loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 33 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

وقتی هدف شما دائما در حال حرکت است ، چگونه می توانید مشتری های خود را آگاه و خوشحال باشید؟
اگر تاکنون تلاش کرده اید از همه تغییرات صنعت ما استفاده کند ، دست خود را بالا ببرید.

برو جلو ، خجالت نکش!

حتی هوشیارترین جستجوگرها با بروزرسانی در الگوریتم ، تغییر در طرح SERP یا پیشرفت در ابزارهایی که به آنها اعتماد می کنیم ، محافظت نشده اند.

این می تواند تلاش کند تا با هدف دائماً در حال حرکت باشد ، خسته کننده باشد ، اما حتی در اینجا متوقف نمی شود. SEO همچنین باید این پیشرفت ها را برای مشتری و ذینفعان خود توضیح دهد.

در آژانس کار کنید؟ مشتریان شما می خواهند بدانند كه شما به آنها در ارتباط بودن كمك می كنید. در طول سالهای نمایندگی من ، نمی توانم به شما بگویم که چندین بار مشتریانی که پیوندی به مقاله ای درمورد موضوع توسعه جدید از طریق ایمیل ارسال کرده اند ، می پرسند ، "آیا باید نگران این موضوع باشیم؟ چگونه می توانیم از این مسئله برای سئو خود استفاده کنیم؟ »ادامه تأیید در مورد این تغییرات و آگاه سازی مشتری از نحوه اعمال آنها ، یک مؤلفه مهم نه تنها موفقیت در تبلیغات ، بلکه وفاداری مشتری است.

کار در خانه؟ تفاوت اصلی در اینجا این است که مشتری شما رئیس شما است. در حالی که در یک آژانس ممکن است یک مشتری را به دلیل وجود ارتباطات از دست بدهید ، SEO های داخلی می توانند شغل خود را از دست دهند. این بدیهی است که بدترین سناریو است ، اما اگر در یک شرکت آگاه از بودجه ، SEO نابالغ هستید ، ناتوان ماندن در ارتباط ماندن و برقراری ارتباط موثر با آن تغییرات می تواند به معنای این باشد که رئیس شما از مشاهده ارزش در موقعیت شما متوقف شود.

پیش بینی تغییرات و کاهش اضطراب
برخی از تغییراتی وجود دارد که ما در مورد زمان قبل از آنها می دانیم.

به عنوان مثال ، هنگامی که گوگل بروزرسانی دوستانه موبایل را یادآوری کرد (به یاد داشته باشید #mobilegeddon؟) ، آنها این کار را دو ماه جلوتر از معرفی واقعی انجام دادند و مدتها قبل از آن نیز استفاده از طراحی دوستانه موبایل را ترغیب کرده بودند.

گوگل HTTPS را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در سال 2014 اعلام کرد و مدتها قبل از آن برای حمایت از وب امن حمایت می کرد ، اما آنها تا ژوئیه 2018 شروع به افزودن هشدار "امن" به همه صفحات غیر HTTPS در Chrome نکردند.

تغییرات بزرگ معمولاً اعلامیه های بزرگ را قبل از حضور در بازار ضمانت می کنند. شما برای آماده سازی برای تغییرات مانند این زمان نیاز دارید و از آن زمان برای آماده سازی مشتری و ذینفعان خود نیز استفاده خواهید کرد. به همین دلیل موز سعی زیادی در مورد مواد آموزشی پیرامون نسخه جدید DA داشت .

اما برای کاهش اضطراب این تغییرات ، باید در مورد آنها بدانیم. پس کجا می توانیم به روز بمانیم؟

اگر به مدت طولانی در صنعت جستجوگرها بوده اید ، به احتمال زیاد این منابع برای شما تازگی ندارند ، اما آنها برخی از بهترین راه ها برای آگاهی از خود هستند:

وبلاگ مرکزی Google Webmaster : اخبار رسمی درباره سایتهای خزنده و نمایه سازی برای فهرست گوگل.
كليد واژه : وبلاگ اصلی شركت گوگل - خوب برای به روز ماندن در اخبار شرکت و به روزرسانی محصولات.
وبلاگ های صنعت مانند میزگرد موتور جستجو و ژورنال موتور جستجو یا وبلاگ های SEO خاص محلی مانند Mike Blumenthal's و LocalU (تعداد بیشتری وجود دارد).
توجه به اعلامیه ها و به روزرسانی ها از ارائه دهندگان نرم افزار / خدمات SEO خود.
تجربه! وقتی هر روز در سنگرها هستید ، ناچارید چیز جدیدی را کشف کنید.
اگر می دانید تغییری مانند این اتفاق می افتد ، فعال باشید! به مشتریان خود اطلاع دهید که این تغییر چیست ، چه تأثیری در آنها دارد ، و آنچه را که می خواهید در مورد آن انجام دهید.

مثلا:

سلام [مشتری]! یکی از معیارهایی که در گزارش شما وارد می کنیم ، Domain Authority (DA) ، ماه آینده تغییر خواهد کرد ، بنابراین ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که چه انتظاری را می توانید داشته باشید! Moz نحوه محاسبه DA را تغییر می دهد و در نتیجه ممکن است برخی از نمرات DA بالاتر یا پایین تر باشد. مطمئن باشید ، ما نمره DA شما را کنترل خواهیم کرد تا ببینیم که این امر در رابطه با نمرات رقبای شما چگونه تغییر می کند. در اینجا چند اسلاید مفید برای اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی ، یا احساس رایگان با ما تماس گرفته و خوشحال خواهیم شد که شما را با جزئیات بیشتری طی کنیم.
هنگامی که شما قادر به برقراری ارتباط فعالانه با تغییرات هستید ، مشتری و ذینفعان دلیل نگرانی کمتری دارند. آنها می توانند ببینند که شما از همه چیز فراتر هستید و کمپین آنها در دستان خوبی است.

در مورد تغییراتی که مشاهده نکردید آمدن چیست؟
تغییرات زیادی بدون اخطار اتفاق می افتد. پس از آن قرار است SEO چیست؟

برای پاسخ به این سؤال ، فکر می کنم ما باید تا روز اول مشتری خود با آژانس خود (یا برای افراد داخلی ، چند روز اول کار در کار خود) آن را پشتوانه قرار دهیم.

حتی با تغییرات غیر منتظره ، اقدامات پیشگیرانه می تواند به SEO کمک کند تا در برابر این تغییرات به گونه ای واکنش نشان دهد که ثبات در رابطه مشتری یا ذینفعانشان را به خطر نیاندازد.

اقدامات پیشگیرانه چیست؟

یک مرور مختصر در مورد چگونگی عملکرد جستجو به آنها بدهید: بیش از حد به علفهای هرز نپردازید ، بلکه یک بررسی کلی درباره چگونگی خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی کار می تواند به مشتریان شما کمک کند تا زمینه ای را که در آن بازی می کنند درک کنند.
ماهیت ناپایدار موتورهای جستجو را توضیح دهید: Google روزانه در الگوریتم خود تغییراتی می دهد! همه این موارد مهم نیستند و شما نمی خواهید مشتری خود را ترس و فکر کنید که کاملاً نابینا هستید ، اما حداقل باید بدانند که تغییر بخشی عادی از جستجو است.
آنها را برای تغییرات اعلام نشده آماده کنید: به مشتری خود اطلاع دهید که در حالی که برخی از تغییراتی وجود دارد که می توانیم شاهد بروز آن باشیم ، سایرین بدون اطلاع قبلی از بین می روند. با جلوگیری از تغییراتی که از آنها آگاه نبوده است ، باید از بروز هرگونه ناراحتی جلوگیری کند.
با تعیین مرحله با این اطلاعات در آغاز رابطه شما ، مشتری ها و ذینفعان به احتمال زیاد اطمینان دارند که هنگام انجام تغییرات ، مسئولیت رسیدگی به مواردی را کسب کرده اید. فقط مطمئن شوید که به تغییرات غیرمنتظره پاسخ می دهید به همان روشی که مشتری خود را برای یک تغییر برنامه ریزی شده آماده می کنید: به آنها بگویید که این تغییر چطور بوده است ، چگونه آنها را تحت تأثیر قرار داده است (اگر اصلاً) و آنچه را که در مورد آن انجام می دهید (اگر چیزی وجود دارد )

لیست چک ارتباطی شما
چه شما یک سئو در یک آژانس باشید و چه در خانه ، در صفحه خود چیزهای زیادی دارید. نه تنها شما باید یک سئو خوب باشید - شما همچنین به عنوان نوعی توجیه کننده حرفه ای عمل می کنید. به عبارت دیگر ، این نه تنها در مورد چقدر خوب شما انجام شده است ، بلکه همچنین به خوبی انجام کارهایی که انجام داده اید ارتباط برقرار کرده اید.

همانطور که گفتم خیلی زیاد است. اما امیدوارم چیزی داشته باشم که بتواند کمک کند.

این لیست از نکاتی را که می توانید برای راهنمایی استراتژی ارتباط مشتری یا ذینفعان خود استفاده کنید ، جمع کرده ام. هرکدام از ما در یک موقعیت منحصر به فرد هستیم ، بنابراین بر همین اساس از لیست چک انتخاب کنید ، اما امید من این است که بتوانید از این زباله مغزی از سالهای من در یک آژانس و خانه استفاده کنید تا سمت ارتباطی شغل شما راحت تر شود.

the صحنه را از ابتدا تنظیم کنید
جستجوگرها می تواند یک سوار برهم آور باشد. با اطمینان از این که مشتری شما ماهیت بی ثبات صنعت و نحوه پاسخگویی شما به آن تغییرات را درک می کند ، پایه و اساس مبارزات انتخاباتی خود را قرار دهید. با انجام این کار ، می توان اعتماد و اطمینان را ایجاد کرد ، حتی در میان تغییر.

✓ هرگز دفاعی نباشید
بعضی اوقات ، مشتریان قبل از اینکه فرصتی برای دیدن آن بیابید ، خواه این یک ترافیک ، به روزرسانی Google یا موارد دیگر باشد ، موردی را به شما جلب می کنند. این مسئله می تواند نگرانی مربوط به "چه خبر است؟" یا "چرا من در مورد این نمی دانستم؟" سعی نکنید این را بچرخانید. متعلق به فرصت از دست رفته برای برقراری ارتباط و ارائه بینش مورد نیاز مشتری است.

when هر وقت ممکن باشد فعال باشید
هدف این است که فرصت های ارتباطی از دست رفته استثنا ، نه یک قاعده. فعال بودن به معنای داشتن انگشت همیشه بر روی نبض و به طور شهودی دانستن آنچه باید قبل از درخواست شما با مشتری خود به اشتراک گذاشته شود.

changes تغییرات غیرمنتظره را به سرعت تشخیص دهید
اگر با تغییری روبرو شدید که برای آن آماده نشده اید ، بلافاصله به مشتری خود اطلاع دهید - حتی اگر خبر منفی باشد. همیشه وسوسه اجتناب از این امر به امید مشتری شما هرگز متوجه نمی شود ، اما بهتر است آن را تصدیق کنید تا اینکه به نظر برسید چیزی را مخفی کرده اید یا کاملاً خارج از حلقه هستید. تغییر را تأیید کنید ، توضیح دهید که چرا این اتفاق افتاد و به مشتری خود بگویید که در مورد آن چه کاری انجام می دهید.

it همیشه آن را به "پس چه؟"
در بیشتر موارد ، مشتریان شما وقت ندارند که به نکات دقیق تر SEO بپردازند. هنگام به اشتراک گذاری این به روزرسانی ها ، قبل از رسیدن به "چگونه این تأثیر من را می گذارد" خیلی وقت را صرف "چه" نکنید.

✓ از نشاط و ساده کردن خودداری کنید
SEO تمام زبانی خود را دارد ، اما بهتر است آن را بین SEO ها نگه دارید و اجازه ندهید که در ارتباط با مشتری ما خونریزی کند. هر کجا که امکان دارد زبان خود را ساده کنید. حتی می توان از تصویرگری از زندگی روزمره برای هدایت خانه خود استفاده کرد.

remind یادآوری ها را به گزارش ها اضافه کنید
با مشتری خود ارتباط برقرار کنید حتی وقتی با آنها تماس نمی گیرید یا به آنها ایمیل نمی دهید! با افزودن توضیحات به گزارشات مشتریان ، می توانید ترس هایی که اغلب ممکن است ناشی از مشاهده نوسانات داده ها باشد ، از بین ببرید.

updates به روزرسانی های عملی و مرتبط نگه دارید
جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معناست که هر روز اخبار زیادی وجود دارد که می توانید برای مشتری خود ارسال کنید. آیا باید آن را ارسال کنید؟ لزوماً - بهتر است بروزرسانی ها را مرتبط و عملی نگه دارید. به جای "سلام ، یک به روزرسانی وجود دارد [پیوند به توضیح توضیح]] بسیار مهم تر است که بگوییم ،" سلام ، یک به روزرسانی مربوط به صنعت شما بود و در اینجا آنچه ما قصد داریم در مورد آن انجام دهیم وجود دارد. "

changes تغییرات را در چشم انداز قرار دهید
به عنوان انسان ، طبیعت ماست که کوهها را از تپه ها دور کنیم. به عنوان مدیر سئو ، شما می توانید برای همیشه آماده باشید تا این تغییر را در چشم انداز تغییر دهید (به عنوان مثال: "در اینجا نحوه تأثیرگذاری شما بر درآمد و درآمد شما تأثیر نمی گذارد").

communication ارتباطات خود را با ترجیحات مشتری و ماهیت تغییر تنظیم کنید
همه ما با انواع مختلف مشتری و ذینفع کار می کنیم. مشتری های "آیا می توانید با من تماس بگیرید؟" ، مشتری "من یک ایده دارم" ، مشتریانی که هرگز پاسخ نمی دهند ... شما این ایده را می گیرید. روش ارتباطی که برای یک مشتری بهتر است ممکن است توسط مشتری دیگری مورد استقبال قرار نگیرد. همچنین مهم است که روش ارتباط خود را با توجه به ماهیت تغییرات تغییر دهید. آیا یک بروزرسانی بزرگ وجود دارد؟ یک تماس تلفنی ممکن است بهترین باشد. بروزرسانی کوچک؟ یک ایمیل احتمالاً کافی خواهد بود.

✓ همدلی را تمرین کنید
مهمتر از همه ، بیایید همه تلاش کنیم که همدل تر باشیم. از آنجا که ما SEO را خیلی خوب می شناسیم ، می توانیم تغییر در روند کار را برای ما راحت تر انجام دهیم ، اما در مورد مشتری یا رئیس خود فکر کنید. ممکن است SEO برای بسیاری از صاحبان مشاغل یک جعبه سیاه باشد ، بنابراین وقتی نمی دانید چه اتفاقی می افتد و مشاغلتان در معرض خطر است ، تغییرات حتی می توانند وحشتناک تر باشند.

همه اینها را عملی می کند
اگر DA یکی از معیارهای گزارشگری شما است یا مشتری یا ذینفع شما به آن توجه می کند ، به روز رسانی مارس 5 مارس فرصت مناسبی برای عملی کردن همه این موارد است.

ما یک مرکز منبع عالی DA 2.0 برای شما داریم تا بتوانید خود را و افراد وابسته به شما برای تغییر آماده کنید.

در اینجا چه مواردی ذکر شده است:

یک فیلم توضیح دهنده
فروم پرسش و پاسخ
یک عرشه اسلاید
یک کاغذ سفید
راس جونز همچنین میزبان یک وبینار کامل در این زمینه خواهد بود تا به شما در درک این تغییرات کمک کند تا بتوانید با هوشمندانه در مورد آنها با مشتریان و ذینفعان خود صحبت کنید. روز پنجشنبه 21 فوریه در ساعت 10 صبح با PDT به او بپیوندید:

محل من را نجات ده!

برقراری ارتباط با مشتری و ذینفعان ، نوعی هنر است ، اما با همدلی و آمادگی ، می توانیم با هر تغییری که راه ما را برطرف کند ، مقابله کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 723
  • بازدید کلی : 2,946