loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 52 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

تغییر مسیر صحیح URL های شما یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا بتوانید یک سایت را به راحتی انجام دهید ، اما اگر می خواهید درست آن را انجام دهید ، فرآیندهای روشنی وجود دارد. در جمعه Whiteboard Friday (جمعه وایت برد) ، کامرون جنکینز قوانین تغییر مسیر را برای مهاجرت سایت ها تجزیه می کند تا مطمئن شود URL های شما برای موفقیت تنظیم شده اند.





برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام بچه ها. به نسخه جمعه Whiteboard به این هفته خوش آمدید. نام من کامرون جنکینز است و من در موز در اینجا کار می کنم. آنچه در مورد امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، تغییر مسیرها است و چگونه آنها راهی هستند که می توانید مهاجرت سایت خود را انجام داده و یا آنرا خراب کنید. مهاجرت سایت بسته به شرایط شما می تواند به معنی چیزهای مختلف باشد.

مهاجرت؟
من می خواستم قبل از اینکه به برخی از نکات برای جلوگیری از خطاهای تغییر مسیر ، شیرجه بزنم ، سریع به آنچه منظورم می رسید بپردازم. وقتی در مورد مهاجرت صحبت می کنم ، من از تجربه این فعالیت های اولیه ناشی می شوم.

قالب CMS در حال حرکت / URL
یکی از نمونه های مهاجرتی که ممکن است به آن مراجعه کنم این است که شاید ما مشتری را بگیریم و آنها قبلاً از CMS استفاده کرده اند که دارای یک نوع پیش فرض قالب بندی URL است ، و تاریخ آن چیزی است.



بنابراین مانند / 2018 / مه / و پس از آن پست بود. سپس CMS را تغییر می دهیم. ما از نحوه ساخت صفحات ، URL های ما انعطاف پذیری بیشتری داریم ، بنابراین می خواهیم آن را به سمت پست / ارسال یا مواردی از این دست منتقل کنیم. به این ترتیب URL های زیادی در حال جابجایی هستند زیرا ما در حال تغییر نحوه ساختار آن URL ها هستیم.

کنوانسیون های نامگذاری "کلید واژه"
نمونه دیگر این است که گاهی اوقات مشتریانی را دریافت می کنیم که دارای URL های تاریخ دار یا کلمات کلیدی هستند ، و ما می خواهیم این مسئله را بسیار پاک تر جلوه داده و آنها را در صورت امکان کوتاه کنیم ، فقط آنها را قابل خواندن با انسان جلوه دهیم.



نمونه ای از این امر شاید این باشد که مشتری از آدرس های اینترنتی مانند / best-plumber-dallas استفاده کند ، و ما می خواهیم آن را به کمی تمیز تر ، طبیعی تر و نه به عنوان کلمه کلیدی تبدیل کنیم تا فقط / لوله کش ها یا چیزهای مشابه از آن استفاده کنیم. اگر می خواهیم یک سایت کامل را بدست آوریم ، می توان مثال دیگری از تعداد زیادی آدرس اینترنتی در گردش باشد و ما دوست داریم با این موارد کنار بیاییم.

تعمیرات اساسی محتوا
مثال دیگر این است که اگر ما یک تعمیرات اساسی محتوای کامل را انجام می دهیم. شاید مشتری نزد ما بیاید و آنها بگویند ، "سلام ، ما خیلی وقت است که مطالب و بلاگ نویسی می نویسیم و ما فقط ترافیک و رتبه هایی را که می خواهیم مشاهده نمی کنیم. آیا می توانید یک ممیزی دقیق از همه مطالب ما؟ " معمولاً آنچه متوجه می شویم این است که شما شاید حتی هزاران صفحه داشته باشید ، اما چهار مورد از آنها در رتبه بندی قرار دارند.

بنابراین بسیاری از صفحات فقط کار برده شده وجود دارند ، صفحات بسیار نازک و با هم قوی تر هستند ، برخی از صفحات که واقعاً به هدف نمی رسند و ما می خواهیم فقط بمیریم. بنابراین این مثال دیگری است که در آن می توانیم URL ها را با هم ادغام کنیم ، صفحات را به اطراف منتقل کنیم ، فقط بگذاریم کاملاً قطره قطره شود. این نمونه دیگری از مهاجرت به چیزهایی است که به آن اشاره می کنم.

آیا ما این مسائل را نمی دانیم؟ بله اما...
این چیزی است که من هنگام مهاجرت به آن اشاره می کنم. اما قبل از اینکه غرق شویم ، می خواهم به این واقعیت بپردازم که آیا ما این مسائل را از قبل نمی دانیم؟ منظورم این است که من با SEO ها صحبت می کنم و همه ما اهمیت تغییر مسیر را می دانیم یا باید بدانیم. در صورت عدم وجود تغییر مسیر ، هیچ راهی برای دنبال کردن گوگل به Google به صفحه خود منتقل نمی شوید.

برای کاربران ناامیدکننده است اگر آنها روی پیوندی که دیگر کار نمی کند کلیک کنند ، آنها را به مقصد مناسبی نمی رسانند. ما می دانیم که این مهم است و می دانیم چه کاری انجام می دهد. آن را از عدالت پیوند عبور می کند. این باعث می شود مردم ناامید نشوند. به همه این موارد کمک می کند تا صفحه صحیح فهرست بندی شود. بنابراین ما این مطالب را می دانیم. اما اگر مثل من باشید ، در شرایطی قرار داشته اید که مجبورید تمام روزها را برای اصلاح 404s برای اصلاح تلفات یا هر چیز دیگری بعد از مهاجرت بگذرانید ، یا 301 را برطرف می کنید که شاید انجام شده باشد اما به آنها ارسال شده اند. انواع جاهای عجیب و جالب

هنوز هم اشتباهات رخ می دهد حتی اگر ما از اهمیت تغییر مسیرها آگاه باشیم. بنابراین می خواهم در مورد چرا واقعاً سریع صحبت کنم.

مالکیت نامشخص
مالکیت نامشخص چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد ، به خصوص اگر در تیم scrappier ، تیم کوچکتری حضور داشته باشید و شاید شما خیلی وقت ها به این اندازه رفتار نکنید که یک روند مشخص برای این کار داشته باشید. من در شرایطی قرار گرفته ام که تصور می کنم این فناوری قصد دارد آن را انجام دهد ، و این فناوری فرض کرده است که دستیار پروژه قصد انجام آن را دارد.

همه ما انگشتهای دست و پا را با هم و مالکیت مشخصی نداریم ، و سپس توپ از بین می رود زیرا هیچ کس واقعاً نمی داند مسئولیت آن چیست. بنابراین فقط اطمینان حاصل کنید که شخصی را برای انجام این کار تعیین کرده اید و آنها می دانند و می دانید که آن شخص دست به کار خواهد شد.

مهلت
مورد دیگر مهلت است. مهلت های داخلی و خارجی می تواند بر این تأثیر بگذارد. بنابراین یک نمونه که من اغلب با آن روبرو شدم این است که مشتری می گوید: "سلام ، ما واقعاً به این پروژه نیاز داریم که تا دوشنبه آینده انجام شود زیرا ما ابتکار عمل دیگری را راه اندازی می کنیم. ما در حال انجام یک تبلیغات تلویزیونی هستیم و دامنه ما در لیست قرار دارد. در تبلیغات تلویزیونی. بنابراین من واقعاً دوست دارم وقتی این تبلیغات پخش می شود ، پخش شود. "

بنابراین آن نوع مهلت های خارجی می تواند بر سرعت کار ما تأثیر بگذارد. بسیاری از اوقات فقط کنار جاده کنار گذاشته می شود زیرا یک چیز خیلی مشهود نیست. اگر اهمیت تغییر مسیر را نمی دانید ، ممکن است مواردی مانند محتوا را کنترل کنید و مطمئن شوید که دکمه ها همه کار می کنند و قالب زیبا به نظر می رسد و چیزهایی مانند آن ، چیزهای قابل مشاهده است. در جایی که مردم فرض می کنند که تغییر مسیرها را انجام دهند ، اوه ، این فقط یک چیز پس زمینه است. بعدا می توانیم از آن مراقبت کنیم. متأسفانه ، اگر شخصی که این کار را انجام می دهد واقعاً از اهمیت آن مطلع نیست ، تغییر مسیرها معمولاً در آن دسته قرار می گیرند.

مورد دیگر با مهلت ها ، مهلت های داخلی است. بعضی اوقات شاید برای یک بازی سه ماهه یا یک بازی ماهانه مهلت داشته باشید. ما باید تمام این پروژه های خود را تا این تاریخ انجام دهیم. همین موضوع با مهلت. تغییر مسیرها متأسفانه چیزی است که تمایل به قطع این نوع کارها را ندارد.

غیر SEO در حال تغییر مسیر
سپس وضعیت دیگری که می تواند باعث بروز خطاهای مهاجرت سایت و 404s پس از حرکت شود ، عدم جستجوگرها با این کار است. اکنون لازم نیست که یک سئو واقعاً با تجربه باشید تا بتوانید این نوع کارها را انجام دهید. بستگی به CMS شما دارد و چگونگی اجرای مسیرهای هدایت مجدد چقدر پیچیده است. اما گاهی اوقات اگر کار ساده ای باشد ، اگر CMS شما تغییر مسیر را آسان می کند ، می تواند مانند یک نوع کار ورود به داده ها رفتار شود ، و می توان آن را به کسی واگذار کرد که شاید از اهمیت انجام همه آنها یا فرمت کردن آنها خبر نداشته باشد. به درستی یا هدایت آنها به مکانهایی که قرار است بروند.

قوانین تغییر مسیر برای مهاجرت سایتها
اینها شرایطی است که من با آنها روبرو بوده ام. بنابراین اکنون که ما می دانیم که در مورد مهاجرت در مورد چه چیزی صحبت می کنم و چرا بعضی اوقات آنها هنوز هم اتفاق می افتند ، من قصد دارم قوانینی را اجرا کنم که امیدوارم به دلیل تغییر مسیرهای ناکام ، به جلوگیری از خطاهای مهاجرت سایت کمک کند.

1. تغییر مسیرهای یک به یک را ایجاد کنید
شماره یک ، همیشه تغییر مسیرهای یک به یک ایجاد کنید. این فوق العاده مهم است. آنچه که من گاهی اوقات دیده ام این است که آه ، انسان ، اگر فقط از یک کارت ویزیت استفاده کنم و همه این صفحات را به صفحه اصلی یا صفحه اصلی وبلاگ یا چیزهایی از این دست هدایت کنم ، می تواند باعث صرفه جویی در وقت من شود. اما آنچه به گوگل می گوید این است که صفحه A به صفحه B منتقل شده است ، در حالی که اینگونه نیست. شما همه این صفحات را به صفحه اصلی منتقل نمی کنید. آنها واقعاً به آنجا نقل مکان نکرده اند. بنابراین این یک تغییر مسیر بی ربط است ، و گوگل حتی گفته است ، فکر می کنم که آنها با آنهایی که اساساً به عنوان 404 نرم هستند رفتار می کنند . آنها حتی حساب نمی کنند. پس حتماً این کار را نکنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه URL را به مکان جدید خود پیوند می دهید ، هر بار تک به تک برای هر URL که در حال حرکت است.

2. مراقب زنجیرهای تغییر مسیر باشید
دو ، مراقب زنجیرها باشید. من فکر می کنم گوگل می گوید چیز عجیبی خاص ، مانند تماشای زنجیره های تغییر مسیر ، سه ، بیشتر از پنج . فقط سعی کنید تا حد امکان آن را محدود کنید. منظور از زنجیر ، منظور شما URL A است ، و سپس آن را به B هدایت می کنید ، و بعداً تصمیم می گیرید که آن را به یک مکان سوم منتقل کنید. به جای انجام این کار و طی کردن یک واسطه ، A تا B به C ، در صورت امکان آن را کوتاه کنید. مستقیم از مبدا به مقصد ، A به C بروید.

3. مراقب حلقه ها باشید
سه ، مراقب حلقه ها باشید. به طور مشابه آنچه اتفاق می افتد این است که شما موقعیت A را به URL B به نسخه دیگری C تغییر دهید و دوباره به A. برگردید. آنچه اتفاق می افتد این است که دم آن را تعقیب می کند. این هرگز حل نمی شود ، بنابراین شما آن را به صورت حلقه هدایت می کنید. بنابراین مراقب مواردی از این دست باشید. یک راه برای بررسی مواردی که فکر می کنم ابزاری مناسب است ، Screaming Frog گزارش زنجیرهای تغییر مسیر دارد. بنابراین می توانید ببینید که آیا بعد از اجرای تغییر مسیرها ، به نوع دیگری برخورد می کنید یا خیر.

4. 404 استراتژیک
شماره چهار ، 404 استراتژیک. حضور 404s به تنهایی در سایت شما ، به این معنی نیست که به رتبه سایت شما آسیب برساند. این اجازه می دهد تا صفحاتی که رتبه بندی می شوند بمیرند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورند که باعث ایجاد مشکلاتی می شود. بدیهی است اگر صفحه‌ای 404ing باشد ، در نهایت اگر Google آنرا به مکان جدید خود هدایت نکنید ، گوگل قصد دارد آن را از این فهرست خارج کند. اگر آن صفحه رتبه بندی خوبی داشت ، اگر باعث ترافیک سایت شما شد ، می خواهید مزایای آن را از دست بدهید. اگر پیوندهایی به آن داشت ، اگر می میرید مزایای آن بک لینک را از دست می دهید.

بنابراین اگر می خواهید به 404 بروید ، فقط این کار را از لحاظ استراتژیک انجام دهید. می توانید صفحات را بمیرید. مانند این شرایط ، شاید شما کاملاً در حال پاک کردن یک صفحه باشید و هیچ مکان جدیدی نداشته باشد ، هیچ چیز مرتبط با تغییر مسیر آن به آن نیست. اشکالی نداره فقط بدانید که می خواهید هرکدام از مزایایی که URL برای سایت شما آورده بود را از دست بدهید.

5. URL های "SEO ارزشمند" را در اولویت قرار دهید
شماره پنج ، URL های "SEO SEO ارزشمند" را در اولویت قرار دهید ، و من این کار را انجام می دهم زیرا من ترجیح می دهم به طور آشکار همه چیزهایی را که در حال حرکت هستید تغییر مسیر دهید ، هر چیزی که به صورت مشروع حرکت می کند.

اما به دلیل شرایطی مانند مهلت و مواردی از این قبیل ، وقتی به سیم می رویم ، فکر می کنم حداقل مهم است که حداقل با مهمترین آدرس های اینترنتی خود شروع به کار کنیم ، بسیار مهم است. بنابراین این URL ها هستند که از نظر رتبه بندی بسیار خوبی هستند و ترافیک خوبی به شما می دهند ، URL هایی که پیوندهایی برای آنها کسب کرده اید. بنابراین آن URL های با ارزش واقعاً SEO ، اگر مهلت دارید و قبل از اجرای مستقیم این پروژه مجبور نیستید تمام مسیرهای هدایت شده خود را به پایان برسانید ، حداقل ابتدا مهمترین و مهمترین آدرسهای اینترنتی را در اختیار دارید.

باز هم ، بدیهی است که ایده آل نیست ، من فکر نمی کنم فکر کنم پس از پرتاب ، پس انداز کند. بدیهی است ، من فکر می کنم بهترین کار این است که همه آنها تا زمان اجرای زنده تنظیم شوند. اما اگر اینگونه نباشد و عجله پیدا کنید و مجبور شوید راه اندازی کنید ، حداقل مهمترین آدرس های اینترنتی را برای ارزش سئو به کار خواهید گرفت.

6. تست کنید!
شماره شش ، فقط برای پایان دادن به آن ، تست کنید. فکر می کنم فقط نظارت بر این موارد بسیار مهم است ، زیرا می توانید فکر کنید که همه این موارد را درست تنظیم کرده اید ، اما ممکن است خطاهای قالب بندی وجود داشته باشد ، یا شاید شما به اشتباه چیزی را به مکان اشتباه هدایت کرده اید. فقط امتحان کردن بسیار مهم است. بنابراین ، کاری که می توانید انجام دهید ، می توانید یک سایت انجام دهید: domain.com و کلیک کنید و فقط کافی است بر روی تمام نتایجی که آمده است کلیک کنید و ببینید که آیا برخی از آنها به مکان اشتباه هدایت می شوند ، شاید 404 هستند.

فقط کافی است تمام URL های ایندکس شده را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها به یک مقصد جدید مناسب می روند. من فکر می کنم Site Crawl Moz یکی دیگر از مزایای بزرگ در اینجا برای اهداف آزمایش است. چه کار می کند ، اگر یک دامنه را تنظیم کرده اید یا URL مستقر در کمپینی در Moz Pro دارید ، هر هفته این کار را بررسی می کند ، و اگر می خواهید یک اجرای دیگر را مجبور کنید.

اما این سایت شما را برای خطاهایی مانند این ، یعنی 404s ، جستجو می کند. بنابراین اگر مشکلی نظیر آن وجود داشته باشد ، 500 یا 400 نوع خطا وجود دارد ، سایت Crawl آن را ثبت کرده و به شما اطلاع می دهد. اگر دامنه ای را که در یک کارزار در Moz Pro کار می کنید مدیریت نمی کنید ، خزیدن به درخواست نیز وجود دارد. بنابراین می توانید آن را در هر زمینه ای که در حال کار بر روی آن هستید ، اجرا کنید تا چیزهایی مانند آن را آزمایش کنید.

روش های بسیار دیگری برای آزمایش و پیدا کردن خطاها وجود دارد. اما مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپار فقط انجام این کار است ، فقط برای آزمایش و اطمینان از اینکه حتی یک بار این موارد را پیاده سازی کرده اید ، می توانید بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ مشکلی بعد از راه اندازی وجود ندارد. من بلافاصله بعد از پرتاب و بعد از چند روز بررسی می کنم ، و بعد فقط نوعی قیافه را خاموش می کنید تا اینکه کاملاً مثبت باشید که همه چیز به خوبی پیش رفته است.

بنابراین این نکات من هستند ، این قوانین من برای نحوه اجرای صحیح هدایت مجدد ، چرا باید ، در صورت لزوم ، و خطراتی که می تواند با آن اتفاق بیفتد ، هستند. اگر نکاتی در مورد خود دارید که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید ، آنها را در نظرات مطرح کنید و آن را با همه ما در انجمن SEO به اشتراک بگذارید. این برای جمعه Whiteboard جمعه است.

هفته دیگر دوباره برای هفته دیگر برگردید. با تشکر از همه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 2,952