loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 48 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

آیا یک مشاغل محلی که بازاریابی می کنید ، میزبان فرصتهای B2B نیست؟ آیا مارک های B2B حتی واجد شرایط SEO محلی هستند؟

اگر من می گویم "B2B" و شما فکر می کنید "فناوری" است ، پس شما با همان مشکل مواجه می شوید من در حال یافتن اطلاعات موثق در مورد بازاریابی جستجوی محلی برای مدل های کسب و کار به تجارت بودند. در حالی که درست است که شرکت های SaaS مانند Moz ، MailChimp و Hootsuite مشاغلی هستند که به مشاغل دیگر می فروشند ، معاملات آنها در درجه اول دیجیتال است. اینها ممکن است انواع شرکتهایی باشد که از لیست های B2B بهترین استفاده را می کنند ، اما امروز بیایید قلمرو دیگری را کشف کنیم که در آن یک تجارت فیزیکی که تبلیغ می کنید واجد شرایط است که هم در سطح محلی و هم به عنوان B2B به بازار عرضه شود .

بیایید صلاحیت شما را تعیین کنیم ، فرصت های B2B خود را بیابیم ، نکات اختصاصی برای مدل کسب و کار خود را شناسایی کنیم ، یک ایمیل در دسترس را تجزیه و تحلیل کنیم ، محتوای خود را با یک چک لیست کشف کنیم و در مقاله امروز یک مزیت برای شما بیابیم.

دیدن چگونگی Google شما را می بیند
ابتدا برای تعیین اینکه آیا Google مارک شما را به عنوان یک تجارت محلی می بیند ، به این دو سؤال پاسخ دهید:

آیا مشاغلی که من بازاریابی می کنم دارای یک مکان فیزیکی است که در دسترس عموم باشد؟ این نمی تواند یک صندوق PO یا یک دفتر مجازی باشد. این باید یک آدرس دنیای واقعی باشد.
آیا مشاغلی که من بازاریابی می کنم با مشتریان خود ارتباط رو در رو دارد؟
اگر به هر دو سؤال به "بله" پاسخ داده اید ، ادامه دهید ، زیرا شما فقط دستورالعمل های تجاری محلی Google را رعایت کرده اید .

فرصت B2B خود را مشاهده می کنید
بعد ، مشخص کنید که آیا مؤلفه ای از مشاغل شما وجود دارد که در حال حاضر در خدمت سایر مشاغل است یا می تواند ایجاد شود.

کاملاً مطمئن نیستید؟ بیایید به مقولات گوگل نگاه کنیم.

از 2395 دسته بندی مشاغل Google من در اینجا ذکر شده ، حداقل 1270 دسته قابل استفاده برای شرکت های B2B وجود دارد. اینها شامل شرکت هایی هستند که طبق طبیعت B2B (عمده فروشان ، تهیه کنندگان) و شرکت هایی هستند که B2C هستند اما می توانند یک پیشنهاد B2B (رستوران ها ، سایت های رویداد) داشته باشند. به عبارت دیگر ، بیش از نیمی از دسته های Google به شرکتهای سازگار با B2B علامت می دهند که بازاریابی محلی فرصتی است.

بیایید نگاهی به برخی از گروههای اصلی دسته بندی بگذاریم و ببینیم که چگونه می توان آنها را به جای تنها نیازهای مصرف کننده ، برای تأمین نیازهای اجرایی تنظیم کرد:



موسسات غذایی (رستوران ها ، کافه ها ، کامیون های مواد غذایی ، غذا و غیره) می توانند با ارائه ویژه ناهار تجاری ، تحویل ، پذیرایی از شرکت ها ، اتاق های ضیافت و خدمات مرتبط با B2B با کارفرمایان اطراف خود رابطه ایجاد کنند. این می تواند به خصوص برای رستوران هایی واقع در مناطق تجاری بزرگ کار کند ، اما تقریباً هر تجارت مرتبط با غذا می تواند یک شرکت شرکتی ایجاد کند که وفاداری را تحریک کند.




جاذبه های مهم (موزه ها ، سرگرمی ها ، مراکز فرهنگی ، مراکز ورزشی و غیره) می تواند بسته های شرکتی را برای کارفرمایان محلی ایجاد کند که به دنبال فعالیت های گروهی سرگرم کننده هستند. برندهایی که به دنبال کاهش تعصب ضمنی هستند ، ممکن است به خصوص علاقه مند به تعامل با گروه ها و رویدادهای فرهنگی باشند.




خدمات حرفه ای (املاک ، مالی ، چاپ ، مشاوره ، فناوری و ...) می توانند به نیازهای شرکتی و همچنین افراد محول شوند. یک ملک می تواند ملک تجاری بفروشد. یک چاپگر می تواند علائم تجاری ایجاد کند. تعمیرگاه کامپیوتر می تواند دفاتر خدمات را ارائه دهد.




خدمات شخصی (مشاوره ، سلامتی ، تناسب اندام ، آموزش مهارت ، و غیره) می توانند هنگامی که کارفرمایان برای بهبود روحیه شرکت ، آموزش و یا رفاه افراد شرکت می کنند ، به خدمات شرکتی تبدیل شوند.






خدمات خانگی (نظافت فرش ، محوطه سازی ، لوله کشی ، پیمانکاری ، امنیت و ...) می توانند در صورت ارائه به مشاغل دیگر به خدمات تجاری تبدیل شوند. ساختمانهای اداری نیاز به طراحی ، بازسازی و ساخت و ساز دارند و بسیاری از آنها دارای سالن ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و زمینهایی هستند که نیاز به خدمات سرایداری و نگهداری دارند. بسیاری از خرده فروشان نیز به این خدمات احتیاج دارند.




علاقه مندان (کمدین ، ​​نوازندگان ، دی جی ، گروه های عملکرد و غیره) می توانند فراتر از رویدادهای خصوصی به برنامه های شرکتی با ارائه بسته های ویژه بروند. بسیاری از مارک ها روزهایی دارند که کودکان ، اعضای خانواده و حتی حیوانات خانگی در محیط کار استقبال می شوند و فعالیت های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.




خرده فروشان (پوشاک ، هدایا ، تجهیزات ، مبلمان و غیره) می توانند راه های بی شماری برای تأمین تجهیزات دنده ، تسمه ، لوازم الکترونیکی ، اثاثیه ، سبدهای هدیه ، لباس و سایر وسایل مورد نیاز پیدا کنند. به عنوان مثال ، یک فروشگاه آشپزخانه می تواند صبحانه چین را به B&B بفروشد ، یا یک فروشگاه الکترونیکی می تواند قیمت ویژه ای را برای خرید رایانه های جدید برای یک دفتر ارائه دهد.


خدمات حمل و نقل و مسافرت (فروش و نگهداری اتومبیل ، اجاره اتومبیل ، آژانس های مسافرتی ، راهنمای تور ، ایستگاه های شارژ و غیره) می توانند بسته های ویژه ای را برای مشاغل ایجاد کنند. یک فروشنده خودرو می تواند ناوگان وسایل نقلیه را به یک سرویس تحویل غذا بفروشد ، یا یک گاراژ می تواند قیمت ویژه ای برای نگهداری کامیون های مواد غذایی ارائه دهد. یک آژانس مسافرتی می تواند سفرهای کاری را مدیریت کند.


همانطور که می بینید ، این امکانات قابل توجه است و همه اینها جدا از مشاغلی است که مدل های کلاسیک B2B مانند تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و عمده فروشان که دارای فضای فیزیکی هستند و با مشتری خود رو در رو هم ملاقات می کنند. با بررسی صفحه گسترده زیر در هر دسته بندی Google My Business ، یک فرصت پرسود را از دست داده اید و می توانم پیدا کنم که مستقیم یا B2B مستقیم است یا می تواند یک پیشنهاد B2B ایجاد کند:

رده های محلی B2B را ببینید

مشاغلی که من بازاریابی می کنم واجد شرایط است. بعد چی؟
ببینید کدام یک از این دو گروه متعلق به شما هستند: یا یک شرکت B2B که انجام سئو محلی را انجام نداده است ، یا یک مشاغل محلی که هنوز پیشنهاد B2B ایجاد نکرده است. سپس مجموعه ای از نکات اساسی مربوط به سناریوی خود را دنبال کنید.

اگر در حال بازاریابی یک شرکت B2B هستید که SEO محلی را انجام نداده است:
بدانید که هدف SEO محلی این است که شما را تا حد امکان به صورت آنلاین در دسترس هر همسایه قرار دهد و آنچه را که ارائه می دهید ، جستجو کند تا بتوانید هرچه بیشتر معاملات را بدست آورید.
دستورالعملهای نمایندگی کسب و کار خود را در Google بخوانید تا 100٪ مطمئن باشید شغل شما واجد شرایط است و خود را با قوانین Google آشنا می کنید. Google بازیکن اصلی در جستجوی محلی است.
اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن کامل ، دقیق ، در صفحه وب سایت شما و در صفحه تماس با ما درج شده است. اگر چندین مکان دارید ، برای هر مکان یک صفحه منحصر به فرد در وب سایت خود ایجاد کنید ، با اطلاعات کامل و متن مفید آن برای بازدید کنندگان وب سایت کامل کنید. هر یک از این صفحات را تا حد ممکن منحصر به فرد و ترغیب کنید.
مطمئن باشید که محتوای وب سایت شما کالاها و خدمات شما را کاملاً توصیف می کند و در مورد ارزش انتخاب شما پیشنهادات قانع کننده ای را ارائه می دهد.
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با کاربران تلفن همراه دوستانه است. اگر مطمئن نیستید ، آن را با استفاده از تست رایگان تلفن همراه Google تست کنید .
اگر قبلاً آنرا ندارید ، نمایه Google برای کسب و کار خود را ایجاد کنید تا بتوانید به خوبی در نتایج محلی Google کار کنید. اگر مشخصات خود را دارید ، مطمئن باشید که ادعا شده است ، دقیق ، سازگار با راهنمایی و کاملاً پر شده است. این راهنمای برگه تقلب در مورد کلیه مؤلفه های مشترکی که می توانند در نمایه کسب و کار Google شما نشان داده شوند در هنگام جستجو شرکت با نام شما توضیح می دهد.
سلامتی سایر لیستهای اصلی مشاغل محلی خود را در لیست چک موز بررسی رایگان کنید . خطاها و لیست های تکراری را به صورت دستی تصحیح کنید ، یا برای صرفه جویی در وقت و فعال کردن نظارت مداوم ، Moz محلی را خریداری کنید تا بتواند کار را برای شما انجام دهد. لیست دقیق مشاغل محلی از رتبه بندی خوب محلی پشتیبانی می کند و از هدایت مشتری و سوء استفاده جلوگیری می کند.
برای بهبود رضایت مشتری و ایجاد یک شهرت قوی و پرسود ، از همه نظرات Google خود بخواهید ، نظارت و پاسخ دهید. دستورالعمل های هر سکوی دیگر (مانند Yelp یا TripAdvisor) را بخوانید تا بدانید چه چیزی از نظر مدیریت بررسی مجاز است.
روابط دنیای واقعی را در جامعه ای که در آن خدمت می کنید ایجاد کنید و در فرصت هایی برای کسب لینک های مرتبط با وب سایت خود از آنها کاوش کنید. پیوندهای محکم و معقول می توانند به شما در افزایش رتبه های موتور جستجوگرهای ارگانیک و محلی کمک کنند. به سازمانهای تجاری محلی بپیوندید و یک مدافع جامعه شوید.
تا آنجا که ممکن است از طریق رسانه های اجتماعی قابل دسترسی باشید و در مکانهایی که معمولاً معاشرت می کنند با جامعه خود به اشتراک بگذارید. به جای فروش در این محیط ، بر ارتباطات تأکید کنید.
اگر در حال بازاریابی مشاغل محلی هستید که هنوز پیشنهاد B2B ایجاد نکرده اید:
محله و جامعه خود را تحقیق کنید تا تعیین کنید چه نوع مشاغل در اطراف شما وجود دارد. اگر مطمئن نیستید ، به اتاق بازرگانی محلی یا یک انجمن تجاری محلی مانند AMIBA مراجعه کنید تا اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید که می تواند با شما به اشتراک بگذارد یا خیر. انجام جستجوهایی مانند "منابع انسانی رویداد سیاتل" یا "People Ops Event Seattle" می تواند نتیجه ای از این دست به دست دهد که نامگذاری برخی شرکت ها و کارمندان اصلی است.
تحقیقات خود را مستند کنید. یک صفحه گسترده با یک ستون ایجاد کنید که چرا احساس می کنید یک شغل خاص ممکن است مناسب خدمات شما باشد و ستون دیگری برای اطلاعات تماس با آنها باشد. اگر می توانید اطلاعات تماس مستقیم را برای تیم HR یا People Ops بسازید ببینید. برای به دست آوردن این اطلاعات ، در صورت لزوم با تلفن مشاغل تماس بگیرید.
اکنون ، براساس آنچه آموخته اید ، طوفان مغزی پیشنهادی را برای مخاطبان جذاب می کند. به یاد داشته باشید ، شما در حال تلاش هستید تا صاحبان مشاغل و کارکنان آنها را با چیزی که برای آنها خاص است و نیازهای آنها را برآورده می کند ، جلب کنید.
در مرحله بعد ، پیشنهادات خود را با حداکثر چند کلمه بنویسید ، از جمله نکات برجسته (چه کسی هستید ، چه پیشنهادی دارید ، چرا مشکلی را که ممکن است مشاغل حل کند) ، اثبات موجود برای حل مسئله ، دامنه قیمت ، قشنگ درخواست برای بحث بیشتر ، و اطلاعات کامل تماس خود را). کوتاه نگه دارید تا احترام کنید که گیرندگان شلوغ چقدر هستند.
بسته به منابع خود ، برنامه های دستیابی را در دسته های قابل کنترل برنامه ریزی کرده و نتایج را پیگیری کنید.
مطمئن باشید که تمام سئوی محلی آنلاین شما به خوبی نمایانگر شما هستند ، با این درک که هر کسی به طور جدی پیشنهاد شما را بررسی می کند ، احتمالاً شما را در وب بررسی می کند. مطمئن باشید که برای پیشنهاد B2B خود در صفحه ایجاد کرده اید. مطمئن باشید که وب سایت شما با اطلاعات دقیق و واضح ، فهرست بندی ، بهینه سازی و قانع کننده است ، و لیست های مشاغل محلی شما دقیق و کامل است - امیدوارم با وفور بررسی های خوبی که به آنها پاسخ دادید سپاسگزار باشید.
اکنون ، دسترسی را آغاز کنید. در بسیاری موارد ، این کار از طریق ایمیل ، با استفاده از متنی که شما ایجاد کرده اید انجام می شود ، اما اگر تشخیص داده اید که بازدید حضوری رویکرد بهتری است ، کمی در ارائه چاپ پیشنهادی خود به سادگی سرمایه گذاری کنید تا بتوانید آنرا ارائه دهید. کارکنان محل کار. بهترین تصور شما ممکن است به عنوان یک فروشنده برای محصول خود را ایجاد کنید.
زمان معقولی را برای بررسی و تصمیم گیری در مورد تجارت خود اختصاص دهید. اگر دوباره گوش نکردید ، یک بار پیگیری کنید. در حالت ایده آل ، شما می توانید با درخواست اطلاعات بیشتر به یک پاسخ پاسخ دهید. اگر چیزی در پاسخ به پیگیری های خود نمی شنوید ، ادامه دهید ، زیرا سکوت از تجارت نشانه عدم تمایل است. به تاریخهایی که از آن خارج شده اید توجه کنید و بعد از گذشت مدتی دوباره امتحان کنید ، زیرا ممکن است در آن زمان در تجارت تغییر کرده باشد. با این حال ، از کسب و کار تهاجمی خودداری کنید زیرا به نظر می رسد کسب و کار شما به جای کمک به آنها ، باعث اسپم کردن مشتریان بالقوه می شود.
همانطور که اشاره شد ، اینها مراحل اساسی برای هر دو گروه است - آغاز استراتژی شما و نه طول نهایی شما ممکن است برای تلاش های خود برای پرداخت کامل هزینه ها به آنجا بروید. میزان کار شما باید انجام دهید تا حد زیادی به سطح رقابت محلی شما بستگی دارد.

نکات B2B از تیم خود موت مبارک
تیم People Ops Moz به نام Team Happy خوانده می شود و این افراد شگفت انگیز همه چیز را از برنامه و برنامه ریزی سفر گرفته تا هدیه دادن ، تا اطمینان حاصل کنند که نیازهای پارکینگ مردم برآورده می شود. Team Happy وظیفه ایجاد یک محیط استثنایی ، سرگرم کننده و سخاوتمندانه را دارد که برای همه موتزرها و بازدید کنندگان یکنواخت عمل می کند.

من از تیم شاد ، مدیر عملیات ، اشلی داتون ، خواستم تا هنگام نزدیک شدن به شغلی مانند موز ، نکاتی را در زمینه دستیابی به موفقیت آمیز B2B به شما معرفی کند. اشلی توضیح می دهد:

ما تعداد زیادی ایمیل پرس و جو دریافت می کنیم. در مورد شرکت ما تحقیقاتی انجام دهید ، به ما کمک کنید تا ببینیم از چه چیزی می توانیم بهره مند شویم و چگونه می توانیم آن را در آن جا قرار دهیم. ما هر پیشنهادی را نمی پذیریم ، اما ما سعی می کنیم باز به این موضوع بپردازیم که آیا این مناسب برای دفتر است.
هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشیم بهتر می شویم! ما روز به روز بسیار شلوغ هستیم و می توانیم گاهی اوقات اسپم زیادی نیز بدست آوریم ، بنابراین می توان با ارسال ایمیل مبهم به طور جدی کار سختی کرد و آن را به هرزنامه بیشتری نکشید. واقعی باشید ، در دسترسی خود مستقیم باشید. نگه داشتن آن بیشتر به شخص و شخص "کمتر فروش" معمولاً مهم است.
اگر بتوانیم اکثر اطلاعات مورد نیاز خود را ابتدا بدست آوریم ، وب سایت / پیشنهادات را تحقیق کرده و سؤالات خود را از طریق ایمیل به ارتباط برقرار کنید تا زمانی که احساس کنیم یک تماس بعدی یک قدم خوب است ، که معمولاً احساس خوبی را ایجاد می کند.
سرانجام ، اشلی به من اطلاع داد که تیمش مانند تصمیمات مردم Ops در هر شرکت معتبری تصمیم گیری می کند. اگر دسترسی B2B شما با پذیرش یک شرکت خاص روبرو نشود ، این باعث می شود که ارتباط خود را با آنها و وقت خود هدر دهید.

با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، یک سال امتناع به معنای آن نیست که در صورت نیازهای شرکت یا تغییر پیشنهاد شما در صورت تغییر مناسب ، در یک فرصت بعدی فرصت وجود نخواهد داشت. شاید براساس بازخوردهایی که دریافت می کنید و تجزیه و تحلیل می کنید ، باید طی سالها برخی از اصلاحات را طی کنید ، تا زمانی که پیشنهادی دریافت نکنید که واقعاً غیرقابل مقاومت باشد.

یک نمونه ایمیل دستیابی B2B
" La práctica hace al maestro."
- ضرب المثل
تمرین کامل می شود. بیایید یک تمرین را با هم انجام دهیم که در آن تصور کنیم خودمان در حال اجرای یک رستوران عالی Oaxacan در سیاتل هستیم که می خواهد سمت B2B تجارت ما را رشد دهد. بیایید فرض کنیم که تصمیم گرفتیم Moz مشتری کاملی باشد و ما مدتی را صرف یادگیری وب در مورد آنها کردیم. ما به وب سایت آنها ، وبلاگ آنها نگاه کرده ایم و برخی از اخبار شخص ثالث درباره این شرکت را خوانده ایم.

برای تیم مبارک آدرس ایمیل پیدا کردیم و ایمیل دستیابی خود را تهیه کردیم. آنچه در ادامه می آید این ایمیل + بازخورد صریح و خلاصه اشلی برای من است (در ذیل شرح داده شده) درباره چگونگی برخورد خیالی ما به تیم او:

صبح بخیر ، تیم مبارک!

آخرین باری که پرسنل زحمتکش موز با طعم های ساخته شده از دستورالعمل معتبر خود مادربزرگ رفتار می کردند ، کی بود؟ من همسایه شما خوزه مورالس هستم ، با مالک من در تاکو مورالس ، همسایه ام و فقط در خیابان از تو مشترک هستم. غذای مکزیکی به سبک Oaxacan ما:

- محلی و با عشق در آشپزخانه با زباله صفر تهیه و تهیه شده است
- 100٪ ارگانیک (برای مغز و خوشبختی Mozzers بهتر است!) با گزینه های سنتی ، وگان و بدون گلوتن
- 6 تا 9 دلار در هر بشقاب

ما می دانیم که شما باید گاهی اوقات چندین تن از فن آوری ها را تغذیه کنید ، و ما می توانیم با زحمت وعده های غذایی تا 500 موزر را تهیه کنیم. مردمی در یک شرکت همسایه دیگر ، Zillow ، این را در مورد غذای زیبای ما می گویند:

"بهترین تریلی های دست ساز که تاکنون داشته ایم. فقط قسمت های مناسب برای احساس کامل ، اما برای بار کاری بعد از ظهر کم نمی شود. ایده آل برای ناهارهای شرکتی و جادوگری!"

آیا می توانم برای چند نفر از هم تیمی های شما یک سبد تاکو تعارف ارائه کنم؟ از منوی ما در اینجا دیدن کنید و لطفاً به من اطلاع دهید که آیا روز خوبی برای شما خواهد بود که نمونه بهترین های Taco Morales را انتخاب کنید. از توجه شما متشکرم و امیدوارم که این فرصت را داشته باشم که شخصاً تیم را حتی خوشحال تر کنم!

همسایگان ،
خوزه ی لوپیتا مورالس
تاکو مورالس
www.tacosmorales.com
222 خیابان 2 ، سیاتل - (206) 111-1111

چرا این ایمیل کار می کند:
ما یک دفتر فراگیر هستیم ، بنابراین گزینه های مختلف رژیم غذایی چشم ما را به خود جلب می کند. دانستن قیمت به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم که آیا این مناسب برای بودجه ما است یا خیر.
ارجاع به فناوری احساس شخصی می کند - آنها تیم ما را می شناسند و با آنها همکاری می کنیم.
جالب است بدانید که آنها می توانند برخی از رویدادهای بزرگتر را برگزار کنند!
این اعتماد را به شما القا می کند تا یک نقل قول از یک شرکت آشنا و نزدیک را ببینید.
نمونه ها یک روش خوب برای آشنایی با محصول / خدمات و چگونگی احساس همکاری با شرکت B2B هستند.
پیوند منو ، پیوند وب سایت و اطلاعات تماس اطمینان می دهد که ما می توانیم اکتشافات خودمان را انجام دهیم تا به ما در تصمیم گیری کمک کند.
همانطور که از اطلاعات فوق نشان می دهد ، Team Happy بیشتر تحت تأثیر عناصر ایمیل نمونه ما قرار گرفت که اطلاعات کلیدی در مورد تنوع ، قیمت و ظرفیت ، پیوندهای مفید و اطلاعات تماس ، سیگنالهای اعتماد در قالب بررسی از مشتری شناخته شده ارائه می داد ، و یک پیام شخصی یک به یک.

تجارت شما بی نظیر است و لحن دقیق ایمیل شما هم با فرهنگ شرکت شما و هم با حساسیت مشتریان بالقوه شما مطابقت دارد. صرف نظر از صنعت ، مطالعه ارتباطات فوق نكات لازم را برای ایجاد خود از نظر صحبت شخصاً برای مشاغل دیگر با نیازهای آنها در نظر خواهد گرفت. چرا امروز نوشتن نامه الکترونیکی شخصی خود را تمرین نمی کنید ، سپس آن را با یک آشنای بی طرفانه اجرا کنید تا بپرسید آیا آنها را ترغیب به پاسخ می کند؟

یک چک لیست برای هدایت محتوای وب سایت شما
محتوای سایت شما برای شما صحبت می کند که مشتری بالقوه می خواهد قبل از برقراری ارتباط یک به یک در مورد شما تحقیق کند. چرا هر دو بودجه و دل را در آنچه منتشر می کنید سرمایه گذاری می کنید؟ از آنجا که طبق گزارش ها 94٪ از خریداران B2B قبل از خرید راه حل تجاری ، تحقیقات آنلاین را انجام می دهند . متأسفانه ، همین مطالعه نشان می دهد که تنها 37٪ از این خریداران از سطح اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت های تأمین کنندگان راضی هستند. در اینجا قطع ارتباطی می بینید؟

بیایید امروز به صفحات فرود اصلی وب سایت خود نگاهی بیندازیم و ببینیم چه تعداد از این جعبه ها را می توانید بررسی کنید:

محتوای من به مشتریان بالقوه می گوید ...
name نام کسب و کار من ، آدرس ، شماره تلفن ، شماره فکس ، آدرس ایمیل ، مسیرهای راهنمایی رانندگی ، مکان های نقشه برداری ، نمایه های اجتماعی و نقدی چیست

products محصولات و خدمات من چیست و چرا پاسخگوی نیاز مشتری است

☑ جزئیات کامل پیشنهادات ویژه من برای مشتریان B2B ، از جمله ظرفیت من برای تحقق

☑ قیمت گذاری من چطور است ، به طوری که بدون از دست دادن وقت کسی ، از مشتری های واجد شرایط هدایت می کنم

US USP من چیست - چه چیزی پیشنهاد فروش من را بی نظیر و انتخاب بهتری نسبت به رقبای محلی من می کند

☑ نقش من به عنوان یک عضو مفید جامعه تجارت محلی و جامعه بشری از جمله روابط حرفه ای من ، بشردوستی ، رویه های پایدار ، اعتبارنامه ها ، جوایز و سایر نکات غرور است.

☑ آنچه دیگران درباره شرکت من می گویند ، از جمله بررسی ها و توصیفات

rights حقوق و ضمانت نامه های مشتری من چیست

via با توجه به کیفیت ، سودمندی و قابلیت استفاده وب سایت و محتوای آن ، چه ارزشی برای مشتریان خود قرار می دهم

اگر متوجه شدید محتوای شما فاقد هر یک از این عناصر لیست چک است ، برای ساختن آنها بودجه خود را تهیه کنید. اگر نوشتن لباس مناسب شما نیست و شرکت شما به اندازه کافی بزرگ نیست که یک تیم محتوای داخلی داشته باشد ، کمک بگیرید. یک نویسنده نویس خوب واقعاً شریک زندگی خواهد بود تا داستان تجارت شما را بازگو کند و در عین حال با صدای دقیق و منحصر به فرد خود را به تصویر بکشد. انتظار دارید که عمیقاً مصاحبه شود تا روایتی غنی ظهور کند.

درمجموع ، می خواهید وب سایت شما 24 ساعت شبانه روز صحبت شما را انجام دهد تا به هر سؤالی از مشتری بالقوه B2B اطمینان حاصل شود که می تواند قدم بعدی دستیابی شخصی باشد.

چگونه مزیت B2B خود را بیابید
پیش از این ، ما از تحقیقاتی که شما برای تجزیه و تحلیل جامعه کاری که می توانید با پیشنهادهای B2B خود استفاده کنید ، انجام داده ایم صحبت کردیم ، و ما اینگونه پوشش می دادیم که چگونه می توانید اصول اولیه بازاریابی دیجیتال محلی را برای استفاده از این موارد به نمایش بگذارید. وب بسته به بازار شما ، می توانید پیدا کنید که سرمایه گذاری در هر دو جهت می تواند فرصتی باشد که بسیاری از رقبای شما نادیده گرفته اند.

با این وجود ، برای یک مزیت بزرگتر ، مستقیماً به رقبا نگاه می کنیم. می توانید در مورد آنها تحقیق کنید:

بازدید از وب سایت های خود برای درک خدمات ، محصولات ، قیمت گذاری ، ساعت ، ظرفیت ، USP و غیره.
بازدید از اماکن فیزیکی آنها ، انجام سؤال از طریق تلفن یا (در صورت امکان) خرید محصولات / خدمات آنها برای دیدن اینکه چگونه آنها را دوست دارید و آیا کاری وجود دارد که بتواند بهتر انجام شود
نظرات منفی آنها را بخوانید تا ببینید مشتریانشان از چه چیزی شکایت دارند
مجدداً آنها را در رسانه های اجتماعی جستجو می کنیم تا ببینیم مشتریان چه می گویند و مارک چگونه شکایات را کنترل می کند
خواندن پوشش رسانه ای مثبت و منفی از برند
آیا شکافی می بینید؟ اگر می توانید جرات دیگری داشته باشید و آنها را پر کنید ، یک مزیت مهم را مشخص کرده اید. شاید شما تنها باشید:

شرکت نظافت تجاری در شهر که متخصص در ارائه خدمات مهمان نوازی حیوان خانگی است
رستورانی که نوع خاصی از غذاها را در مقیاس ارائه می دهد
جذابیت عمده با تخفیف های جذاب برای گروه های بزرگ
چاپگر تجاری اواخر شب برای کارهای عجولانه باز می شود
مربی یوگا متخصص در کاهش استرس / صدمات ناشی از کار
و اگر شهر شما بزرگ و بسیار رقابتی است و هیچ شکافی در خدمات موجود مشاهده نمی کنید ، سعی کنید شکافی در کیفیت خدمات پیدا کنید. شاید چندین تعمیرگاه کامپیوتر وجود داشته باشد ، اما مال شما تنها فروشگاهی است که آخر هفته ها کار می کند. شاید تعداد زیادی از نمایندگان مسافرتی وجود داشته باشند ، اما بسته های بوم گردی شما برای شرکت ها جوایز بزرگی کسب کرده اند. شاید مال شما فقط یکی از 400+ رستوران های چینی در سانفرانسیسکو باشد ، اما تنها کسی که یک کیسه رایگان از کوکی های کنجد و بادام MeeMee (یک تمایز دهنده کوکی خوش شانس!) را با هر بار تحویل در دفتر پرتاب می کند ، کمی صعود به کارکنان زحمتکش می دهد.

تمایزگر خود را پیدا کنید ، آن را به صورت کتبی بنویسید ، آن را در مرحله فروش خود قرار دهید. و آن را به زبان مصرف کننده محور مهندسی کنید ، به طوری که دکمه های آب نبات سخت با شکلات در داخل آنها تبدیل به USP شود که " در دهان شما ذوب می شود ، نه در دستان شما " و حل یک درد یا نیاز به درد کشف شده است.

بازاریابی B2B به خدمات خود جبران می شود
"هیچ کس در این دنیا فایده ای ندارد که بار دیگر را سبک کند."
- چارلز دیکنز
همه ما در خدمت کار هستیم. همه یاریگر هستیم در Moz ، ما SEO را برای شرکتهای دیجیتال و محلی آسانتر می کنیم. در مارک شما _________؟

با این حال شما آن را پر می کنید ، شما در خدمت کار هستید. این که آیا شما در حال بازاریابی B2B هستید که نیاز به سرمایه گذاری در SEO محلی یا B2C را در آستانه آغاز عرضه جدید تجارت به مشاغلتان بیدار می کند ، پروژه شما به این سؤال ساده می رسد ،

"چطور می تونم کمک کنم؟"

با نگاهی اندیشمندانه به ظرفیتهای بی بدیل برند شما برای خدمت به جامعه خود ، همراه با تمایل معتبر برای کمک به شما ، بهترین کار اساسی است که می توانید در نقطه شروع برای رضایت در خط پایان قرار دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 721
  • بازدید کلی : 2,944