loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 56 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

Google My Business (GMB) یکی از روشهای قدرتمند برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی محلی و دید آنلاین است. اگر یک شغل محلی هستید ، ادعای نمایه Google برای کسب و کار من اولین گامهایی است که برای افزایش حضور آنلاین شرکت خود باید انجام دهید.

تا زمانی که مشاغل محلی شما از دستورالعمل های Google رعایت شود ، نمایه Google My Business شما می تواند به شرکت شما در معرض نمایش رایگان موتور موتور جستجوی Google کمک کند. نه تنها مشتریان بالقوه می توانند به سرعت نام ، آدرس و شماره تلفن تجاری خود را ببینند ، بلکه می توانند عکس هایی از شغل شما را نیز مشاهده کنند ، بررسی های آنلاین را بخوانند ، توضیحی در مورد شرکت خود پیدا کنند ، یک معامله را تکمیل کنند (مانند رزرو یک قرار ملاقات) و سایر موارد را مشاهده کنند اطلاعاتی که توجه یک جستجوگر را به خود جلب می کند - همه بدون آنها حتی به وب سایت شما مراجعه می کنند. این چیزهای بسیار قدرتمندی است!


Google برای کسب و کار من در رتبه بندی محلی به شما کمک می کند
مشخصات GMB شما نه تنها هنگام جستجو در Google برای مشتریان بالقوه به راحتی قابل مشاهده است ، بلکه Google My Business نیز یک عامل مهم رتبه بندی محلی Google است. در حقیقت ، براساس تحقیقات صنعت رتبه بندی محلی ، "سیگنال" Google برای کسب و کار من مهمترین عامل رتبه بندی برای رتبه بندی های محلی است. سیگنال های Google My Business بین سالهای 2017 و 2018 از اهمیت رتبه ای برخوردار بوده اند - از 19٪ به 25٪ افزایش یافته است.


ادعای نمایه Google برای کسب و کار من اولین قدم شما برای بهینه سازی محلی است - اما بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند فقط ادعای نمایه Google برای کسب و کار من کافی است. با این وجود ، بهینه سازی نمایه Google برای کسب و کار من و ورود به سیستم در داشبورد Google برای کسب و کار من برای اطمینان از اینکه هیچ به روزرسانی ناخواسته در پروفایل شما ایجاد نشده است ، برای بهبود رتبه بندی شما و اطمینان از صحت مشخصات پروفایل تجاری شما است.

ویژگی های Google برای کسب و کار من که نمایه شما راک می کند!
Google روشهای مختلفی را برای بهینه سازی و تقویت نمایه Google My Business شما ارائه می دهد. می توانید عکس ، فیلم ، ساعات کاری ، توضیحی از شرکت خود ، سؤالات و پاسخ های متداول ، اضافه کردن ، با مشتریان از طریق پیام ها برقرار کنید ، به مشتریان اجازه دهید جلسات را رزرو کنند ، به بررسی های آنلاین و سایر موارد پاسخ دهند.

یکی از قدرتمندترین راهها برای جلب توجه یک جستجوگر ، ایجاد Google My Business Posts است. ارسالهای GMB تقریباً مانند تبلیغات کوچک برای شرکت ، محصولات یا خدمات شما است.

Google پست های متنوعی را که می توانید برای ارتقاء مشاغل خود ایجاد کنید ارائه می دهد:

چه خبر
رویداد
پیشنهاد
تولید - محصول
پست ها همچنین به شما امکان می دهند یک تماس برای اقدام (CTA) را درج کنید تا بتوانید عملکرد بازدید کننده را پس از مشاهده پست شما - ایجاد بهترین تجربه بازاریابی ، کنترل کنید. CTA های فعلی عبارتند از:

کتاب
سفارش آنلاین
خرید
بیشتر بدانید
ثبت نام کردن
پیشنهاد دهید
الان تماس بگیر

پست ها از ترکیبی از تصاویر ، متن و CTA برای نمایش خلاقانه پیام شما به مشتریان بالقوه استفاده می کنند. هنگامی که شخصی نام کسب و کار شما را در Google جستجو می کند یا نمایه Google Business من در Google Maps را مشاهده می کند ، یک پست در مشخصات GMB شما نشان می دهد.


پس از ایجاد یک پست ، می توانید آن را در کانالهای رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.



با وجود نام ، پست های Google My Business پست های رسانه های اجتماعی واقعی نیستند . به طور معمول 100 کاراکتر اول پست همان چیزی است که روی صفحه نمایش داده می شود (بقیه قطع شده است و برای دیدن باید روی آن کلیک کنید) ، بنابراین مطمئن شوید که مهمترین کلمات در ابتدای پست شما هستند. از هشتگ استفاده نکنید - آنها بی معنی هستند. بهتر است اگر بتوانید هر هفت روز یکبار پست جدید ایجاد کنید.

Google My Business Posts یک راه عالی برای نشان دادن مشاغل شما به روشی بی نظیر و در زمان دقیق است که جستجوگر به صورت آنلاین به تجارت شما می پردازد.

اما یک سؤال دیرینه وجود دارد: آیا مشاغل واقعاً پست های GMB ایجاد می کنند تا پیام خود را برای مشتریان بالقوه دریافت کنند؟ بیایید دریابیم ...

سؤال بزرگ: آیا مشاغل فعال Google+ از پست های My Business استفاده می کنند؟
در صنعت SEO درباره پست های Google My Business و ارزش آنها بحث های زیادی شده است: آیا آنها در رتبه بندی سئو کمک می کنند؟ چقدر مؤثرند؟ آیا پست ها مشغول جذب هستند؟ آیا جایی که پست ها در نمایه GMB شما ظاهر می شوند دارای اهمیت هستند؟ چند بار باید ارسال کنید؟ آیا باید اصلاً Google Post Business من را ایجاد کنید؟ بسیاری از سوالات ، درست است؟

وقتی کارشناسان صنعت به همه این زوایا نگاه می کنند ، صاحبان مشاغل روزمره در مورد پست های GMB چه کاری انجام می دهند؟ آیا مشاغل واقعی پست ایجاد می کنند؟ من سعی کردم با استفاده از داده های واقعی پاسخ این سوال را پیدا کنم. در اینجا جزئیات.

مطالعه موردی Google Post Business: فقط حقایق
وقتی متوجه شدم که مشاغل به طور فعال از پست های GMB برای پروفایل های Google My Business شرکت خود استفاده می کنند ، ابتدا می خواستم مطمئن شوم که داده ها را در صنایع و بازارهای رقابتی جستجو کردم. بنابراین من در مجموع به 2000 پروفایل Google My Business نگاه کردم که شامل 20 نتیجه برتر در Local Finder است. من عبارات کلمات کلیدی بسیار رقابتی را در ده شهر برتر جستجو کردم (براساس تراکم جمعیت ، طبق ویکی پدیا.)

برای این مطالعه موردی ، من همچنین انتخاب کردم که به مشاغل مربوط به نوع خدمات بپردازم.

در اینجا نتایج به دست آمده است.

شهرها:
نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو ، فیلادلفیا ، دالاس ، سان خوزه ، سان فرانسیسکو ، واشنگتن دی سی ، هیوستون و بوستون.

کلید واژه ها:
نمایندگی املاک و مستغلات ، وام مسکن ، آژانس مسافرتی ، نمایندگان بیمه یا بیمه ، دندانپزشک ، جراح پلاستیک ، وکیل صدمه شخصی ، لوله کش ، دامپزشک یا دامپزشک و قفل ساز

تعجب! از میان صنایع مورد بررسی ، وکلای صدمات شخصی و قفل سازها اغلب منتشر می شوند.

برای مطالعه مورد ، موارد زیر را بررسی کردم:

چه تعداد مشاغل دارای یک پست فعال Google My Business (مثلاً در هفت روز گذشته ارسال شده اند)
چه تعداد قبلاً حداقل یک پست ایجاد کرده بودند
چه تعداد هرگز پست ایجاد نکرده اند
آیا مشاغل پست های Google برای کسب و کار من ایجاد می کنند؟
براساس مشاغل ، شهرها و کلمات کلیدی مورد بررسی ، فهمیدم که بیش از نیمی از مشاغل به طور فعال پستی را ایجاد می کنند یا پست های Google My Business را در گذشته ایجاد کرده اند.


5/17٪ مشاغل در 7 روز گذشته دارای پست فعال بودند
42.1٪ مشاغل قبلاً حداقل یک پست را انجام داده بودند
40.4 درصد هرگز پست ایجاد نکرده اند
برجسته: در کل 59.60٪ از مشاغل پست Google Business من را در نمایه Google My Business منتشر کرده اند.

توجه: اگر می خواهید به شماره های خام نگاه کنید ، می توانید از سند تحقیق که کلیه داده های خام را تشریح می کند ، دیدن کنید. (توجه: اعتبار الگوی صفحه گسترده تحقیقاتی که من از آن استفاده کردم و الهام بخش برای انجام این مطالعه موردی ، به متخصص SEO SEO Phil Rozek می رود .)

آیا جستجوگران با پست های Google My Business درگیر می شوند؟
اگر یک کسب و کار زمان لازم برای ایجاد پست های Google برای کسب و کار من را دارد ، آیا جستجوگرها و مشتریان بالقوه واقعاً زمان دارند تا پستهای شما را بررسی کنند و از همه مهمتر ، آیا آنها اقدام و با پست های شما درگیر می شوند؟


این نمودار نشان دهنده 9 مشتری تصادفی ، کل نمایش پست های آنها در طی یک دوره 28 روزه و کل برداشت های مستقیم / مارک مربوطه در پروفایل Google My Business است. وقتی تعداد کل بازدیدهای مستقیم / مارک را در کنار تعداد بازدیدهای دریافت شده مشاهده می کنیم ، تعداد بازدیدها برای ارسال ها بیشتر به نظر می رسد. این بدان معناست که یک کاربر واحد بیش از احتمال مشاهده چندین پست است.

این بدان معناست که اگر وقت خود را برای ایجاد یک GMB Post می گیرید و پیام بازاریابی شما معنادار است ، شانس بالایی دارید که یک جستجوگر بالقوه را به مشتری تبدیل کنید - یا حداقل کسی که قصد دارد برای جستجوی بازاریابی شما وقت ببرد. پیام (چقدر عالی است؟)

آیا جستجوگرها روی Google My Business Posts کلیک می کنند؟
بنابراین هنگامی که شخصی مشاغل شما را در Google و Google Maps جستجو می کند ، پست های GMB شما در پنل دانش شما ظاهر می شوند ، اما آیا جستجوگران در واقع بر روی پست شما کلیک می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند؟


هنگامی که ما بازدیدهای مختلف صنعت پست را به کل جستجوی مستقیم و مارک تجاری آنها ارزیابی کردیم ، به طور متوسط ​​تقریباً 100٪ از زمان کلیک بر روی پست کلیک می شود!

بینش کسب و کار من در Google
با ورود به داشبورد Google برای کسب و کار من ، می توانید دست اول را ببینید که پست های شما به چه خوبی انجام می شود. در زیر تصویری از پست یک شغل و برداشتهای جستجوی مستقیم آنها ، در کنار یکدیگر قرار دارد. با بررسی اطلاعات GMB خود می توانید متوجه شوید که پست های Google My Business برای کسب و کار شما چقدر خوب است!


پست های GMB ارزش آن را دارند
بعد از اینکه به 2000 پروفایل GMB نگاه کردم ، چیزهای زیادی را کشف کردم. یک چیز برای اطمینان است دشوار است به طور هفتگی و هفته‌ای بگویید که چه تعداد شرکت از پست های GMB استفاده می کنند ، زیرا هر هفت روز کاری پست "تاریک می شود" (مگر اینکه این پست یک رویداد رویداد با تاریخ شروع و پایان باشد.)

همچنین ، Google اخیراً پستها را از بالای نمایه Google برای کسب و کار من به سمت پایین منتقل کرده است ، بنابراین آنها به همان اندازه که فقط چند ماه پیش از هم متمایز نیستند. این ممکن است بدان معنی باشد که مشاغل کمتری برای ایجاد پست ایجاد می کنند.

با این حال ، آنچه این مطالعه موردی به ما نشان می دهد این است که مشاغل که در یک مکان و صنعت رقابتی قرار دارند ، اگر بخواهند به دنبال رقابت باشند می توانند از استراتژی ها و ویژگی های بهینه سازی Google My Business استفاده کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 2,935