loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 31 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

نتایج جستجو به اندازه کافی پیشرفته است که به جستجوگرها نه تنها محتوای مورد نظر خود بلکه در قالب مورد نظر آنها را نشان می دهد. توانایی شناسایی هدف و علاقه جستجوگر بر اساس نتایج رتبه بندی می تواند محرک قدرتمند استراتژی محتوا باشد. در جمعه Whiteboard جمعه ، ما به گرمی از Dana DiTomaso استقبال می کنیم زیرا او ابزارها و روشهای ارجح خود را برای ایجاد یک استراتژی مدرن و مؤثر برای محتوای توصیف می کند.



برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام به همه. به جمعه Whiteboard خوش آمدید. نام من دانا دی توماسو است. من رئیس و شریک کیک پوینت هستم که یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در ادمونتون ، آلبرتا است. بیا بعضی وقتها بازدید کنید

آنچه امروز در مورد آن صحبت خواهم شد استفاده از STAT برای استراتژی محتوا است. STAT ، اگر با STAT Search Analytics آشنا نیستید ، که به نظر من بهترین ابزار رتبه بندی در بازار است و موز به من مبلغی را پرداخت نمی کند که می گویم ، اگرچه آنها هزینه STAT را پرداخت کرده اند ، بنابراین اکنون STAT بخشی از Moz است. خانواده محصولات. من واقعاً STAT را دوست دارم. مدتی است که از آن استفاده کردم. آنها همچنین کانادایی هستند. این ممکن است یا ممکن است بر تصمیم من تأثیر بگذارد.

اما یکی از کارهایی که STAT واقعاً خوب انجام می دهد این است که فقط به شما نشان نمی دهد که در کجای رتبه بندی قرار دارید ، بلکه تجزیه می کند که چه نوع رتبه بندی و کجا باید به فکر رتبه بندی باشید. به طور معمول می فهمم ، به خصوص اگر مدتهاست در این زمینه کار می کنید ، ممکن است در مورد رتبه بندی فکر کنید و هنوز هم 10 پیوند آبی که قبلاً برای همیشه وجود داشت را در ذهن خود دارید و این خیلی طولانی است. یکی از مواردی که در مورد استفاده از رتبه بندی های STAT مفید است این است که می توانید مواردی را پیدا کنید که شما باید به غیر از کلمه نوشته شده پیگیری کنید و فکر می کنم که این موضوع دوباره برای بازاریابان دوباره مهم است زیرا بسیاری از ما واقعاً از خواندن مطالب لذت می بریم .

تمام راه هایی را که جستجوگرها دوست دارند از محتوا استفاده کنند ، در نظر بگیرید
شاید شما در حال تماشای این فیلم هستید. شاید شما در حال خواندن متن هستید. ممکن است بعداً به متن رجوع کنید. بسیاری از ما خواننده هستیم. بسیاری از ما لزوماً افراد بصری نیستیم ، بنابراین گاهی اوقات می توانیم مطالبی مانند فیلم را فراموش کنیم که واقعاً محبوب است ، یا مردم واقعاً آن مکانها را دوست دارند یا هر آنچه که هست باشد ترجیح می دهند. فکر کردن به خارج از خود و فکر کردن درباره اینکه Google چگونه تصمیم به تنظیم نتایج جستجو گرفته است می تواند به شما در انتقال محتوای بهتر به مشتریان و وب سایت های خود کمک کند.

بزرگترین کاری که من از این نتیجه می گیرم این است که شما واقعاً خیلی بیشتر در مورد مخاطبان خود فکر می کنید زیرا باید به این اعتماد داشته باشید که Google هنگام ارائه انواع خاصی از نتایج به مردم می داند چه کاری انجام می دهد. این هدف از کلمه کلیدی را می داند ، بنابراین به نتیجه می رسد که نتیجه آن را حس می کند. ما می توانیم تمام روز درباره اینکه آیا جعبه های پاسخ بسیار جذاب یا وحشتناک هستند بحث کنیم.

اما از دید یک بازدید کننده و از دید یک جستجوگر ، آنها را دوست دارند. من فکر می کنم فقط باید مطمئن شویم که می دانیم مکان آنها در کجا نشان می دهد و اگر طبق قوانین Google بازی می کنیم ، مردم نیز می پرسند لزوماً به جایی نمی رود.

تمام آنچه گفته شد ، چگونه می توانیم از نتایج رتبه بندی استفاده کنیم تا استراتژی محتوا خود را بفهمیم؟ اولین مورد در مورد STAT ، اگر قبلاً از STAT استفاده نکرده اید ، دوباره آن را بررسی کنید ، بسیار جذاب است.

دسته بندی کلمات کلیدی با نمایش داده ها

اما یکی از مواردی که بسیار خوب است این است که می توانید این کار را به نام نمایش داده ها انجام دهید. در نمای داده ها ، می توانید بخش هایی از کلمات کلیدی را با هم گروه بندی کنید. بنابراین می توانید کاری به نام برچسب های هوشمند انجام دهید و بگویید ، "من می خواهم هر آنچه که یک نام خاص از مکان خاص دارد را با هم برچسب گذاری کنم."

فرصت ها - کجا نشان داده نشده اید؟
مثلاً بیایید بگوییم که شما با یک شرکت متحرک کار می کنید و آنها در سراسر کانادا هستند. بنابراین چیزی که من می خواهم در اینجا برای فرصت ها ببینم مواردی از قبیل جایی که من رتبه بندی نمی کنم ، جعبه مکان هایی وجود دارد که نشان می دهد من در آن حضور ندارم ، یا اینکه مردم در کجا نیز درخواست می کنند نشان دهند که من درگیر نیستم. یک روش خوب برای توجه به رقبا.

مکانها
سپس مکانهایی را نیز انجام خواهیم داد. بنابراین ما همه چیز را در ونکوور خواهیم گفت ، این را با هم گروه بندی کنید. همه چیز در وینیپگ ، این گروه را با هم گروه بندی کنید. همه چیز در ادمونتون و کلگری و تورنتو ، همه چیزها را با هم گروه می کند.

ویژگی ها (بهترین ، خوب ، برتر ، رایگان و غیره)
سپس مورد سوم می تواند ویژگیها باشد. این چیزهایی مانند بهترین ، خوب ، بالا ، رایگان ، ارزان ، تمام آن چیزهای مختلفی است که مردم برای توصیف محصول شما استفاده می کنند ، زیرا اینها قطعاً کلمات کلیدی با قصد هستند ، و اغلب آنها نتایج بسیار متفاوتی را نسبت به چیزهایی که ممکن است در نظر بگیرید در نظر می گیرند. عبارات سر

بنابراین ، برای مثال ، نگاه کردن به "حرکت دهندگان در کلگری" نتیجه بسیار متفاوتی را نسبت به "افراد برتر در کلگری" به همراه خواهد داشت. در این حالت ، ممکن است یک لیست 10 برتر Yelp را بگویید. یا اگر به دنبال "ارزانترین حرکت در کلگری" هستید ، دوباره نوع دیگری از نتیجه جستجو است. بنابراین با گروه بندی کلمات کلیدی خود بر اساس ویژگی ها ، می تواند به شما کمک کند و همچنین تعیین کنید که چگونه می توان این نوع کلمات کلیدی را تحت تأثیر نوع نتایج جستجوی Google قرار داد.

محصولات و خدمات
سپس آخرین مورد محصولات / خدمات است. بنابراین ما هر محصول و خدمات را می گیریم و آن را با هم گروه بندی می کنیم. یکی از چیزهای خوب در مورد STAT این است که می توانید کاری به نام برچسب های هوشمند انجام دهید. بنابراین ، می توانیم بگوییم ، هر کلمه کلیدی را که کلمه "بهترین" در آن است ، کشف کرده و آنرا جمع می کنیم. سپس اگر بعداً کلمات کلیدی بیشتری را اضافه کنیم ، که کلمه "بهترین" را نیز دارند ، آنها به طور خودکار به آن گروه کلمات کلیدی می روند. این بسیار مفید است ، به خصوص اگر شما به مرور زمان کلمات کلیدی اضافه می کنید. توصیه می کنم با تنظیم برخی از دیدگاه ها منطقی شوید.

شما فقط می توانید همه آنچه را که مشتری در آن رتبه بندی می کند وارد کنید ، و می توانید به نمای تمام این کلمات کلیدی مختلف نگاهی بیندازید. اما مسئله این است که وقتی به آن مجموعه کلمات کلیدی نگاه می کنید ، داده های زیادی وجود دارد که بسیاری از موارد مفید واقعاً در سر و صدای گم می شوند. با تقسیم بندی آن به سطح بسیار کمی ، می توانید درک کنید که جستجو برای آن نوع خاص از اصطلاحات و چگونگی متناسب بودن با رقابت خود را جستجو می کنید.

شیرجه رفتن عمیق به ویژگی های SERP

بنابراین آن موارد را در STAT قرار دهید ، کمی وقت بگذارید ، بگذارید مقداری داده را جمع آوری کند ، و بعد به چیزهای خوب وارد شوید ، این ویژگی های SERP است. من فقط بخش کوچکی از آنچه STAT انجام می دهد را پوشش می دهم. باز هم ، آنها برای این کار مرا پرداخت نکردند. اما موارد زیادی وجود دارد که در اینجا ادامه می یابد. بخش مورد علاقه شخصی من ویژگی های SERP است.

کدام ویژگی ها هم در کل و هم برای شما در حال افزایش / کاهش است؟
بنابراین آنچه در اینجا دوست دارم این است که در ویژگی های SERP به شما می گوید که کدام ویژگی ها به طور کلی در حال افزایش و کاهش هستند و سپس چه ویژگی هایی برای شما افزایش و کاهش می یابد.


این در واقع از یک مجموعه واقعی برای یکی از مشتریان ما است. برای آنها ، آنچه که آنها می بینند ، افزایش بزرگ در مکان های نسخه 3 ، یعنی سه بسته مکان است. جعبه توییتر در حال افزایش است. من آن آینده را ندیدم. سپس AMP در حال افزایش است. خب ، این به من می گوید ، باشه ، بنابراین من باید مطمئن شوم که در حال فکر کردن در مورد مکان ها هستم ، و شاید این یک مشتری باشد که لزوماً تعداد زیادی دفتر محلی ندارد.

شاید این شخصی نباشد که شما به عنوان یک مشتری محلی فکر کنید. بنابراین چرا بسیاری از خواص محلی بیشتر ظاهر می شوند؟ سپس می توانید شیرجه بزنید و بگویید "خوب ، فقط کلمات کلیدی را که جعبه مکان ها را نشان می دهد به من نشان دهید." سپس می توانید به آن نگاه کنید و تصمیم بگیرید: آیا این جایی است که ما قبلاً در مورد SEO محلی فکر نکرده ایم ، اما چیزی است که جستجوگرها در مورد SEO محلی فکر می کنند؟ بنابراین گوگل به آنها سه جعبه محلی ارائه می دهد ، و شاید ما باید فکر کنیم که آیا می توانیم در آن صندوق قرار بگیریم ، یا این چیزی است که ما به آن اهمیت می دهیم.

باز هم ، نه لزوماً استراتژی محتوا ، بلکه مطمئناً استراتژی SEO شما است. نکته بعدی جعبه توییتر است و این چیزی است که شما فکر می کنید توییتر مرده است. هیچ کس از توییتر استفاده نمی کند. پر از افراد وحشتناک است و آنها همه روز درباره سیاست توئیت می کنند. من هرگز نمی خواهم از آن استفاده کنم ، مگر اینکه شاید Google واقعاً بخواهد جعبه های توییتر بیشتری را نشان دهد. بنابراین ، دوباره با نگاه کردن به آن و گفتن ، "آیا توییتر چیزی است که ما باید از منظر محتوا به فکر کردن در مورد آن باشیم؟ آیا باید شروع کنیم تا انرژی خود را در توییتر متمرکز کنیم؟"

شاید شما آن را رها کرده باشید و حالا دیگر برگشته است. شما باید شروع به فکر کردن کنید ، "آیا این موضوع برای کلمات کلیدی مهم است؟" سپس AMP. بنابراین این چیزی است که بدیهی است AMP کاملاً مشکل است. مطالعاتی وجود دارد که گفته شده: "من AMP را پیاده کردم و 70٪ از ترافیک خود را از دست دادم و همه چیز وحشتناک بود." اما اگر اینگونه باشد ، چرا واقعاً چیزی نیست که افراد به ویژه در جستجوی تلفن همراه مفید بدانند ، AMP بیشتری در نتایج جستجو ظاهر می شود؟

رومیزی در مقابل موبایل
یکی از مواردی که من در برچسب زدن به آن اشاره نکردم ، قطعاً نگاهی به دسک تاپ در مقابل موبایل است ، زیرا می خواهید مجموعه های مختلف ویژگی های مختلف بین دسکتاپ و موبایل را برای این نوع کلمات کلیدی مختلف مشاهده کنید. موبایل ممکن است یک هدف کاملاً متفاوت برای یک نوع جستجو داشته باشد. به عنوان مثال اگر یک رستوران هستید ، افرادی که به دنبال رزرو برای میز کار هستند ، ممکن است متفاوت باشد از اینکه مثلاً الان یک رستوران از طریق تلفن همراه می خواهم و شما در کنار آن ایستاده اید و شاید گم شوید.

چه هدفی در پشت نتایج جستجو وجود دارد؟
شما واقعاً باید در این باره فکر کنید که منظور این نوع از نتایج جستجو که Google می خواهد ارائه دهد چیست. بنابراین ، برای AMP ، باید به آن نگاه کنید و بگویید ، "خوب ، این خبر شایسته است؟ چرا AMP بیشتر نشان داده می شود؟" آیا باید توجه داشته باشیم که اخبار یا وبلاگ خود را جابجا می کنیم یا هر اتفاقی که می افتد آن را به AMP فراخوانی می کنیم تا بتوانیم شروع به نمایش این نتایج جستجو در موبایل کنیم؟ آیا این چیزی است که گوگل اکنون ارائه می کند؟

ما می توانیم همه روز در مورد AMP عصبانی شویم ، اما اگر واقعاً آنجا باشیم چطور می توانیم؟ من نمی خواهم بخش نظرات به یک بحث AMP تبدیل شود ، اما می دانم که با AMP آشکارا مشکلاتی وجود دارد. اما اگر در نتایج جستجو نشان داده شود كه جستجوگرانی كه باید شما را پیدا كنند می بینند و شما آنجا نیستید ، مطمئناً چیزی است كه باید برای استراتژی و تفكر محتوایی خود به آن فكر كنید ، "آیا AMP چیزی است كه ما باید دنبال كنیم؟ آیا باید محتوای خبری بیشتری نسبت به محتوای همیشه سبز داشته باشیم؟ "

استراتژی محتوای خود را در اطراف آنچه جستجوگرها جستجو می کنند ، بسازید
شاید استراتژی محتوایی شما واقعاً روی پستهایی باشد که ممکن است سالها برای آنها مهم باشد ، متمرکز شده است ، هنگامی که جستجوگرهای شما در حال حاضر به دنبال چیزهای مرتبط با آنها هستند. به عنوان مثال ، مواردی که در مورد جابجایی ها وجود دارد ، نوعی رسوایی متحرک وجود دارد. همیشه یک حرکت دهنده وجود دارد که به پایان رسید وسایل شخصی را گرفت و آن را برای همیشه قفل کرد و آنها هرگز به آنها باز پس ندادند. همیشه در خبرها داستانی مانند آن وجود دارد.

شاید به همین دلیل است که AMP است. قطعاً قبل از شروع گفتن تحقیق کنید ، "همه چیز را AMP کنید." برای مثال شاید دقیقاً مثل یک روز واقعاً بد باشد. سپس می توانید کاهش ها را مشاهده کنید. بنابراین کاهش در اینجا ارگانیک است ، یعنی 10 پیوند آبی سنتی. بنابراین بدیهی است که این موارد جدید ، مانند AMP ، مانند توییتر ، مانند مکان ها ، نتایج ارگانیکی را که قبلاً در آنجا بوده است جابجا می کند.

بنابراین در عوض فکر می کنید ، خوب ، من می توانم تمام روز را به صورت ارگانیک انجام دهم ، اما اگر نتایج فقط در دسترس نباشند ، می توانم میزان مراجعه به وب سایت خود را محدود کنم. به عنوان مثال ، فیلم ها ، اکنون برای این مشتری خاص واقعاً جالب بود که فیلم ها برای آنها SERP در حال کاهش است ، زیرا فیلم ها در واقع بخش بزرگی از استراتژی محتوای آنها است. بنابراین اگر ببینیم که فیلم ها در حال کاهش است ، می توانیم قدمی عقب برداریم و بگوییم ، "آیا در کلمات کلیدی که به آنها اهمیت می دهیم ، کاهش می یابد؟ چرا کاهش می یابد؟ آیا فکر می کنیم این یک آزمون است یا یک روند طولانی مدت؟ "

داده های تاریخی

نکته جالب در مورد STAT این است که می توانید بگویید "من می خواهم برای 7 روز گذشته ، 30 روز یا 60 روز نتایج را ببینم." هنگامی که یک سال از داده ها را در آنجا بدست می آورید ، می توانید کل سال را نگاه کنید و به آن روند نگاه کنید و ببینید آیا چیزی است که باید در استراتژی ویدیوی خود مجدداً مورد بررسی قرار دهیم؟ شاید مردم فیلم را برای این عبارات دوست ندارند. باز هم ، می توانید بگویید ، "اما مردم فیلم را برای این عبارات دوست دارند." اما Google مجدداً به داده های بیشتری نسبت به آنچه شما انجام می دهید دسترسی دارد.

اگر Google تصمیم گرفته است که برای این عبارات جستجو فیلم دیگر کاری نیست که آنها بخواهند دیگر نشان دهند ، شاید مردم به ویدیو همانطور که شما فکر می کردند انجام دهند اهمیتی ندهند. متاسف. بنابراین ممکن است چیزی باشد که شما در حال فکر کردن هستید ، خوب ، شاید ما نیاز به تغییر نوع محتوا ایجاد کنیم. سپس آخرین مورد چرخ فلک است که برای این مشتری خاص نشان داده شده است. چرخ فلک ، مواردی وجود دارد که نتایج مختلفی را نشان می دهد.

خوشحالم که افت می کند زیرا این در واقع نوعی مکیدن است. نمایش خیلی خوب در آنجا سخت است. بنابراین من فکر می کنم این چیزی است که باید در مورد چرخ فلک نیز فکر کنید. شاید خوشحال باشیم که این در حال از بین رفتن است و پس دیگر لازم نیست با آن مبارزه کنیم. آنچه در نیمه پایینی مشاهده می کنید همان چیزی است که ما آن را سهم صدا می نامیم.

اشتراک صدا

اشتراک صدا بر اساس رتبه بندی شما و کلیه رتبه بندی رقبا و تعداد کلیک هایی که از شما انتظار می رود بر اساس موقعیت رتبه بندی شما محاسبه می شود.

بنابراین آشکارا موقعیت شماره 1 از موقعیت شماره 100 رتبه بیشتری کسب می کند. بنابراین سهم صدا ، درصد محاسبه شده بر اساس تعداد بسیاری از این نوع موارد ، انواع ویژگی های SERP است که شما در مقابل رقبا دارید و همچنین موقعیت شما در این ویژگی های SERP است. بنابراین آنچه من در اینجا به آن نگاه می کنم سهم صدا و نگاه کردن به مواد ارگانیک ، مکان ها ، پاسخ ها است و مردم نیز مثلاً از آنها سؤال می کنند.

بنابراین آنچه STAT به شما نشان خواهد داد ، درصد ارگانیک است ، و هنوز هم ، برای این مشتری - و بدیهی است که این یک نمودار دقیق نیست ، اما این به طور مبهم با آنچه که در STAT دیدم دقیقاً دقیق است - ارگانیک هنوز هم یک بخش بزرگ و گوشت گاو است. نتایج جستجوی مشتری. بنابراین بیایید وحشت نکنید که در حال کاهش است. این واقعاً جایی است که می توان این زمینه را وارد کرد. اما خوب ، بنابراین شما می توانید فکر کنید ، بنابراین می دانیم که ما به صورت ارگانیک "eeh" انجام می دهیم.


آیا این چیزی است که فکر می کنیم می توانیم بیشتر کسب کنیم؟ بنابراین سبز درصد خود را به شما نشان می دهد که شما صاحب این هستید و سپس سیاه همه افراد دیگر هستند. با واقع بینانه فکر کردن ، شما بدیهی است که نمی توانید 100٪ از کل نتایج جستجو را همیشه در اختیار داشته باشید زیرا Google اجازه این کار را نمی دهد. بنابراین به جای فکر کردن ، چیز واقع بینانه چیست؟ آیا ما اگر در فشار بر این کار قرار بگیریم ، اکنون در نقطه ای قرار خواهیم گرفت که بخواهیم بازده کمتری داشته باشیم؟

مشخص کنید که آیا تلاشهای محتوای شما از آنچه در STAT می بینید پشتیبانی می کند یا خیر
آیا ما از نحوه انجام کار در اینجا رضایت داریم؟ شاید ما نیاز داریم که توجه خود را به چیز دیگری برگردانیم ، مثلاً مثلاً جواب. این مشتری خاص در مکانها واقعاً خوب عمل می کند. آنها تعداد زیادی از آن را دارند. بنابراین برای مکان ها ، آن را حفظ کنید ، تماشا کنید ، دیگر نگران آن نباشید. وقتی می خواهیم در مورد محتوا فکر کنیم ، این می تواند از بین برود. ما لزوماً نیازی به نوشتن پست وبلاگ برای مواردی نداریم که به ما کمک می کنند تا در مکان های بسته بندی قرار بگیریم زیرا این چیزی نیست که در این رتبه بندی تأثیر بگذارد.


ما در حال حاضر بسیار خوب کار می کنیم. اما در عوض ما می توانیم به جوابها نگاه کنیم و مردم نیز بپرسند ، کدام یک از این مشتری خاص آنها خوب عمل نمی کنند. این چیزی است که در آن وجود دارد ، و این چیزی است که ممکن است یکی از افزایش های برتر نباشد ، اما مطمئناً افزایش برای این مشتری خاص است. بنابراین آنچه ما به دنبال آن هستیم می گوییم: "خوب ، شما این همه پست های عالی وبلاگ را در اختیار دارید ، اما آنها واقعاً نوشته نشده اند که افراد نیز از آنها سؤال می کنند یا پاسخ می دهند. بنابراین چگونه می توانیم به عقب برگردیم و مطالب را بازنویسی کنیم تا ما می توانید تعداد بیشتری از این جعبه پاسخ را بدست آورید؟ "

این می تواند پایه و اساس آن استراتژی محتوا باشد. وقتی کلمات کلیدی خود را در STAT قرار می دهید و به مجموعه کلمات کلیدی خاص خود نگاه می کنید ، واقعاً به ویژگی های SERP نگاه کنید و تعیین کنید که این برای من چه معنی دارد و نوع محتوائی که من برای ایجاد نیاز دارم ، خواه این به عنوان مثال تصاویر بیشتری باشد. برخی از مشتری ها ، هنگامی که به سایت های تجارت الکترونیکی نگاه می کنید ، برخی از نتایج واقعاً سنگین هستند ، یا می توانند خرید محصول یا هر آنچه ممکن است باشد باشد.

ویژگی های متفاوتی وجود دارد و من فقط یک زیر مجموعه کوچک نشان داده ام. STAT انواع مختلفی از ویژگی های SERP را ضبط می کند. بنابراین مطمئناً اگر به صنعت شما خاص باشد ، می توانید به هر چیزی نگاه کنید. اگر این یک ویژگی است ، آنها آن را در اینجا وارد کرده اند. بنابراین قطعاً نگاهی بیندازید و ببینید که این فرصتها کجاست. به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید صددرصد صدایی داشته باشید زیرا افراد دیگر فقط در آنجا حضور پیدا می کنند.

شما فقط می خواهید مطمئن شوید که از همه بهتر هستید. با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 2,938