loading...
سئو در ایران
سئو بازدید : 35 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

من راس جونز هستم ، دانشمند اصلی جستجو در موز ، و من هیجان زده هستم که یک نسخه برتر را که ماه آینده به یکی از مهمترین معیارهای ارائه شده برای موز ارائه می شود اعلام کردم: Domain Authority .

Domain Authority برای اندازه گیری قدرت یک دامنه نسبت به رتبه بندی به یک استاندارد صنعتی تبدیل شده است. ما می دانیم که ثبات نقش مهمی در ارزشمند سازی دامنه برای مشتریان خود دارد ، بنابراین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سازمان دامنه جدید تغییرات معنی داری را در جدول ایجاد کرده است.

درباره DA جدید بیشتر بدانید

چه چیزی تغییر می کند؟
آنچه در زیر می آید ، شرح برخی از تغییرات فنی موجود در دامنه جدید و دلیل اهمیت آنها است.

مجموعه آموزش:
از نظر تاریخی ، ما به آموزش Domain Authority در برابر مجموعه های بزرگ و بدون نتیجه نتایج جستجو اعتماد کرده ایم. در واقع ، این روش استاندارد در صنعت ما بوده است. اما ما راهی پیدا کرده ایم که اساساً از آن به بعد ، از آن به بعد ، به آن اطمینان پیدا کند ، و این امر باعث می شود که Domain Authority قابل اطمینان تر شود. به ویژه ، Domain Authority جدید در درک سایتهایی که به هیچ وجه برای کلمات کلیدی رتبه ای نسبت به گذشته ندارند ، بهتر است.

الگوریتم آموزش:
ما به جای تکیه بر یک مدل خطی پیچیده ، سوئیچ را به یک شبکه عصبی تبدیل کرده ایم. این مزایای مختلفی دارد از جمله یک مدل بسیار ظریف تر که می تواند دستکاری لینک را تشخیص دهد.

عوامل مدل:
ما از لحاظ رتبه بندی عوامل مؤسسه دامنه تأثیر چشمگیری داشته ایم. علاوه بر اینکه به تعداد پیوندها نگاه می کنیم ، ما اکنون توانسته ایم امتیاز Spam Score و توزیع های پیچیده پیوندها را بر اساس کیفیت و ترافیک ، به همراه یک عامل دیگر ، ادغام کنیم.

ستون فقرات:
در قلب Domain Authority شاخص پیوند پیشتاز صنعت ، یعنی Moz Link Explorer جدید ما است. با بیش از 35 تریلیون پیوند ، داده های استثنایی ما کارنامه آماری درخشان نیل مارتینسن-بورل ، چاس ویلیامز و بسیاری از موزرهای شگفت انگیز دیگر را به یک استاندارد پیشرو در صنعت واقعی تبدیل می کند.

این یعنی چی؟
این پیشرفت های اساسی در Domain Authority یک معیار بهتر و مطمئن تر از گذشته ارائه می دهد. ما می توانیم اسپم را حذف کنیم ، همبستگی ها را بهبود بخشیم و از همه مهمتر Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google ایجاد می کند به روز کنیم.

این بدان معناست که هنگام اجرای راه اندازی ، تغییراتی در Domain Authority مشاهده خواهید کرد. ما این مدل را در اختیار Domain Authority موجود خود قرار دادیم که تغییرات را به حداقل می رساند ، اما با وجود همه پیشرفت ها ، بدون شک نوساناتی در نمرات دامنه در سراسر صفحه وجود خواهد داشت.

چه کاری باید انجام دهیم؟
از DA به عنوان یک معیار نسبی استفاده کنید نه یک مطلق.
ابتدا مطمئن شوید که از Domain Authority به عنوان یک متریک نسبی استفاده می کنید. اداره دامنه وقتی با سایتهای دیگر مقایسه نشود بی معنی است. مهم نیست این است که سایت شما کاهش می یابد یا افزایش می یابد - این است که آیا نسبت به رقبا کاهش می یابد یا افزایش می یابد. هنگامی که ما از Domain Authority جدید استفاده می کنیم ، حتماً نمرات رقبای خود و همچنین موارد مورد نظر خود را بررسی کنید ، زیرا آنها به احتمال زیاد در جهت مشابهی در نوسان خواهند بود.

بدانید که چگونه با مشتری ، همکاران و ذینفعان ارتباط برقرار کنید
دوم ، آماده باشید تا در مورد تغییرات و پیشرفت های Domain Authority با مشتریان یا مدیر وب خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که تغییر همیشه مختل است ، Domain Authority جدید بهتر از همیشه است و به آنها امکان می دهد تصمیمات هوشمندانه تری در مورد استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو بگیرند.

از DA انتظار داشته باشید که با Google همگام شود
در آخر ، انتظار داشته باشید که ما همچنان به پیشرفت دامنه اقتدار ادامه خواهیم داد. درست مانند Google هر ساله صدها تغییر در الگوریتم خود ایجاد می کند ، ما قصد داریم Domain Authority را بسیار پاسخگوتر به تغییرات گوگل تبدیل کنیم. حتی وقتی Google به روزرسانی های اساسی الگوریتم مانند Penguin یا Panda را انجام می دهد ، می توانید اطمینان داشته باشید که Domain Authority Moz به همان اندازه مرتبط و مفید خواهد بود.

چه موقع اتفاق می افتد؟
ما قصد داریم تا از 5 مارس 2019 ، اداره دامنه جدید را به بازار عرضه کنیم . ما از این پس و به بعد چندین ارتباط دیگر خواهیم داشت تا شما و مشتریانتان به بهترین وجه در پاسخگویی به Domain Authority جدید ، از جمله وبینار در تاریخ 21 فوریه ، کمک کنیم . ما امیدواریم که شما به اندازه ما هیجان زده باشید و مشتاقانه منتظر ادامه راه برای اطمینان بیشترین اندازه گیری های پیشرو در صنعت خود هستیم.

حتماً منابعی را که ما برای کمک به شما برای تغییر در تغییر ایجاد کرده اید ، بررسی کرده اید ، از جمله یک فهرست آموزشی و ارائه ای که می توانید برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان ، تیم و ذینفعان خود بارگیری کنید:

سئو بازدید : 47 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

گوگل اجازه داد در اوایل سال 2018 مشخص شود که قطعه قطعه شده است. و درمورد کلمه آنها صادق است ، ما دیدیم که آنها دو بروزرسانی اصلی را در این ویژگی دارند - همه در تلاش برای پاسخ به بیشتر سوالات شما.

ما ابتدا شما را در یک شیرجه عمیق از قطعه های برجسته دوتایی گرفتیم و اکنون شما را برای سوار شدن بر روی قطعه چرخ فلک سوار می کنیم. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه در طبیعت رفتار می کند و کدام یک از قطعه های آن را می توانید برنده شوید.

برای امنیت خود ، لطفاً نشسته باشید و دست ها ، بازوها ، پا و پاها را همیشه در داخل وسیله نقلیه نگه دارید!

یک قطعه چرخ فلک چگونه کار می کند
این قطعه خاص پاسخ بسیاری از سؤالات مختلف را در خود جای داده است و همانطور که از نام این شخص پیداست از رفتارهای چرخشی مانند کاروسل برای بدست آوردن همه آنها استفاده می کند.


وقتی روی یکی از "IQ-bubbles" که در پایین قطعه قطعه است کلیک می کنید ، جاوا اسکریپت جای خود را می گیرد و قطعه اولیه "والدین" را جایگزین آن می کند که به یک پرس و جو جدید پاسخ می دهد. این پرس و جو ترکیبی از اصطلاح جستجوی اصلی شما و متن IQ-bubble است.

بنابراین ، اگر [نرخ حساب پس انداز] را جستجو کرده اید و IQ حباب "سرمایه یک" را کلیک کرده اید ، می خواهید به دنبال قطعه "نرخ پس انداز نرخ حساب یکی از سرمایه های خود باشید". این گفت: 72.06 درصد از زمان ، پردازش زبان طبیعی است. در اینجا قدم می گذاریم و چیز معقول تری تولید می کنیم ، مانند "نرخ حساب پس انداز یک سرمایه".


در قسمت جدید ، حباب های ضریب هوشی در بالای صفحه می نشینند و باعث می شوند تا پیوند "جستجو برای" در انتهای اتاق قرار بگیرد. پیوند عبارت است از جستجوی قطعه حباب ، و در صورت کلیک ، به جستجوی جستجوی SERP کاملاً جدید تبدیل می شود - کمی سرگرم کننده وام گرفته شده از جعبه "People also ask" .

می توانید نام احمقانه "IQ-bubble" را در Google سرزنش کنید - این برچسب کلاس است که آنها در HTML SERP دادند. ما شنیده ایم که از آنها به عنوان حباب های "پالایش" یا حباب های "جستجو مرتبط" یاد می شود ، اما ما دوست نداریم بخاطر اینکه دیده ایم که آنها هر دو اصلاح و رعایت می کنند. ضریب هوشی IQ است.

اکنون 6 برابر تعداد قطعه قطعه در SERP وجود دارد
در ماه آوریل ، ما از طریق هر SERP در STAT گشت و گذار کردیم تا ببینیم میزان چرخش چرخ فلک اولیه چقدر بزرگ است. معلوم می شود ، این اولین تصور در اندازه مناسب است.

فقط در آمریکا ظاهر شدیم ، 40،977 SERP دسک تاپ و موبایل با قطعات چرخ فلک کشف کردیم ، که موهای بیش از 9 درصد از بازار ایالات متحده را تشکیل می دهد. هنگامی که دوباره در اوایل ماه اوت به اوج رسیدیم ، قطعه های چرخ فلک تقریباً نصف شده بود اما هنوز به بازارهای غیر آمریکایی نرسیده بود.


از آنجا که یک IQ حباب برابر با یک قطعه قطعه است ، ما حساب کردیم که هر حباب را که دیدیم ، حساب کنیم. همه گفتند ، 224.508 حباب ضریب هوشی سرگیجه در SERP ما وجود دارد. این بدان معنی است که 41000 کلمه کلیدی موفق به تولید بیش از 220،000 قطعه برجسته اضافی شدند. ما یک دقیقه به شما می دهیم تا فک خود را از کف زمین انتخاب کنید.

کمترین و رایج ترین تعداد حباب هایی که روی یک قطعه چرخ فلک مشاهده کردیم ، سه مورد بود و بالاترین آن 10. بود. میانگین تعداد حباب در یک قطعه چرخ فلک چرخ 5.48 بود - ضریب هوشی پنج اگر شما به نزدیکترین حباب کامل برسید (آنها هستند. هوشمند نیست)


بسته به اینکه آیا شما یک فرد شیشه نیمه پر یا یک فرد نیمه خالی شیشه ای هستید ، این یا فرصت زیادی را ایجاد می کند و یا رقابت زیادی می کنید ، درست در صدر SERP.

اکثر آدرس های اینترنتی دارای حباب در SERP جایی دیگر نیستند
هنگامی که ما در گذشته به قطعه های معمولی نگاه کرده ایم ، همیشه می توانیم نتایج ارگانیکی را که از آنها گرفته شده است پیدا کنیم. این مورد در مورد قطعه چرخ های چرخ فلک اتفاق نیفتاد - فقط می توانیم 10.76 درصد URL های حباب ضریب هوشی را در SERP 100 نتیجه پیدا کنیم. این 89.24 درصد بدون حساب برای آن باقی مانده است ، که یک متریک متریک از نتایج جدید است که می تواند با آن مخالفت کند.

با توجه به پیامدهای رقیب بالقوه این امر ، تصمیم گرفتیم در سطح دامنه یک سرگردانی را در اختیار بگیریم.

به نظر می رسد چیزها چندان بد نبودند . 63.05 درصد قطعه های حباب از سایت هایی که قبلاً در SERP با یکدیگر رقابت می کردند ، آمده بودند - گوگل فقط محتوای متنوع تری از آنها ارائه می داد. این بدان معناست که یک رقیب کاملاً جدید وجود داشت که روی SERP 36.95 درصد از زمان پرش کرد. عالی نیست

فقط بخاطر بسپار: این صفحات یا رقبا جدید برای پاسخ به سؤال جستجوی اصلی نیستند. گاهی اوقات شما می توانید محتوای خود را به منظور مقابله با آن موضوعات جدید گسترش داده و یک قطعه حباب را ببندید ، و گاهی اوقات آنها فراتر از دسترس شما نخواهند بود.

بنابراین ، هنگامی که قطعه های IQ-bubble برای ایجاد منبع از همان SERP زحمت می کشند ، کدام رتبه را ترجیح می دهند؟ در اینجا ما شاهد یک عزیمت بزرگ دیگر از آنچه عادت کرده ایم ، هستیم.

به طور معمول ، 97.88 درصد قطعه قطعه ها از صفحه اول سرچشمه می گیرند ، و 29.90 درصد معمولاً به تنهایی از رتبه سه خارج می شوند. با قطعه های حبابی ، تنها 36.58 درصد آدرس های اینترنتی آنها از 10 رده برتر قرار گرفته است. و در حالی که محبوب ترین مقام رتبه ای که قطعه های حبابی از آن بیرون کشیدند در صفحه اول (همچنین رتبه سه) بود ، درست زیر پنج درصد از آنها این کار را کردند.


ما می توانیم قاعده همیشه مفید "فقط درجه بالاتر" را در اینجا اعمال کنیم ، اما به نظر می رسد استثنائات زیادی نیز در این مورد وجود دارد. 10 نکته برتر برای فرود یک قطعه حباب به اندازه یک قطعه معمولی ضروری نیست.

ما فکر می کنیم این به دلیل ربط است: از آنجا که نمایش داده های قطعه حباب فقط به اصطلاح اصلی جستجو مربوط می شوند - آنها در صدد پاسخ مستقیم به آن نیستند - منطقی است که URL های ارگانیک آنها به ویژه در SERP رتبه بالایی نداشته باشند.

مالکیت چند پاسخی امکان پذیر است
بعد که از خودمان پرسیدیم ، آیا می توانید بیش از یک جواب در مورد قطعه چرخ فلک داشته باشید؟ و جواب بسیار جنجالی بود: شما قطعاً می توانید.

ابتدا فهمیدیم که شما می توانید هر دو قطعه والدین و یک قطعه حباب را در اختیار داشته باشید. ما شاهد بودیم که این اتفاق در 16.71 درصد از قطعات چرخ فلک ما رخ داده است.


سپس دریافتیم که داشتن چندین حباب نیز اتفاقی است که می تواند رخ دهد. کمی بیش از نیمی (57.37 درصد) قطعه چرخ فلک ما دارای دو یا بیشتر IQ حباب بود که از همان دامنه گرفته می شدند. و حتی 2.62 درصد دامنه صاحب هر حباب موجود را داشتند - و بیشتر آنها قطعه 10 حبابی بودند!

مردمی ، حتی ممکن است یک URL تنها بیش از یک قطعه ضریب هوشی داشته باشد ، و این کمیاب تر از آنچه تصور می کردیم - 4.74 درصد از قطعات حباب در چرخ فلک ، URL را با حباب همسایه به اشتراک می گذارند.

این سوال همان سؤال واضح است که یافتن دو قطعه بر روی SERP این کار را انجام داده است: آیا محتوای شما آماده است تا وظیفه چند قطعه را انجام دهد؟

پیوندهای "جستجو برای" تمایلی به ضرب و شتم همان قطعه در SERP جدید ندارند
از آنجا که قطعه های حباب از لحاظ فنی پاسخ به سؤالات متفاوتی با اصطلاح اصلی جستجو را می دهند ، ما وقتی به جستجوی حباب می پردازیم چه چیزی را جستجو می کنیم.

به طور خاص ، ما می خواستیم ببینیم که ، هنگامی که ما روی پیوند "جستجو برای" در قطعه حباب کلیک می کنیم ، SERP 1 متعاقباً) دارای قطعه برجسته و 2) دارای قطعه برجسته ای است که مطابق قطعه حباب از کجا آمده است.


برای این کار ، ما 40977 SERP خود را دوباره ردیابی کردیم و سپس 224.508 حباب "جستجوی" شرایط آنها را ردیابی کردیم تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در همان زمان اتفاق می افتد.

پاسخ به دو سؤال پرسشی ما بدین ترتیب بود:

عجیب ، اما واقعی است ، حتی اگر پرس و جو حباب در SERP مربوط به اولین ، شایسته قطعه قطعه نبود ، همیشه در SERP مخصوص خودش ارزش ندارد. 18.72 درصد از پیوندهای "جستجو برای" قطعه مشخصی در SERP جدید ایجاد نکردند.
غریبه هنوز ، 78.11 درصد از زمان ، قطعه حباب و قطعه قطعه آن در SERP متعاقب یک مسابقه نبودند - گوگل برای یک سوال دو جواب متفاوت پیدا کرد. در واقع ، URL حباب فقط در 20 نتیجه برتر در SERP جدید 31.68 درصد از زمان ظاهر شد.
اگر صادق باشیم ، ما دقیقاً مطمئن نیستیم که از این همه چه باید بکنیم. اگر شما مالک قطعه حباب هستید اما نه قطعه مورد نظر برای SERP متعاقب آن ، شما به وضوح در رادار گوگل برای آن کلمه کلیدی قرار دارید - اما آیا این بدان معناست که شما در مرحله بعدی برای وضعیت کامل قطعه هستید؟

و اگر نقش ها معکوس شده اند ، شما می توانید قطعه کلمه کلیدی را به صورت واضح بدست آورید اما وقتی در حباب است ، آیا قطعه قطعه شما در معرض خطر است؟ به ما اطلاع دهید که شما چه فکر می کنید!

قالب بندی پاراگراف و لیست بسیار عالی حاکم است (هنوز!)
تاریخ و زمان آخرین ، و تا حدودی ، ما نگاهی به شکل تمام این قطعات در حال چرخش به داخل انداختیم.

وقتی صحبت از والدین می شود ، اگر از تعجب تعجب نکردیم ، بهشت ​​به بتسی رسید. برای اولین بار ، شاهد تقسیم تقریباً بین قالب بندی پاراگراف و لیست بودیم. از طرف دیگر ، قطعه های حباب مطابق با روندی که عادت کرده ایم در قطعه های معمولی ol:


ما همچنین دریافتیم که قطعه های حباب حتی در چرخ فلک آنها به یک نوع قالب بندی نمی شوند. 32.21 درصد از قطعات چرخ فلک ما حباب های برگشتی را با یک قالب انجام دادند ، اما 59.71 درصد دارای دو و 8.09 درصد از هر سه. این به ما می گوید که بهتر است طبیعی ترین قالب را برای محتوای خود انتخاب کنید.

با ردیابی قطعه کاروسل از ترک خوردگی مطلع شوید
اگر نمی توانید صبر کنید تا بتوانید دستکش های خود را بر روی قطعات چرخ فلک چرخ کنید ، ما آنها را در STAT ردیابی می کنیم ، بنابراین هر کلمه کلیدی را که برای آنها ظاهر می شود می دانید و هر URL را در خود جای داده اید.

درباره ردیابی و استراتژیک SERP امروز اطلاعات بیشتری کسب کنید!

سئو بازدید : 33 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

نتایج جستجو به اندازه کافی پیشرفته است که به جستجوگرها نه تنها محتوای مورد نظر خود بلکه در قالب مورد نظر آنها را نشان می دهد. توانایی شناسایی هدف و علاقه جستجوگر بر اساس نتایج رتبه بندی می تواند محرک قدرتمند استراتژی محتوا باشد. در جمعه Whiteboard جمعه ، ما به گرمی از Dana DiTomaso استقبال می کنیم زیرا او ابزارها و روشهای ارجح خود را برای ایجاد یک استراتژی مدرن و مؤثر برای محتوای توصیف می کند.



برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام به همه. به جمعه Whiteboard خوش آمدید. نام من دانا دی توماسو است. من رئیس و شریک کیک پوینت هستم که یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در ادمونتون ، آلبرتا است. بیا بعضی وقتها بازدید کنید

آنچه امروز در مورد آن صحبت خواهم شد استفاده از STAT برای استراتژی محتوا است. STAT ، اگر با STAT Search Analytics آشنا نیستید ، که به نظر من بهترین ابزار رتبه بندی در بازار است و موز به من مبلغی را پرداخت نمی کند که می گویم ، اگرچه آنها هزینه STAT را پرداخت کرده اند ، بنابراین اکنون STAT بخشی از Moz است. خانواده محصولات. من واقعاً STAT را دوست دارم. مدتی است که از آن استفاده کردم. آنها همچنین کانادایی هستند. این ممکن است یا ممکن است بر تصمیم من تأثیر بگذارد.

اما یکی از کارهایی که STAT واقعاً خوب انجام می دهد این است که فقط به شما نشان نمی دهد که در کجای رتبه بندی قرار دارید ، بلکه تجزیه می کند که چه نوع رتبه بندی و کجا باید به فکر رتبه بندی باشید. به طور معمول می فهمم ، به خصوص اگر مدتهاست در این زمینه کار می کنید ، ممکن است در مورد رتبه بندی فکر کنید و هنوز هم 10 پیوند آبی که قبلاً برای همیشه وجود داشت را در ذهن خود دارید و این خیلی طولانی است. یکی از مواردی که در مورد استفاده از رتبه بندی های STAT مفید است این است که می توانید مواردی را پیدا کنید که شما باید به غیر از کلمه نوشته شده پیگیری کنید و فکر می کنم که این موضوع دوباره برای بازاریابان دوباره مهم است زیرا بسیاری از ما واقعاً از خواندن مطالب لذت می بریم .

تمام راه هایی را که جستجوگرها دوست دارند از محتوا استفاده کنند ، در نظر بگیرید
شاید شما در حال تماشای این فیلم هستید. شاید شما در حال خواندن متن هستید. ممکن است بعداً به متن رجوع کنید. بسیاری از ما خواننده هستیم. بسیاری از ما لزوماً افراد بصری نیستیم ، بنابراین گاهی اوقات می توانیم مطالبی مانند فیلم را فراموش کنیم که واقعاً محبوب است ، یا مردم واقعاً آن مکانها را دوست دارند یا هر آنچه که هست باشد ترجیح می دهند. فکر کردن به خارج از خود و فکر کردن درباره اینکه Google چگونه تصمیم به تنظیم نتایج جستجو گرفته است می تواند به شما در انتقال محتوای بهتر به مشتریان و وب سایت های خود کمک کند.

بزرگترین کاری که من از این نتیجه می گیرم این است که شما واقعاً خیلی بیشتر در مورد مخاطبان خود فکر می کنید زیرا باید به این اعتماد داشته باشید که Google هنگام ارائه انواع خاصی از نتایج به مردم می داند چه کاری انجام می دهد. این هدف از کلمه کلیدی را می داند ، بنابراین به نتیجه می رسد که نتیجه آن را حس می کند. ما می توانیم تمام روز درباره اینکه آیا جعبه های پاسخ بسیار جذاب یا وحشتناک هستند بحث کنیم.

اما از دید یک بازدید کننده و از دید یک جستجوگر ، آنها را دوست دارند. من فکر می کنم فقط باید مطمئن شویم که می دانیم مکان آنها در کجا نشان می دهد و اگر طبق قوانین Google بازی می کنیم ، مردم نیز می پرسند لزوماً به جایی نمی رود.

تمام آنچه گفته شد ، چگونه می توانیم از نتایج رتبه بندی استفاده کنیم تا استراتژی محتوا خود را بفهمیم؟ اولین مورد در مورد STAT ، اگر قبلاً از STAT استفاده نکرده اید ، دوباره آن را بررسی کنید ، بسیار جذاب است.

دسته بندی کلمات کلیدی با نمایش داده ها

اما یکی از مواردی که بسیار خوب است این است که می توانید این کار را به نام نمایش داده ها انجام دهید. در نمای داده ها ، می توانید بخش هایی از کلمات کلیدی را با هم گروه بندی کنید. بنابراین می توانید کاری به نام برچسب های هوشمند انجام دهید و بگویید ، "من می خواهم هر آنچه که یک نام خاص از مکان خاص دارد را با هم برچسب گذاری کنم."

فرصت ها - کجا نشان داده نشده اید؟
مثلاً بیایید بگوییم که شما با یک شرکت متحرک کار می کنید و آنها در سراسر کانادا هستند. بنابراین چیزی که من می خواهم در اینجا برای فرصت ها ببینم مواردی از قبیل جایی که من رتبه بندی نمی کنم ، جعبه مکان هایی وجود دارد که نشان می دهد من در آن حضور ندارم ، یا اینکه مردم در کجا نیز درخواست می کنند نشان دهند که من درگیر نیستم. یک روش خوب برای توجه به رقبا.

مکانها
سپس مکانهایی را نیز انجام خواهیم داد. بنابراین ما همه چیز را در ونکوور خواهیم گفت ، این را با هم گروه بندی کنید. همه چیز در وینیپگ ، این گروه را با هم گروه بندی کنید. همه چیز در ادمونتون و کلگری و تورنتو ، همه چیزها را با هم گروه می کند.

ویژگی ها (بهترین ، خوب ، برتر ، رایگان و غیره)
سپس مورد سوم می تواند ویژگیها باشد. این چیزهایی مانند بهترین ، خوب ، بالا ، رایگان ، ارزان ، تمام آن چیزهای مختلفی است که مردم برای توصیف محصول شما استفاده می کنند ، زیرا اینها قطعاً کلمات کلیدی با قصد هستند ، و اغلب آنها نتایج بسیار متفاوتی را نسبت به چیزهایی که ممکن است در نظر بگیرید در نظر می گیرند. عبارات سر

بنابراین ، برای مثال ، نگاه کردن به "حرکت دهندگان در کلگری" نتیجه بسیار متفاوتی را نسبت به "افراد برتر در کلگری" به همراه خواهد داشت. در این حالت ، ممکن است یک لیست 10 برتر Yelp را بگویید. یا اگر به دنبال "ارزانترین حرکت در کلگری" هستید ، دوباره نوع دیگری از نتیجه جستجو است. بنابراین با گروه بندی کلمات کلیدی خود بر اساس ویژگی ها ، می تواند به شما کمک کند و همچنین تعیین کنید که چگونه می توان این نوع کلمات کلیدی را تحت تأثیر نوع نتایج جستجوی Google قرار داد.

محصولات و خدمات
سپس آخرین مورد محصولات / خدمات است. بنابراین ما هر محصول و خدمات را می گیریم و آن را با هم گروه بندی می کنیم. یکی از چیزهای خوب در مورد STAT این است که می توانید کاری به نام برچسب های هوشمند انجام دهید. بنابراین ، می توانیم بگوییم ، هر کلمه کلیدی را که کلمه "بهترین" در آن است ، کشف کرده و آنرا جمع می کنیم. سپس اگر بعداً کلمات کلیدی بیشتری را اضافه کنیم ، که کلمه "بهترین" را نیز دارند ، آنها به طور خودکار به آن گروه کلمات کلیدی می روند. این بسیار مفید است ، به خصوص اگر شما به مرور زمان کلمات کلیدی اضافه می کنید. توصیه می کنم با تنظیم برخی از دیدگاه ها منطقی شوید.

شما فقط می توانید همه آنچه را که مشتری در آن رتبه بندی می کند وارد کنید ، و می توانید به نمای تمام این کلمات کلیدی مختلف نگاهی بیندازید. اما مسئله این است که وقتی به آن مجموعه کلمات کلیدی نگاه می کنید ، داده های زیادی وجود دارد که بسیاری از موارد مفید واقعاً در سر و صدای گم می شوند. با تقسیم بندی آن به سطح بسیار کمی ، می توانید درک کنید که جستجو برای آن نوع خاص از اصطلاحات و چگونگی متناسب بودن با رقابت خود را جستجو می کنید.

شیرجه رفتن عمیق به ویژگی های SERP

بنابراین آن موارد را در STAT قرار دهید ، کمی وقت بگذارید ، بگذارید مقداری داده را جمع آوری کند ، و بعد به چیزهای خوب وارد شوید ، این ویژگی های SERP است. من فقط بخش کوچکی از آنچه STAT انجام می دهد را پوشش می دهم. باز هم ، آنها برای این کار مرا پرداخت نکردند. اما موارد زیادی وجود دارد که در اینجا ادامه می یابد. بخش مورد علاقه شخصی من ویژگی های SERP است.

کدام ویژگی ها هم در کل و هم برای شما در حال افزایش / کاهش است؟
بنابراین آنچه در اینجا دوست دارم این است که در ویژگی های SERP به شما می گوید که کدام ویژگی ها به طور کلی در حال افزایش و کاهش هستند و سپس چه ویژگی هایی برای شما افزایش و کاهش می یابد.


این در واقع از یک مجموعه واقعی برای یکی از مشتریان ما است. برای آنها ، آنچه که آنها می بینند ، افزایش بزرگ در مکان های نسخه 3 ، یعنی سه بسته مکان است. جعبه توییتر در حال افزایش است. من آن آینده را ندیدم. سپس AMP در حال افزایش است. خب ، این به من می گوید ، باشه ، بنابراین من باید مطمئن شوم که در حال فکر کردن در مورد مکان ها هستم ، و شاید این یک مشتری باشد که لزوماً تعداد زیادی دفتر محلی ندارد.

شاید این شخصی نباشد که شما به عنوان یک مشتری محلی فکر کنید. بنابراین چرا بسیاری از خواص محلی بیشتر ظاهر می شوند؟ سپس می توانید شیرجه بزنید و بگویید "خوب ، فقط کلمات کلیدی را که جعبه مکان ها را نشان می دهد به من نشان دهید." سپس می توانید به آن نگاه کنید و تصمیم بگیرید: آیا این جایی است که ما قبلاً در مورد SEO محلی فکر نکرده ایم ، اما چیزی است که جستجوگرها در مورد SEO محلی فکر می کنند؟ بنابراین گوگل به آنها سه جعبه محلی ارائه می دهد ، و شاید ما باید فکر کنیم که آیا می توانیم در آن صندوق قرار بگیریم ، یا این چیزی است که ما به آن اهمیت می دهیم.

باز هم ، نه لزوماً استراتژی محتوا ، بلکه مطمئناً استراتژی SEO شما است. نکته بعدی جعبه توییتر است و این چیزی است که شما فکر می کنید توییتر مرده است. هیچ کس از توییتر استفاده نمی کند. پر از افراد وحشتناک است و آنها همه روز درباره سیاست توئیت می کنند. من هرگز نمی خواهم از آن استفاده کنم ، مگر اینکه شاید Google واقعاً بخواهد جعبه های توییتر بیشتری را نشان دهد. بنابراین ، دوباره با نگاه کردن به آن و گفتن ، "آیا توییتر چیزی است که ما باید از منظر محتوا به فکر کردن در مورد آن باشیم؟ آیا باید شروع کنیم تا انرژی خود را در توییتر متمرکز کنیم؟"

شاید شما آن را رها کرده باشید و حالا دیگر برگشته است. شما باید شروع به فکر کردن کنید ، "آیا این موضوع برای کلمات کلیدی مهم است؟" سپس AMP. بنابراین این چیزی است که بدیهی است AMP کاملاً مشکل است. مطالعاتی وجود دارد که گفته شده: "من AMP را پیاده کردم و 70٪ از ترافیک خود را از دست دادم و همه چیز وحشتناک بود." اما اگر اینگونه باشد ، چرا واقعاً چیزی نیست که افراد به ویژه در جستجوی تلفن همراه مفید بدانند ، AMP بیشتری در نتایج جستجو ظاهر می شود؟

رومیزی در مقابل موبایل
یکی از مواردی که من در برچسب زدن به آن اشاره نکردم ، قطعاً نگاهی به دسک تاپ در مقابل موبایل است ، زیرا می خواهید مجموعه های مختلف ویژگی های مختلف بین دسکتاپ و موبایل را برای این نوع کلمات کلیدی مختلف مشاهده کنید. موبایل ممکن است یک هدف کاملاً متفاوت برای یک نوع جستجو داشته باشد. به عنوان مثال اگر یک رستوران هستید ، افرادی که به دنبال رزرو برای میز کار هستند ، ممکن است متفاوت باشد از اینکه مثلاً الان یک رستوران از طریق تلفن همراه می خواهم و شما در کنار آن ایستاده اید و شاید گم شوید.

چه هدفی در پشت نتایج جستجو وجود دارد؟
شما واقعاً باید در این باره فکر کنید که منظور این نوع از نتایج جستجو که Google می خواهد ارائه دهد چیست. بنابراین ، برای AMP ، باید به آن نگاه کنید و بگویید ، "خوب ، این خبر شایسته است؟ چرا AMP بیشتر نشان داده می شود؟" آیا باید توجه داشته باشیم که اخبار یا وبلاگ خود را جابجا می کنیم یا هر اتفاقی که می افتد آن را به AMP فراخوانی می کنیم تا بتوانیم شروع به نمایش این نتایج جستجو در موبایل کنیم؟ آیا این چیزی است که گوگل اکنون ارائه می کند؟

ما می توانیم همه روز در مورد AMP عصبانی شویم ، اما اگر واقعاً آنجا باشیم چطور می توانیم؟ من نمی خواهم بخش نظرات به یک بحث AMP تبدیل شود ، اما می دانم که با AMP آشکارا مشکلاتی وجود دارد. اما اگر در نتایج جستجو نشان داده شود كه جستجوگرانی كه باید شما را پیدا كنند می بینند و شما آنجا نیستید ، مطمئناً چیزی است كه باید برای استراتژی و تفكر محتوایی خود به آن فكر كنید ، "آیا AMP چیزی است كه ما باید دنبال كنیم؟ آیا باید محتوای خبری بیشتری نسبت به محتوای همیشه سبز داشته باشیم؟ "

استراتژی محتوای خود را در اطراف آنچه جستجوگرها جستجو می کنند ، بسازید
شاید استراتژی محتوایی شما واقعاً روی پستهایی باشد که ممکن است سالها برای آنها مهم باشد ، متمرکز شده است ، هنگامی که جستجوگرهای شما در حال حاضر به دنبال چیزهای مرتبط با آنها هستند. به عنوان مثال ، مواردی که در مورد جابجایی ها وجود دارد ، نوعی رسوایی متحرک وجود دارد. همیشه یک حرکت دهنده وجود دارد که به پایان رسید وسایل شخصی را گرفت و آن را برای همیشه قفل کرد و آنها هرگز به آنها باز پس ندادند. همیشه در خبرها داستانی مانند آن وجود دارد.

شاید به همین دلیل است که AMP است. قطعاً قبل از شروع گفتن تحقیق کنید ، "همه چیز را AMP کنید." برای مثال شاید دقیقاً مثل یک روز واقعاً بد باشد. سپس می توانید کاهش ها را مشاهده کنید. بنابراین کاهش در اینجا ارگانیک است ، یعنی 10 پیوند آبی سنتی. بنابراین بدیهی است که این موارد جدید ، مانند AMP ، مانند توییتر ، مانند مکان ها ، نتایج ارگانیکی را که قبلاً در آنجا بوده است جابجا می کند.

بنابراین در عوض فکر می کنید ، خوب ، من می توانم تمام روز را به صورت ارگانیک انجام دهم ، اما اگر نتایج فقط در دسترس نباشند ، می توانم میزان مراجعه به وب سایت خود را محدود کنم. به عنوان مثال ، فیلم ها ، اکنون برای این مشتری خاص واقعاً جالب بود که فیلم ها برای آنها SERP در حال کاهش است ، زیرا فیلم ها در واقع بخش بزرگی از استراتژی محتوای آنها است. بنابراین اگر ببینیم که فیلم ها در حال کاهش است ، می توانیم قدمی عقب برداریم و بگوییم ، "آیا در کلمات کلیدی که به آنها اهمیت می دهیم ، کاهش می یابد؟ چرا کاهش می یابد؟ آیا فکر می کنیم این یک آزمون است یا یک روند طولانی مدت؟ "

داده های تاریخی

نکته جالب در مورد STAT این است که می توانید بگویید "من می خواهم برای 7 روز گذشته ، 30 روز یا 60 روز نتایج را ببینم." هنگامی که یک سال از داده ها را در آنجا بدست می آورید ، می توانید کل سال را نگاه کنید و به آن روند نگاه کنید و ببینید آیا چیزی است که باید در استراتژی ویدیوی خود مجدداً مورد بررسی قرار دهیم؟ شاید مردم فیلم را برای این عبارات دوست ندارند. باز هم ، می توانید بگویید ، "اما مردم فیلم را برای این عبارات دوست دارند." اما Google مجدداً به داده های بیشتری نسبت به آنچه شما انجام می دهید دسترسی دارد.

اگر Google تصمیم گرفته است که برای این عبارات جستجو فیلم دیگر کاری نیست که آنها بخواهند دیگر نشان دهند ، شاید مردم به ویدیو همانطور که شما فکر می کردند انجام دهند اهمیتی ندهند. متاسف. بنابراین ممکن است چیزی باشد که شما در حال فکر کردن هستید ، خوب ، شاید ما نیاز به تغییر نوع محتوا ایجاد کنیم. سپس آخرین مورد چرخ فلک است که برای این مشتری خاص نشان داده شده است. چرخ فلک ، مواردی وجود دارد که نتایج مختلفی را نشان می دهد.

خوشحالم که افت می کند زیرا این در واقع نوعی مکیدن است. نمایش خیلی خوب در آنجا سخت است. بنابراین من فکر می کنم این چیزی است که باید در مورد چرخ فلک نیز فکر کنید. شاید خوشحال باشیم که این در حال از بین رفتن است و پس دیگر لازم نیست با آن مبارزه کنیم. آنچه در نیمه پایینی مشاهده می کنید همان چیزی است که ما آن را سهم صدا می نامیم.

اشتراک صدا

اشتراک صدا بر اساس رتبه بندی شما و کلیه رتبه بندی رقبا و تعداد کلیک هایی که از شما انتظار می رود بر اساس موقعیت رتبه بندی شما محاسبه می شود.

بنابراین آشکارا موقعیت شماره 1 از موقعیت شماره 100 رتبه بیشتری کسب می کند. بنابراین سهم صدا ، درصد محاسبه شده بر اساس تعداد بسیاری از این نوع موارد ، انواع ویژگی های SERP است که شما در مقابل رقبا دارید و همچنین موقعیت شما در این ویژگی های SERP است. بنابراین آنچه من در اینجا به آن نگاه می کنم سهم صدا و نگاه کردن به مواد ارگانیک ، مکان ها ، پاسخ ها است و مردم نیز مثلاً از آنها سؤال می کنند.

بنابراین آنچه STAT به شما نشان خواهد داد ، درصد ارگانیک است ، و هنوز هم ، برای این مشتری - و بدیهی است که این یک نمودار دقیق نیست ، اما این به طور مبهم با آنچه که در STAT دیدم دقیقاً دقیق است - ارگانیک هنوز هم یک بخش بزرگ و گوشت گاو است. نتایج جستجوی مشتری. بنابراین بیایید وحشت نکنید که در حال کاهش است. این واقعاً جایی است که می توان این زمینه را وارد کرد. اما خوب ، بنابراین شما می توانید فکر کنید ، بنابراین می دانیم که ما به صورت ارگانیک "eeh" انجام می دهیم.


آیا این چیزی است که فکر می کنیم می توانیم بیشتر کسب کنیم؟ بنابراین سبز درصد خود را به شما نشان می دهد که شما صاحب این هستید و سپس سیاه همه افراد دیگر هستند. با واقع بینانه فکر کردن ، شما بدیهی است که نمی توانید 100٪ از کل نتایج جستجو را همیشه در اختیار داشته باشید زیرا Google اجازه این کار را نمی دهد. بنابراین به جای فکر کردن ، چیز واقع بینانه چیست؟ آیا ما اگر در فشار بر این کار قرار بگیریم ، اکنون در نقطه ای قرار خواهیم گرفت که بخواهیم بازده کمتری داشته باشیم؟

مشخص کنید که آیا تلاشهای محتوای شما از آنچه در STAT می بینید پشتیبانی می کند یا خیر
آیا ما از نحوه انجام کار در اینجا رضایت داریم؟ شاید ما نیاز داریم که توجه خود را به چیز دیگری برگردانیم ، مثلاً مثلاً جواب. این مشتری خاص در مکانها واقعاً خوب عمل می کند. آنها تعداد زیادی از آن را دارند. بنابراین برای مکان ها ، آن را حفظ کنید ، تماشا کنید ، دیگر نگران آن نباشید. وقتی می خواهیم در مورد محتوا فکر کنیم ، این می تواند از بین برود. ما لزوماً نیازی به نوشتن پست وبلاگ برای مواردی نداریم که به ما کمک می کنند تا در مکان های بسته بندی قرار بگیریم زیرا این چیزی نیست که در این رتبه بندی تأثیر بگذارد.


ما در حال حاضر بسیار خوب کار می کنیم. اما در عوض ما می توانیم به جوابها نگاه کنیم و مردم نیز بپرسند ، کدام یک از این مشتری خاص آنها خوب عمل نمی کنند. این چیزی است که در آن وجود دارد ، و این چیزی است که ممکن است یکی از افزایش های برتر نباشد ، اما مطمئناً افزایش برای این مشتری خاص است. بنابراین آنچه ما به دنبال آن هستیم می گوییم: "خوب ، شما این همه پست های عالی وبلاگ را در اختیار دارید ، اما آنها واقعاً نوشته نشده اند که افراد نیز از آنها سؤال می کنند یا پاسخ می دهند. بنابراین چگونه می توانیم به عقب برگردیم و مطالب را بازنویسی کنیم تا ما می توانید تعداد بیشتری از این جعبه پاسخ را بدست آورید؟ "

این می تواند پایه و اساس آن استراتژی محتوا باشد. وقتی کلمات کلیدی خود را در STAT قرار می دهید و به مجموعه کلمات کلیدی خاص خود نگاه می کنید ، واقعاً به ویژگی های SERP نگاه کنید و تعیین کنید که این برای من چه معنی دارد و نوع محتوائی که من برای ایجاد نیاز دارم ، خواه این به عنوان مثال تصاویر بیشتری باشد. برخی از مشتری ها ، هنگامی که به سایت های تجارت الکترونیکی نگاه می کنید ، برخی از نتایج واقعاً سنگین هستند ، یا می توانند خرید محصول یا هر آنچه ممکن است باشد باشد.

ویژگی های متفاوتی وجود دارد و من فقط یک زیر مجموعه کوچک نشان داده ام. STAT انواع مختلفی از ویژگی های SERP را ضبط می کند. بنابراین مطمئناً اگر به صنعت شما خاص باشد ، می توانید به هر چیزی نگاه کنید. اگر این یک ویژگی است ، آنها آن را در اینجا وارد کرده اند. بنابراین قطعاً نگاهی بیندازید و ببینید که این فرصتها کجاست. به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید صددرصد صدایی داشته باشید زیرا افراد دیگر فقط در آنجا حضور پیدا می کنند.

شما فقط می خواهید مطمئن شوید که از همه بهتر هستید. با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

سئو بازدید : 35 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

وقتی هدف شما دائما در حال حرکت است ، چگونه می توانید مشتری های خود را آگاه و خوشحال باشید؟
اگر تاکنون تلاش کرده اید از همه تغییرات صنعت ما استفاده کند ، دست خود را بالا ببرید.

برو جلو ، خجالت نکش!

حتی هوشیارترین جستجوگرها با بروزرسانی در الگوریتم ، تغییر در طرح SERP یا پیشرفت در ابزارهایی که به آنها اعتماد می کنیم ، محافظت نشده اند.

این می تواند تلاش کند تا با هدف دائماً در حال حرکت باشد ، خسته کننده باشد ، اما حتی در اینجا متوقف نمی شود. SEO همچنین باید این پیشرفت ها را برای مشتری و ذینفعان خود توضیح دهد.

در آژانس کار کنید؟ مشتریان شما می خواهند بدانند كه شما به آنها در ارتباط بودن كمك می كنید. در طول سالهای نمایندگی من ، نمی توانم به شما بگویم که چندین بار مشتریانی که پیوندی به مقاله ای درمورد موضوع توسعه جدید از طریق ایمیل ارسال کرده اند ، می پرسند ، "آیا باید نگران این موضوع باشیم؟ چگونه می توانیم از این مسئله برای سئو خود استفاده کنیم؟ »ادامه تأیید در مورد این تغییرات و آگاه سازی مشتری از نحوه اعمال آنها ، یک مؤلفه مهم نه تنها موفقیت در تبلیغات ، بلکه وفاداری مشتری است.

کار در خانه؟ تفاوت اصلی در اینجا این است که مشتری شما رئیس شما است. در حالی که در یک آژانس ممکن است یک مشتری را به دلیل وجود ارتباطات از دست بدهید ، SEO های داخلی می توانند شغل خود را از دست دهند. این بدیهی است که بدترین سناریو است ، اما اگر در یک شرکت آگاه از بودجه ، SEO نابالغ هستید ، ناتوان ماندن در ارتباط ماندن و برقراری ارتباط موثر با آن تغییرات می تواند به معنای این باشد که رئیس شما از مشاهده ارزش در موقعیت شما متوقف شود.

پیش بینی تغییرات و کاهش اضطراب
برخی از تغییراتی وجود دارد که ما در مورد زمان قبل از آنها می دانیم.

به عنوان مثال ، هنگامی که گوگل بروزرسانی دوستانه موبایل را یادآوری کرد (به یاد داشته باشید #mobilegeddon؟) ، آنها این کار را دو ماه جلوتر از معرفی واقعی انجام دادند و مدتها قبل از آن نیز استفاده از طراحی دوستانه موبایل را ترغیب کرده بودند.

گوگل HTTPS را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در سال 2014 اعلام کرد و مدتها قبل از آن برای حمایت از وب امن حمایت می کرد ، اما آنها تا ژوئیه 2018 شروع به افزودن هشدار "امن" به همه صفحات غیر HTTPS در Chrome نکردند.

تغییرات بزرگ معمولاً اعلامیه های بزرگ را قبل از حضور در بازار ضمانت می کنند. شما برای آماده سازی برای تغییرات مانند این زمان نیاز دارید و از آن زمان برای آماده سازی مشتری و ذینفعان خود نیز استفاده خواهید کرد. به همین دلیل موز سعی زیادی در مورد مواد آموزشی پیرامون نسخه جدید DA داشت .

اما برای کاهش اضطراب این تغییرات ، باید در مورد آنها بدانیم. پس کجا می توانیم به روز بمانیم؟

اگر به مدت طولانی در صنعت جستجوگرها بوده اید ، به احتمال زیاد این منابع برای شما تازگی ندارند ، اما آنها برخی از بهترین راه ها برای آگاهی از خود هستند:

وبلاگ مرکزی Google Webmaster : اخبار رسمی درباره سایتهای خزنده و نمایه سازی برای فهرست گوگل.
كليد واژه : وبلاگ اصلی شركت گوگل - خوب برای به روز ماندن در اخبار شرکت و به روزرسانی محصولات.
وبلاگ های صنعت مانند میزگرد موتور جستجو و ژورنال موتور جستجو یا وبلاگ های SEO خاص محلی مانند Mike Blumenthal's و LocalU (تعداد بیشتری وجود دارد).
توجه به اعلامیه ها و به روزرسانی ها از ارائه دهندگان نرم افزار / خدمات SEO خود.
تجربه! وقتی هر روز در سنگرها هستید ، ناچارید چیز جدیدی را کشف کنید.
اگر می دانید تغییری مانند این اتفاق می افتد ، فعال باشید! به مشتریان خود اطلاع دهید که این تغییر چیست ، چه تأثیری در آنها دارد ، و آنچه را که می خواهید در مورد آن انجام دهید.

مثلا:

سلام [مشتری]! یکی از معیارهایی که در گزارش شما وارد می کنیم ، Domain Authority (DA) ، ماه آینده تغییر خواهد کرد ، بنابراین ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که چه انتظاری را می توانید داشته باشید! Moz نحوه محاسبه DA را تغییر می دهد و در نتیجه ممکن است برخی از نمرات DA بالاتر یا پایین تر باشد. مطمئن باشید ، ما نمره DA شما را کنترل خواهیم کرد تا ببینیم که این امر در رابطه با نمرات رقبای شما چگونه تغییر می کند. در اینجا چند اسلاید مفید برای اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی ، یا احساس رایگان با ما تماس گرفته و خوشحال خواهیم شد که شما را با جزئیات بیشتری طی کنیم.
هنگامی که شما قادر به برقراری ارتباط فعالانه با تغییرات هستید ، مشتری و ذینفعان دلیل نگرانی کمتری دارند. آنها می توانند ببینند که شما از همه چیز فراتر هستید و کمپین آنها در دستان خوبی است.

در مورد تغییراتی که مشاهده نکردید آمدن چیست؟
تغییرات زیادی بدون اخطار اتفاق می افتد. پس از آن قرار است SEO چیست؟

برای پاسخ به این سؤال ، فکر می کنم ما باید تا روز اول مشتری خود با آژانس خود (یا برای افراد داخلی ، چند روز اول کار در کار خود) آن را پشتوانه قرار دهیم.

حتی با تغییرات غیر منتظره ، اقدامات پیشگیرانه می تواند به SEO کمک کند تا در برابر این تغییرات به گونه ای واکنش نشان دهد که ثبات در رابطه مشتری یا ذینفعانشان را به خطر نیاندازد.

اقدامات پیشگیرانه چیست؟

یک مرور مختصر در مورد چگونگی عملکرد جستجو به آنها بدهید: بیش از حد به علفهای هرز نپردازید ، بلکه یک بررسی کلی درباره چگونگی خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی کار می تواند به مشتریان شما کمک کند تا زمینه ای را که در آن بازی می کنند درک کنند.
ماهیت ناپایدار موتورهای جستجو را توضیح دهید: Google روزانه در الگوریتم خود تغییراتی می دهد! همه این موارد مهم نیستند و شما نمی خواهید مشتری خود را ترس و فکر کنید که کاملاً نابینا هستید ، اما حداقل باید بدانند که تغییر بخشی عادی از جستجو است.
آنها را برای تغییرات اعلام نشده آماده کنید: به مشتری خود اطلاع دهید که در حالی که برخی از تغییراتی وجود دارد که می توانیم شاهد بروز آن باشیم ، سایرین بدون اطلاع قبلی از بین می روند. با جلوگیری از تغییراتی که از آنها آگاه نبوده است ، باید از بروز هرگونه ناراحتی جلوگیری کند.
با تعیین مرحله با این اطلاعات در آغاز رابطه شما ، مشتری ها و ذینفعان به احتمال زیاد اطمینان دارند که هنگام انجام تغییرات ، مسئولیت رسیدگی به مواردی را کسب کرده اید. فقط مطمئن شوید که به تغییرات غیرمنتظره پاسخ می دهید به همان روشی که مشتری خود را برای یک تغییر برنامه ریزی شده آماده می کنید: به آنها بگویید که این تغییر چطور بوده است ، چگونه آنها را تحت تأثیر قرار داده است (اگر اصلاً) و آنچه را که در مورد آن انجام می دهید (اگر چیزی وجود دارد )

لیست چک ارتباطی شما
چه شما یک سئو در یک آژانس باشید و چه در خانه ، در صفحه خود چیزهای زیادی دارید. نه تنها شما باید یک سئو خوب باشید - شما همچنین به عنوان نوعی توجیه کننده حرفه ای عمل می کنید. به عبارت دیگر ، این نه تنها در مورد چقدر خوب شما انجام شده است ، بلکه همچنین به خوبی انجام کارهایی که انجام داده اید ارتباط برقرار کرده اید.

همانطور که گفتم خیلی زیاد است. اما امیدوارم چیزی داشته باشم که بتواند کمک کند.

این لیست از نکاتی را که می توانید برای راهنمایی استراتژی ارتباط مشتری یا ذینفعان خود استفاده کنید ، جمع کرده ام. هرکدام از ما در یک موقعیت منحصر به فرد هستیم ، بنابراین بر همین اساس از لیست چک انتخاب کنید ، اما امید من این است که بتوانید از این زباله مغزی از سالهای من در یک آژانس و خانه استفاده کنید تا سمت ارتباطی شغل شما راحت تر شود.

the صحنه را از ابتدا تنظیم کنید
جستجوگرها می تواند یک سوار برهم آور باشد. با اطمینان از این که مشتری شما ماهیت بی ثبات صنعت و نحوه پاسخگویی شما به آن تغییرات را درک می کند ، پایه و اساس مبارزات انتخاباتی خود را قرار دهید. با انجام این کار ، می توان اعتماد و اطمینان را ایجاد کرد ، حتی در میان تغییر.

✓ هرگز دفاعی نباشید
بعضی اوقات ، مشتریان قبل از اینکه فرصتی برای دیدن آن بیابید ، خواه این یک ترافیک ، به روزرسانی Google یا موارد دیگر باشد ، موردی را به شما جلب می کنند. این مسئله می تواند نگرانی مربوط به "چه خبر است؟" یا "چرا من در مورد این نمی دانستم؟" سعی نکنید این را بچرخانید. متعلق به فرصت از دست رفته برای برقراری ارتباط و ارائه بینش مورد نیاز مشتری است.

when هر وقت ممکن باشد فعال باشید
هدف این است که فرصت های ارتباطی از دست رفته استثنا ، نه یک قاعده. فعال بودن به معنای داشتن انگشت همیشه بر روی نبض و به طور شهودی دانستن آنچه باید قبل از درخواست شما با مشتری خود به اشتراک گذاشته شود.

changes تغییرات غیرمنتظره را به سرعت تشخیص دهید
اگر با تغییری روبرو شدید که برای آن آماده نشده اید ، بلافاصله به مشتری خود اطلاع دهید - حتی اگر خبر منفی باشد. همیشه وسوسه اجتناب از این امر به امید مشتری شما هرگز متوجه نمی شود ، اما بهتر است آن را تصدیق کنید تا اینکه به نظر برسید چیزی را مخفی کرده اید یا کاملاً خارج از حلقه هستید. تغییر را تأیید کنید ، توضیح دهید که چرا این اتفاق افتاد و به مشتری خود بگویید که در مورد آن چه کاری انجام می دهید.

it همیشه آن را به "پس چه؟"
در بیشتر موارد ، مشتریان شما وقت ندارند که به نکات دقیق تر SEO بپردازند. هنگام به اشتراک گذاری این به روزرسانی ها ، قبل از رسیدن به "چگونه این تأثیر من را می گذارد" خیلی وقت را صرف "چه" نکنید.

✓ از نشاط و ساده کردن خودداری کنید
SEO تمام زبانی خود را دارد ، اما بهتر است آن را بین SEO ها نگه دارید و اجازه ندهید که در ارتباط با مشتری ما خونریزی کند. هر کجا که امکان دارد زبان خود را ساده کنید. حتی می توان از تصویرگری از زندگی روزمره برای هدایت خانه خود استفاده کرد.

remind یادآوری ها را به گزارش ها اضافه کنید
با مشتری خود ارتباط برقرار کنید حتی وقتی با آنها تماس نمی گیرید یا به آنها ایمیل نمی دهید! با افزودن توضیحات به گزارشات مشتریان ، می توانید ترس هایی که اغلب ممکن است ناشی از مشاهده نوسانات داده ها باشد ، از بین ببرید.

updates به روزرسانی های عملی و مرتبط نگه دارید
جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معناست که هر روز اخبار زیادی وجود دارد که می توانید برای مشتری خود ارسال کنید. آیا باید آن را ارسال کنید؟ لزوماً - بهتر است بروزرسانی ها را مرتبط و عملی نگه دارید. به جای "سلام ، یک به روزرسانی وجود دارد [پیوند به توضیح توضیح]] بسیار مهم تر است که بگوییم ،" سلام ، یک به روزرسانی مربوط به صنعت شما بود و در اینجا آنچه ما قصد داریم در مورد آن انجام دهیم وجود دارد. "

changes تغییرات را در چشم انداز قرار دهید
به عنوان انسان ، طبیعت ماست که کوهها را از تپه ها دور کنیم. به عنوان مدیر سئو ، شما می توانید برای همیشه آماده باشید تا این تغییر را در چشم انداز تغییر دهید (به عنوان مثال: "در اینجا نحوه تأثیرگذاری شما بر درآمد و درآمد شما تأثیر نمی گذارد").

communication ارتباطات خود را با ترجیحات مشتری و ماهیت تغییر تنظیم کنید
همه ما با انواع مختلف مشتری و ذینفع کار می کنیم. مشتری های "آیا می توانید با من تماس بگیرید؟" ، مشتری "من یک ایده دارم" ، مشتریانی که هرگز پاسخ نمی دهند ... شما این ایده را می گیرید. روش ارتباطی که برای یک مشتری بهتر است ممکن است توسط مشتری دیگری مورد استقبال قرار نگیرد. همچنین مهم است که روش ارتباط خود را با توجه به ماهیت تغییرات تغییر دهید. آیا یک بروزرسانی بزرگ وجود دارد؟ یک تماس تلفنی ممکن است بهترین باشد. بروزرسانی کوچک؟ یک ایمیل احتمالاً کافی خواهد بود.

✓ همدلی را تمرین کنید
مهمتر از همه ، بیایید همه تلاش کنیم که همدل تر باشیم. از آنجا که ما SEO را خیلی خوب می شناسیم ، می توانیم تغییر در روند کار را برای ما راحت تر انجام دهیم ، اما در مورد مشتری یا رئیس خود فکر کنید. ممکن است SEO برای بسیاری از صاحبان مشاغل یک جعبه سیاه باشد ، بنابراین وقتی نمی دانید چه اتفاقی می افتد و مشاغلتان در معرض خطر است ، تغییرات حتی می توانند وحشتناک تر باشند.

همه اینها را عملی می کند
اگر DA یکی از معیارهای گزارشگری شما است یا مشتری یا ذینفع شما به آن توجه می کند ، به روز رسانی مارس 5 مارس فرصت مناسبی برای عملی کردن همه این موارد است.

ما یک مرکز منبع عالی DA 2.0 برای شما داریم تا بتوانید خود را و افراد وابسته به شما برای تغییر آماده کنید.

در اینجا چه مواردی ذکر شده است:

یک فیلم توضیح دهنده
فروم پرسش و پاسخ
یک عرشه اسلاید
یک کاغذ سفید
راس جونز همچنین میزبان یک وبینار کامل در این زمینه خواهد بود تا به شما در درک این تغییرات کمک کند تا بتوانید با هوشمندانه در مورد آنها با مشتریان و ذینفعان خود صحبت کنید. روز پنجشنبه 21 فوریه در ساعت 10 صبح با PDT به او بپیوندید:

محل من را نجات ده!

برقراری ارتباط با مشتری و ذینفعان ، نوعی هنر است ، اما با همدلی و آمادگی ، می توانیم با هر تغییری که راه ما را برطرف کند ، مقابله کنیم.

سئو بازدید : 31 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

ما با دوستان خود در Duda ، یک سرویس پلتفرم مقیاس گذاری طراحی وب سایت ، قرار گرفتیم ، که از مشتریان آژانس خود خواسته ایم تا بیشترین سؤال ، سؤالات و نگرانی های سئو را برای شما صادر کنند. کارشناسان سئو داخلی ما که همیشه درگیر چالش بودند ، در همکاری با ارائه پاسخ به آنها شکار کردند. از Schema.org گرفته تا جستجوی صوتی تا هدفگذاری محلی ، ما با سؤالات دنیای واقعی در مورد جستجوی ارگانیک مواجه هستیم. برای بینش قابل هضم و منابع بیشتر بخوانید!

شما برای بازارهای بین المللی چگونه بهینه می شوید؟
سایت های بین المللی می توانند چند منطقه ای ، چند زبانه یا هر دو باشند. راه اندازی وب سایت بسته به آن طبقه بندی متفاوت خواهد بود.

سایت های چند منطقه ای مواردی هستند که مخاطبان بسیاری از کشورها را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال: سایتی که کاربران را در ایالات متحده و انگلیس هدف قرار داده است
سایت های چند زبانه آنهایی هستند که بلندگوهای چند زبان را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال سایتی که اسپیکرهای انگلیسی و اسپانیایی را هدف قرار می دهد.
برای جغرافیایی بخش های سایت خود به کشورهای مختلف ، می توانید از یک دامنه خاص کشور (ccTLD) مانند ".de" برای آلمان یا زیر دامنه ها / زیرمجموعه های مربوط به TLD های عمومی مانند "shembull.com/de" استفاده کنید.

برای نسخه های مختلف زبان شما ، Google توصیه می کند به جای استفاده از کوکی ها ، URL های مختلفی را تغییر دهید تا زبان محتوا را در صفحه تغییر دهید. اگر این کار را انجام دادید ، از برچسب hreflang استفاده کنید تا به Google در مورد نسخه های زبان جایگزین صفحه بگویید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بین المللی ، به " مدیریت سایت های چند منطقه ای و چند زبانه " یا راهنمای Moz برای سئو بین المللی مراجعه کنید .

چگونه با مشتری ها ارتباط برقرار می کنیم که پروژه های سئو نیاز به کار تعمیر و نگهداری مداوم دارند؟
اگر مشتری شما در درک سئو به عنوان یک تلاش مداوم ، به جای یک کار یک وجهی ، مشکل داشته باشد ، می تواند برای برجسته کردن ماهیت در حال تغییر وب مفید باشد.

بگویید که شما محتوای کافی با کیفیت ایجاد کرده اید و به اندازه کافی برای آن محتوا لینک کسب کرده اید تا بتوانید در بالای صفحه یک نقطه کسب کنید. از آنجا که محل قرارگیری ارگانیک به دست می آید و هزینه ای برای آن پرداخت نمی شود ، لازم نیست برای حفظ آن مکان در صفحه یک ، هزینه پرداخت کنید. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که یک رقیب با مطالب بهتری همراه باشد که پیوند بیشتری از محتوای شما داشته باشد؟ از آنجا که Google می خواهد با بالاترین کیفیت محتوای سطح ، رتبه بندی صفحه شما به نفع این صفحه بهتر رنج می برد.

شاید این رقیبی نباشد که رتبه سایت شما را بی ارزش کند. شاید فناوری جدید به وجود بیاید و اکنون صفحه شما در بعضی مناطق قدیمی یا حتی شکسته شده است.

یا چگونه در مورد صفحات که در نتایج جستجو رتبه بندی بالایی دارند ، فقط می توان با یک قطعه برجسته ، یک صفحه دانش ، Google Ads یا آخرین ویژگی SERP از آن استفاده کرد؟

تنظیم-و-فراموش-گزینه ای نیست. رقبای شما همیشه روی پاشنه شما هستند ، فناوری همیشه در حال تغییر است و Google دائماً تجربه جستجو را تغییر می دهد.

متخصصان سئو در اینجا هستند تا اطمینان حاصل کنند که در صدر همه این تغییرات خواهید ماند زیرا هزینه انفعال اغلب از بین رفتن دید ارگانیک قبلی است.

چگونه می توانم ببینم چه زیرمجموعه های Google در جستجوی ارائه می دهند؟ (مانند وقتی که صفحه اصلی مجموعه ای از زیربخشهای زیر نتیجه را از طریق تورفتگی نشان می دهد.)
گاهی اوقات ، به عنوان بخشی از قطعه نتیجه یک URL ، Google زیرمجموعه های اضافی از آن دامنه را در زیر عنوان اصلی - توصیف آدرس لیست می کند. اینها به عنوان سایتهای ارگانیک شناخته می شوند. صاحبان سایت هیچ کنترلی در مورد اینکه چه زمان و کدام آدرسهای اینترنتی Google را انتخاب می کند به غیر از حذف یا NoIndexing صفحه از سایت نشان نمی دهد.



اگر در یک کمپین Moz Pro کلمات کلیدی را ردیابی می کنید ، این توانایی را دارید که صفحات خود را که شامل صفحه های SERP (از جمله پیوندهای وب) در آنها ظاهر می شوند ، پیدا کنید.



همچنین ابزار تحقیق Moz Keyword Explorer به شما امکان می دهد ویژگی های SERP را با کلمه کلیدی مشاهده کنید:



بهترین تکنیک های تحلیل رقبا کدام است؟
یکی از بهترین راه ها برای شروع تجزیه و تحلیل رقبا ، شناسایی URL ها در سایت رقیب شماست که مستقیماً با آن رقابت می کنید. ایده تجزیه و تحلیل کل وب سایت در برابر خود شما می تواند بسیار زیاد باشد ، بنابراین با زمینه های رقابت مستقیم شروع کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما کلمه کلیدی "بهترین دستور العمل های پای سیب" را هدف قرار می دهید ، URL (های) برتر رتبه بندی شده برای آن سؤال خاص را شناسایی کنید و آنها را در مقابل صفحه دستور تهیه پای سیب خود ارزیابی کنید.

شما باید در مقایسه کیفیتهایی مانند:

تعداد کل پیوندهای ورودی و دامنههای ارجاع ( Moz Link Explorer >> مقایسه پروفایلهای پیوند)
پیوندهایی را که رقبای شما دارند پیدا کنید ، اما این کار را نکنید
ویژگی های محتوا مانند طول ، قالب بندی و رسانه (به عنوان مثال: فیلم ، تصاویر و غیره)
سایر کلمات کلیدی صفحه رقیب شما در رتبه بندی قرار دارد ( کلید واژه Explorer Moz )
قطعه غنی و استفاده از داده های ساخت یافته ( ابزار تست داده ساختاری Google )
سرعت صفحه ( Google PageSpeed ​​Insights )
موز همچنین معیارهای Domain Authority (DA) و صفحه Authority (PA) را ایجاد کرد تا به صاحبان وب سایت کمک کند تا توانایی رتبه بندی خود را در مقایسه با رقبای خود بهتر درک کنند. به عنوان مثال ، اگر URL شما دارای PA 35 باشد و نشانی اینترنتی رقیب شما دارای PA 40 باشد ، به احتمال زیاد URL آنها در نتایج جستجو مطلوب تر است.

تجزیه و تحلیل رقبا ابزاری برای معیار عالی است و می تواند ایده های خوبی را برای استراتژی های خود به شما ارائه دهد ، اما به یاد داشته باشید اگر تنها استراتژی شما تقلید است ، بهترین چیزی که همیشه خواهید بود ، دومین نسخه از رقبای شماست!

آیا به عنوان یک آژانس جستجوگرها ، می توانید بدون گرفتن مجازات گوگل ، به وب سایت خود در صفحات مشتری بک لینک بگذارید؟ (به روزرسانی Google Penguin فکر کنید.)
بسیاری از آژانس های طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتالی در صفحه وب سایت های کلیه مشتریان خود (معمولاً از طریق آرم یا نام تجاری آنها) پیوندی به وب سایت خود اضافه می کنند. گوگل در رهنمودهای کیفیت خود می گوید: "ایجاد پیوندهایی که توسط صاحب سایت در صفحه قرار نگرفتند و یا از طرف آنها جویا نشده بودند ، وگرنه به عنوان پیوندهای غیرطبیعی شناخته می شوند ، می توانند تخلف از دستورالعملهای ما تلقی شوند" و آنها از مثال "بطور گسترده پیوندها را در پاورقی ها یا الگوهای سایتهای مختلف توزیع کنید. "این بدان معنا نیست که همه چنین پیوندهای پاورقی نقض دستورالعمل های گوگل هستند. معنی این است که این پیوندها باید توسط صاحب سایت تأیید شوند. به عنوان مثال ، یک آژانس نمی تواند به عنوان بخشی از شرایط خدمات یا قرارداد خود ، به این نوع پیوندها در وب سایتهای مشتریان خود نیاز داشته باشد. شما باید به مشتری خود این امکان را بدهید که از nofollow یا حذف لینک استفاده کند.

چهارمین بروزرسانی الگوریتم گوگل پنگوئن در سپتامبر سال 2016 به الگوریتم اصلی گوگل منتقل شد. این الگوریتم جدید "نجیب" که در شرح الگوریتم تغییر گوگل شرح داده شده است ، پیوندهای غیر طبیعی را به جای جریمه کردن سایتها کاهش می دهد ، اما طرح های پیوندی را نقض می کند که کیفیت گوگل را نقض می کند. هنوز هم باید از دستورالعمل ها اجتناب شود.

ما در حال کار بر روی یک وب سایت جدید هستیم. چگونه ارزش جستجوگرها را به مشتریان خود ارتباط دهیم؟
هنگامی که شخصی کلمه یا عبارت مربوط به یک تجارت را جستجو می کند ، SEO خوب اطمینان می دهد که وب سایت کسب و کار به طور برجسته در نتایج جستجوی ارگانیک (غیر آگهی) ظاهر می شود ، نتیجه می دهد که نتیجه آن آموزنده و فریبنده کافی است تا بتواند جستجوگرها را مجبور به کلیک کند ، و اینکه بازدید کننده با وب سایت تجربه مثبتی دارد. به عبارت دیگر ، SEO خوب به یک وب سایت کمک می کند تا کسب و کار جدیدی را پیدا کند ، انتخاب کند و به آن تبدیل شود.

این کار از طریق فعالیت هایی انجام می شود که در سه دسته اصلی قرار می گیرند:

محتوا: محتوای وب سایت باید برای رفع نیازهای مخاطبان شما در تمام مراحل سفر خود نوشته شود: از بالای قیف ، محتوای اطلاعاتی گرفته تا انتهای قیف ، I-Want-to buy . محتوای بهینه سازی شده در موتور جستجو واقعاً محتوا است که پیرامون مباحثی که مخاطبان شما می خواهند و در قالبهایی که می خواهند ، با هدف تبدیل یا کمک به تبدیل ها ، نوشته شده است.
پیوندها: بدست آوردن پیوند به محتوای وب شما از کیفیت بالا و وب سایتهای مرتبط نه تنها به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کند بلکه نشانگر قابل اعتماد بودن سایت شما است.
قابلیت دسترسی: اطمینان از اینکه وب سایت شما و محتوای آن توسط موتورهای جستجو و افراد قابل جستجو و درک هستند. یک بنیاد فنی قوی همچنین احتمال بازدیدکنندگان وب سایت را در هر دستگاه تجربه مثبتی افزایش می دهد.
چرا سئو ارزشمند است؟ به عبارت ساده تر ، مکان دیگری است که می توانید در مقابل افرادی که به محصولات یا خدمات شما ارائه می دهند ، در نظر بگیرید. با 40 تا 60 میلیارد جستجو در Google هر ماه در ایالات متحده ، و بیش از 41٪ / 62٪ (موبایل / دسک تاپ) کلیک به ارگانیک می رود ، این سرمایه گذاری است که نمی توانید از پس آن بگذرید.

چگونه می توان جستجوی صوتی را بهینه کرد؟ از کجا می توانید عباراتی را که از طریق ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده می کنید پیدا کنید؟
Google هنوز داده های جستجوی صوتی را از داده های جستجوی متنی جدا نمی کند ، اما بسیاری از نمایش داده ها با رسانه به طور چشمگیری تغییر نمی کنند (صحبت کردن در مقابل تایپ کردن سؤال) ، بنابراین داده های کلیدی کلیدی موجود ما هنوز می تواند روشی ارزشمند برای هدف گذاری باشد. جستجوی صدا در اینجا مهم است که تمایز بین جستجوی صوتی ("سلام گوگل ، سوزن فضایی کجاست؟") و دستورات صوتی (به عنوان مثال: "سلام گوگل ، به من درباره روزم بگو") مهم است - دومی پرس و جو نیستند بلکه بیشتر گفته می شوند. وظایفی که دستگاههای دستیار صوتی به آنها پاسخ می دهند. این دستورات صوتی با آنچه تایپ می کنیم متفاوت است ، اما آنها یکسان نیستند با یک جستجوی جستجو.

دستگاههای دستیار صوتی معمولاً پاسخهای خود را به درخواستهای اطلاعاتی از نمودار دانش خود یا از بالای نتایج جستجوی ارگانیک می کشند ، که اغلب یک قطعه برجسته است. به همین دلیل یکی از بهترین راهها برای پیگیری جستجوی صوتی ، ضبط قطعه های برجسته است .

اگر یک شرکت محلی هستید ، پر کردن داده های GMB به طور کامل و دقیق نیز حائز اهمیت است ، زیرا این امر می تواند بر نتایج Google سطوح کمک صوتی مانند "سلام Google" تأثیر بگذارد ، مانند "سلام گوگل ، یک پیتزا در نزدیکی من پیدا کنید که هم اکنون باز است. "

آیا مشتریان من باید از خدماتی مانند Yext استفاده کنند؟ آیا آنها کار می کنند؟ ارزششو داره؟
مدیریت خودکار لیست بندی می تواند بسیار مفید باشد ، اما به ویژه برخی از نقاط درد واقعی با Yext وجود دارد. اینها شامل قیمت گذاری (بسیار گران قیمت) و این واقعیت است که Yext به مشتریان متهم می کند که داده های خود را به بسیاری از دایرکتوری ها منتقل کنند که در صورت وجود ، استفاده کمی از انسان دارند. مهمتر از همه ، صاحبان مشاغل محلی باید بدانند که Yext اساساً لایه ای از داده های خوب را در بالای داده های بد قرار داده است - ممکن است شما بگویید خاک زیر فرش است. وقتی جلوی پرداخت Yext را گرفتید ، آنها فرش را جمع می کنند و دوباره همه خاک شما وجود دارد. در مقابل ، سرویس هایی مانند Moz Local (مدیریت خودکار استناد) و Whitespark (مدیریت استناد به صورت دستی) داده های بد شما را در منبع تصحیح می کنند ، نه اینکه فقط یک باند کمک هزینه پرداخت شده موقت را روی آن قرار دهند. بنابراین ، تمام گزینه ها را بررسی کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

چگونه می توانم به بهترین وجه شهرها و شهرهایی خاص را انتخاب کنم که مشتری هایم می خواهند در خارج از موقعیت جسمی خود پیدا کنند
اگر یک تجارت در حوزه خدمات (مانند لوله کش) را بازاریابی می کنید ، برای هر یک از شهرهای مهم خدمات خود ، یک صفحه فرود وب سایت عالی با محتوا مصرف کننده محور ، مفید و منحصر به فرد ایجاد کنید. همچنین برای مشاغل حوزه خدمات بسیار جالب توجه است که Google به تازگی عملکرد تنظیم شعاع سرویس در داشبورد Google My Business خود را تغییر داده است به گونه ای که به جای آدرس فیزیکی شما منطقه خدمات واقعی شما را منعکس می کند. اگر یک تجارت آجر و ملات را به بازار عرضه می کنید که مشتریان از مناطق دیگر به آن مراجعه می کنند ، برای ایجاد محتوا به طور معمول مفید نیستند ، "مردم از X به سمت ما سوار می شوند!" بلکه برای ایجاد روابط با جوامع همسایه در دنیای واقعی ، انعکاس آنها را در مورد دسترسی اجتماعی خود ، و اگر واقعاً مورد علاقه هستند ، آنها را در وب سایت خود منعکس کنید. مشاغل منطقه خدمات و مدل های آجر و ملات ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در PPC داشته باشند تا دید در کلیه مکان های مورد نظر افزایش یابد.

چند بار باید عناوین صفحه و توضیحات متا را برای کمک به SEO محلی تغییر دهم؟
در حالی که آزمایش کردن خوب است ، فقط برچسب های اصلی خود را فقط به خاطر مشغله کاری تغییر ندهید. در عوض ، اگر برخی از روندهای اجتماعی شیوه صحبت مردم در مورد چیزی را که شما ارائه می دهید تغییر دهید ، ویرایش عناوین و توضیحات خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، نمایندگی فروش اتومبیل می تواند درک کند که مصرف کنندگان آن بیش از وسایل نقلیه الکتریکی جستجوی "EV" را آغاز کرده اند زیرا جامعه به اندازه کافی راحت با این محصولات راحت شده است تا به صورت کوتاه به آنها مراجعه کند. اگر تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل روند نشان دهنده تغییراتی مانند این هستند ، ممکن است زمان آن باشد که دوباره عناصر وب سایت خود را بهینه سازی کنید. تغییر هر بخشی از بهینه سازی شما فقط به شما کمک می کند در صورت رتبه بندی بهتر جستجو مشتریان ، رتبه بهتری کسب کنید.

درباره برچسب های عنوان و متا بیشتر بخوانید:

برچسب عنوان چیست؟ - مرکز یادگیری SEO
7 ‹عنوان برچسب› هک هایی برای افزایش رتبه ها + ترافیک - Whiteboard Friday
توضیحات متا چیست؟ - مرکز یادگیری SEO
آیا شما باید به مشتریان خود در همان طاقچه سرویس دهید ، زیرا فقط یک شماره 1 وجود دارد؟
اگر کلمات کلیدی شما هیچ هدف محلی نداشته باشند ، مطمئناً پذیرفتن دو مشتری با همان شرایط ملی در رقابت با هم می تواند مطمئناً غیر اخلاقی باشد. اما این یک سؤال عالی است ، زیرا این فرصت را به وجود می آورد تا این حقیقت را جذب کند که برای هر کلمه کلیدی که گوگل قصد محلی را درک می کند ، دیگر فقط یک شماره 1 وجود ندارد. برای این عبارات جستجو ، هر دو نتایج محلی و بسیاری از ارگانیکها به مکان جستجوگر اختصاص داده می شوند.

مشتری در رستوران مکزیک در مرکز شهر واقعاً با کاربر رستوران مکزیک خود که در هنگام جستجو برای کاربر "بهترین تاکوها" را انتخاب می کند رقابتی نیست. نتایج جستجوگرها بسته به مکانی که در آن شهر هنگام جستجو است تغییر خواهد کرد . بنابراین ، مگر اینکه دو مشاغل یکسان را در یک بلوک یکسان در یک شهر بدست آورید ، می توانید هر دو را خدمت کنید ، با تلاش زیاد برای یافتن USP هر مشتری برای کمک به آنها درخشش در محیط خاص خود برای جستجوگرها در مجاورت.

آیا برای یک شرکت خدمات محلی که دارای محتوای طولانی نیست ، بهتر است از یک قالب یک صفحه ای استفاده کنید یا آن را به 3-5 صفحه شکسته شوید؟
این سؤال وقتی ناشری می شوید به دنبال راهی آسان برای انتشار است. هر مشاغل دارای یک وب سایت ناشر است و بهانه ای برای عدم داشتن محتوای کافی برای ایجاد صفحه فرود برای هر یک از خدمات شما و یک صفحه فرود برای هر یک از شهرهایی که در آن سرویس می کنید وجود ندارد. من معتقدم که این سؤال (و این یک سؤال معمول است!) ناشی از این است که مشاغل مطمئن نیستند که برای تمایز خدماتشان در یک مکان از خدماتشان در یک مکان دیگر ، در مورد چه چیزی بنویسند. خدمات یکسان هستند ، اما تفاوت آن مکان چیست!

نظرات متنی و ویدیویی را از مشتریان در آنجا منتشر کنید ، بهترین پروژه های خود را در آنجا به نمایش بگذارید ، نکاتی راجع به جغرافیا و مقررات در آنجا ، ارائه خدمات مصاحبه ، متخصصان مصاحبه ، تیم های حامی و رویدادها در آن مکان های خدماتی و غیره ارائه دهید. این موارد نیاز به سرمایه گذاری زمان دارد ، اما اکنون شما در زمینه چاپ و نشر فعالیت می کنید ، بنابراین وقت خود را سرمایه گذاری کرده و به انتشار بپردازید! کلیه وب سایتهای یک صفحه ای ، عدم تعهد به خدمات به مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، غلبه بر ترس خود را از صفحات فرود محلی بخوانید.

برای سئو چقدر محتوا نیاز دارید؟
قصد ، نیت ، نیت! سیگنال های رتبه بندی گوگل بسته به هدف در پرس و جو متفاوت خواهد بود و از این بابت سپاسگزارم! به همین دلیل شما برای رتبه بندی صفحه محصول خود به عنوان مقاله 3000 کلمه ای نیاز ندارید.

پاسخ "چقدر محتوا به صفحه من نیاز دارد؟" "محتوای کافی برای کامل و جامع" است ، که این یک عامل ذهنی است که متفاوت از پرس و جو به پرس و جو است.

اینکه 300 کلمه بنویسید یا 3000 کلمه بنویسید مسئله نیست. این است که آیا شما به طور کامل و کامل به موضوع صفحه پرداخته اید.

این جمعه های Whiteboard را در مورد محتوا برای SEO جستجو کنید:

چرا نیاز به محتوای منحصر به فرد خوب برای مرگ - جمعه وایت برد
نحوه ایجاد 10 برابر محتوا - جمعه وایت برد
درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

سئو بازدید : 58 پنجشنبه 18 مهر 1398 نظرات (0)

اگر عنوان این وبلاگ را می خوانید و به نوعی ، حتی فقط برای یک ثانیه ، به فیلم نمادین "سکوت بره ها" فکر می کنید ، به این باشگاه خوش آمدید - شما تنها نیستید!

با وجود این واقعیت که اصطلاح " cannibalization " برای بازاریابی دیجیتال خیلی مناسب به نظر نمی رسد ، این مفهوم اصلی مدت زمان طولانی است. این اصطلاح به سادگی مسئله وجود چندین صفحه در رقابت با همان دسته های کلیدی / یا کلمات کلیدی مشابه (یا بسیار مشابه) را مشخص می کند ، از این رو cannibalization.

منظور ما از cannibalization در SEO چیست؟
این مشکل تاسف آور و غالباً بدون توجه به پتانسیل سئو صفحات درگیر آسیب می زند. هنگامی که بیش از یک صفحه دارای کلمه کلیدی مشابه / مشابه است ، " سردرگمی " را در نگاه موتور جستجو ایجاد می کند ، و در نتیجه تلاش می کند تصمیم بگیرد که کدام صفحه برای کدام اصطلاح رتبه بندی شود.

به عنوان مثال ، بگویید وب سایت تجارت الکترونیک خیالی من کفش به صورت آنلاین می فروشد و من یک صفحه طبقه بندی اختصاصی ایجاد کرده ام که اصطلاح کفش های مچ پا را هدف قرار دهد: www.distilledshoes.com/boots/ankle-boots/


با دانستن اهمیت محتوای سرمقاله ، با گذشت زمان تصمیم می گیرم دو پست وبلاگ ایجاد کنم که مباحث مربوط به چکمه های مچ پا را در پشت تحقیق کلمات کلیدی قرار دهند: یک پست در مورد نحوه پوشیدن چکمه های مچ پا و دیگری در مورد 10 روش برتر برای پوشیدن چکمه های مچ پا در سال 2019:





یک ماه بعد ، من می دانم که برخی از صفحات وبلاگ من در واقع برای چند اصطلاح کلیدی رتبه بندی می شوند که صفحه دسته بندی تجارت الکترونیکی من در ابتدا برای آنها قابل مشاهده بود.

حال سوال اینجاست: آیا این خوب یا بد برای وب سایت من است؟

درام رول ، لطفا ... و جواب این است - بستگی به وضعیت ، کلمات کلیدی دقیق و قصد کاربر هنگام جستجو برای یک اصطلاح خاص دارد.

cannibalization کلمه کلیدی سیاه و سفید نیست - مناطق مختلف خاکستری وجود دارد و ما سعی خواهیم کرد که چندین سناریو را در این پست وبلاگ دنبال کنیم. توصیه می کنم 5 دقیقه وقت خود را برای بررسی این جمعه جالب Whiteboard که موضوع جستجو بسیار خوب است ، صرف کنید.

آدمخواری شدن کلمه کلیدی چقدر مشکل دارد؟
بسیار بیشتر از آنچه ممکن است فکر کنید - تقریباً در هر وب سایتی که در چند سال گذشته روی آن کار کرده ام ، درجه ای از آدمخواری وجود دارد که نیاز به حل دارد. تخمین زده می شود که یک صفحه واحد با این شماره چقدر می تواند عقب نگه داشته شود ، زیرا شامل گروهی از صفحات است که پتانسیل آنها محدود است. بنابراین ، پیشنهاد من این است که با تجزیه و تحلیل خوشه های صفحه هایی که دارای درجه ای از آدمخواری هستند به جای صفحات مجزا ، این مسئله را درمان کنید.

برای یافتن مشکلات cannibalization در جستجوگرها کجا رایج است؟
به طور معمول ، می توانید دو مکان اصلی برای آدمخواری را پیدا کنید:

1) در سطح داده های متا:
هنگامی که دو یا چند صفحه دارای داده های متا (برچسب ها و عنوان ها به طور عمده) هستند که کلمات کلیدی یکسان یا بسیار مشابه را هدف قرار می دهند ، آدمخواری اتفاق می افتد. این امر به یک نوع اصلاح کم فشار تر نیاز دارد ، زیرا فقط داده های متا به تنظیم نیاز دارند.

به عنوان مثال: سایت تجارت الکترونیکی من دارای سه صفحه مربوط به چکمه است که داده های متا زیر را دارند:

آدرس صفحه    برچسب عنوان    عنوان 1
/ چکمه / همه    / چکمه های زنانه - چکمه های مچ پا و چلسی | کفش مقطر    چکمه های مچ پا و چلسی زنانه
/ چکمه / چکمه مچ پا /    چکمه های مچ پا زنان | کفش مقطر    چکمه های مچ پا
چکمه / چکمه چلسی /    چکمه های زنانه چلسی | کفش مقطر    چکمه های چلسی
این نوع cannibalization کلمات کلیدی اغلب در سایت های تجارت الکترونیکی رخ می دهد که دارای صفحات زیادی دسته (یا زیر شاخه) با هدف هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص مانند مثال بالا هستند. در حالت ایده آل ، ما می خواهیم یک صفحه چکمه عمومی داشته باشیم تا اصطلاحات مربوط به چکمه های عمومی را هدف قرار دهیم ، در حالی که دو صفحه دیگر باید روی انواع خاص چکمه هایی که در آن صفحات می فروشیم تمرکز کنند: مچ پا و چلسی.

چرا به جای آن موارد زیر را امتحان نمی کنید؟

آدرس صفحه    برچسب عنوان جدید    هدر جدید 1
/ چکمه / همه    چکمه های زنانه - انواع چکمه های زمستانی | کفش مقطر    چکمه های زمستانی زنانه
/ چکمه / چکمه مچ پا /    چکمه های مچ پا زنان | کفش مقطر    چکمه های مچ پا
چکمه / چکمه چلسی /    چکمه های زنانه چلسی | کفش مقطر    چکمه های چلسی

بیشتر اوقات ، ما نمی توانیم متا داده های سایت تجارت الکترونیکی خود را متمایز کنیم تا زیر گروه کاملاً مشخصی از کلمات کلیدی را که باید برای آنها هدف قرار دهیم ، هدف قرار دهیم - از این گذشته ، این نکته اصلی داشتن صفحات دسته بندی زیادی است ، نه؟ اگر به موضوع علاقه دارید ، در اینجا یک پست وبلاگ که من در مورد این مقاله نوشتم ، پیدا کنید .

این واقعیت که صفحات تجارت الکترونیکی تمایل دارند که متن بسیار کمی در آنها وجود داشته باشد ، داده های متا را بسیار مهم می کند ، زیرا این یکی از عناصر اصلی موتورهای جستجو خواهد بود تا بدانند که چگونه یک صفحه با دیگری متفاوت است.

2) در سطح محتوای صفحه
هنگامی که cannibalization در سطح محتوای صفحه رخ می دهد (به این معنی که دو یا چند صفحه تمایل دارند موضوعات بسیار مشابهی را در محتوای بدن خود پوشش دهند) ، به طور معمول نیاز به کار بیشتری نسبت به مثال فوق دارد ، زیرا به مدیر وب سایت نیاز دارد که ابتدا تمام صفحات رقیب را پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد. در مورد بهترین رویکرد برای حل مسئله

به عنوان مثال: بگویید تجارت الکترونیک من دارای دو صفحه وبلاگ است که موضوعات زیر را در بر می گیرد:

آدرس صفحه    هدف مقاله
/ وبلاگ / چکمه های چرمی چرمی /    پیشنهاد می کند که چطور از چکمه های چرمی مراقبت کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند
/ وبلاگ / چکمه-تمیز کردن-راهنمای-2019 /    یک راهنمای 121 در مورد نحوه تمیز کردن انواع چکمه را نشان می دهد
این نوع cannibalization کلمه کلیدی به طور معمول در صفحات تحریریه یا صفحات معامله ای ارائه می شود که دارای مقدار قابل توجهی از متن هستند.

برای روشن شدن چیزی اساسی است: SEO معمولاً هنگام تولید محتوای سرمقاله ، محرک اصلی نمی باشد ، زیرا تیم های مختلف به دلایل اجتماعی و نامزدی در تولید محتوا دخیل هستند و به همین ترتیب. به خصوص در شرکتهای بزرگتر ، به راحتی می توان کمبود تعادل بین همه ادارات را چقدر دشوار ارزیابی کرد و چگونگی راحتی امور را از دست داد.

از دیدگاه خالص سئو ، می توانم اطمینان دهم که دو صفحه فوق به احتمال زیاد در معرض آدمخواری قرار دارند. علیرغم اینکه آنها دارای زوایای مختلف تحریریه هستند ، آنها احتمالاً برخی از مطالب تکراری بین آنها را نشان می دهند (بیشتر در مورد این بعدا).

از نظر موتور جستجو ، این دو پست وبلاگ چقدر متفاوت هستند ، که هر دو هدف از پرداختن به یک هدف نسبتاً مشابه هستند؟ این سؤال اصلی است که باید هنگام انجام این کار از خود بپرسید. پیشنهاد من به شرح زیر است: قبل از سرمایه گذاری وقت و منابع در ایجاد صفحات جدید ، سعی کنید مطالب موجود خود را مرور کنید.

انواع cannibalization در SEO چیست؟
به عبارت ساده ، شما می توانید 2 نوع اصلی را پیدا کنید:

1) دو یا چند صفحه فرود در وب سایت شما که برای همان کلمات کلیدی رقابت می کنند
به عنوان مثال ، ممکن است برای کلمه کلیدی "چکمه های مچ پا" ، دو صفحه من به طور همزمان رتبه بندی شوند:

آدرس صفحه    برچسب عنوان    رتبه بندی برای کلید واژه "چکمه های مچ پا"
صفحه A: / چکمه / همه    چکمه های زنانه - چکمه های مچ پا و چلسی | کفش مقطر    موقعیت 8
پابه ب: / چکمه / چکمه مچ پا /    چکمه های مچ پا زنان | کفش مقطر    موقعیت 5
آیا این یک مسئله cannibalization واقعی است؟ پاسخ هم بله و نه است.

اگر چندین صفحه برای یک اصطلاح رتبه بندی می شوند ، به این دلیل است که یک موتور جستجو عناصر هر دو صفحه را پیدا می کند که فکر می کنند به طریقی به پرس و جو پاسخ می دهند - بنابراین از نظر فنی ، آنها "آدمخوار" بالقوه هستند.

آیا این بدان معناست که شما باید در هر دو صفحه وحشت کنید و همه چیز را تغییر دهید؟ مطمئناً نه. خیلی به سناریو و هدف شما بستگی دارد.

سناریو 1
در مواردی که هر دو صفحه در صفحه اول SERPS دارای رتبه های بالایی هستند ، این می تواند به نفع شما باشد: فضای بیشتر اشغال شده به معنای ترافیک بیشتر برای صفحات شما است ، بنابراین با آن به عنوان آدمخوار "خوب" رفتار کنید.

در صورت بروز این موارد ، توصیه می کنم موارد زیر را انجام دهید:

در نظر بگیرید که توصیفات متا را تغییر دهید تا آنها را جذاب تر و بی نظیر از یکدیگر کنید. شما نمی خواهید هر دو صفحه یک پیام را نشان دهند و در تحت تأثیر قرار دادن کاربر موفق نیستند.
اگر متوجه شوید که در بین این دو صفحه ، "صفحه ثانویه / غیر در نظر گرفته شده " رتبه بالاتری دارد (برای مثال: صفحه A / چکمه / همه رتبه های بالاتر از صفحه B / چکمه / چکمه های مچ پا) برای اصطلاح چکمه های مچ پا. ') ، باید روی کنسول جستجوی Google (GSC) بررسی کنید تا ببینید کدام صفحه بیشترین تعداد کلیک را برای این اصطلاح دریافت می کند. سپس ، تصمیم بگیرید که آیا ارزش آن را دارد که سایر عناصر SEO خود را تغییر دهید تا به آن کلید واژه خاص رسیدگی کنید.
به عنوان مثال ، چه اتفاقی می افتد که من اصطلاح چکمه های مچ پا را از برچسب عنوان / چکمه / همه (صفحه A) و نسخه صفحه حذف کنم؟ اگر گوگل به جای صفحه / چکمه / چکمه / مچ پا به جای من (صفحه B) واکنش نشان می دهد ، که ممکن است موقعیت های بالاتری داشته باشد ، عالی است! اگر اینطور نیست ، بدترین سناریو این است که می توانید تغییرات را به عقب برگردانید و از لذت بردن از دو نتیجه در صفحه یکی از SERP لذت ببرید.

آدرس صفحه    برچسب عنوان    رتبه بندی برای کلید واژه "چکمه های مچ پا"
صفحه A: / چکمه / همه    چکمه های زنانه - چکمه های چلسی و انواع دیگر | کفش مقطر    تست کنید و تصمیم بگیرید

سناریو 2
در مواردی که صفحه A دارای رتبه بندی بالایی است ، یکی از SERPS و صفحه B جایی پیدا نشده است (فراتر از نتایج 15-20 برتر) ، این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید که آیا این cannibalization جزئی ارزش وقت و منابع شما را دارد ، زیرا ممکن است این یک فوریت نباشد.

اگر تصمیم گرفتید که ارزش دنبال کردن را دارد ، توصیه می کنم موارد زیر را انجام دهید:

نظارت بر کلمات کلیدی را که به نظر می رسد دو صفحه نشان می دهند ، نگه دارید ، در صورتی که Google ممکن است در آینده واکنش متفاوتی نشان دهد.
پس از اینکه به مهمترین موضوعات خود رسیدگی کردید ، دوباره به این نقطه cannibalization جزئی برگردید.
سناریو 3
در مواردی که هر دو صفحه در صفحه دو یا سه از SERP رتبه بندی می کنند ، ممکن است این مسئله اتفاق بیفتد که cannibalization شما یک یا هر دو را عقب نگه دارد.

در صورت بروز این موارد ، توصیه می کنم موارد زیر را انجام دهید:

GSC را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از صفحات شما بیشترین تعداد کلیک را برای آن کلمه کلیدی دریافت کرده است. همچنین باید اصطلاحات مشابه را بررسی کنید ، زیرا کلمات کلیدی در صفحه دو یا سه SERP با کلیک های بسیار کمی در GSC نشان می دهند. سپس تصمیم بگیرید که کدام صفحه باید تمرکز اصلی شما باشد - صفحه ای که از دید محتوا مناسب تر است - و برای آزمایش تغییرات در مورد عناصر SEO در هر دو صفحه آماده باشید.
برچسب ها ، عنوان ها و نسخه های صفحه خود را مرور کنید و سعی کنید مواردی پیدا کنید که به نظر می رسد هر دو صفحه با هم همپوشانی دارند. اگر درجه تکراری بین آنها واقعاً زیاد باشد ، ممکن است ارزش تلفیق / کانونیالیز / تغییر مسیر یکی به دیگری را داشته باشد (در ادامه به این مورد می پردازم).
2) دو یا چند صفحه فرود در وب سایت شما که برای همان کلمه کلیدی در حال چرخش هستند
این ممکن است به عنوان مثال ، کلمه کلیدی " چکمه های مچ پا " برای دو صفحه من در زمان های مختلفی رتبه بندی شود ، زیرا به نظر می رسد گوگل زمان دشواری را برای تصمیم گیری برای انتخاب این صفحه برای شرایط مختلف دارد.

آدرس صفحه    رتبه بندی برای کلمه کلیدی "چکمه های مچ پا" در تاریخ 1 ژانویه    رتبه بندی برای کلمه کلیدی "چکمه های مچ پا" در تاریخ 5 ژانویه
صفحه A: / چکمه / همه    موقعیت 6    رتبه بندی نیست
پابه ب: / چکمه / چکمه مچ پا /    رتبه بندی نیست    موقعیت 8
اگر این اتفاق برای شما افتاد ، سعی کنید به سؤالات زیر پاسخ دهید: این یک مسئله متداول است که من اطمینان دارم که بسیاری از شما با آن روبرو شده اید ، که در آن صفحات فرود بسیار ناپایدار به نظر می رسد و برای گروهی از کلمات کلیدی در غیر رتبه قرار می گیرند. شیوه ای متناسب

این تلنگر چه موقع شروع شد؟
با اشاره به لحظه مناسب در زمان شروع این همه ، به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه مسئله از اول به وجود آمده است. ممکن است یک برچسب متعارف اتفاق بیفتد یا از بین برود ، ممکن است تغییراتی در عناصر روی صفحه یا الگوریتم بروزرسانی موارد مختلف ایجاد شود؟

چند صفحه برای همان کلمه کلیدی فلیپ فالپ می شوند؟
هرچه تعداد صفحات کمتری در معرض نوسانات قرار بگیرد ، بهتر و آسان تر به آنها پرداخته می شود. سعی کنید تمام صفحات را درگیر کنید و تمام عناصری که ممکن است باعث ایجاد این بی ثباتی شود را بررسی کنید.

چند بار این صفحات فلیپ فلاپ می شوند؟
سعی کنید دریابید که چند مرتبه صفحه رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی تغییر کرده است: تعداد کمتری ، بهتر. متقاطع زمان تغییرات را با آگاهی شما از سایت در صورت بروز تغییرات دیگر ایجاد می کنید.

اگر flip-flop فقط یک بار اتفاق افتاده است و به نظر می رسد متوقف شده است ، احتمالاً هیچ چیز نگران کننده نیست ، زیرا احتمالاً نوسانات یک طرفه در SERP است. در پایان روز ، باید به یاد داشته باشیم که گوگل تست را اجرا می کند و تقریباً هر روز تغییر می کند.

چگونه بفهمیم کدام صفحات قربانی آدمخواری هستند
من توضیح خواهم داد که من از چه ابزاری برای تشخیص شارهای اصلی cannibalization استفاده می کنم ، اما مطمئن هستم که چندین روش برای رسیدن به نتایج مشابه وجود دارد - اگر می خواهید نکات خود را به اشتراک بگذارید ، لطفاً در زیر نظر دهید!

ابزاری برای بکارگیری نوع 1 آدمخوار: وقتی دو صفحه فرود بیشتر برای یک کلمه کلیدی یکسان رقابت می کنند
من می دانم که همه ما ابزارهایی را دوست داریم که به شما در سرعت بخشیدن به کارهای طولانی کمک می کند و یکی از علاقه مندی های من اهورف است . من توصیه می کنم از روش فوق العاده آنها استفاده کنید که cannibals شما را در عرض چند دقیقه پیدا کند.

ویدیوی پنج دقیقه ای آنها را در اینجا مشاهده کنید تا ببینید که چگونه این کار را انجام دهید

من مطمئن هستم که SEMrush ، SEOMonitor و سایر ابزارهای مشابه توانایی بازیابی آن نوع داده ها را دارند ، شاید نه به همان سرعتی که روش Ahrefs ذکر شده در بالا. اگر هیچ ابزاری در اختیار ندارید ، کنسول جستجوی Google و Google Sheets دوستان شما خواهند بود ، اما این بیشتر یک روند دستی است.

ابزاری برای استفاده از نوع دوم cannibalization: هنگامی که دو یا چند صفحه فرود برای همان کلمه کلیدی در حال چرخش هستند.
در حالت ایده آل ، بیشتر ابزارهای ردیابی رتبه ای می توانند وقتی عملکرد یک کلید واژه را تغییر داده و رتبه بندی URL را با گذشت زمان انجام می دهند ، کشف کنند. در همان روز ، من فقط از همین ابزار ردیابی مانند Linkdex و Pi Datametrics استفاده کردم.

در Distilled ، ما از STAT استفاده می کنیم ، که این داده ها را در زیر History نمایش می دهد ، در برگه اصلی کلید واژه - به عنوان مثال تصویر زیر را مشاهده کنید.



یک مورد از این نوع ابزارهای رتبه بندی این است که این داده ها اغلب فقط با کلمه کلیدی قابل دسترسی است و به تجزیه و تحلیل داده ها نیاز دارد. این بدان معناست که برای بررسی کلیه کلمات کلیدی موجود در این cannibalization ممکن است کمی زمان نیاز داشته باشد ، اما بینش هایی که جمع می کنید به خوبی ارزش این تلاش را دارند.

داشبورد Google Data Studio
اگر به دنبال یک رویکرد سریعتر هستید ، می توانید داشبورد Google Data Studio را ایجاد کنید که به GSC شما متصل می شود تا داده ها را در زمان واقعی ارائه دهد ، بنابراین نیازی نیست وقتی فکر می کنید گزارش های خود را بررسی کنید. یک مسئله cannibalization وجود دارد (اعتبار به همکار من Dom ).

مثال ما از داشبورد شامل دو جدول است (به تصاویر زیر مراجعه کنید):



در جدول بالا لیست کامل متخلفان کلمات کلیدی برای مدت زمان انتخاب شده ثبت می شود. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی "X" در بالای جدول ، 13 کلیک ارگانیک (total_clicks) از GSC در طی دوره مورد نظر ایجاد کرده و رتبه بندی URL را تقریباً 24 بار تغییر داده است (num_of_pages) .



جدول دوم (نشان داده شده در بالا) صفحات فردی را نشان می دهد که برای هر کلمه کلیدی برای دوره زمانی انتخاب شده رتبه بندی شده اند. در این مثال خاص ، برای کلمه کلیدی X ما (که ، همانطور که می دانیم در دوره زمانی انتخاب شده ، URL ها 24 بار تغییر کرده است) مسیر ستون لیستی از آدرس های اینترنتی اختصاصی را نشان می دهد که در حال چرخش هستند.

برای مقابله با cannibalization چه راه حل هایی باید بکار ببرم؟
مهم است که انواع مختلف شاهدانه ای را که ممکن است با آن روبرو شوید و سعی کنید با راه حل ها انعطاف پذیر باشید - مهم نیست که هر راه حل یکسان باشد.

من هنگام صحبت کردن در مورد انواع مختلف cannibalization شروع به لمس روی راه حل های ممکن کردم ، اما بیایید یک رویکرد جامع تر به پیش ببریم و توضیح دهیم که چه راه حل هایی در دسترس است.

تغییر مسیر 301
این سؤال را از خودتان بپرسید: آیا من به تمام صفحاتی که پیدا کردم cannibalize یکدیگر هستند نیاز دارم؟

در چندین مورد ، پاسخ نه ، و اگر اینگونه باشد ، 301 تغییر مسیر دوستان شما هستند.

به عنوان مثال ، شما ممکن است نسخه جدیدی را (یا بسیار مشابه) همان مقاله ای که سایت شما سالها پیش ارسال کرده اید ایجاد کرده باشید ، بنابراین ممکن است شما یکی از آنها را تغییر مسیر دهید - به طور کلی ، URL قدیمی تر ممکن است از نظر موتورهای جستجو دارای برابری بیشتری باشد. و به طور بالقوه می تواند برخی از بک گراند ها را با گذشت زمان جلب کند.

آدرس صفحه    تاریخ ارسال بلاگ
صفحه A: وبلاگ / چکمه های چگونگی پوشیدن-مچ پا    مه 2016
صفحه B: وبلاگ / چگونگی پوشیدن-مچ پا-چکمه-در-2019    دسامبر 2018
بررسی کنید که آیا صفحه A دارای بک لینک است یا خیر ، در این صورت ، چند کلمه کلیدی را برای آن رتبه بندی می کند (و رتبه بندی آن دسته از کلمات کلیدی تا چه اندازه مناسب است)

چه کاری انجام شود:

اگر صفحه A از عدالت و دید کافی برخوردار است ، 301 تغییر مسیر را از صفحه B به صفحه A انجام دهید ، کلیه پیوندهای داخلی (از سایت به صفحه B) را به صفحه A تغییر دهید و در صورت لزوم ابرداده های صفحه A را به روز کنید (از جمله مرجع به عنوان مثال 2019)
اگر نه ، برعکس را انجام دهید: یک تغییر مسیر 301 را از صفحه A به صفحه B کامل کنید و تمام پیوندهای داخلی (از سایت به صفحه A) را تغییر دهید و به صفحه B تغییر دهید.
کانونی سازی
در صورت نیاز به تمام صفحاتی که به هر دلیلی cannibalization می شوند (ممکن است PPC ، اهداف اجتماعی یا آزمایش باشد یا شاید فقط به این دلیل باشد که آنها هنوز هم مرتبط هستند) ، برچسب های متعارف دوستان شما هستند. تفاوت اصلی با تغییر مسیر 301 در این است که هر دو صفحه هنوز وجود خواهد داشت ، در حالی که حقوق صاحبان سهام از صفحه A به صفحه B منتقل می شود.

بیایید بگوییم که شما مقاله جدیدی ایجاد کرده اید که موضوع مشابهی با موضوع موجود دیگر را در بر می گیرد (اما دارای زاویه ای متفاوت است) و می فهمید که هر دو صفحه از یکدیگر cannibalize می کنند. پس از یک تحلیل سریع ، ممکن است تصمیم بگیرید که صفحه B "اصلی" شما باشد ، بنابراین می توانید از صفحه A با اشاره به صفحه B. از یک برچسب متعارف استفاده کنید. اگر محتوای دو صفحه به اندازه کافی متنوع است ، می توانید از canonicalization استفاده کنید. کاربران باید آن را ببینند اما نه به حدی که موتورهای جستجو فکر کنند متفاوت است.

آدرس صفحه    تاریخ ارسال بلاگ
صفحه A: وبلاگ / چگونگی پوشیدن-مچ پا-چکمه-با-شلوار جین    دسامبر 2017
صفحه B: وبلاگ / چگونگی پوشیدن-چکمه های قوزک پا بالا    ژانویه 2019
چه کاری انجام شود:

از صفحه A تا صفحه B. از یک برچسب کانونی استفاده کنید ، به عنوان یک تقویت کننده Google ، می توانید از یک برچسب کانونی برای مراجعه به صفحه B استفاده کنید.
بعد از ارزیابی میزان دسترسی و برابری لینک داخلی هر دو صفحه ، ممکن است بخواهید اگر این را مفید بدانید ، همه / برخی از لینک های داخلی (از سایت به صفحه A) را تغییر دهید و به صفحه B تغییر دهید.
دوباره بهینه سازی صفحات
همانطور که قبلاً به آن اشاره شد ، این در درجه اول شامل یک نوع ابرداده از نوع قارچ زدایی است ، این همان چیزی است که من در این مقاله به عنوان نوع 1 نامگذاری کردم. پس از شناسایی صفحاتی که به نظر می رسد داده های متا آنها با هم همپوشانی دارند یا به طریقی کلمات کلیدی مشابه / بسیار مشابه را هدف قرار می دهند ، باید تصمیم بگیرید که صفحه اصلی شما برای آن دسته از کلمات کلیدی / کلمات کلیدی است و دوباره بهینه سازی رقابت را انجام می دهد صفحات

مثال را در پست وبلاگ مشاهده کنید تا ایده بهتری داشته باشید.

ادغام محتوا
این نوع راه حل شامل یکپارچه کردن یک قسمت یا کل محتوای یک صفحه به قسمت دیگر است. هنگامی که این اتفاق افتاد ، تصمیم گیری در مورد این است که آیا صفحه ای را که محتوا را از آن جدا کرده اید ارزش دارد یا اینکه فقط 301 آن را به صفحه دیگری هدایت کنید ، تصمیم گیری دارد.

اگر فکر می کنید که cannibalization نتیجه محتوی مشابه یا کپی شده بین صفحات مختلف است ، از ادغام به عنوان گزینه استفاده می کنید ، همانطور که در ابتدا گفته شد ، احتمالاً نوع 2 cannibalization است. ابتدا باید صفحه اصلی خود را تأسیس کنید تا بتوانید در صفحات داخلی رقیب عمل کنید. ادغام محتوا نیاز به حرکت شما دارد به منظور متوقف کردن این مشکل و بهبود رتبه بندی ، محتوای توهین آمیز را به صفحه اصلی خود وارد کنید.

به عنوان مثال ، شما ممکن است مقاله جدیدی ایجاد کرده باشید که تحت عنوان محتوای خاص قرار گیرد (در این مثال ، تمیز کردن چکمه). سپس متوجه می شوید که پاراگراف از صفحه جدید B ، چکمه های چرمی و چگونگی مراقبت از آنها را لمس می کند ، چیزی که در صفحه A. آن را پوشش داده اید. در صورتی که هر دو مقاله به اهداف مشابه پاسخ دهند (یکی فقط تمیز کردن چرم ، دیگری) هدف قرار دادن چکمه های تمیز کردن به طور کلی ) ، پس ارزش آن است که محتوای توهین آمیز را از صفحه B به صفحه A تثبیت کنید ، و به جای پاراگراف که چکمه های چرمی را در صفحه B قرار می دهد ، یک پیوند داخلی به صفحه A اضافه کنید.

آدرس صفحه    تاریخ ارسال بلاگ
صفحه A: وبلاگ / چکمه های چرمی چرمی    دسامبر 2017
صفحه B: / blog / چکمه-تمیز کردن-راهنمای-2019 /    ژانویه 2019
چه کاری انجام شود:

قسمت متخلف مطالب را در صفحه B پیدا کنید ، آن را مرور کنید و قانع کننده ترین بیت های صفحه A را ادغام کنید
محتوای سلب شده را در صفحه B با یک لینک مستقیم داخلی که به صفحه A اشاره دارد ، جایگزین کنید
غالباً پس از ادغام محتوای یک صفحه به صفحه دیگر ، هیچ محدودیتی برای صفحه ای که محتوا از آن حذف شده است وجود ندارد ، بنابراین فقط باید هدایت شود (301).
چگونه می توانم در وهله اول اجتناب از cannalalization؟
بهترین راه برای جلوگیری از بروز حشیش ، یک کار ساده اما در عین حال کم ارزش است که شامل نقشه برداری از کلمات کلیدی است. اجرای یک استراتژی نقشه برداری صحیح برای سایت شما بخش مهمی از SEO شما به همان اندازه مهم است که به عنوان مثال در مورد کلمه کلیدی شما است.

Carson Ward یک پست عالی Moz Blog در مورد موضوع نوشته است ، توصیه می کنم نگاهی بیندازید.

"قصد" را به عنوان خوب انجام ندهید
راه دیگر برای جلوگیری از آدمخواری ، و آخرین نکته ای که می خواهم با شما در میان بگذارم ، شامل مواردی است که اکثر شما با آن آشنا هستید: هدف جستجو.

بیشتر اوقات ، ما کارها را به صورت واضح در نظر می گیریم ، فرض می کنیم گوگل به روشی خاص رفتار کند و نوع خاصی از نتایج را نشان دهد. منظور من از این عبارت است: هنگامی که روی نقشه برداری از کلمات کلیدی خود کار می کنید ، فراموش نکنید که قبل از فرض نتیجه خاص ، موتورهای جستجو از چه نوع نتایج نمایش می دهند. اغلب ، حتی گوگل مطمئن نیست و همیشه نیت به درستی دریافت نمی کند.

به عنوان مثال ، هنگام جستجو برای " ایده های هدیه کفش " و " ایده های هدیه برای دوستداران کفش " من دو SERP بسیار متفاوت دریافت می کنم با وجود این که قصد من یک نوع است: من به دنبال ایده هایی برای هدیه ای هستم که شامل کفش باشد.



SERP در سمت چپ SERP را برای جستجوی "ایده های هدیه کفش" نشان می دهد. این نمایش یک سری از تصاویر از Google Images با پیوند برای دیدن اطلاعات بیشتر ، یک صفحه سرمقاله (محتوای اطلاعاتی) ، و سپس بقیه نتایج همه صفحات تراکنش / تجارت الکترونیکی هستند که من می توانم از آن خریداری کنم. گوگل فرض کرده است که من می خواهم صفحات تجاری را ببینم چون ممکن است نزدیک به یک تبدیل باشم .

SERP در سمت راست ، SERP را برای جستجوی "ایده های هدیه برای نمایش عشق" نشان می دهد ، یک ردیف از تبلیغات Google Shopping و سپس یک قطعه برجسته برجسته ، از یک صفحه سرمقاله گرفته شده ، نشان می دهد ، در حالی که بقیه ترکیبی از صفحات معاملاتی و سرمقاله هستند. با پینترست دو بار در رده های بالای 10 قرار دارد. واضح است که گوگل مطمئن نیست من چه چیزی را ترجیح می دهم در اینجا ببینم. آیا من هنوز در مرحله در نظر گرفتن هستم یا در حال انتقال به تبدیل هستم؟

مثال بالا فقط یکی از موارد بسیاری است که هنگام انجام کار تحقیق و نقشه برداری از کلید واژه ها با آنها مواجه شدم. قبل از رفتن به دنبال یک کلمه کلیدی / کلمه کلیدی خاص ، سعی کنید همه این نکات را مورد خطاب قرار دهید:

بررسی کنید که آیا یکی از صفحات موجود شما قبلاً آن را پوشش داده است یا خیر.
اگر چنین است ، شما چقدر هدف کلمه کلیدی را پوشش داده اید؟ برای بهبود تمرکز من چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا آدمخواری وجود دارد که شما را عقب نگه دارد؟
اگر صفحه ای برای آن ندارید ، آیا ارزش ایجاد یک صفحه را دارید و پیامدهای آن در صفحات موجود شما چیست؟
بررسی کنید که چه نتیجه ای Google برای آن هدف از کلمات کلیدی را نشان می دهد ، زیرا ممکن است متفاوت از انتظارات شما باشد.
هنگامی که صفحه / بازدیدهای جدیدی ایجاد کردید ، با استفاده از نکاتی که در این پست وجود دارد ، دوبار بررسی کنید که شاهد حشیش غیرعمدی و غیرقابل برنامه ریزی نیستید.
نتیجه
cannibalization کلمات کلیدی یک مشکل کم اهمیت اما کم اهمیت است ، به خصوص برای سایت هایی که چندین سال است که فعالیت می کنند و در نهایت به داشتن تعداد زیادی صفحه می پردازند. با این حال ، نترسید - راه های ساده ای برای نظارت بر این مسئله وجود دارد و امیدوارم این پست بتواند در سریع تر کردن کل مراحل برای یافتن چنین مواردی به شما کمک کند.

در اکثر اوقات ، فقط در نظر گرفتن سایر عناصر سئو مانند بک لینک ، خزیدن و کپی کردن مطالب صرفاً منطقی است. در صورت امکان ، همیشه قبل از اعمال آن در سطح سایت یا دائمی شدن آنها ، ابتدا تغییرات خود را آزمایش کنید.

اگر شما نیز مانند من طرفدار اشتراک دانش هستید و فکر می کنید راه های بهتری برای کمک به آدمخواری وجود دارد ، لطفاً در زیر نظر دهید!

درباره SamuelMangialavori -

ساموئل منگیالاوری مشاور سئو در Distilled که از مهارت های تحلیلی و تفکر خلاق خود استفاده می کند که از سوابق محکمی در اقتصاد و استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می شود ، برای کمک به مارک های تأسیس شده بر عملکرد SEO خود استوار است.

سئو بازدید : 58 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

Google My Business (GMB) یکی از روشهای قدرتمند برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی محلی و دید آنلاین است. اگر یک شغل محلی هستید ، ادعای نمایه Google برای کسب و کار من اولین گامهایی است که برای افزایش حضور آنلاین شرکت خود باید انجام دهید.

تا زمانی که مشاغل محلی شما از دستورالعمل های Google رعایت شود ، نمایه Google My Business شما می تواند به شرکت شما در معرض نمایش رایگان موتور موتور جستجوی Google کمک کند. نه تنها مشتریان بالقوه می توانند به سرعت نام ، آدرس و شماره تلفن تجاری خود را ببینند ، بلکه می توانند عکس هایی از شغل شما را نیز مشاهده کنند ، بررسی های آنلاین را بخوانند ، توضیحی در مورد شرکت خود پیدا کنند ، یک معامله را تکمیل کنند (مانند رزرو یک قرار ملاقات) و سایر موارد را مشاهده کنند اطلاعاتی که توجه یک جستجوگر را به خود جلب می کند - همه بدون آنها حتی به وب سایت شما مراجعه می کنند. این چیزهای بسیار قدرتمندی است!


Google برای کسب و کار من در رتبه بندی محلی به شما کمک می کند
مشخصات GMB شما نه تنها هنگام جستجو در Google برای مشتریان بالقوه به راحتی قابل مشاهده است ، بلکه Google My Business نیز یک عامل مهم رتبه بندی محلی Google است. در حقیقت ، براساس تحقیقات صنعت رتبه بندی محلی ، "سیگنال" Google برای کسب و کار من مهمترین عامل رتبه بندی برای رتبه بندی های محلی است. سیگنال های Google My Business بین سالهای 2017 و 2018 از اهمیت رتبه ای برخوردار بوده اند - از 19٪ به 25٪ افزایش یافته است.


ادعای نمایه Google برای کسب و کار من اولین قدم شما برای بهینه سازی محلی است - اما بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند فقط ادعای نمایه Google برای کسب و کار من کافی است. با این وجود ، بهینه سازی نمایه Google برای کسب و کار من و ورود به سیستم در داشبورد Google برای کسب و کار من برای اطمینان از اینکه هیچ به روزرسانی ناخواسته در پروفایل شما ایجاد نشده است ، برای بهبود رتبه بندی شما و اطمینان از صحت مشخصات پروفایل تجاری شما است.

ویژگی های Google برای کسب و کار من که نمایه شما راک می کند!
Google روشهای مختلفی را برای بهینه سازی و تقویت نمایه Google My Business شما ارائه می دهد. می توانید عکس ، فیلم ، ساعات کاری ، توضیحی از شرکت خود ، سؤالات و پاسخ های متداول ، اضافه کردن ، با مشتریان از طریق پیام ها برقرار کنید ، به مشتریان اجازه دهید جلسات را رزرو کنند ، به بررسی های آنلاین و سایر موارد پاسخ دهند.

یکی از قدرتمندترین راهها برای جلب توجه یک جستجوگر ، ایجاد Google My Business Posts است. ارسالهای GMB تقریباً مانند تبلیغات کوچک برای شرکت ، محصولات یا خدمات شما است.

Google پست های متنوعی را که می توانید برای ارتقاء مشاغل خود ایجاد کنید ارائه می دهد:

چه خبر
رویداد
پیشنهاد
تولید - محصول
پست ها همچنین به شما امکان می دهند یک تماس برای اقدام (CTA) را درج کنید تا بتوانید عملکرد بازدید کننده را پس از مشاهده پست شما - ایجاد بهترین تجربه بازاریابی ، کنترل کنید. CTA های فعلی عبارتند از:

کتاب
سفارش آنلاین
خرید
بیشتر بدانید
ثبت نام کردن
پیشنهاد دهید
الان تماس بگیر

پست ها از ترکیبی از تصاویر ، متن و CTA برای نمایش خلاقانه پیام شما به مشتریان بالقوه استفاده می کنند. هنگامی که شخصی نام کسب و کار شما را در Google جستجو می کند یا نمایه Google Business من در Google Maps را مشاهده می کند ، یک پست در مشخصات GMB شما نشان می دهد.


پس از ایجاد یک پست ، می توانید آن را در کانالهای رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.



با وجود نام ، پست های Google My Business پست های رسانه های اجتماعی واقعی نیستند . به طور معمول 100 کاراکتر اول پست همان چیزی است که روی صفحه نمایش داده می شود (بقیه قطع شده است و برای دیدن باید روی آن کلیک کنید) ، بنابراین مطمئن شوید که مهمترین کلمات در ابتدای پست شما هستند. از هشتگ استفاده نکنید - آنها بی معنی هستند. بهتر است اگر بتوانید هر هفت روز یکبار پست جدید ایجاد کنید.

Google My Business Posts یک راه عالی برای نشان دادن مشاغل شما به روشی بی نظیر و در زمان دقیق است که جستجوگر به صورت آنلاین به تجارت شما می پردازد.

اما یک سؤال دیرینه وجود دارد: آیا مشاغل واقعاً پست های GMB ایجاد می کنند تا پیام خود را برای مشتریان بالقوه دریافت کنند؟ بیایید دریابیم ...

سؤال بزرگ: آیا مشاغل فعال Google+ از پست های My Business استفاده می کنند؟
در صنعت SEO درباره پست های Google My Business و ارزش آنها بحث های زیادی شده است: آیا آنها در رتبه بندی سئو کمک می کنند؟ چقدر مؤثرند؟ آیا پست ها مشغول جذب هستند؟ آیا جایی که پست ها در نمایه GMB شما ظاهر می شوند دارای اهمیت هستند؟ چند بار باید ارسال کنید؟ آیا باید اصلاً Google Post Business من را ایجاد کنید؟ بسیاری از سوالات ، درست است؟

وقتی کارشناسان صنعت به همه این زوایا نگاه می کنند ، صاحبان مشاغل روزمره در مورد پست های GMB چه کاری انجام می دهند؟ آیا مشاغل واقعی پست ایجاد می کنند؟ من سعی کردم با استفاده از داده های واقعی پاسخ این سوال را پیدا کنم. در اینجا جزئیات.

مطالعه موردی Google Post Business: فقط حقایق
وقتی متوجه شدم که مشاغل به طور فعال از پست های GMB برای پروفایل های Google My Business شرکت خود استفاده می کنند ، ابتدا می خواستم مطمئن شوم که داده ها را در صنایع و بازارهای رقابتی جستجو کردم. بنابراین من در مجموع به 2000 پروفایل Google My Business نگاه کردم که شامل 20 نتیجه برتر در Local Finder است. من عبارات کلمات کلیدی بسیار رقابتی را در ده شهر برتر جستجو کردم (براساس تراکم جمعیت ، طبق ویکی پدیا.)

برای این مطالعه موردی ، من همچنین انتخاب کردم که به مشاغل مربوط به نوع خدمات بپردازم.

در اینجا نتایج به دست آمده است.

شهرها:
نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو ، فیلادلفیا ، دالاس ، سان خوزه ، سان فرانسیسکو ، واشنگتن دی سی ، هیوستون و بوستون.

کلید واژه ها:
نمایندگی املاک و مستغلات ، وام مسکن ، آژانس مسافرتی ، نمایندگان بیمه یا بیمه ، دندانپزشک ، جراح پلاستیک ، وکیل صدمه شخصی ، لوله کش ، دامپزشک یا دامپزشک و قفل ساز

تعجب! از میان صنایع مورد بررسی ، وکلای صدمات شخصی و قفل سازها اغلب منتشر می شوند.

برای مطالعه مورد ، موارد زیر را بررسی کردم:

چه تعداد مشاغل دارای یک پست فعال Google My Business (مثلاً در هفت روز گذشته ارسال شده اند)
چه تعداد قبلاً حداقل یک پست ایجاد کرده بودند
چه تعداد هرگز پست ایجاد نکرده اند
آیا مشاغل پست های Google برای کسب و کار من ایجاد می کنند؟
براساس مشاغل ، شهرها و کلمات کلیدی مورد بررسی ، فهمیدم که بیش از نیمی از مشاغل به طور فعال پستی را ایجاد می کنند یا پست های Google My Business را در گذشته ایجاد کرده اند.


5/17٪ مشاغل در 7 روز گذشته دارای پست فعال بودند
42.1٪ مشاغل قبلاً حداقل یک پست را انجام داده بودند
40.4 درصد هرگز پست ایجاد نکرده اند
برجسته: در کل 59.60٪ از مشاغل پست Google Business من را در نمایه Google My Business منتشر کرده اند.

توجه: اگر می خواهید به شماره های خام نگاه کنید ، می توانید از سند تحقیق که کلیه داده های خام را تشریح می کند ، دیدن کنید. (توجه: اعتبار الگوی صفحه گسترده تحقیقاتی که من از آن استفاده کردم و الهام بخش برای انجام این مطالعه موردی ، به متخصص SEO SEO Phil Rozek می رود .)

آیا جستجوگران با پست های Google My Business درگیر می شوند؟
اگر یک کسب و کار زمان لازم برای ایجاد پست های Google برای کسب و کار من را دارد ، آیا جستجوگرها و مشتریان بالقوه واقعاً زمان دارند تا پستهای شما را بررسی کنند و از همه مهمتر ، آیا آنها اقدام و با پست های شما درگیر می شوند؟


این نمودار نشان دهنده 9 مشتری تصادفی ، کل نمایش پست های آنها در طی یک دوره 28 روزه و کل برداشت های مستقیم / مارک مربوطه در پروفایل Google My Business است. وقتی تعداد کل بازدیدهای مستقیم / مارک را در کنار تعداد بازدیدهای دریافت شده مشاهده می کنیم ، تعداد بازدیدها برای ارسال ها بیشتر به نظر می رسد. این بدان معناست که یک کاربر واحد بیش از احتمال مشاهده چندین پست است.

این بدان معناست که اگر وقت خود را برای ایجاد یک GMB Post می گیرید و پیام بازاریابی شما معنادار است ، شانس بالایی دارید که یک جستجوگر بالقوه را به مشتری تبدیل کنید - یا حداقل کسی که قصد دارد برای جستجوی بازاریابی شما وقت ببرد. پیام (چقدر عالی است؟)

آیا جستجوگرها روی Google My Business Posts کلیک می کنند؟
بنابراین هنگامی که شخصی مشاغل شما را در Google و Google Maps جستجو می کند ، پست های GMB شما در پنل دانش شما ظاهر می شوند ، اما آیا جستجوگران در واقع بر روی پست شما کلیک می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند؟


هنگامی که ما بازدیدهای مختلف صنعت پست را به کل جستجوی مستقیم و مارک تجاری آنها ارزیابی کردیم ، به طور متوسط ​​تقریباً 100٪ از زمان کلیک بر روی پست کلیک می شود!

بینش کسب و کار من در Google
با ورود به داشبورد Google برای کسب و کار من ، می توانید دست اول را ببینید که پست های شما به چه خوبی انجام می شود. در زیر تصویری از پست یک شغل و برداشتهای جستجوی مستقیم آنها ، در کنار یکدیگر قرار دارد. با بررسی اطلاعات GMB خود می توانید متوجه شوید که پست های Google My Business برای کسب و کار شما چقدر خوب است!


پست های GMB ارزش آن را دارند
بعد از اینکه به 2000 پروفایل GMB نگاه کردم ، چیزهای زیادی را کشف کردم. یک چیز برای اطمینان است دشوار است به طور هفتگی و هفته‌ای بگویید که چه تعداد شرکت از پست های GMB استفاده می کنند ، زیرا هر هفت روز کاری پست "تاریک می شود" (مگر اینکه این پست یک رویداد رویداد با تاریخ شروع و پایان باشد.)

همچنین ، Google اخیراً پستها را از بالای نمایه Google برای کسب و کار من به سمت پایین منتقل کرده است ، بنابراین آنها به همان اندازه که فقط چند ماه پیش از هم متمایز نیستند. این ممکن است بدان معنی باشد که مشاغل کمتری برای ایجاد پست ایجاد می کنند.

با این حال ، آنچه این مطالعه موردی به ما نشان می دهد این است که مشاغل که در یک مکان و صنعت رقابتی قرار دارند ، اگر بخواهند به دنبال رقابت باشند می توانند از استراتژی ها و ویژگی های بهینه سازی Google My Business استفاده کنند.

سئو بازدید : 56 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

در این مقاله ، ما در حال جستجوی عمیق در جستجوی هستیم.

این موضوعی است که قبلاً با عمق آن پوشش داده ایم. این whitepaper STAT به بررسی چگونگی پاسخگویی به ویژگیهای SERP به قصد پرداخته است ، و چند پست وبلاگ پاداش چیزهای دیگر را نیز خراب کرده و بررسی کرده است که چگونه اصلاح کننده های قصد شخصی بر ویژگیهای SERP تأثیر می گذارند ، نوع محتوایی که Google در هر مرحله از اهداف ارائه می دهد ، و چگونه می توانید پروژه های هدف جستجوی بسیار شخصی خود را تنظیم کنید . (و به دنبال پست آینده خود اسکات تفت در این هفته در مورد چگونگی استفاده از STAT و Power BI برای ایجاد داشبورد قصد جستجوی بسیار شخصی خود باشید.)

هدف جستجو ، جمعیتی جدید است ، بنابراین تنها منطقی بود که از نزدیک و شخصی با آن کنار بیاییم. البته ، برای اینکه بتوانیم به آن دسته از موارد توضيح جستجوی آبدار بپردازیم ، به یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد عالی نیاز داشتیم. در اینجا نحوه دستیابی به یکی از آن ها آورده شده است.

کلمات کلیدی اصلی خود را جمع کنید
اول ، قبل از اینکه حتی بتوانید در مورد قصد فکر کنید ، باید پایه و اساس کاملی از کلمات کلیدی اصلی را در خود داشته باشید. این محصولات ، ویژگی ها و / یا خدماتی هستند که شما در این قسمت قیف هدف جستجویتان را ایجاد می کنید.

اما خیر می داند که لیست سازی کلمات کلیدی بیشتر یک هنر است تا یک علم ، و حتی بزرگترین نویسندگان (سلام ، هومر) نیاز به فراخوانی از موزه ها (سلام ، کاللیوپ) برای الهام بخش دارند ، بنابراین اگر خیره شدن به وب سایت شما پیدا نمی شود. شما می توانید به چند مکان مختلف برای کمک مراجعه کنید.

برخی از پیشنهادات خوب را از ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه عقب ببرید
تعداد زیادی از افراد دوست دارند از Google Keyword Planner استفاده کنند تا به آنها کمک کند. Ubersuggest و Yoast's Google Suggest Expander همچنین به افزودن کلمات کلیدی در زرادخانه شما کمک می کنند. و جواب عمومی همه این موارد را به شما می دهد ، و زیبایی را برای بوت شدن در اختیار شما قرار می دهد.



به سادگی در یک کلمه کلیدی غوطه ور شوید و به تماشای پیشنهادات بنشینید. فقط بخاطر داشته باشید که در لیست های تولید شده خود بسیار مهم هستید ، زیرا انتخاب های عجیب و غریب در بعضی مواقع به داخل ترکیب می روند. به عنوان مثال ، ظاهرا ما باید [تلفن های رایگان] را به لیست کلمات کلیدی [ردیابی رتبه] خود اضافه کنیم . متعجب.

الهام بخش از SERP ها
دو منبع مستقیم از SERP که ما برای تحقیقات کلمات کلیدی آنها را دوست داریم جعبه "افراد نیز می پرسند" و جستجوهای مرتبط هستند. این سؤالات دارای گواهی و گواهی گوگل هستند ، و همچنین به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی پیوند موضوعات غول پیکر موتور جستجو می دهند.



اگر شما یک مشتری STAT هستید ، می توانید گزارش هایی تهیه کنید که هر سؤالی را در یک جعبه PAA (قبل از بی نهایت بودن) ، و همچنین هر هشت جستجوی مرتبط در پایین SERP برای شما ایجاد می کند. گزارش ها را برای چند روز اجرا کنید و به شما سریع فهمیده می شود که کدام سؤال و سؤال از Google برای مجموعه کلمات کلیدی موجود شما استفاده می کند.

یک یادداشت سریع در مورد زبان و مکان
وقتی در انگلستان هستید ، یک کالسکه را فشار می دهید ، نه یک کالسکه. شما ژاکت نمی پوشید ، بلوز می پوشید. این به این معنی است که اگر شما درگیر ردیابی جهانی هستید ، مهم است که انتخاب کلمات کشورهای مختلف را در خاطر داشته باشید. حتی اگر شما در حال ایجاد محتوای با آنها نیستید ، خوب است بدانید که آیا شما شرایطی را پیدا می کنید که جستجوگران جهانی از آنها استفاده می کنند.

اصلاح کننده های هدف خود را اضافه کنید
اکنون زمان آن رسیده است که با مقداری از لیست لیست کلمات کلیدی خود مقابله کنید. و این بیت به دنبال ترسیم خطوطی در ماسه است زیرا اصلاح کننده هایی که هر دسته از اهداف را اشغال می کنند می توانند بسیار ذهنی باشند - آیا "بهترین" به جای تجارت قصد اعمال معامله ای را دارد؟

ما یک دستورالعمل سست را در زیر قرار داده ایم ، اما نکته اصلی این است که قصد باید به شکلی ساختار یافته و طبقه بندی شود که برای تجارت شما معنا پیدا کند. و اگر برای ازدواج مجبور هستید که با کلمات کلیدی اصلی خود ازدواج کنید ، در اینجا لیستی از 50+ برای کمک به اتصال وجود دارد.

قصد اطلاع رسانی
جستجوگر یک نیاز را مشخص کرده و به دنبال بهترین راه حل است. این کلمات کلیدی کلمات کلیدی اصلی کار سخت قبلی شما هستند ، به علاوه هر سؤالی که فکر می کنید جستجوگرهای شما ممکن است در صورت ناآشنایی با محصول یا خدمات شما داشته باشند.

سوالات اطلاعاتی شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

[نام محصول]
[نام محصول] چیست
چگونه [نام محصول] کار می کند
چگونه می توانم از [نام محصول] استفاده کنم
قصد تجاری
در این مرحله ، جستجوگر به صفر رسیده و تمام گزینه های مختلف موجود را برای آنها جستجو می کند. آنها تحقیق مقایسه ای را انجام می دهند و به الزامات و ویژگی های خاص علاقه مند هستند.

برای تحقیق ما بهترین استفاده ، مقایسه ، معاملات ، جدید ، آنلاین ، مرمت ، بررسی ، فروشگاه ، بالا و مورد استفاده را داشته ایم.

جستجوی تجاری شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

بهترین [نام محصول]
[نام محصول] بررسی ها
مقایسه [نام محصول]
بالا [نام محصول] چیست
[رنگ / سبک / اندازه] [نام محصول]
هدف معامله (از جمله قصد محلی و ناوبری)
نمایش داده شدگان معامله گر به احتمال زیاد تبدیل می شوند و عموماً عباراتی را در بر می گیرند که قیمت ، مارک و مکان را در بر می گیرند ، به همین دلیل قصد ناوبری و محلی در این مرحله از قیف هدف قرار می گیرند.

برای تحقیق خود از مقرون به صرفه ، خرید ، ارزان ، هزینه ، کوپن ، ارسال رایگان و قیمت استفاده کردیم.

نمایش داده های معاملاتی شما ممکن است شبیه به موارد زیر باشد:

[نام محصول] چقدر هزینه دارد
[نام محصول] در [مکان]
سفارش [نام محصول] را بصورت آنلاین سفارش دهید
[نام محصول] در نزدیکی من
مقرون به صرفه [نام تجاری] [نام محصول]
نکته ای اگر می خواهید همه چیز را سرعت بخشید
یک روش فوق العاده سریع برای اضافه کردن اصلاح کننده ها به کلمات کلیدی و ذخیره انگشتان تایپ شما با استفاده از میکسر کلمه کلیدی مانند این است . فقط فراموش نکنید که استفاده از برنامه های رایانه ای برای انسان صحبت کردن بدان معنی است که شما باید یک بار دیگر به آنها اطمینان دهید تا مطمئن شوید که هنوز هم منطقی هستند.

لیست خود را حسابرسی کنید
اکنون که به ستاره ها رسیدید و به لیست عظیمی از کلمات کلیدی خود رسیدید ، وقت آن رسیده است که همه چیز را به واقعیت برگردانده و ببینید که کدام یک را در واقع می خواهید از آنها دور نگه دارید.

هیچ دو ممیزی به نظر نمی رسد که به نظر برسد ، اما در اینجا چند مورد در نظر گرفته شده است که می خواهید هنگام سفید کردن کلمات کلیدی خود به بهترین شکل ممکن را به خاطر بسپارید.

ارتباط. آیا کلمات کلیدی شما در سایت شما نشان داده شده است؟ آیا آنها به صفحات بهینه شده اشاره می کنند
حجم جستجو آیا شما بعد از اصطلاحات بسیار جستجو شده یا به دنبال ایجاد مخاطب هستید؟ می توانید کالاهای SV را از Google Keyword Planner دریافت کنید.
فرصت چند کلمه و برداشت در کلمات کلیدی شما وجود دارد؟ در حالی که جامع نیست (با تشکر ، ارائه نشده است) ، می توانید بخشی از این اطلاعات را با استفاده از اطلاعات در کنسول جستجوی Google جمع کنید .
رقابت. چه وب سایت های دیگری برای کلمات کلیدی شما رتبه بندی می کنند؟ آیا شما در برابر هیولاهای SERP مانند آمازون مخالف هستید؟ تبلیغات پولی مانند جعبه های خرید چیست؟ فضای SERP چقدر است؟ پلت فرم تحلیلی دوستانه SERP با سهم قابلیت های صوتی ( سلام! ) می تواند به شما در درک منظره جستجوی شما کمک کند.
مشکل پیروزی کلمه کلیدی شما چقدر آسان است؟ حجم جستجو می تواند یک ایده خشن به شما بدهد - هرچه حجم جستجو بالاتر باشد ، رقابت آنرا قوی تر می کند - اما برای یک رویکرد متفاوت ، کلمات کلیدی Explorer Moz دارای یک امتیاز دشواری است که باعث می شود صفحه قدرت ، دامنه ، و پیش بینی کلیک کنید. حساب کردن
در حال حاضر ، شما باید یک برنامه بسیار محکم برای حمله داشته باشید تا یک لیست کلمات کلیدی مبتنی بر قصد خود را برای عشق ، پرورش و گرامی داشته باشید.



اگر قبل از پرش بی وقفه به آن ، شما کنجکاو هستید که چه تکه های خوبی از این به نظر می رسد ، این مقاله عالی راس جونز را بخوانید یا خط را برای ما رها کنید . ما همیشه مشتاق هستیم به افرادی نشان دهیم که چرا ردیابی کلمات کلیدی در مقیاس بهترین روش برای کشف بینش مبتنی بر قصد است.

خواندن ادامه دهید!
موارد بیشتر در سریال های جستجوی ما:

Whitepaper: Whitepaper: با استفاده از قصد جستجو برای ارتباط با مصرف کنندگان
چگونه ویژگی های SERP به اصلاح کننده های هدف پاسخ می دهند
چگونه Google با هدف جستجو از محتوا خارج می کند
راهنمایی برای تنظیم پروژه های قصد جستجوی بسیار شخصی شما

درباره TheMozTeam -

هوي ، ما موزيم خانه Roger MozBot ، منابع و آموزش SEO و نرم افزارهایی که به شما کمک می کنند تا از قدرت سئو استفاده کنید ، خواه بخواهید مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و هم به درب ورودی خود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 780
  • بازدید کلی : 3,003