد استفاده را داشته ایم.

جستجوی تجاری شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

بهترین [نام محصول]
[نام محصول] بررسی ها
مقایسه [نام محصول]
بالا [نام محصول] چیست
[رنگ / سبک / اندازه] [نام محصول]
هدف معامله (از جمله قصد محلی و ناوبری)
نمایش داده شدگان معامله گر به احتمال زیاد تبدیل می شوند و عموماً عباراتی را در بر می گیرند که قیمت ، مارک و مکان را در بر می گیرند ، به همین دلیل قصد ناوبری و محلی در این مرحله از قیف هدف قرار می گیرند.

برای تحقیق خود از مقرون به صرفه ، خرید ، ارزان ، هزینه ، کوپن ، ارسال رایگان و قیمت استفاده کردیم.

نمایش داده های معاملاتی شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

[نام محصول] چقدر هزینه دارد
[نام محصول] در [مکان]
سفارش [نام محصول] را بصورت آنلاین سفارش دهید
[نام محصول] در نزدیکی من
مقرون به صرفه [نام تجاری] [نام محصول]
نکته ای اگر می خواهید همه چیز را سرعت بخشید
یک روش فوق العاده سریع برای اضافه کردن اصلاح کننده ها به کلمات کلیدی و ذخیره انگشتان تایپ شما با استفاده از میکسر کلمه کلیدی مانند این است . فقط فراموش نکنید که استفاده از برنامه های رایانه ای برای انسان صحبت کردن بدان معنی است که شما باید یک بار دیگر به آنها اطمینان دهید تا مطمئن شوید که هنوز هم منطقی هستند.

لیست خود را حسابرسی کنید
اکنون که به ستاره ها رسیدید و به لیست عظیمی از کلمات کلیدی خود رسیدید ، وقت آن رسیده است که همه چیز را به واقعیت برگردانده و ببینید که کدام یک را در واقع می خواهید از آنها دور نگه دارید.

هیچ دو ممیزی به نظر نمی رسد که به نظر برسد ، اما در اینجا چند مورد در نظر گرفته شده است که می خواهید هنگام سفید کردن کلمات کلیدی خود به بهترین شکل ممکن را به خاطر بسپارید.

ارتباط. آیا کلمات کلیدی شما در سایت شما نشان داده شده است؟ آیا آنها به صفحات بهینه شده اشاره می کنند
حجم جستجو آیا شما بعد از اصطلاحات بسیار جستجو شده یا به دنبال ایجاد مخاطب هستید؟ می توانید کالاهای SV را از Google Keyword Planner دریافت کنید.
فرصت چند کلمه و برداشت در کلمات کلیدی شما وجود دارد؟ در حالی که جامع نیست (با تشکر ، ارائه نشده است) ، می توانید بخشی از این اطلاعات را با استفاده از اطلاعات در کنسول جستجوی Google جمع کنید .
رقابت. چه وب سایت های دیگری برای کلمات کلیدی شما رتبه بندی می کنند؟ آیا شما در برابر هیولاهای SERP مانند آمازون مخالف هستید؟ تبلیغات پولی مانند جعبه های خرید چیست؟ فضای SERP چقدر است؟ پلت فرم تحلیلی دوستانه SERP با سهم قابلیت های صوتی ( سلام! ) می تواند به شما در درک منظره جستجوی شما کمک کند.
مشکل پیروزی کلمه کلیدی شما چقدر آسان است؟ حجم جستجو می تواند یک ایده خشن به شما بدهد - هرچه حجم جستجو بالاتر باشد ، رقابت آنرا قوی تر می کند - اما برای یک رویکرد متفاوت ، کلمات کلیدی Explorer Moz دارای یک امتیاز دشواری است که باعث می شود صفحه قدرت ، دامنه ، و پیش بینی کلیک کنید. حساب کردن
در حال حاضر ، شما باید یک برنامه بسیار محکم برای حمله داشته باشید تا یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد خود را برای عشق ، پرورش و گرامی داشته باشید.



اگر قبل از پرش بی وقفه به آن ، شما کنجکاو هستید که چه تکه های خوبی از این به نظر می رسد ، این مقاله عالی راس جونز را بخوانید یا خط را برای ما رها کنید . ما همیشه مشتاق هستیم به افرادی نشان دهیم که چرا ردیابی کلمات کلیدی در مقیاس بهترین روش برای کشف بینش مبتنی بر قصد است.

خواندن ادامه دهید!
موارد بیشتر در سریال های جستجوی ما:

Whitepaper: Whitepaper: با استفاده از قصد جستجو برای ارتباط با مصرف کنندگان
چگونه ویژگی های SERP به اصلاح کننده های هدف پاسخ می دهند
چگونه Google با هدف جستجو از محتوا خارج می کند
راهنمایی برای تنظیم پروژه های قصد جستجوی بسیار شخصی شما

درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 725
  • بازدید کلی : 2,948