loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 30 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

ما با دوستان خود در Duda ، یک سرویس پلتفرم مقیاس گذاری طراحی وب سایت ، قرار گرفتیم ، که از مشتریان آژانس خود خواسته ایم تا بیشترین سؤال ، سؤالات و نگرانی های سئو را برای شما صادر کنند. کارشناسان سئو داخلی ما که همیشه درگیر چالش بودند ، در همکاری با ارائه پاسخ به آنها شکار کردند. از Schema.org گرفته تا جستجوی صوتی تا هدفگذاری محلی ، ما با سؤالات دنیای واقعی در مورد جستجوی ارگانیک مواجه هستیم. برای بینش قابل هضم و منابع بیشتر بخوانید!

شما برای بازارهای بین المللی چگونه بهینه می شوید؟
سایت های بین المللی می توانند چند منطقه ای ، چند زبانه یا هر دو باشند. راه اندازی وب سایت بسته به آن طبقه بندی متفاوت خواهد بود.

سایت های چند منطقه ای مواردی هستند که مخاطبان بسیاری از کشورها را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال: سایتی که کاربران را در ایالات متحده و انگلیس هدف قرار داده است
سایت های چند زبانه آنهایی هستند که بلندگوهای چند زبان را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال سایتی که اسپیکرهای انگلیسی و اسپانیایی را هدف قرار می دهد.
برای جغرافیایی بخش های سایت خود به کشورهای مختلف ، می توانید از یک دامنه خاص کشور (ccTLD) مانند ".de" برای آلمان یا زیر دامنه ها / زیرمجموعه های مربوط به TLD های عمومی مانند "shembull.com/de" استفاده کنید.

برای نسخه های مختلف زبان شما ، Google توصیه می کند به جای استفاده از کوکی ها ، URL های مختلفی را تغییر دهید تا زبان محتوا را در صفحه تغییر دهید. اگر این کار را انجام دادید ، از برچسب hreflang استفاده کنید تا به Google در مورد نسخه های زبان جایگزین صفحه بگویید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بین المللی ، به " مدیریت سایت های چند منطقه ای و چند زبانه " یا راهنمای Moz برای سئو بین المللی مراجعه کنید .

چگونه با مشتری ها ارتباط برقرار می کنیم که پروژه های سئو نیاز به کار تعمیر و نگهداری مداوم دارند؟
اگر مشتری شما در درک سئو به عنوان یک تلاش مداوم ، به جای یک کار یک وجهی ، مشکل داشته باشد ، می تواند برای برجسته کردن ماهیت در حال تغییر وب مفید باشد.

بگویید که شما محتوای کافی با کیفیت ایجاد کرده اید و به اندازه کافی برای آن محتوا لینک کسب کرده اید تا بتوانید در بالای صفحه یک نقطه کسب کنید. از آنجا که محل قرارگیری ارگانیک به دست می آید و هزینه ای برای آن پرداخت نمی شود ، لازم نیست برای حفظ آن مکان در صفحه یک ، هزینه پرداخت کنید. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که یک رقیب با مطالب بهتری همراه باشد که پیوند بیشتری از محتوای شما داشته باشد؟ از آنجا که Google می خواهد با بالاترین کیفیت محتوای سطح ، رتبه بندی صفحه شما به نفع این صفحه بهتر رنج می برد.

شاید این رقیبی نباشد که رتبه سایت شما را بی ارزش کند. شاید فناوری جدید به وجود بیاید و اکنون صفحه شما در بعضی مناطق قدیمی یا حتی شکسته شده است.

یا چگونه در مورد صفحات که در نتایج جستجو رتبه بندی بالایی دارند ، فقط می توان با یک قطعه برجسته ، یک صفحه دانش ، Google Ads یا آخرین ویژگی SERP از آن استفاده کرد؟

تنظیم-و-فراموش-گزینه ای نیست. رقبای شما همیشه روی پاشنه شما هستند ، فناوری همیشه در حال تغییر است و Google دائماً تجربه جستجو را تغییر می دهد.

متخصصان سئو در اینجا هستند تا اطمینان حاصل کنند که در صدر همه این تغییرات خواهید ماند زیرا هزینه انفعال اغلب از بین رفتن دید ارگانیک قبلی است.

چگونه می توانم ببینم چه زیرمجموعه های Google در جستجوی ارائه می دهند؟ (مانند وقتی که صفحه اصلی مجموعه ای از زیربخشهای زیر نتیجه را از طریق تورفتگی نشان می دهد.)
گاهی اوقات ، به عنوان بخشی از قطعه نتیجه یک URL ، Google زیرمجموعه های اضافی از آن دامنه را در زیر عنوان اصلی - توصیف آدرس لیست می کند. اینها به عنوان سایتهای ارگانیک شناخته می شوند. صاحبان سایت هیچ کنترلی در مورد اینکه چه زمان و کدام آدرسهای اینترنتی Google را انتخاب می کند به غیر از حذف یا NoIndexing صفحه از سایت نشان نمی دهد.



اگر در یک کمپین Moz Pro کلمات کلیدی را ردیابی می کنید ، این توانایی را دارید که صفحات خود را که شامل صفحه های SERP (از جمله پیوندهای وب) در آنها ظاهر می شوند ، پیدا کنید.



همچنین ابزار تحقیق Moz Keyword Explorer به شما امکان می دهد ویژگی های SERP را با کلمه کلیدی مشاهده کنید:



بهترین تکنیک های تحلیل رقبا کدام است؟
یکی از بهترین راه ها برای شروع تجزیه و تحلیل رقبا ، شناسایی URL ها در سایت رقیب شماست که مستقیماً با آن رقابت می کنید. ایده تجزیه و تحلیل کل وب سایت در برابر خود شما می تواند بسیار زیاد باشد ، بنابراین با زمینه های رقابت مستقیم شروع کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما کلمه کلیدی "بهترین دستور العمل های پای سیب" را هدف قرار می دهید ، URL (های) برتر رتبه بندی شده برای آن سؤال خاص را شناسایی کنید و آنها را در مقابل صفحه دستور تهیه پای سیب خود ارزیابی کنید.

شما باید در مقایسه کیفیتهایی مانند:

تعداد کل پیوندهای ورودی و دامنههای ارجاع ( Moz Link Explorer >> مقایسه پروفایلهای پیوند)
پیوندهایی را که رقبای شما دارند پیدا کنید ، اما این کار را نکنید
ویژگی های محتوا مانند طول ، قالب بندی و رسانه (به عنوان مثال: فیلم ، تصاویر و غیره)
سایر کلمات کلیدی صفحه رقیب شما در رتبه بندی قرار دارد ( کلید واژه Explorer Moz )
قطعه غنی و استفاده از داده های ساخت یافته ( ابزار تست داده ساختاری Google )
سرعت صفحه ( Google PageSpeed ​​Insights )
موز همچنین معیارهای Domain Authority (DA) و صفحه Authority (PA) را ایجاد کرد تا به صاحبان وب سایت کمک کند تا توانایی رتبه بندی خود را در مقایسه با رقبای خود بهتر درک کنند. به عنوان مثال ، اگر URL شما دارای PA 35 باشد و نشانی اینترنتی رقیب شما دارای PA 40 باشد ، به احتمال زیاد URL آنها در نتایج جستجو مطلوب تر است.

تجزیه و تحلیل رقبا ابزاری برای معیار عالی است و می تواند ایده های خوبی را برای استراتژی های خود به شما ارائه دهد ، اما به یاد داشته باشید اگر تنها استراتژی شما تقلید است ، بهترین چیزی که همیشه خواهید بود ، دومین نسخه از رقبای شماست!

آیا به عنوان یک آژانس جستجوگرها ، می توانید بدون گرفتن مجازات گوگل ، به وب سایت خود در صفحات مشتری بک لینک بگذارید؟ (به روزرسانی Google Penguin فکر کنید.)
بسیاری از آژانس های طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتالی در صفحه وب سایت های کلیه مشتریان خود (معمولاً از طریق آرم یا نام تجاری آنها) پیوندی به وب سایت خود اضافه می کنند. گوگل در رهنمودهای کیفیت خود می گوید: "ایجاد پیوندهایی که توسط صاحب سایت در صفحه قرار نگرفتند و یا از طرف آنها جویا نشده بودند ، وگرنه به عنوان پیوندهای غیرطبیعی شناخته می شوند ، می توانند تخلف از دستورالعملهای ما تلقی شوند" و آنها از مثال "بطور گسترده پیوندها را در پاورقی ها یا الگوهای سایتهای مختلف توزیع کنید. "این بدان معنا نیست که همه چنین پیوندهای پاورقی نقض دستورالعمل های گوگل هستند. معنی این است که این پیوندها باید توسط صاحب سایت تأیید شوند. به عنوان مثال ، یک آژانس نمی تواند به عنوان بخشی از شرایط خدمات یا قرارداد خود ، به این نوع پیوندها در وب سایتهای مشتریان خود نیاز داشته باشد. شما باید به مشتری خود این امکان را بدهید که از nofollow یا حذف لینک استفاده کند.

چهارمین بروزرسانی الگوریتم گوگل پنگوئن در سپتامبر سال 2016 به الگوریتم اصلی گوگل منتقل شد. این الگوریتم جدید "نجیب" که در شرح الگوریتم تغییر گوگل شرح داده شده است ، پیوندهای غیر طبیعی را به جای جریمه کردن سایتها کاهش می دهد ، اما طرح های پیوندی را نقض می کند که کیفیت گوگل را نقض می کند. هنوز هم باید از دستورالعمل ها اجتناب شود.

ما در حال کار بر روی یک وب سایت جدید هستیم. چگونه ارزش جستجوگرها را به مشتریان خود ارتباط دهیم؟
هنگامی که شخصی کلمه یا عبارت مربوط به یک تجارت را جستجو می کند ، SEO خوب اطمینان می دهد که وب سایت کسب و کار به طور برجسته در نتایج جستجوی ارگانیک (غیر آگهی) ظاهر می شود ، نتیجه می دهد که نتیجه آن آموزنده و فریبنده کافی است تا بتواند جستجوگرها را مجبور به کلیک کند ، و اینکه بازدید کننده با وب سایت تجربه مثبتی دارد. به عبارت دیگر ، SEO خوب به یک وب سایت کمک می کند تا کسب و کار جدیدی را پیدا کند ، انتخاب کند و به آن تبدیل شود.

این کار از طریق فعالیت هایی انجام می شود که در سه دسته اصلی قرار می گیرند:

محتوا: محتوای وب سایت باید برای رفع نیازهای مخاطبان شما در تمام مراحل سفر خود نوشته شود: از بالای قیف ، محتوای اطلاعاتی گرفته تا انتهای قیف ، I-Want-to buy . محتوای بهینه سازی شده در موتور جستجو واقعاً محتوا است که پیرامون مباحثی که مخاطبان شما می خواهند و در قالبهایی که می خواهند ، با هدف تبدیل یا کمک به تبدیل ها ، نوشته شده است.
پیوندها: بدست آوردن پیوند به محتوای وب شما از کیفیت بالا و وب سایتهای مرتبط نه تنها به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کند بلکه نشانگر قابل اعتماد بودن سایت شما است.
قابلیت دسترسی: اطمینان از اینکه وب سایت شما و محتوای آن توسط موتورهای جستجو و افراد قابل جستجو و درک هستند. یک بنیاد فنی قوی همچنین احتمال بازدیدکنندگان وب سایت را در هر دستگاه تجربه مثبتی افزایش می دهد.
چرا سئو ارزشمند است؟ به عبارت ساده تر ، مکان دیگری است که می توانید در مقابل افرادی که به محصولات یا خدمات شما ارائه می دهند ، در نظر بگیرید. با 40 تا 60 میلیارد جستجو در Google هر ماه در ایالات متحده ، و بیش از 41٪ / 62٪ (موبایل / دسک تاپ) کلیک به ارگانیک می رود ، این سرمایه گذاری است که نمی توانید از پس آن بگذرید.

چگونه می توان جستجوی صوتی را بهینه کرد؟ از کجا می توانید عباراتی را که از طریق ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده می کنید پیدا کنید؟
Google هنوز داده های جستجوی صوتی را از داده های جستجوی متنی جدا نمی کند ، اما بسیاری از نمایش داده ها با رسانه به طور چشمگیری تغییر نمی کنند (صحبت کردن در مقابل تایپ کردن سؤال) ، بنابراین داده های کلیدی کلیدی موجود ما هنوز می تواند روشی ارزشمند برای هدف گذاری باشد. جستجوی صدا در اینجا مهم است که تمایز بین جستجوی صوتی ("سلام گوگل ، سوزن فضایی کجاست؟") و دستورات صوتی (به عنوان مثال: "سلام گوگل ، به من درباره روزم بگو") مهم است - دومی پرس و جو نیستند بلکه بیشتر گفته می شوند. وظایفی که دستگاههای دستیار صوتی به آنها پاسخ می دهند. این دستورات صوتی با آنچه تایپ می کنیم متفاوت است ، اما آنها یکسان نیستند با یک جستجوی جستجو.

دستگاههای دستیار صوتی معمولاً پاسخهای خود را به درخواستهای اطلاعاتی از نمودار دانش خود یا از بالای نتایج جستجوی ارگانیک می کشند ، که اغلب یک قطعه برجسته است. به همین دلیل یکی از بهترین راهها برای پیگیری جستجوی صوتی ، ضبط قطعه های برجسته است .

اگر یک شرکت محلی هستید ، پر کردن داده های GMB به طور کامل و دقیق نیز حائز اهمیت است ، زیرا این امر می تواند بر نتایج Google سطوح کمک صوتی مانند "سلام Google" تأثیر بگذارد ، مانند "سلام گوگل ، یک پیتزا در نزدیکی من پیدا کنید که هم اکنون باز است. "

آیا مشتریان من باید از خدماتی مانند Yext استفاده کنند؟ آیا آنها کار می کنند؟ ارزششو داره؟
مدیریت خودکار لیست بندی می تواند بسیار مفید باشد ، اما به ویژه برخی از نقاط درد واقعی با Yext وجود دارد. اینها شامل قیمت گذاری (بسیار گران قیمت) و این واقعیت است که Yext به مشتریان متهم می کند که داده های خود را به بسیاری از دایرکتوری ها منتقل کنند که در صورت وجود ، استفاده کمی از انسان دارند. مهمتر از همه ، صاحبان مشاغل محلی باید بدانند که Yext اساساً لایه ای از داده های خوب را در بالای داده های بد قرار داده است - ممکن است شما بگویید خاک زیر فرش است. وقتی جلوی پرداخت Yext را گرفتید ، آنها فرش را جمع می کنند و دوباره همه خاک شما وجود دارد. در مقابل ، سرویس هایی مانند Moz Local (مدیریت خودکار استناد) و Whitespark (مدیریت استناد به صورت دستی) داده های بد شما را در منبع تصحیح می کنند ، نه اینکه فقط یک باند کمک هزینه پرداخت شده موقت را روی آن قرار دهند. بنابراین ، تمام گزینه ها را بررسی کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

چگونه می توانم به بهترین وجه شهرها و شهرهایی خاص را انتخاب کنم که مشتری هایم می خواهند در خارج از موقعیت جسمی خود پیدا کنند
اگر یک تجارت در حوزه خدمات (مانند لوله کش) را بازاریابی می کنید ، برای هر یک از شهرهای مهم خدمات خود ، یک صفحه فرود وب سایت عالی با محتوا مصرف کننده محور ، مفید و منحصر به فرد ایجاد کنید. همچنین برای مشاغل حوزه خدمات بسیار جالب توجه است که Google به تازگی عملکرد تنظیم شعاع سرویس در داشبورد Google My Business خود را تغییر داده است به گونه ای که به جای آدرس فیزیکی شما منطقه خدمات واقعی شما را منعکس می کند. اگر یک تجارت آجر و ملات را به بازار عرضه می کنید که مشتریان از مناطق دیگر به آن مراجعه می کنند ، برای ایجاد محتوا به طور معمول مفید نیستند ، "مردم از X به سمت ما سوار می شوند!" بلکه برای ایجاد روابط با جوامع همسایه در دنیای واقعی ، انعکاس آنها را در مورد دسترسی اجتماعی خود ، و اگر واقعاً مورد علاقه هستند ، آنها را در وب سایت خود منعکس کنید. مشاغل منطقه خدمات و مدل های آجر و ملات ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در PPC داشته باشند تا دید در کلیه مکان های مورد نظر افزایش یابد.

چند بار باید عناوین صفحه و توضیحات متا را برای کمک به SEO محلی تغییر دهم؟
در حالی که آزمایش کردن خوب است ، فقط برچسب های اصلی خود را فقط به خاطر مشغله کاری تغییر ندهید. در عوض ، اگر برخی از روندهای اجتماعی شیوه صحبت مردم در مورد چیزی را که شما ارائه می دهید تغییر دهید ، ویرایش عناوین و توضیحات خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، نمایندگی فروش اتومبیل می تواند درک کند که مصرف کنندگان آن بیش از وسایل نقلیه الکتریکی جستجوی "EV" را آغاز کرده اند زیرا جامعه به اندازه کافی راحت با این محصولات راحت شده است تا به صورت کوتاه به آنها مراجعه کند. اگر تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل روند نشان دهنده تغییراتی مانند این هستند ، ممکن است زمان آن باشد که دوباره عناصر وب سایت خود را بهینه سازی کنید. تغییر هر بخشی از بهینه سازی شما فقط به شما کمک می کند در صورت رتبه بندی بهتر جستجو مشتریان ، رتبه بهتری کسب کنید.

درباره برچسب های عنوان و متا بیشتر بخوانید:

برچسب عنوان چیست؟ - مرکز یادگیری SEO
7 ‹عنوان برچسب› هک هایی برای افزایش رتبه ها + ترافیک - Whiteboard Friday
توضیحات متا چیست؟ - مرکز یادگیری SEO
آیا شما باید به مشتریان خود در همان طاقچه سرویس دهید ، زیرا فقط یک شماره 1 وجود دارد؟
اگر کلمات کلیدی شما هیچ هدف محلی نداشته باشند ، مطمئناً پذیرفتن دو مشتری با همان شرایط ملی در رقابت با هم می تواند مطمئناً غیر اخلاقی باشد. اما این یک سؤال عالی است ، زیرا این فرصت را به وجود می آورد تا این حقیقت را جذب کند که برای هر کلمه کلیدی که گوگل قصد محلی را درک می کند ، دیگر فقط یک شماره 1 وجود ندارد. برای این عبارات جستجو ، هر دو نتایج محلی و بسیاری از ارگانیکها به مکان جستجوگر اختصاص داده می شوند.

مشتری در رستوران مکزیک در مرکز شهر واقعاً با کاربر رستوران مکزیک خود که در هنگام جستجو برای کاربر "بهترین تاکوها" را انتخاب می کند رقابتی نیست. نتایج جستجوگرها بسته به مکانی که در آن شهر هنگام جستجو است تغییر خواهد کرد . بنابراین ، مگر اینکه دو مشاغل یکسان را در یک بلوک یکسان در یک شهر بدست آورید ، می توانید هر دو را خدمت کنید ، با تلاش زیاد برای یافتن USP هر مشتری برای کمک به آنها درخشش در محیط خاص خود برای جستجوگرها در مجاورت.

آیا برای یک شرکت خدمات محلی که دارای محتوای طولانی نیست ، بهتر است از یک قالب یک صفحه ای استفاده کنید یا آن را به 3-5 صفحه شکسته شوید؟
این سؤال وقتی ناشری می شوید به دنبال راهی آسان برای انتشار است. هر مشاغل دارای یک وب سایت ناشر است و بهانه ای برای عدم داشتن محتوای کافی برای ایجاد صفحه فرود برای هر یک از خدمات شما و یک صفحه فرود برای هر یک از شهرهایی که در آن سرویس می کنید وجود ندارد. من معتقدم که این سؤال (و این یک سؤال معمول است!) ناشی از این است که مشاغل مطمئن نیستند که برای تمایز خدماتشان در یک مکان از خدماتشان در یک مکان دیگر ، در مورد چه چیزی بنویسند. خدمات یکسان هستند ، اما تفاوت آن مکان چیست!

نظرات متنی و ویدیویی را از مشتریان در آنجا منتشر کنید ، بهترین پروژه های خود را در آنجا به نمایش بگذارید ، نکاتی راجع به جغرافیا و مقررات در آنجا ، ارائه خدمات مصاحبه ، متخصصان مصاحبه ، تیم های حامی و رویدادها در آن مکان های خدماتی و غیره ارائه دهید. این موارد نیاز به سرمایه گذاری زمان دارد ، اما اکنون شما در زمینه چاپ و نشر فعالیت می کنید ، بنابراین وقت خود را سرمایه گذاری کرده و به انتشار بپردازید! کلیه وب سایتهای یک صفحه ای ، عدم تعهد به خدمات به مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، غلبه بر ترس خود را از صفحات فرود محلی بخوانید.

برای سئو چقدر محتوا نیاز دارید؟
قصد ، نیت ، نیت! سیگنال های رتبه بندی گوگل بسته به هدف در پرس و جو متفاوت خواهد بود و از این بابت سپاسگزارم! به همین دلیل شما برای رتبه بندی صفحه محصول خود به عنوان مقاله 3000 کلمه ای نیاز ندارید.

پاسخ "چقدر محتوا به صفحه من نیاز دارد؟" "محتوای کافی برای کامل و جامع" است ، که این یک عامل ذهنی است که متفاوت از پرس و جو به پرس و جو است.

اینکه 300 کلمه بنویسید یا 3000 کلمه بنویسید مسئله نیست. این است که آیا شما به طور کامل و کامل به موضوع صفحه پرداخته اید.

این جمعه های Whiteboard را در مورد محتوا برای SEO جستجو کنید:

چرا نیاز به محتوای منحصر به فرد خوب برای مرگ - جمعه وایت برد
نحوه ایجاد 10 برابر محتوا - جمعه وایت برد
درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 2,940